• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти

Завершена

5 599 464.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 997.32 UAH
Період оскарження: 03.03.2025 17:07 - 08.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»

Номер: b0084e63d61e4dbaa509025f5beb4361
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-011879-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2025 16:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.04.2025 11:11
Автор: ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", Михайло Торощин +380674688111 kv.call.ua@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4c3fe1e869b9435e9300d7a1c724c88b
Заголовок пункту скарги: Щодо підтверджуючих документів, на обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, перебувають в справному стані і пройшли періодичну повірку в установленому порядку (у разі необхідності проходження такої перевірки).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: По-перше, відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючі документи, на обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, перебувають в справному стані і пройшли періодичну повірку в установленому порядку (у разі необхідності проходження такої перевірки).
Відповідно до пунктів 173-173 Довідки про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі № 2 від 10.03.2025р., під час надання послуг учасником буде залучено:

Відповідно до статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»:
«1. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.
Не підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються:
органами з оцінки відповідності (у тому числі випробувальними та калібрувальними лабораторіями), акредитованими національним органом України з акредитації чи національними органами з акредитації інших держав, для провадження діяльності, стосовно якої їх було акредитовано;
науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та калібрувальними лабораторіями, які проводять калібрування засобів вимірювальної техніки відповідно до частини другої статті 27 цього Закону, стосовно засобів вимірювальної техніки, що використовуються ними при калібруванні.
Стосовно законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, може також проводитися позачергова, експертна та інспекційна повірка.
2. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Порядок встановлення міжповірочних інтервалів визначається Кабінетом Міністрів України.
3. Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку».
Термометри та гігрометри віднесені до законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно Переліку категорій законодавчо регульованих ЗВТ, що підлягають періодичній повірці, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» НЕ надано підтверджуючі документи, на засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, а саме на Термометри та гігрометри, що підтверджують проведення періодичної повірки в установленому порядку, а саме відповідно до статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», чим порушено підпункт 1.1.2. пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, документи, які надаються учасником на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підлягають виправленню в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», що є підставою для його скасування.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9d2ebee7eaad41c0b490efc7b393abbb
Заголовок пункту скарги: Про наявність в Учасника працівників для надання послуг відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: По-друге, відповідно до підпункту 1.2.1. пункту 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в Учасника працівників для надання послуг відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договору, загальну чисельність працівників (Учасник може зазначити і інших спеціалістів, які будуть залучені до надання даних послуг на законних підставах), за формою Таблиці 2.
Таблиця 2

ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ВІДПОВІДНИХ ПРАЦІВНИКІВ, КВАЛІФІКАЦІЮ І ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ

з/п П.І.Б. Найменування посади Освіта, кваліфікація, сертифікати (за няавності), науковий ступінь (за навності) За штатним розкладом чи по договору цивільно-правового характеру Назва субпідрядної організації (у разі залучення)***

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої посадової особи Учасника, завірена печаткою (у разі наявності печатки)
“ ____” _________ 202 р.

На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 31 від 10.03.2025 року, де зазначено:

