-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти
Завершена
5 599 464.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 997.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 997.32 UAH
Номер:
65183a86ad43405a8554dd30f6952ac5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:49 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
05.05.2025 № 115
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2025 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2025-03-03-011879-a 03.03.2025 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ", ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-03-03-011747-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 24 від 03.03.2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 №28, протокол про відхилення тендерної пропозиції уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 38, рішення Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 31.03.2025 № 4953-р/пк-пз, рішення АМКУ від 24.04.2025 № 6554-р/пк-пз, тендерних пропозицій учасників ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ", ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 09.04.2025, договір від 29.04.2025 №7/ВТ з ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.05.2025 року на запит про надання пояснень від 07.05.2025 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.05.2025 16:56 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
1e3cee894b4f44518c44970dead44f09
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання послуги, а саме: Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти за ДК 021:2015 код 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-011879-a), яку проведено КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.