• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Скасування закупівлі

Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 125 робочих днів

212 897 128.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 485.64 UAH
Номер: 782d41451b3b410da97fc22dcabc3136
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.08.2025 16:45 - 13.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 91-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.08.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2025-03-04-010080-a, 04.03.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо виконання замовником рішення Органу оскарження установлено порушення абзацу другого частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» установлено порушення абзацу 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ», своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: -виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз; -розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення; -відміни процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: виконання замовником рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: рішення Органу оскарження від 18.06.2025 № 9761-р/пк-пз та від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (далі – ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР») та товариства з обмеженої відповідальністю «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» (далі – ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»); реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-03-04-010080-a, протоколи уповноваженої особи замовника від 26.06.2025 № 104/К, від 27.06.2025 та від 01.07.2025 № 108/К, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 28.08.2025 та 02.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Моніторингом питання виконання замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону в частині невиконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз. Так, відповідно до рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор». Відповідно до положень абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Вказане свідчить, що останнім днем для виконання Замовником рішення органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, якщо таке рішення не оскаржено до суду, було 11.08.2025. Однак, відомості електронної системи закупівель свідчать, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор», станом на 11.08.2025, замовником не скасовано. За вказаних обставин, замовником не виконано рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, чим порушено вимоги абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що: «Повідомляємо, що згідно частини 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Керуючись вищевказаною нормою Закону, Замовником оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 (інформація про оскарження 12.08.2025 року була оприлюднена замовником в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів)». Отже на дату завершення моніторингу рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз замовником не виконано. В той же час, за результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто ) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з даними електронної системи закупівель кінцевим строком подання тендерних пропозицій учасниками є «26 березня 2025 00:00», тобто, строк дії тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» закінчився 23 червня 2025 00:00. При цьому, інформація про продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» в електронній системі закупівель станом на дату розгляду (протокол уповноваженої особи від 27.06.2025 № 105/К) відсутня, а отже станом на дату розгляду замовником тендерної пропозиції учасника остання була недійсною. Згідно з абзацом 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Період усунення порушень: 08.09.2025 11:22 - 23.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 11:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a від 08.09.2025 здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: -виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз (в частині скасування рішення про відхилення пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор»); -розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення (враховуючи функціональні можливості електронної системи закупівель, вважати пропозицію ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» відхиленою); -відміни процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Для підтвердження інформації про усунення порушень надаємо скан-копію Протоколу №139/К/1 та Протоколу №139/К
Дата публікації звіту: 10.09.2025 15:01

Запити/Пояснення

Номер: fff45d9e3667477e88e945f355c20755
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2025 11:15 - 17.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 48 UA-2025-03-04-010080-a 04.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції консорціуму «ЕНЕРГОГРУП Україна» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію у новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14 березня 2025 року № 45/К, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціуму «ЕНЕРГОГРУП Україна», вимогу про усунення невідповідностей до 22 квітня 2025 року, протокол уповноваженої особи від 23 квітня 2025 року № 64/К, протокол уповноваженої особи 30 травня 2025 року № 89/К, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 15 травня 2025 року № 7813-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 30 травня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 7 розділу VI тендерної документації «Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківська гарантія (рекомендований вид забезпечення згідно Посібника із закупівель за ПВУ). Розмір забезпечення має складати 0,5 % від вартості договору». Водночас, в Додатку 2 до тендерної документації міститься проєкт договору про закупівлю, умови якого встановлюють різний розмір забезпечення виконання договору: підпункт 4.4.22. пункту 4.4 розділу 4 – 0,5% від вартості договору, а пункт 15-1.2 розділу 15-1 – 1% від вартості договору. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол уповноваженої особи від 30 травня 2025 року № 89К).
Період усунення порушень: 13.06.2025 14:14 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 14:14

Запити/Пояснення