• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт (заміна вікон та дверей) в нежитловій будівлі Новомиколаївської філії базової середньої та дошкільної освіти комунального закладу "Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти" Високопільської селищної ради за адресою: 74043, Херсонська область, Бериславський район, село Новомиколаївка, вулиця Шкільна, будинок 1А (код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 344a784b8ea44ea5bef211c79f88bf2d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 21.04.2025 17:29 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 30-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.04.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 21.04.2025 №30-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-05-005893-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «ВКФ Конкорд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Архангельський опорний заклад загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.03.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.03.2025; повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» від 14.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» від 17.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «КОРШУНОВА ВІТА МИКОЛАЇВНА» від 18.03.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі учасника ПП «ВКФ Конкорд» від 25.03.2025; повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2025; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 09.04.2025 № 5648-р/пк-пз; договір надання послуг від 21.04.2025 № 6 ціною 374 300,00 гривень; пояснення Замовника, надані 24.04.2025 на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.04.2025 15:54 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 15:54

Запити/Пояснення