-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Резервуари сталеві
Завершена
34 443 699.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 218.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 172 218.50 UAH
Номер:
c378adc55f364060b85b9c38e5fc311e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:13 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2025-02-28-010064-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповіді на вимогу про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі встановлено порушення Замовником вимог пункту 7 статті 14 Закону.
За результатом аналізу визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції
ТОВ «ЮМІ», своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі уповноваженої особи (далі – Оголошення) військової частини А3476 (далі – Замовник) від 28.02.2025, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮМІ» (далі – ТОВ «ЮМІ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, надання відповіді на вимогу про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2025, договір про здійснення оборонної закупівлі товару від 24.03.2025 № 6 на загальну суму 26 448 000,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 04.04.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В ході моніторингу встановлено, що ТОВ «РОБОТЕНКС» 18.03.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив вимогу про усунення порушення, водночас Замовник своє рішення оприлюднив в електронній системі закупівель 25.03.2025, чим недотримався вимоги частини сьомої статті 14 Закону в частині не надання на звернення учасника спрощеної закупівлі роз’яснення протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення.
Період усунення порушень:
16.04.2025 12:47 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 12:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про вжиття заходів щодо усунення порушень, які зазначені у висновку за результатами моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-04-02-000015) в спрощеній закупівлі товару Резервуари сталеві (ДК 021-2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-28-010064-a.
Зокрема, з уповноваженою особою військової частини А3476, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, в період з 16.04.2025 по 21.04.2025 проведено додаткове навчання із поглибленого вивчення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині додержання строків під час розгляду звернень та вимог учасників про усунення порушення в період уточнення інформації, а також своєчасного надання відповідей за результатами їх розгляду.
Дата публікації звіту:
21.04.2025 11:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
12.05.2025 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
9ba8650e293c4363bf09b3405c4ec9f2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Резервуари сталеві» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-010064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cdbb0e5fd40b4bae88b0453653d0aed0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 17:37
Опис:
На Ваш запит від 04.04.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі «Резервуари сталеві» (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-28-010064-a), надаємо інформацію та запитувані документи з поставлених запитань.
Проведення спрощеної закупівлі здійснено на підставі Закону України «Про оборонні закупівлі», Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закону), Наказу Міністерства оборони України «Про уповноваження військових частин (установ, закладів) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану» від 01.03.2023 №111, п. 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275.
Кількість товару, розмір витрат, необхідність проведення вказаної закупівлі та технічні і якісні характеристики було визначено та доведено військовій частині А3476 Командуванням Сил логістики Збройних Сил України в межах наданого кошторису за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/3 КЕКВ 3110 (код видатків 060/3) в сумі 34550000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі визначена військовою частиною згідно вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, методом порівняння ринкових цін шляхом направлення відповідних запитів виробникам та постачальникам, отриманням від них цінових пропозицій.
Оцінку можливих потенційних постачальників товару здійснено за критеріями ціни та можливості виготовлення і поставки в 2025 році резервуарів згідно технічних вимог (ДОДАТОК №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які розроблено в Командуванні Сил логістики Збройних Сил України.
Так, військовою частиною А3476 можливим потенційним постачальникам направлено запити про надання цінових пропозицій щодо виготовлення та поставки згідно визначених технічних вимог, на які отримано комерційні пропозиції ТОВ «ССЗ НІБУЛОН», ТОВ «ХІММАШ», ТОВ «КРАПТ», ТОВ «ТД РОБОТЕНКС», ТОВ «СІВЕРГУМА» (копії запитів та комерційних пропозицій додаються)
ТОВ «ТД РОБОТЕНКС» запропоновано постачання резервуарів Р-50 за ціною 833000,00 грн. за один резервуар, Р-25 за ціною 536000,00 грн. за один резервуар.
ТОВ «ССЗ НІБУЛОН» запропоновано постачання резервуарів Р-50 за ціною 780000,00 грн. за один резервуар, Р-25 за ціною 468000,00 грн. за один резервуар.
ТОВ «ХІММАШ» запропоновано постачання резервуарів Р-50 за ціною 569000,00 грн. за один резервуар, Р-25 за ціною 369000,00 грн. за один резервуар.
ТОВ «КРАПТ» запропоновано постачання резервуарів Р-50 за ціною 569000,00 грн. за один резервуар, Р-25 за ціною 369000,00 грн. за один резервуар.
ТОВ «СІВЕРГУМА» запропоновано постачання резервуарів Р-50 за ціною 469980,00 грн. за один резервуар, Р-25 за ціною 330000,00 грн. за один резервуар.
Згідно вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020,з масиву отриманих даних виключено ціни запропоновані ТОВ «ТД РОБОТЕНКС» та ТОВ «ССЗ НІБУЛОН», оскільки вони суттєво (більше 30%) відрізняються в більшу сторону від цін в інших пропозиціях.
Для визначення очікуваної вартості прийнято ціни в комерційних пропозиціях ТОВ «ХІММАШ», ТОВ «КРАПТ», ТОВ «СІВЕРГУМА».
Розрахунок середньоарифметичного значення ціни за одиницю:
Резервуар Р-50
569000,00 грн. +569000,00 грн. +469980,00 грн. = 1607980,00 грн.
1607980,00 грн./3=535993,33 грн.
Резервуар Р-25
369000,00 грн.+ 369000,00 грн.+ 330000,00 грн.=1068000,00 грн.
1068000,00 грн./3=356000,00 грн.
Згідно встановленої моніторингом очікуваної вартості під виділений кошторис було сплановано закупити:
- резервуари сталеві типу Р-50 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнішнім антикорозійним покриттям) в кількості 45 (сорок п’ять) комплектів на суму 24119699,80 грн.,
- резервуари сталеві типу Р-25 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнішнім антикорозійним покриттям) в кількості 29 (двадцять дев’ять) комплектів на суму 10324000,00 грн..
Загальна очікувана вартість закупівлі склала 34 443 699,80 грн. з ПДВ.
З приводу не встановлення умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимог до учасників щодо надання забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю пояснюємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
Відповідно до ст. ст. 25, 27 Закону встановлювати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору є правом а не обов’язком замовника.
Військова частина А3476 під час оголошення спрощеної закупівлі «Резервуари сталеві» (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-28-010064-a) не скористалась своїм правом та не встановлювала вищевказаних вимог.