-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
995c6001557f4809b6fdbae612966865
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:49 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 28-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-03-04-004665-a 04.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання Замовником рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання Замовником рішення комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» (далі – ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2025 №5092-р/пк-пз (надалі – комісія АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ПРАЙМ-ЕСТЕТ» до 11:31 до 12.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2025 № 30 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), від 15.04.2025 № 61 (щодо визначення переможцем ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.04.2025, договір на послуги нанесення дорожньої розмітки від 28.04.2025 № 22, укладений Замовником з ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.04.2025, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.05.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, що Пстрак В.Є. обіймає посади: директор, відповідальний з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги. При цьому, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Пстрак В.Є. обіймає посаду відповідального з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги.
Згідно з інформацією, зазначеною у довідці, Сидорчук А.П. обіймає посади: дорожній робітник 3 розряду, машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 5-го розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Проте, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що
Сидорчук А.П. обіймає посаду виконавця робіт, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не підтверджено наявність у Сидорчук А.П. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Відповідно до інформації, зазначеної у довідці Тимошенко М.В. обіймає посади: дорожній робітник 3 розряду, машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 5-го розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Проте, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що
Тимошенко М.В. обіймає посаду виконавця робіт, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не підтверджено наявність у Тимошенко М.В. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за
формою 2.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
У тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 05.03.2025 № 0503/25-1208, відповідно до якої під час надання послуг учасником буде використано: маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 30 лютого 2023 №12), маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна від 30 лютого 2023 №12), маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 26.12.2023 № 442).
При цьому, на підтвердження наявності зазначеної техніки, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано оборотно-сальдову ведомость та видаткові накладні, у яких міститься неузгодженість у назвах техніки та датах видаткових накладних. Так, згідно оборотно-сальдової ведомості та видаткових накладних у учасника в наявності є машина для розмітки доріг Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна від 24 лютого 2023 №12), машина для розмітки доріг GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 24 лютого 2023 №12), машина дорожньо-розмічальна LL IV 5900 (видаткова накладна від 26.12.2023 № 442), чим не дотримано вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, у довідці зазначено, що ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» під час надання послуг будуть задіяні самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою – KBL СМУГА модель RMM держ.№ 91848AA (свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №267793 від 28.12.2023), самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою/холодним пластиком – ХП СМУГА 020 держ.№ 77199AA (свідоцтво про реєстрацію машини серія серія ОМ №181841 від 20.04.22), апарат для нанесення дорожньої розмітки Меркур 24:1 G24W01 (видаткова накладна від 18.04.2023 №СТ-0000148).
Проте, згідно з даними свідоцтва про реєстрацію машини серія ОМ №267793 від 28.12.2023 ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» має машину для розмітки доріг KBL СМУГА RMM, згідно з даними свідоцтво про реєстрацію машини серія серія ОМ №181841 від 20.04.2022 - машина для нанесення дорожньої розмітки ХП СМУГА 020, згідно з даними видаткова накладна №СТ-0000148 від 18.04.2023 – апарат для фарбування Меркур 24:1 G24W01, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до тендерної документації Замовником передбачено, що послуги з благоустрою будуть надаватися у Прилуцькому районі, Чернігівської області.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», на виконання вимог додатку 1.1. до тендерної документації Замовника, надано гарантію від 05.03.2025 № 0503/25-1230 відповідно до якої «ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», учасник торгів на закупівлю послуг: Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки) ДК 021:2015 — 45230000-8» гарантує, що ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» при здійсненні послуг впроваджувати в повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху і забезпечить належну організацію дорожнього руху в місцях надання послуг та нести матеріальну відповідальність за шкоду заподіяну третім особам внаслідок незабезпечення організації дорожнього руху в місцях надання послуг, а також забезпечити погодження у відповідних підрозділах управління патрульної поліції в Кіровоградській області розроблених ним тимчасових схем організації дорожнього руху на період виконання робіт і гарантує, що при виконання послуг будуть впроваджені в повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху, а саме: заходи для своєчасної заборони або обмеження руху з використанням обладнання їх технічними засобами регулювання дорожнього руху…».
