-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження і паспортизація будівель і споруд)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-27-014479-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Завершена
16 770 632.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 167 706.32 UAH
мін. крок: 1% або 167 706.32 UAH
Період оскарження:
04.03.2025 16:05 - 06.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
da524232332d4b518ff3ec2012b8cb4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-04-012294-a.a3
Назва:
СКАРГА
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf 02.06.2025 17:05
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.06.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bf82ad0c2fa047918893e8df816f9ce8
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення цінової пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
04 березня 2025 року ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ (далі - Замовник) було оприлюднене оголошення за ідентифікатором: UA-2025-03-04-012294-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження і паспортизація будівель і споруд). Єдиний закупівельний словник ДК 021-2015:71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» (далі - Скаржник) керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон), пунктами 55,59 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі – Особливості): - скарги, що стосуються прийняття рішення про відхилення цінової пропозиції.
Після проведеного Аукціону від 12 травня було розкриття цінових пропозицій Учасник. Цінова пропозиція Скаржника визнана як найменша і автоматично системою було розпочато кваліфікацію Скаржника.
Замовник від 19 травня 2025 року обуло оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Скаржником у складі цінової пропозиції, зокрема Замовником було зазначено, що у складі цінової пропозиції Скаржника відсутній оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія наказу (чи іншого документу Скаржника) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, всупереч вимозі пункту 6.2 частини 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
На виконання вимоги Замовника від 19 травня 2025 року, Скаржником було 19.05.2025 року завантажено до системи підписана сканована з оригіналу Антикорупційна програма, що ухвалена керівником підприємства від 04.01.2022 Наказом № 2022/01/04 від 04.01.2022 року та підписаний, сканований з оригіналу Наказ про затвердження Антикорупційної програми та визначення Уповноваженої особи ДЕМЧЕНКА Семена Миколайовича, яка веде роботу на підприємстві Скаржника та впроваджує всі механізми відповідно Антикорупційної програми та Антикорупційного Законодавства, що діє в Україні.
Разом з тим Замовником, Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №25-2078-р від 29.05.2025 року було прийнято рішення відхилити цінову пропозицію Скаржника з неконкретними підставами, а саме:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «науково-дослідний інститут «Укрекспертпроект» (ЄДРПОУ 39879418) відхиляється відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178:
учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник не погоджується з Протоколом Замовника про відхилення цінової пропозиції та на свавілля та безкарність Замовника вимушений звернутися до оскаржуваного органу щодо захисту своїх прав і комерційних інтересів під час приймання участі у закупівлі.
Також у Скаржника не існує на даному етапі іншого механізму оскарження неправомірних дій Замовника, що у свою чергу надають підстави вважати Скаржнику про можливу наявну корупційну змову Замовником з іншим Учасником та/або групою третіх осіб.
На виконання вимог тендерної закупівлі, відповідно Додатку 2 до Тендерної документації, Учасники мають у складі тендерної пропозиції надати СКАНОВАНИЙ Антикорупційну програму та наказ про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Скаржником у період прийому пропозицій з технічних причин не було надано у складі цінової пропозиції сканований документ Статуту підприємства, Антикорупційної програми та наказу про призначення Уповноваженої особи, яка відповідальна за діяльність на підприємстві щодо впровадження механізмів антикорупційної програми та антикорупційного законодавства в цілому.
На вимогу Замовника негайно було завантажено систему вищезазначені документи у повному обсязі, а саме:
1. Сканований Статут ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ»
2. Сканований витяг про адміністративну процедуру з унікальним кодом доступу;
3. Сканована Антикорупційна програма, що є актуальна на дату торгів і відповідає Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021 № 794/21 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи», забезпечення ефективної роботи підприємства, підвищення відповідальності працівників за результати роботи, відповідно до п. 12, частини 11, п. 5, частини 12 статті 63 Закону України «Про запобігання корупції».
4. Сканований Наказ №2022/01/04 від 04.01.2022 року «Про затвердження Антикорупційної програми» та визначення наказом Уповноваженої особи, яка відповідальна на підприємстві Скаржника про впровадження та дотримання положень Антикорупційної програми, у тому числі реалізація усіх положень, що визначені програмою, а також на Уповноважену особу покладено додаткові функції, зокрема проведення роз’яснювальної роботи серед працівників ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» щодо правильного розуміння новоприйнятих норм законодавства та уникнення їх порушення. Забезпечення Уповноваженою особою доступу до тексту Антикорупційної програми ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» для всіх працівників.
