• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження і паспортизація будівель і споруд)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-27-014479-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Завершена

16 770 632.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 167 706.32 UAH
Номер: 1bf4afa3b84f44c28b64fbf2c7c4183f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.06.2025 18:13 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-03-04-012294-a 04.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕ­РТПРОЕКТ» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР «ЕКСПЕРТ №1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04 березня 2025 року № 25-2078, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ»«), товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР «ЕКСПЕРТ №1» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР «ЕКСПЕРТ №1»), вимогу про усунення невідповідностей до 20 травня 2025 року, інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25-2078-р від 29.05.2025 року), інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 25-2078-р-2 від 05.06.2025 року), вимогу про усунення невідповідностей до 12 червня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі від 16 червня 2025 року № 25-2078-д, повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року, договір про закупівлю послуг від 08 липня 2025 року № 4600011693 (далі – Договір) на суму 13 994 902,31 грн з ПДВ, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2025 № 5090 -р/пк-пз (далі – колегія АМКУ), пояснення та документи від 04 липня 2025 року та від 17 липня 2025 року, надані Замовником на запити Держаудитслужби, через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» установлено наступне. Відповідно до вимог підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції учаснику необхідно надати: «Для юридичних осіб – оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідки (у довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)». Відповідно до вимог підпункту 6.1. та 6.2. пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідність учасника (крім нерезидентів) вимогам антикорупційного законодавства, учаснику необхідно надати: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія антикорупційної програми та оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія наказу (ЧИ ІНШОГО ДОКУМЕНТУ УЧАСНИКА) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. Замовник, відповідно до пункту 43 Особливостей, розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення до 20 травня 2025 року. На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасник ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕ­РТПРОЕКТ» надав копію статуту (файл СТАТУТ нова редакція 2020р.pdf), копію антикорупційної програми (файл Антикорупційна програма від 04.01.2022.pdf) та наказ про затвердження антикорупційної програми від 04 січня 2022 року №2022/01/04, який містить у собі інформацію про призначення уповноваженої особи з Антикорупційної програми, а саме - ДЕМЧЕНКА Семена Миколайовича (файл Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf), чим було виконано вимогу в повному обсязі. Проте, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕ­РТПРОЕКТ» (протокол 29.05.2025 року № 25-2078-р) з підстав, не відповідності документу, а саме Наказу № 2022/01/04 від 04 січня 2022 про затвердження Антикорупційної програми (файл «Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf.p7s») вимогам тендерної документації; Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 та Закону України «Про запобігання корупції». Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 14 липня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив пояснення, зокрема: «Учасником процедури закупівлі ТОВ «Науково-дослідний інститут «Укрекспертпроект» (ЄДРПОУ: 39879418) у складі тендерної пропозиції не надано інформації про відповідність учасника вимогам антикорупційного законодавства у вигляді документу/документів, що визначені пп. 6.2. пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме: оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії наказу (чи іншого документу учасника) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. П. 5 ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що в юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті, для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (далі – Уповноважений), правовий статус якої визначається цим Законом. Наданий в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі документ «Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf.p7s» суперечить наведеним вище вимогам антикорупційного законодавства, оскільки Наказ ТОВ «Науково-дослідний інститут «Укрекспертпроект» №2022/01/04 від 04 січня 2022 року «Про затвердження антикорупційної програми» містить виключно відомості про призначення уповноваженої особи з Антикорупційної програми. Окрім цього, зазначений документ також не відповідає вимогам підпункту 4 пункту 2 розділу 3 Загальних положень Антикорупційної програми ТОВ «Науково-дослідний інститут «Укрекспертпроект» («Антикорупційна програма від 04.01.2022.pdf.p7s»), якими передбачено призначення на посаду особу, відповідальну за реалізацію Антикорупційної програми». Надане пояснення, не спростовує безпідставне відхилення учасника згідно вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕ­РТПРОЕКТ», чим також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі. При тому, різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕ­РТПРОЕКТ» та остаточною ціновою пропозицією ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР «ЕКСПЕРТ №1» (переможець торгів, з яким укладено договір про закупівлю послуг) складає 2 296 600,00 гривень (без ПДВ).
Період усунення порушень: 23.07.2025 17:55 - 07.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 17:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України від 23.07.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-04-012294-a, предмет закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження і паспортизація будівель і споруд)» оскаржено до суду. Позовна заява № ТОВВИХ-25-12079 від 05.08.2025. Інформацію про відкриття провадження у справі із зазначенням номеру провадження буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання такої інформації замовником (за наявності технічної можливості).