У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.05.2025 12:08 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 16.05.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-03-04-004665-a управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради повідомляє наступне. На нараді начальника управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради Созінова О.С. 21.05.2025 із працівниками управління житлово-комунального господарства розглянуто зміст висновку про результати моніторингу від 16.05.2025 процедури закупівлі UA-2025-03-04-004665-a «Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та проведено роз'яснювальну роботу з Фабриченко А.М., яка є уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в управлінні житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради, щодо врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень (копія протоколу додається).
З метою поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та інших нормативних актів, при наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель.
Додаток: на 1 арк.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
a915e31bf9ad4e869d7b6b9839047e28
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2025 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки)», очікуваною вартістю 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-04-004665-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору на послуги нанесення дорожньої розмітки від 28.04.2025 № 22, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» (далі – ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА») з підтверджуючими документами.
3. Відповідно до вимог пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, що Пстрак В.Є. обіймає посаду: директор, відповідальний з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги. При цьому, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Пстрак В.Є. обіймає посаду відповідального з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги.
Згідно з інформацією, зазначеною у довідці, Сидорчук А.П. обіймає посаду: дорожній робітник 3 розряду, машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 5-го розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Проте, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Сидорчук А.П. обіймає посаду виконавця робіт.
Також, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не підтверджено наявність у Сидорчук А.П. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Відповідно до інформації, зазначеної у довідці Тимошенко М.В. обіймає посаду: дорожній робітник 3 розряду, машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 5-го розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Проте, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Тимошенко М.В. обіймає посаду виконавця робіт.
Також, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не підтверджено наявність у Тимошенко М.В. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей.
4. Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
У тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 05.03.2025 № 0503/25-1208, відповідно до якої під час надання послуг учасником буде використано: маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна №12 від 30 лютого 2023), маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна №12 від 30 лютого 2023), маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна № 442 від 26.12.2023).
При цьому, на підтвердження наявності зазначеної техніки, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано оборотно-сальдову ведомость та видаткові накладні, у яких міститься неузгодженість у назвах техніки та датах видаткових накладних. Так, згідно оборотно-сальдової ведомості та видаткових накладних у учасника в наявності є машина для розмітки доріг Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна №12 від 24 лютого 2023), машина для розмітки доріг GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна №12 від 24 лютого 2023), машина дорожньо-розмічальна LL IV 5900 (видаткова накладна № 442 від 26.12.2023).
Також, у довідці зазначено, що ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» під час надання послуг будуть задіяні самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою – KBL СМУГА модель RMM держ.№ 91848AA (свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №267793 від 28.12.2023), самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою/холодним пластиком – ХП СМУГА 020 держ.№ 77199AA (свідоцтво про реєстрацію машини серія серія ОМ №181841 від 20.04.22), апарат для нанесення дорожньої розмітки Меркур 24:1 G24W01 (видаткова накладна №СТ-0000148 від 18.04.2023).
Проте, згідно з даними свідоцтва про реєстрацію машини серія ОМ №267793 від 28.12.2023 ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» має машину для розмітки доріг KBL СМУГА RMM, згідно з даними свідоцтво про реєстрацію машини серія серія ОМ №181841 від 20.04.2022 - машина для нанесення дорожньої розмітки ХП СМУГА 020, згідно з даними видаткова накладна №СТ-0000148 від 18.04.2023 – апарат для фарбування Меркур 24:1 G24W01.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей.
5. Відповідно до тендерної документації Замовником передбачено, що послуги з благоустрою будуть надаватися у Прилуцькому районі, Чернігівської області.
У тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», на виконання вимог додатку 1.1. до тендерної документації Замовника, надано гарантію від 05.03.2025 № 0503/25-1230 відповідно до якої «ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», учасник торгів на закупівлю послуг: Послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки) ДК 021:2015 — 45230000-8» гарантує, що ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» при здійсненні послуг впроваджувати в повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху і забезпечить належну організацію дорожнього руху в місцях надання послуг та нести матеріальну відповідальність за шкоду заподіяну третім особам внаслідок незабезпечення організації дорожнього руху в місцях надання послуг, а також забезпечити погодження у відповідних підрозділах управління патрульної поліції в Кіровоградській області розроблених ним тимчасових схем організації дорожнього руху на період виконання робіт і гарантує, що при виконання послуг будуть впроваджені в повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху, а саме: заходи для своєчасної заборони або обмеження руху з використанням обладнання їх технічними засобами регулювання дорожнього руху…».
Просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей.