Разом з тим, Замовник не знайшовши наявні підстави для відхилення Скаржника, вирішив відхилити цінову пропозицію Скаржника тільки тому, що у Наказі №2022/01/04 від 04 січня 2022 року – відсутнє слово «Реалізація», як вважає Замовник відсутність цього слова в Наказі є достатнім для відхилення цінової пропозиції Скаржника. Також Замовником не кваліфіковано зазначено посилання на п. 5 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», де на думку Замовника встановлено, що у юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми, правовий статус якої визначається цим Законом.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» (далі - Скаржник) керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон), пунктами 55,59 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі – Особливості): - скарги, що стосуються прийняття рішення про відхилення цінової пропозиції.
Після проведеного Аукціону від 12 травня було розкриття цінових пропозицій Учасник. Цінова пропозиція Скаржника визнана як найменша і автоматично системою було розпочато кваліфікацію Скаржника.
Замовник від 19 травня 2025 року обуло оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Скаржником у складі цінової пропозиції, зокрема Замовником було зазначено, що у складі цінової пропозиції Скаржника відсутній оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія наказу (чи іншого документу Скаржника) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, всупереч вимозі пункту 6.2 частини 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
На виконання вимоги Замовника від 19 травня 2025 року, Скаржником було 19.05.2025 року завантажено до системи підписана сканована з оригіналу Антикорупційна програма, що ухвалена керівником підприємства від 04.01.2022 Наказом № 2022/01/04 від 04.01.2022 року та підписаний, сканований з оригіналу Наказ про затвердження Антикорупційної програми та визначення Уповноваженої особи ДЕМЧЕНКА Семена Миколайовича, яка веде роботу на підприємстві Скаржника та впроваджує всі механізми відповідно Антикорупційної програми та Антикорупційного Законодавства, що діє в Україні.
Разом з тим Замовником, Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №25-2078-р від 29.05.2025 року було прийнято рішення відхилити цінову пропозицію Скаржника з неконкретними підставами, а саме:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «науково-дослідний інститут «Укрекспертпроект» (ЄДРПОУ 39879418) відхиляється відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178:
учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник не погоджується з Протоколом Замовника про відхилення цінової пропозиції та на свавілля та безкарність Замовника вимушений звернутися до оскаржуваного органу щодо захисту своїх прав і комерційних інтересів під час приймання участі у закупівлі.
Також у Скаржника не існує на даному етапі іншого механізму оскарження неправомірних дій Замовника, що у свою чергу надають підстави вважати Скаржнику про можливу наявну корупційну змову Замовником з іншим Учасником та/або групою третіх осіб.
На виконання вимог тендерної закупівлі, відповідно Додатку 2 до Тендерної документації, Учасники мають у складі тендерної пропозиції надати СКАНОВАНИЙ Антикорупційну програму та наказ про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Скаржником у період прийому пропозицій з технічних причин не було надано у складі цінової пропозиції сканований документ Статуту підприємства, Антикорупційної програми та наказу про призначення Уповноваженої особи, яка відповідальна за діяльність на підприємстві щодо впровадження механізмів антикорупційної програми та антикорупційного законодавства в цілому.
На вимогу Замовника негайно було завантажено систему вищезазначені документи у повному обсязі, а саме:
1. Сканований Статут ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ»
2. Сканований витяг про адміністративну процедуру з унікальним кодом доступу;
3. Сканована Антикорупційна програма, що є актуальна на дату торгів і відповідає Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021 № 794/21 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи», забезпечення ефективної роботи підприємства, підвищення відповідальності працівників за результати роботи, відповідно до п. 12, частини 11, п. 5, частини 12 статті 63 Закону України «Про запобігання корупції».
4. Сканований Наказ №2022/01/04 від 04.01.2022 року «Про затвердження Антикорупційної програми» та визначення наказом Уповноваженої особи, яка відповідальна на підприємстві Скаржника про впровадження та дотримання положень Антикорупційної програми, у тому числі реалізація усіх положень, що визначені програмою, а також на Уповноважену особу покладено додаткові функції, зокрема проведення роз’яснювальної роботи серед працівників ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» щодо правильного розуміння новоприйнятих норм законодавства та уникнення їх порушення. Забезпечення Уповноваженою особою доступу до тексту Антикорупційної програми ТОВ «НДІ «УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ» для всіх працівників.
Разом з тим, Замовник не знайшовши наявні підстави для відхилення Скаржника, вирішив відхилити цінову пропозицію Скаржника тільки тому, що у Наказі №2022/01/04 від 04 січня 2022 року – відсутнє слово «Реалізація», як вважає Замовник відсутність цього слова в Наказі є достатнім для відхилення цінової пропозиції Скаржника. Також Замовником не кваліфіковано зазначено посилання на п. 5 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», де на думку Замовника встановлено, що у юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми, правовий статус якої визначається цим Законом.
