-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 125 робочих днів
212 897 128.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 485.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 064 485.64 UAH
Номер:
782d41451b3b410da97fc22dcabc3136
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2025 00:00
Період моніторингу:
22.08.2025 16:45 - 13.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2025 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.08.2025 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2025-03-04-010080-a, 04.03.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо виконання замовником рішення Органу оскарження установлено порушення абзацу другого частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» установлено порушення абзацу 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ», своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом:
-виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз;
-розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення;
-відміни процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: виконання замовником рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: рішення Органу оскарження від 18.06.2025 № 9761-р/пк-пз та від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (далі – ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР») та товариства з обмеженої відповідальністю «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» (далі – ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»); реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-03-04-010080-a, протоколи уповноваженої особи замовника від 26.06.2025 № 104/К, від 27.06.2025 та від 01.07.2025 № 108/К, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 28.08.2025 та 02.09.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Моніторингом питання виконання замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону в частині невиконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз.
Так, відповідно до рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор».
Відповідно до положень абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Вказане свідчить, що останнім днем для виконання Замовником рішення органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, якщо таке рішення не оскаржено до суду, було 11.08.2025.
Однак, відомості електронної системи закупівель свідчать, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор», станом на 11.08.2025, замовником не скасовано.
За вказаних обставин, замовником не виконано рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, чим порушено вимоги абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що: «Повідомляємо, що згідно частини 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Керуючись вищевказаною нормою Закону, Замовником оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 (інформація про оскарження 12.08.2025 року була оприлюднена замовником в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів)».
Отже на дату завершення моніторингу рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз замовником не виконано.
В той же час, за результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто ) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з даними електронної системи закупівель кінцевим строком подання тендерних пропозицій учасниками є «26 березня 2025 00:00», тобто, строк дії тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» закінчився 23 червня 2025 00:00.
При цьому, інформація про продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» в електронній системі закупівель станом на дату розгляду (протокол уповноваженої особи від 27.06.2025 № 105/К) відсутня, а отже станом на дату розгляду замовником тендерної пропозиції учасника остання була недійсною.
Згідно з абзацом 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Період усунення порушень:
08.09.2025 11:22 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 11:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a від 08.09.2025 здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом:
-виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз (в частині скасування рішення про відхилення пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор»);
-розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення (враховуючи функціональні можливості електронної системи закупівель, вважати пропозицію ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» відхиленою);
-відміни процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Для підтвердження інформації про усунення порушень надаємо скан-копію Протоколу №139/К/1 та Протоколу №139/К
Дата публікації звіту:
10.09.2025 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
6bd56895e7684c7c92ef4b48facad3af
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 212897128,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-04-010080-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
Відомості електронної системи закупівель свідчать про наявне рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Інженерно-виробничий центр "Вектор". З якої причини замовником не виконане рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
392f313bd2b14382ab97c414c9fbc49e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.08.2025 09:20
Опис:
Повідомляємо, що згідно частини 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Керуючись вищевказаною нормою Закону, Замовником оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025.
Номер:
532a6a352e67436397781579ed8da2f3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2025 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 212 897 128,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-04-010080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) прийняте за результатами розгляду Органом оскарження - 11.07.2025 за № 10920-р/пк-пз.
Враховуючи норми абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону останнім днем для виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 за № 10920-р/пк-пз було 11.08.2025.
При цьому, відомості електронної системи закупівель свідчать, що 11.08.2025 рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз не виконано Замовником та не оскаржено до суду. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
011d5a2ec3ed49b7ab9b04750dc12482
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
02.09.2025 09:24
Опис:
Повідомляємо, що частина 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регулює саме виконання рішення органу оскарження.
Законодавець надає замовнику два варіанти дій:
1) зобов’язання щодо виконання рішення органу оскарження не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження (ч. 22 ст. 18 Закону);
2) право на оскарження рішення органу оскарження до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (ч. 23 ст. 18 Закону).
Отже, згідно частини 23 ст. 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Замовником було прийнято рішення про оскарження рішення Антимонопольного комітету України у строк визначений законодавством.
Рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 року було оприлюднено в електронній системі закупівель 15.07.2025 року о 17:58.
Відповідно до положень ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Враховуючи вищевикладене, перебіг строку на оскарження рішення органу оскарження почався з 16.07.2025 року та закінчувався 14.08.2025 року.
Отже, не погоджуючись із рішенням органу оскарження, скориставшись своїм законним правом, керуючись ч. 23 ст. 18 Закону і положеннями ст. 253 Цивільного кодексу України, Замовником, протягом 30 днів з дня оприлюднення рішення в електронній системі закупівель, було оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 (інформація про оскарження 12.08.2025 року була оприлюднена замовником в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів).
Додатково повідомляємо, номер справи 320/40606/25 і скориставшись пошуком на сайті https://court.gov.ua/fair/ є можливість побачити, що в графі «Дата надходження» зазначено «12.08.2025».
Номер:
fff45d9e3667477e88e945f355c20755
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 11:15 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2025-03-04-010080-a 04.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції консорціуму «ЕНЕРГОГРУП Україна» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію у новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14 березня 2025 року № 45/К, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціуму «ЕНЕРГОГРУП Україна», вимогу про усунення невідповідностей до 22 квітня 2025 року, протокол уповноваженої особи від 23 квітня 2025 року № 64/К, протокол уповноваженої особи 30 травня 2025 року № 89/К, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 15 травня 2025 року № 7813-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 30 травня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 7 розділу VI тендерної документації «Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківська гарантія (рекомендований вид забезпечення згідно Посібника із закупівель за ПВУ). Розмір забезпечення має складати 0,5 % від вартості договору».
Водночас, в Додатку 2 до тендерної документації міститься проєкт договору про закупівлю, умови якого встановлюють різний розмір забезпечення виконання договору: підпункт 4.4.22. пункту 4.4 розділу 4 – 0,5% від вартості договору, а пункт 15-1.2 розділу 15-1 – 1% від вартості договору.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол уповноваженої особи від 30 травня 2025 року № 89К).
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:14 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
4941bc8fe0324fbdab2197deb8125a6e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2025 18:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-04-010080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів),
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b5b9aaa383dd4bcca090d26fe0b96433
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
30.05.2025 10:28
Опис:
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Товариством з обмежненою відповідальністю «НЕОІНЖИНІРИНГ» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом: Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області. Коригування. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Щодо другого питання, надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://poda.gov.ua/documents/212441 на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт: Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) визначено Розпорядженням Полтавської обласної військової адміністрації від 21.02.2025 № 196 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)». Код бюджету 1610000000. (КПВК 1517368)
Щодо четвертого питання, то фінансування даної закупівлі не здійснюється та не буде здійснюватись на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility
Для документального підтвердження надаємо:
1. Скан-копія Експертного звіту №240508-06/А від 15 травня 2024р.;
2. Скан-копія Завдання на коригування;
3. Розрахунок очікуваної вартості;
4. Відомість обсягів робіт;
5. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва;
6. Специфікація обладнання;
7. Скан-копія Розпорядження Полтавської обласної військової адміністрації від 21.02.2025 № 196 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)».