-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Будівництво дитячого садку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-А в селищі Гостомель, Київської області. (Коригування)
Завершена
144 789 041.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 447 890.41 UAH
мін. крок: 1% або 1 447 890.41 UAH
Номер:
2adfe8c4eba64c3fb7ec468ab52e37c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 10:53 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2025-03-03-012788-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пункт 3 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення навчань для осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2025 року № 137, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 09 квітня 2025 року через електронну систему закупівель.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» зазначено «відсутні».
При цьому, в пункті 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником передбачено «Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору», чим порушено принципи здійснення публічних закупівель, а саме пункт 3 частини першої статті 5 Закону відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень:
16.04.2025 12:44 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 12:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Замовник в подальшому не допустить установлених порушень. Та уповноважені особи Замовника пройдуть навчання з проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
16.04.2025 13:39
Запити/Пояснення
Номер:
4c20597e6b294740b63181c2ecfba046
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва дитячого садку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-А в селищі Гостомель, Київської області. (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-03-012788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cfa2fa9625434c2e9dd6fb2dee4ad7c0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.04.2025 10:34
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Надаємо позитивний експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок.
Щодо другого питання. Наказ Міністерства розвитку громад та територій України Про затвердження переліку проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України від 23 липня 2023 року № 630 (зі змінами). КПКВК 1517381
Щодо третього питання. Не здійснювалось.