• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти

Завершена

5 599 464.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 997.32 UAH
Номер: 65183a86ad43405a8554dd30f6952ac5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2025 15:49 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 05.05.2025 № 115 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 № 115 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2025-03-03-011879-a 03.03.2025 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ", ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-03-03-011747-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 24 від 03.03.2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 №28, протокол про відхилення тендерної пропозиції уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 38, рішення Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 31.03.2025 № 4953-р/пк-пз, рішення АМКУ від 24.04.2025 № 6554-р/пк-пз, тендерних пропозицій учасників ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ", ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 09.04.2025, договір від 29.04.2025 №7/ВТ з ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.05.2025 року на запит про надання пояснень від 07.05.2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 21.05.2025 16:56 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 16:56

Запити/Пояснення