×
-
Назва доказу:
Наказ
-
Повʼязаний документ:
Наказ Про затвердження антикорупційної програми від 04.01.2022.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замвника Скасувати Протокольне рішення про відхилення цінової пропозиції ТОВ "НДІ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення цінової пропозиції
Номер:
41cce2303b32449d8f1a713b234232d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-04-012294-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення цінової пропозиції
Вимога:
ТОВ "НДІ "УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ" інформує Замовника про те, що не погоджується з протокольним рішення про відхилення цінової пропозиції і повідомляє, що буде розглянуто питання подачі Скарги у визначений законодавством строк на неправомірні дії Замовника, а також свавілля Замовника щодо безпідставного відхилення пропозиції. Також закупівля за відповідним запитом буде направлено на державну аудиторську службу щодо перевірки дотримання Замовником тендерної процедури, тощо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2025 16:44
Вирішення:
Процедура закупівлі “Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження і паспортизація будівель і споруд)” (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-03-04-012294-a) проводиться Замовником з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, та з чітким дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених вимогами Законом України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. (зі змінами).
Тендерна пропозиція учасника ТОВ “Науково-дослідний інститут “Укрекспертпроект” (ЄДРПОУ: 39879418) відхилена відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Номер:
b74e4222271d41b4b7e6bc5e16fe3cb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-04-012294-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №2 ЦПХ працівників.pdf 13.03.2025 16:27
- Додаток №5 ЗУ містобудівна.pdf 13.03.2025 16:27
- Додаток №6 Методика.pdf 13.03.2025 16:27
- Додаток №3 Сертифікат експерт обстеження.pdf 13.03.2025 16:27
- Додаток № 4 Порядок.pdf 13.03.2025 16:27
- Скарга на умови документації.pdf 13.03.2025 16:27
- Додаток №1 професійний стандарт.pdf 13.03.2025 16:27
- sign.p7s 13.03.2025 16:29
- заперечення.pdf 28.03.2025 16:34
- заперечення.pdf 28.03.2025 16:43
- рішення від 17.03.2025 № 4039.pdf 17.03.2025 14:20
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 24.03.2025 № 737.pdf 24.03.2025 14:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2025 № 5090.pdf 02.04.2025 11:50
- рішення від 01.04.2025 № 5090.pdf 04.04.2025 17:05
- Пояснення на скаргу ПП Медсервіс-Партнер.pdf 19.03.2025 16:35
- Пояснення_на скаргу_18.03.docx 19.03.2025 16:35
- Пояснення на запит АМКУ.docx 26.03.2025 15:27
- Пояснення на запит АМКУ.PDF 26.03.2025 15:27
- Додаткові пояснення 31.03.2025.docx 31.03.2025 16:31
- Додаткові пояснення 31.03.2025.pdf 31.03.2025 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 16:46
Дата розгляду скарги:
24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2025 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2025 17:05
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2025 12:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2025 №5090-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі “Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження і паспортизація будівель і споруд)” (ідентифікатор закупівлі в електронній системі: UA-2025-03-04-012294-a)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9f4524399a4b4fe2b9a84183568316d6
Заголовок пункту скарги:
Заперечення № 1 щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Таблиці 1 Замовник передбачає необхідність залучення наступних працівників з наданням їх кваліфікаційних сертифікатів:
експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків СС3 (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з механічного опору та стійкості (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з пожежної, техногенної безпеки (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з безпеки експлуатації споруд та охорони праці (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з шуму (не менше одного фахівця).
Проте, дана вимога не відповідає роботам, що передбачені предметом закупівлі, є дискримінаційною та обмежує можливість участі, а також права та охоронювані законом інтереси ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР».
експерт будівельний з технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків СС3 (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з механічного опору та стійкості (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з пожежної, техногенної безпеки (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з безпеки експлуатації споруд та охорони праці (не менше одного фахівця).
експерт будівельний з шуму (не менше одного фахівця).
Проте, дана вимога не відповідає роботам, що передбачені предметом закупівлі, є дискримінаційною та обмежує можливість участі, а також права та охоронювані законом інтереси ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР».
×
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства розвитку громад та територій України «144 від 06.08.2022 «Про затвердження Методики проведення обстеження та оформлення його результатів»
-
Повʼязаний документ:
Додаток №6 Методика.pdf
-
-
Назва доказу:
Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
Додаток №5 ЗУ містобудівна.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету міністрів України №257 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»
-
Повʼязаний документ:
Додаток № 4 Порядок.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікаційний сертифікат Шуйського Володимира Івановича
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3 Сертифікат експерт обстеження.pdf
-
-
Назва доказу:
Цивільно-правові договори працівників
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2 ЦПХ працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
Професійний стандарт затверджений
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1 професійний стандарт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначених статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та позбавляють Скаржника можливості взяти участь в цій закупівлі.