6. Відповідно до вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» до 11:31 до 12.04.2025 Замовником зазначено що «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник надав відповідну довідку згідно з формою, в якій зазначив про наявність ряду працівників, але щодо працівників Єремнеко Є.В., Тищенко С.Г., Пилипенко О.С., Даниш В.О., Лукашенко О.О., Кабаченко М.В. відсутня інформація щодо їх освіти/кваліфікації. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із заповненою інформацією по зазначених працівниках. У разі, якщо дані працівники не потребують відповідної освіти чи кваліфікації - зазначити це у довідці (посилання на вимогу - Пункт 1.3. Додатку 1 до тендерної документації)….».
На виконання вимоги про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.04.2025 № 1104/25-1213, у якій учасником виключено працівників Єремнеко Є.В., Тищенко С.Г., Пилипенко О.С., Даниш В.О., Лукашенко О.О., Кабаченко М.В.
Враховуючи вищевикладене ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» не дотримано вимоги про усунення невідповідностей.
Просимо повідомити у зв’язку з чим, відповідно до абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА», у зв’язку з тим що учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b56bd342e7584f6e82329ed917ca0fea
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.05.2025 16:19
Опис:
1.Повідомляю, що розмір бюджетного призначення визначено згідно з рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №35 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-35.zip, а також згідно з міською цільовою Програмою «Житлово-комунальне господарство та організація благоустрою міста Прилуки у 2025 році», затвердженою рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №27 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме:https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-27.zip.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснено в рамках бюджету Прилуцької міської територіальної громади на 2025 рік. У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1.
2.Договір на послуги з благоустрою (послуги з нанесення дорожньої розмітки) від 28.04.2025 №22 виконано в повному обсязі. Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2025-03-04-004665-а оприлюднено в системі електронних закупівель 09.05.2025 (додається).
3. Відповідно до вимог пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці за формою 3, учасник має надати:
- документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками;
- наявність відповідної кваліфікації працівників
- а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг.
Форма 3 додатку 1 до тендерної документації визначає загальний вигляд довідки про працівників, а відомості, що вказані нижче визначають порядок заповнення вказаної форми.
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти** Інше***
1 2 3 4 5 6
*документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо);
**документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання послуг за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо);
***документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) (у разі необхідності).
Доводимо до відома, що вище вказане містить вичерпний перелік вимог тендерної документації щодо працівників. Інших вимог щодо працівників немає.
Тендерна документація не містить вимог щодо конкретних спеціалізацій працівників, кількості працівників, їх розрядів або інших вимог.
Законодавство не обмежує учасника у наданні ним документів та їх кількості, відтак Замовником беруться до уваги документи тільки тих працівників які безпосередньо будуть застосовані до виконання робіт, кваліфікація і знання яких підходять та відповідають предмету закупівлі, а саме послуг нанесення дорожньої розмітки.
ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» на виконання вимог пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації надало: довідку про працівників від 05.03.2025 №0503/25-1213 (завантажено 10.03.2025) за формою 3 додатку 1 до тендерної документації.
На виконання вимог пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності правовідносин учасника з відповідними працівниками ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано накази на призначення працівників, чим виконав вимогу надати документи, передбачені законодавством які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо).
Зокрема:
-наказ від 10.01.2018 №000001 - директор Пстрак В.Є. ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА»;
-наказ від 21.07.2023 №6-к– машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг Тимошенко М.В.;
-наказ від 21.07.2023 №8-к – Сидорук А.П.- машиніст маркірувальної машини для розмічання.
Вказані документи відповідають вимогам пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо надання документів що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
На виконання вимог надати документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання послуг за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано:
-посвідчення Сидорук А.П від 12.03.2020 №92-12-20 - машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг;
- посвідчення Тимошенко М.В. від 12.03.2020 №93-12-20 - машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг;
- посвідчення та протокол від 09.02.2024 №24-439-32 про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги;
Вказані документи відповідають вимогам пункту 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо наявності відповідної кваліфікації працівників.
На виконання вимог надати, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано відповідне пояснення «Довідка медичні книжки тощо».
Звертаємо увагу відсутність документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Пстрак В.Є. обіймає посаду відповідального з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання домедичної допомоги, відсутність документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Сидорчук А.П. обіймає посаду виконавця робіт, а також відсутність документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника у частині того, що Тимошенко М.В. обіймає посаду виконавця робіт не є порушенням тендерних вимог, оскільки тендерна документація не містить вимог надання окремих наказів на призначення працівників на вказані вище посади.
