-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт (заміна вікон та дверей) в нежитловій будівлі Новомиколаївської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу "Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти" Високопільської селищної ради за адресою: 74043, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
344a784b8ea44ea5bef211c79f88bf2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:29 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 30-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.04.2025 №30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-05-005893-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «ВКФ Конкорд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.03.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.03.2025; повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» від 14.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» від 17.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА» від 18.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі учасника ПП «ВКФ Конкорд» від 25.03.2025; повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2025; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 09.04.2025 № 5648-р/пк-пз; договір надання послуг від 21.04.2025 № 6 ціною 374 300,00 гривень; пояснення Замовника, надані 24.04.2025 на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.04.2025 15:54 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
d6175e0e4a394c759f146bca62948b09
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт (заміна вікон та дверей) в нежитловій будівлі Новомиколаївської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу "Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти" Високопільської селищної ради за адресою: 74043, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-05-005893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ПП «ВКФ Конкорд» про виконання вимоги зазначеної в пункті 1 розділу «Інші вимоги до учасника» Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання інформації, складеної у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
37e26aaa735349c7aecb311769482b5c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 16:39
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт (заміна вікон та дверей) в нежитловій будівлі Новомиколаївської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу "Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти" Високопільської селищної ради за адресою: 74043, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-05-005893-a) надаємо наступні пояснення:
Стосовно питання 1
Очікувана вартість поточного ремонту, робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість визначалась відповідно до: аналізу середньоринкових цін на аналогічні роботи (дані з публічних джерел, зокрема платформи Prozorro); консультацій з фахівцями технічного нагляду та інженерами; норм діючих кошторисних нормативів (ДСТУ та ДБН у сфері будівництва та ремонту).
Очікувана вартість послуг складає 400 000,00 грн з урахуванням ПДВ.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Стосовно питання 2
На виконання вимоги зазначеної в пункті 1 розділу «Інші вимоги до учасника» Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання інформації, складеної у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля надана учасником ПП «ВКФ Конкорд» в файлі «3.4 довідка захист довкілля.pdf».
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянула скаргу фізичної особи-підприємця КОРШУНОВОЇ ВІТИ МИКОЛАЇВНИ (скаржник) (код ЄДРПОУ: 3162222506) від 28 березня 2025 № UA-2025-03-05-005893-a.c2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Скаржник зазначав, що учасник ПП «ВКФ Конкорд» в складі тендерної пропозиції надав файл "3.4 довідка захист довкілля.pdf", в якому просто скопійований додаток 4. Дана інформація, на думку Скаржника, також прямо відноситься до інформації про технічні і якісні характеристики, тому Замовник повинен був відхилити Пропозицію Переможця.
Замовник зазначав, що учасником ПП «ВКФ Конкорд» на виконання вимог Документації надано у складі Пропозиції (файл «3.4 довідка захист довкілля.pdf») інформацію в довільній формі про погодження з умовами, вимогами та об’ємами викладеними у додатку 4 до Документації, це зазначено в першому абзаці документу. Тобто Переможець надав у складі своєї Пропозиції інформацію, щодо застосування заходів із захисту довкілля, на виконання вимог пункту 2 додатку 4 Документації в довільній формі, яку обрав самостійно.
Комісія АМКУ розглянула скаргу в даній частині, і відповідно свого рішення № 5648-р/пк-пз від 09.04.2025 (копія рішення додається до пояснень) у ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 Документації містить перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей).
Додаток 4 Документації містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. Інші ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА: 2. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі від 11.03.2025 № 1/03/253 (файл 3.4 довідка захист довкілля.pdf, 3 погодження з додатком 4.pdf), у якій, зокрема, зазначено наступне: Поточний ремонт (заміна вікон та дверей) в нежитловій будівлі Новомиколаївської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу "Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти" Високопільської селищної ради за адресою: 74043, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВКФ КОНКОРД" погоджується з умовами , вимогами та об’ємами викладеними у Додатку 4 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Документацією передбачена необхідність надання у складі Пропозиції інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля саме у довільній формі.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, відсутні підстави для задоволення Скарги.
Тобто, Комісія АМКУ відмовила фізичній особі-підприємцю КОРШУНОВІЙ ВІТІ МИКОЛАЇВНІ (код ЄДРПОУ: 3162222506) у задоволенні скарги від 28 березня 2025 № UA-2025-03-05-005893- a.c2., зокрема і в частині відсутності довідки про здійснення заходів з захисту довкілля і підтвердив її наявність в довільній формі в складі тендерної пропозиції ПП "ВКФ КОНКОРД".