• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки)

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: 995c6001557f4809b6fdbae612966865
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 05.05.2025 15:49 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 28-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-03-04-004665-a 04.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання Замовником рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання Замовником рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» (далі – ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2025 №5092-р/пк-пз (надалі – комісія АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ПРАЙМ-ЕСТЕТ» до 11:31 до 12.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2025 № 30 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), від 15.04.2025 № 61 (щодо визначення переможцем ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.04.2025, договір на послуги нанесення дорожньої розмітки від 28.04.2025 № 22, укладений Замовником з ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.04.2025, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.05.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, що Пстрак В.Є. обіймає посади: директор, відповідальний з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги. При цьому, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Пстрак В.Є. обіймає посаду відповідального з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги. Згідно з інформацією, зазначеною у довідці, Сидорчук А.П. обіймає посади: дорожній робітник 3 розряду, машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 5-го розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів. Проте, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Сидорчук А.П. обіймає посаду виконавця робіт, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не підтверджено наявність у Сидорчук А.П. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів. Відповідно до інформації, зазначеної у довідці Тимошенко М.В. обіймає посади: дорожній робітник 3 розряду, машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 5-го розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів. Проте, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Тимошенко М.В. обіймає посаду виконавця робіт, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не підтверджено наявність у Тимошенко М.В. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. У тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 05.03.2025 № 0503/25-1208, відповідно до якої під час надання послуг учасником буде використано: маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 30 лютого 2023 №12), маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна від 30 лютого 2023 №12), маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 26.12.2023 № 442). При цьому, на підтвердження наявності зазначеної техніки, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано оборотно-сальдову ведомость та видаткові накладні, у яких міститься неузгодженість у назвах техніки та датах видаткових накладних. Так, згідно оборотно-сальдової ведомості та видаткових накладних у учасника в наявності є машина для розмітки доріг Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна від 24 лютого 2023 №12), машина для розмітки доріг GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 24 лютого 2023 №12), машина дорожньо-розмічальна LL IV 5900 (видаткова накладна від 26.12.2023 № 442), чим не дотримано вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Також, у довідці зазначено, що ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» під час надання послуг будуть задіяні самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою – KBL СМУГА модель RMM держ.№ 91848AA (свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №267793 від 28.12.2023), самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою/холодним пластиком – ХП СМУГА 020 держ.№ 77199AA (свідоцтво про реєстрацію машини серія серія ОМ №181841 від 20.04.22), апарат для нанесення дорожньої розмітки Меркур 24:1 G24W01 (видаткова накладна від 18.04.2023 №СТ-0000148). Проте, згідно з даними свідоцтва про реєстрацію машини серія ОМ №267793 від 28.12.2023 ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» має машину для розмітки доріг KBL СМУГА RMM, згідно з даними свідоцтво про реєстрацію машини серія серія ОМ №181841 від 20.04.2022 - машина для нанесення дорожньої розмітки ХП СМУГА 020, згідно з даними видаткова накладна №СТ-0000148 від 18.04.2023 – апарат для фарбування Меркур 24:1 G24W01, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до тендерної документації Замовником передбачено, що послуги з благоустрою будуть надаватися у Прилуцькому районі, Чернігівської області. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», на виконання вимог додатку 1.1. до тендерної документації Замовника, надано гарантію від 05.03.2025 № 0503/25-1230 відповідно до якої «ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», учасник торгів на закупівлю послуг: Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки) ДК 021:2015 — 45230000-8» гарантує, що ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» при здійсненні послуг впроваджувати в повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху і забезпечить належну організацію дорожнього руху в місцях надання послуг та нести матеріальну відповідальність за шкоду заподіяну третім особам внаслідок незабезпечення організації дорожнього руху в місцях надання послуг, а також забезпечити погодження у відповідних підрозділах управління патрульної поліції в Кіровоградській області розроблених ним тимчасових схем організації дорожнього руху на період виконання робіт і гарантує, що при виконання послуг будуть впроваджені в повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху, а саме: заходи для своєчасної заборони або обмеження руху з використанням обладнання їх технічними засобами регулювання дорожнього руху…». У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.05.2025 12:08 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 12:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 16.05.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-03-04-004665-a управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради повідомляє наступне. На нараді начальника управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради Созінова О.С. 21.05.2025 із працівниками управління житлово-комунального господарства розглянуто зміст висновку про результати моніторингу від 16.05.2025 процедури закупівлі UA-2025-03-04-004665-a «Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та проведено роз'яснювальну роботу з Фабриченко А.М., яка є уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в управлінні житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради, щодо врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень (копія протоколу додається). З метою поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та інших нормативних актів, при наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель. Додаток: на 1 арк.
Дата публікації звіту: 21.05.2025 14:43

Запити/Пояснення