Також не є порушенням відсутність підтвердження наявності у Тимошенко М.В. відповідної кваліфікації по посадах: дорожній робітник 3 розряду, маляр 5 розряду, виконавець робіт, водії автотранспортних засобів, оскільки тендерна документація не містить таких вимог.
Тендерна документація не конкретизує обов’язковість наявності певних категорій працівників або їх кількості.
Законодавство не обмежує учасника у наданні ним документів та їх кількості, відтак Замовником беруться до уваги документи тільки тих працівників, кваліфікація і знання яких підходять та відповідають предмету закупівлі, а саме послуг нанесення дорожньої розмітки.
Замовник може не брати до уваги інші документи, надані Учасником, які не вимагаються Тендерною документацією.
Також тендерна документація не містить умов чи вимог щодо відхилення пропозиції учасника на підставі поданих учасником документів, які не вимагаються тендерною документацією.
Абзац 5 п.п.3) п.44 Особливостей визначає, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Позиція замовника базується також на практики Антимонопольного комітету: рішення від 03.10.2018 №10188, рішення від 26.09.2018 №9941, рішення від 09.10.2018 №10380, рішення від 18.11.2016 №1577, рішення від 17.09.2019 №13112 р/пк-з.
4. Відповідно до п 1.2. додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
На машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації учасник надає - копії свідоцтв про їх реєстрацію.
На машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України - інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів та лист-роз’яснення в довільній формі, з зазначення законодавчих підстав відсутності їх обов’язкової державної реєстрації.
На обладнання - інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів/видаткові накладні тощо.
Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то учасник надає у складі пропозиції:
-завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт);
- оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машин та механізмів щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машин та механізмів для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт з посиланням на відповідний договір.
Також, у складі пропозиції на орендовані машини та механізми Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію машини та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України.
*Відповідно до ст.799 ЦК України Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Форма 2
№ з/п Назва та кількість обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність**
1 2 3 4 5
*якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках - вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України;
**зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 4 таблиці.
На виконання вказаних вимог, у тендерній пропозиції ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» надано довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 05.03.2025 №0503/25-1208, відповідно до якої під час надання послуг учасником буде використано:
-маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки GracoLine Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 30.02.2023 №12),
-маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки Graco Line Lazer 200HS (видаткова накладна від 30.02.2023 №12),
-маркувальна машина для нанесення дорожньої розмітки Graco Line Lazer IV 5900 (видаткова накладна від 26.12.2023 №442).
Також додано:
-видаткова накладна від №12 від 24.02.2023, що підтверджує придбання:
* Машина для розмітки доріг Graco Line Lazer 200HS- 1 шт;
* Машина для розмітки доріг Graco Line Lazer IV 5900 -1 шт.
-видаткова накладна від 26.12.2023 №442, що підтверджує придбання:
*Машина дорожньо-розмічальна LL IV 5900- 1 шт
-видаткова накладна від 25.02.2023 №8 що підтверджує придбання:
*Фрезеральна (Демаркувальна) машина Masalta MC8-4 – 2 шт.
-видаткова накладна від 18.04.2023 №СТ-0000148, що підтверджує придбання:
*Апарат для нанесення дорожньої розмітки Меркур 24:1 G24W01 -2 шт.
-свідоцтво про реєстрацію машини від 28.12.2023 серія ОМ №267793 - KBL СМУГА RMM держ.№ 91848AA;
-свідоцтво про реєстрацію машини від 20.04.2022 серія ОМ №181841 - машина для нанесення дорожньої розмітки ХП СМУГА 020
-надано обороно-сальдову відомість
Вказані документи підтверджують право власності учасника на вказану техніку.
Замовником першочергово перевіряються підтверджуючі документи на право власності чи користування технікою.
Зазначення учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази невірної дати правовстановлюючого документу відноситься до формальних помилок визначених положеннями п. 4 Розділ V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій».
Водночас звертаємо увагу, що пункт 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, зазначеній у запиті на пояснення, не відноситься до вимог обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а стосується підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Основним критерієм визначення відповідності вказаних учасником у довідці механізмів та наданих документів на вказані механізми є – вірне найменування механізму, його ідентифікаційні ознаки (назва моделі, державний номер, заводський номер) та кількість.