Проте, всупереч вимог підпункту 1.2.1. пункту 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, у колонці 4 даної довідки НЕ вказано кваліфікацію залучених до надання послуг працівників.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, документи, які надаються учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід підлягають виправленню в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», що є підставою для його скасування.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ae5e1e9ebad249c38f6b03017dd1fb10
Заголовок пункту скарги: Неповні відомості про учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: По-третє, відповідно до пункту 8 Додатку № 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відомості про учасника з наступною інформацією, зокрема:
10. Відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ім’я ПРІЗВИЩЕ, посада, контактний телефон, е-mail , інше).
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано відомості про учасника вих. № 111 від 10.03.2025 року, де НЕ зазначено е-mail контактної особи учасника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, загальні відомості про учасника підлягають виправленню в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», що є підставою для його скасування.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 641dd1389cf5476187658777c1c038e9
Заголовок пункту скарги: Калькуляція
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: По-четверте, відповідно до пункту 4.2. Додатку № 1 до тендерної документації Учасник надає розрахунок тендерної пропозиції враховуючи всі етапи надання послуг, які передбачені технічним завдання та калькуляцію, яка розроблена відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання.
Порядок формування собівартості продукції регламентовано Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.99 року № 318 (надалі - НП(С)БО 16).
Відповідно до пункту 2 НП(С)БО 16 норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами (далі - підприємства) незалежно від форм власності (крім бюджетних установ та підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності).
Відповідно до пункту 11 НП(С)БО 16 Собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат.
До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються:
прямі матеріальні витрати;
прямі витрати на оплату праці;
інші прямі витрати;
змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати.
Відповідно до пунктів 12-16 НП(С)БО 16
12. До складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу вироблюваної продукції, купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат. Прямі матеріальні витрати зменшуються на вартість зворотних відходів, отриманих у процесі виробництва, які оцінюються у порядку, викладеному в пункті 11 цього Національного положення (стандарту).
13. До складу прямих витрат на оплату праці включаються заробітна плата та інші виплати робітникам, зайнятим у виробництві продукції, виконанні робіт або наданні послуг, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат.
14. До складу інших прямих витрат включаються всі інші виробничі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат, зокрема відрахування на соціальні заходи, плата за оренду земельних і майнових паїв, амортизація, втрати від браку, які складаються з вартості остаточно забракованої з технологічних причин продукції (виробів, вузлів, напівфабрикатів), зменшеної на її справедливу вартість, та витрат на виправлення такого технічно неминучого браку.
15. До складу загальновиробничих витрат включаються:
15.1. Витрати на управління виробництвом (оплата праці апарату управління цехами, дільницями тощо; відрахування на соціальні заходи й медичне страхування апарату управління цехами, дільницями; витрати на оплату службових відряджень персоналу цехів, дільниць тощо).
15.2. Амортизація основних засобів загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення.
15.3. Амортизація нематеріальних активів загальновиробничого (цехового, дільничого, лінійного) призначення.
15.4. Витрати на утримання, експлуатацію та ремонт, страхування, операційну оренду основних засобів, інших необоротних активів загальновиробничого призначення.
15.5. Витрати на вдосконалення технології й організації виробництва (оплата праці та відрахування на соціальні заходи працівників, зайнятих удосконаленням технології й організації виробництва, поліпшенням якості продукції, підвищенням її надійності, довговічності, інших експлуатаційних характеристик у виробничому процесі; витрати матеріалів, купівельних комплектуючих виробів і напівфабрикатів, оплата послуг сторонніх організацій тощо).
15.6. Витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень.
15.7. Витрати на обслуговування виробничого процесу (оплата праці загальновиробничого персоналу; відрахування на соціальні заходи, медичне страхування робітників та апарату управління виробництвом; витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю продукції, робіт, послуг).
15.8. Витрати на охорону праці, техніку безпеки і охорону навколишнього природного середовища.
15.9. Інші витрати (внутрішньозаводське переміщення матеріалів, деталей, напівфабрикатів, інструментів зі складів до цехів і готової продукції на склади; нестачі незавершеного виробництва; нестачі і втрати від псування матеріальних цінностей у цехах; оплата простоїв тощо
16. Загальновиробничі витрати поділяються на постійні і змінні.
До змінних загальновиробничих витрат належать витрати на обслуговування і управління виробництвом (цехів, дільниць), що змінюються прямо (або майже прямо) пропорційно до зміни обсягу діяльності. Змінні загальновиробничі витрати розподіляються на кожен об'єкт витрат з використанням бази розподілу (годин праці, заробітної плати, обсягу діяльності, прямих витрат тощо), виходячи з фактичної потужності звітного періоду.
До постійних загальновиробничих витрат відносяться витрати на обслуговування і управління виробництвом, що залишаються незмінними (або майже незмінними) при зміні обсягу діяльності. Постійні загальновиробничі витрати розподіляються на кожен об'єкт витрат з використанням бази розподілу (годин праці, заробітної плати, обсягу діяльності, прямих витрат тощо) при нормальній потужності. Нерозподілені постійні загальновиробничі витрати включаються до складу собівартості реалізованої продукції (робіт, послуг) у періоді їх виникнення. Загальна сума розподілених та нерозподілених постійних загальновиробничих витрат не може перевищувати їх фактичну величину.
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Орієнтовну калькуляцію основних статей витрат вих. № 208 від 10.03.2025 року, де зазначено:

Вищезазначене свідчить, що ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано калькуляцію, яка розроблена всупереч вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання, а саме НЕ у відповідності до НП(С)БО 16, оскільки не містить статтей витрат, передбачених НП(С)БО 16, чим порушено пункт 4.2. Додатку № 1 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», не відповідає пункту 4.2. Додатку № 1 до тендерної документації, а тому умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: a177808bc42f4baf9ba80c98e71d00d0
Заголовок пункту скарги: Щодо меню
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: По-п’яте, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації з метою забезпечення різноманітності харчування, достатнього циклу зміни страв, що пропонуються здобувачам освіти/дітям, Виконавець послуг зобов’язаний розробити примірні чотиритижневі сезонні меню з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 та МОЗ щодо організації харчування в закладах освіти.
Відповідно до пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
«У закладах дошкільної освіти режим (кратність) харчування залежить від режиму роботи закладу.
У державних (комунальних) закладах дошкільної освіти тривалість сніданку, другого сніданку, підвечірку і вечері повинна становити не менше ніж 20 хвилин, обіду - 25-30 хвилин.
Їжу необхідно видавати дітям у суворо визначений час з інтервалами у три - чотири години.
Якщо діти перебувають у закладі дошкільної освіти чотири та менше годин, їх за заявою одного з батьків або інших законних представників харчуванням можна не забезпечувати. Діти, які перебувають у закладі більше чотирьох годин, обов’язково забезпечуються харчуванням. При цьому режим (кратність) харчування може бути одно- або дворазовий з інтервалами між прийомами їжі не більше трьох - чотирьох годин. Це може бути сніданок та/або обід.
У закладах дошкільної освіти, в яких встановлено режим роботи чотири та менше години на добу, харчування організовується за рішенням їх засновника (засновників).
У разі перебування дітей у закладі дошкільної освіти 12 та менше годин, але більше ніж вісім годин, режим (кратність) харчування повинен бути триразовим: орієнтовно для ясельних груп - сніданок з 8 години до 8 години 20 хвилин, обід з 11 години 30 хвилин до 12 години, вечеря з 15 години 30 хвилин до 16 години; для дошкільних груп - сніданок з 8 години 30 хвилин до 8 години 50 хвилин, обід з 12 години 30 хвилин до 13 години, вечеря з 16 години 30 хвилин до 16 години 50 хвилин.
У разі перебування дітей у закладі дошкільної освіти більше 12 годин необхідно організувати обов’язкове чотириразове харчування, при цьому вечерю слід передбачити з 18 години 30 хвилин до 19 години.
У закладі дошкільної освіти з цілодобовим перебуванням повинно бути організовано п’ятиразове харчування з не менше ніж триразовим споживанням гарячої їжі.».
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Примірне чотиритижневе сезонне меню для організації харчування в закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування, де передбачено п’ятиразове харчування, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 передбачено виключно для закладів дошкільної освіти з цілодобовим перебуванням.
Проте, відповідно до Примітки Додатку № 2 до тендерної документації
Режим роботи груп з перебуванням дітей організований в дві зміни:
І зміна – з 7.30 до 12.00 год.;
ІІ зміна – з 12.30 до 17.00 год.
Діти повинні бути забезпечені дворазовим гарячим харчуванням (згідно наказу відділу освіти Павлоградської міської ради №766 від 22.12.2023 року «Про організацію гарячого харчування дітей в закладах дошкільної освіти з 01 січня 2024 року).
Вищезазначене свідчить, що примірне чотиритижневе сезонне меню ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» розроблено БЕЗ урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, а саме щодо періодичності харчування закладі дошкільної освіти з режимом роботи у дві зміни: І зміна – з 7.30 до 12.00 год.; ІІ зміна – з 12.30 до 17.00 год, по 4,5 год відповідно, чим порушено вимоги Додатку № 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», не відповідає Додатку № 2 до тендерної документації, а тому умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Так, на думку Скаржника, рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» є таким, що порушує вимоги чинного законодавства, оскільки Замовник визнавши переможцем учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд пропозицій. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовник неправомірно визначив переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», у зв’язку з чим таке рішення повинно бути скасоване.
Беручи до уваги вищезазначене, вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено розглянув тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», всупереч власних же вимог тендерної документації, порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію, у зв’язку з чим останній реалізовує своє право на оскарження рішень Замовника у порядку, визначеному Особливостями.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку надання послуг, які є предметом закупівлі, що підтверджується документами тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Неправомірне визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» позбавляє ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» права на добросовісну та справедливу конкуренцію, права на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, а також за таких умов порушує право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Номер: 3333c3e26365474c962626b8d9790b29
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-011879-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2025 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2025 19:19
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2025 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення АМКУ №4953-р/пк-пз від 31.03.2025р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Контракт Продрезерв" (код ЄДРПОУ:35601826) за процедурою закупівлі - "Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-03-036-011879-a, повідомляємо про скасування рішення уповноваженої особи КУ "ЦОЗО" ПМР
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b4d855a50d2e434a99994e2aecc6303b
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету Послуга з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-03-011879-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11.03.2025 року до 00:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 5 320 404,00 UAH 5 249 999,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 5 543 652,00 UAH 5 250 000,00 UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 5 533 080,00 UAH
5 320 000,00 UAH


При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №38 від 18.03.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації, а саме, не надане в складі тендерної пропозиції меню погоджене територiальним органом Держпродспоживслужби на 2025 piк.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
Відповідно до п.4.3 Додатку 1 до тендерної пропозиції, чітко зазначено, що учасник повинен надати «Примірне чотиритижневе сезонне меню харчування учнів розроблене відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 року № 305 погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби». Тобто, ні про які конкретні дати та роки в ТД не було й мови!!!!
В складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» містяться наступні файли під назвою: «Примірне чотиритижневе меню ЗДО 5-денного перебування ОСІНЬ_compressed (1).pdf», «Примірне чотиритижневе меню ЗДО 5-денного перебування ЛІТО.pdf», «Примірне чотиритижневе меню ЗДО 5-денного перебування ВЕСНА.pdf», «Примірне чотиритижневе меню ЗДО 5-денного перебування ЗИМА.pdf», які погоджені територіальним органом Держпродспоживслужби (завірені підписом уповноваженої особи та печаткою закладу).
Отже, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» належним чином виконав умови тендерної документації.
В свою чергу Замовник не звертає своєї уваги на те, що вимогами тендерної документації не передбачалося надання зі сторони учасників примірного чотиритижневого сезонного меню харчування учнів розробленого відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 року № 305 погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби САМЕ, на 2025 рік.
Відповідно до даного факту через міфічну появу приставки «на 2025 рік», яка не передбачена п.4.3 Додатку 1 до Тендерної документації рішення замовника є непромірним та таким, що суперечить Закону та порушує принцип прозорості та відкритості під час розгляду тендерної пропозиції.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)