Дата публікації: 06.08.2025 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 23.07.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04-012294-a Згідно з висновком Державної аудиторської служби України від 23.07.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Замовник аргументовано не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 23.07.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04-012294-a з огляду на таке. Учасник процедури закупівлі ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект” (ЄДРПОУ: 39879418) (далі – Учасник) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей з огляду на наступне: 19.05.2025 об 11:05 в електронній системі закупівель замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, вказано, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутній оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія наказу (чи іншого документу учасника) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, всупереч вимозі пункту 6.2. частини 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Цього ж дня, 19.05.2025, об 11:32 у відповідь на вимогу Замовника, Учасником до електронної системи закупівель було завантажено Наказ № 2022/01/04 від 04 січня 2022 про затвердження Антикорупційної програми (файл “Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf.p7s”). Зазначений документ, з огляду на нижченаведене суперечить: ▪ вимогам тендерної документації Товариства; ▪ вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі- Особливості); ▪ вимогам Закону України «Про запобігання корупції» Так, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника документ «Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf.p7s» суперечить вимогам тендерної документації Замовника, Особливостей, Закону України “про запобігання корупції”, оскільки Наказ ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект” №2022/01/04 від 04 січня 2022 року «Про затвердження антикорупційної програми» (далі – Наказ), що міститься в складі зазначеного електронного документу, містить виключно відомості про призначення уповноваженої особи з Антикорупційної програми. Окрім цього, зазначений документ також не відповідає вимогам підпункту 4 пункту 2 підрозділу 3 Розділу І “Загальні положення” Антикорупційної програми ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект” (“Антикорупційна програма від 04.01.2022.pdf.p7s”), якими передбачено призначення на посаду особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Пунктом 5 статті 62 Закону встановлено, що в юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті, для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (далі – Уповноважений), правовий статус якої визначається цим Законом. Підпунктом 10 пункту 47 Особливостей , передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом). Замовник здійснює перевірку документів тендерних пропозицій учасників закупівлі у відповідності до Особливостей, Закону України “Про публічні закупівлі” та законодавства України, зокрема Закону України “Про запобігання корупції”, яким регулюється зазначене питання в частині обов’язковості призначення уповноваженого. Із формулювання пунктів 2, 3 Наказу, а саме : “2. Призначити уповноваженою особою ДЕМЧЕНКО Семена Миколайовича з Антикорупційної програми ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ” ...; 3. Уповноваженому з Антикорупційної програми ДЕМЧЕНКО Семену Миколайовичу у разі внесення змін до законодавства України, що регулює питання боротьби з корупцією: ...” для Замовника не видається можливим встановити тотожність зазначеної Учасником в Наказі посади посаді уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, визначеної Особливостями, Законом України “Про публічні закупівлі”. Окрім того, що назву зазначеної посади сформульовано по-різному в пункті 2 та пункті 3 Наказу, вона також не відповідає назві посади визначеної підпунктом 4 пункту 2 підрозділу 3 Розділу І “Загальні положення” Антикорупційної програми ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект”: “Керівник, органи управління Компанії беруть на себе зобов'язання демонструвати лідерство та відповідальність стосовно: ...4) призначення на посаду особи, відповідальної за реалізацію цієї Програми (далі - Уповноважений), забезпечення її належними матеріальними та організаційними умовами праці, сприяння виконанню Уповноваженим завдань та функцій, передбачених Законом України "Про запобігання корупції" та цією Програмою, забезпечення незалежності діяльності Уповноваженого...” Відповідно, виконання функцій та завдань, передбачених Антикорупційною програмою Учасника, покладено саме на “особу, відповідальну за реалізацію” цієї програми. Тому, із формулювання посади “уповноважений з Антикорупційної програми”, зазначеного у Наказі, неможливо встановити тотожність функцій та завдань такої посадової особи із посадовою особою, визначеною в Антикорупційній програмі Учасника та те, що Учасник виконав положення своєї ж Антикорупційної програми, призначивши особу, відповідальну за її реалізацію Враховуючи вищенаведене, положення Наказу Учасника містять не тільки формальну невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, але і підстави стверджувати про змістовну невідповідність посади, визначеної в Наказі, посаді та переліку функцій, визначених в Антикорупційній програмі Учасника, а також в Законі України “Про запобігання корупції”, Законі України “Про публічні закупівлі”, Особливостях, і, відповідно, про відсутність документа, що підтверджує призначення в ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект” уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. З огляду на зазначене, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект” (ЄДРПОУ: 39879418) було правомірно відхилено Замовником за наявністю підстави, встановленої підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, яким передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), а також учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окремо зауважуємо, що висновок ДАСУ від 23.07.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-04-012294-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту: 29.07.2025 15:39

Запити/Пояснення