Що стосується вказання учасником у довідці «Самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою – KBL СМУГА модель RMM держ. №91848AA» указаної у свідоцтві як машина для розмітки доріг KBL СМУГА RMM, та самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою/холодним пластиком – ХП СМУГА 020 держ. №77199AA указаної у свідоцтві як машина для нанесення дорожньої розмітки ХП СМУГА 020, - доводимо Вас до відома про наступне.
Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, самохідні машини для нанесення дорожньої розмітки відносяться до категорії тракторів, та ставляться облік органами Держпродспожив служби.
Свідоцтва даної категорії не передбачають окремого поля для вказання моделі, тому марка і модель техніки вказується в одному полі.
Аналогічна ситуація і з вище вказаними видатковими накладними, - у них теж не визначено марку і модель окремими полями.
Спеціалісти замовника мають достатню кваліфікацію для розуміння, що Graco – виробник, Line Lazer – марка, IV 5900/200HS – модель.
Пункт 1.2. додатку 1 до тендерної документації визначає лише форму довідки з окремими полями. Учасник не обмежений тендерною документаціє щодо вказання тих чи інших відомостей цільового призначення чи особливостей вказаної ним техніки, зокрема:
- не можна вважати невідповідністю у назвах техніки, їх ідентифікаційних номерах, моделі чи марки при їх співпадінні з правовстановлюючими документами;
- не можна вважати невідповідністю мовні обороти з вказанням «самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки фарбою/холодним пластиком» або «машина для розмітки доріг», «розміточна машина», «дорожньо-маркувальна машина» щодо одної і тієї ж моделі, оскільки це визначення учасником одного і того ж цільового призначення вказаної ним техніки.
Учасник вправі зазначити цільове призначення та можливості вказаної ним техніки.
Тендерна документація не визначає вимог надання учасниками документів для визначення та підтвердження технічних характеристик кожної вказаної техніки, та не обмежує учасників щодо надання додаткової інформації щодо вказаної ними техніки.
Тендерна документація не містить вимог ідентичності визначення цільового призначення між довідками та наданими документами на право власності чи користування
Те, що машина є самохідною, підтверджується самим фактом постановки її на облік та отримання учасником свідоцтва та державного номерного знаку, адже ручні машини для нанесення розмітки в силу їх малопотужності та габаритів не підлягають постановці на облік.
Безпідставним є посилання на невідповідність виключно з підстав мовного обороту та чистого формалізму. Тендерна документація не передбачає таких підстав.
5. Відповідно п. 3 Розділ V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тендерною документацією не вимагалося надання гарантій, зазначених у листі ТОВ «КИЇВБУДЛОГІСТИКА» від 05.03.2025 № 0503/25-1230. Тому даний лист замовник не брав до уваги.
6. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування не визначено спосіб та порядок виправлення невідповідностей, окрім визначених замовником.
Надання оновленої довідки працівників з виключеннях кількох із них не заборонено.
Виключення працівників з довідки учасником підтверджує той факт, що вони не будуть застосовані до виконання робіт та надання послуг по даній закупівлі, а від так документи на підтвердження їх кваліфікації по даній закупівлі не потребуються.
Також тендерна документація не містить умов чи вимог щодо відхилення пропозиції учасника па підставі поданих учасником документів, які не вимагаються тендерною документацією, а також з зміною переліку працівників. Тендерна документація не містить вимог щодо кількості працівників або їх переліку.
Законодавство не обмежує учасника у наданні ним документів та їх кількості, відтак Замовником беруться до уваги документи тільки тих працівників які безпосередньо будуть застосовані до виконання робіт, кваліфікація і знання яких підходять та відповідають предмету закупівлі, а саме послуг нанесення дорожньої розмітки
Пункт 43. Особливостей чітко визначає, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до пункту 44. Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, враховуючи вищевикладене, замовник не погоджується із висновками запиту про те що учасник виключивши з довідки працівників Єремнеко Є.В., Тищенко С.Г., Пилипенко О.С., Даниш В.О., Лукашенко О.О., Кабаченко М.В. не дотримався вимоги про усунення невідповідностей. Оновлена довідка, надана учасником як усунення невідповідностей, повністю задовольнила вимоги тендерної документації.
Додатки:
-копія звіту про виконання договору про закупівлю.