-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Резервуари сталеві
Завершена
34 443 699.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 172 218.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 172 218.50 UAH
Період оскарження:
28.02.2025 18:07 - 06.03.2025 10:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення Замовника про укладення договору з ТОВ "ЮМІ"
Номер:
f6f3c639ddde41fe962ca2b6af4260f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-28-010064-a.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Замовника про укладення договору з ТОВ "ЮМІ"
Вимога:
Вих. 18/03-1 від 18 березня 2025р.
Військова частина А3476
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-010064-a
Найменування предмета закупівлі:
Резервуари сталеві (ДК 021-2015 код 44610000-9
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Уповноваженій особі
Військова частина А3476
28 лютого 2025 року на сайті публічних закупівель Prozorro опубліковано оголошення про проведення Військовою частиною А3476 спрощеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-02-28-010064-a), а саме: «Резервуари сталеві» (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), резервуар сталевий типу Р-50 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнішнім антикорозійним покриттям) в кількості 45 комплектів, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 20 листопада 2025 та резервуар сталевий типу Р-25 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнішнім антикорозійним покриттям) в кількості 29 комплектів, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 20 листопада 2025; очікувана вартість предмета закупівлі: 34 443 699,80 UAH (далі за текстом – Оголошення), з додатками, якими визначено, які документи мають бути подані від учасника (додаток 1), інформацію про технічні, якісні ті інші характеристики предмета закупівлі (додаток 2), форму цінової пропозиції (додаток 3), анкету з інформацією щодо учасника (додаток 4) та проект договору (додаток 5).
Відповідно до п. 6 Оголошення «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна - питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
12 березня 2025 року відбулось розкриття тендерних пропозицій, було оприлюднено інформацію з реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій та Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-02-28-010064-a. (дата і час розкриття: 12 березня 2025 14:34). Інформація розміщена за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-28-010064-a).
Учасники, якими було подані тендерні пропозиції для участі в закупівлі:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮКРЕЙНІАН МІЛІТАРІ ІНДАСТРІ» (ТОВ «ЮМІ», код ЄДРПОУ 45520927);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІВЕРГУМА» (код ЄДРПОУ 39076187);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОБОТЕНКС» (код ЄДРПОУ 38971378);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ» (код ЄДРПОУ 36607407).
В Протоколі розкриття тендерних пропозицій зазначено інформацію про наступного учасника: ТОВ «ЮМІ» (код ЄДРПОУ 45520927) з відомостями:
Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону: 26 448 000,00 UAH з ПДВ.
Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону 26 448 000,00 UAH з ПДВ.
Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі – відсутні.
14 березня 2025 Замовником розміщено вимогу про усунення ТОВ «ЮМІ» невідповідностей зі строком виконання до 15 березня 2025.
На виконання вказаної вимоги 14.03.2025 ТОВ «ЮМІ» був додатково розміщений документ - файл про відповідність.pdf, який містить нову редакцію довідки, передбаченої п. 10 Додатком № 1 до Оголошення.
18 березня 2025 Замовником було опубліковано Протокол №36, відповід-но до якого ТОВ «ЮМІ» визначено переможцем закупівлі, оприлюднено пові-домлення про намір укласти договір про закупівлю. Інформація опублікована за посиланням: file:///C:/Users/GRAM/Downloads/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%20_36-1.pdf
ТОВ «РОБОТЕНКС» не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника про прийняття пропозиції ТОВ «ЮМІ», вважаючи, що вказаного учасника не може бути визначено переможцем. Вимога про усунення невідповідностей Замовника не містить вичерпний перелік порушень та недоліків у тендерній пропозиції. Аналіз поданих ТОВ «ЮМІ» документів свідчить про наявність інших порушень.
Не зважаючи на подачу ТОВ «ЮМІ» довідки у новій редакції, документація не відповідає вимогам Оолошення, а рішення Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», а також інтереси ТОВ «РОБОТЕНКС», виходячи з наступного.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад регулюються Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
В свою чергу, з огляду на відомості, визначені в Оголошенні, спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Постанова № 1275).
Зазначені особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Частиною 2 ст. 14 Закону № 922-VIII визначено, що спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Згідно з ч. 9 ст. 14 Закону № 922-VIII пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч. 11, 12 ст. 14 Закону № 922-VIII замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Пунктом 19 ст. 1 Закону № 922-VIII встановлено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, для визначенням учасника переможцем, його пропозиція має бути визнаною найбільш економічно вигідною та одночасно відповідати: всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
ТОВ «ЮМІ» зазначеним критеріям не відповідає.
Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf або іншому) вигляді в складі своєї пропозиції певний перелік документів, які повинні відповідати встановленим Замовником вимогам та містити чітко визначену інформацію.
Аналіз наданого ТОВ «ЮМІ» як учасником спрощеної закупівлі комплекту документів у складі своєї пропозиції, який наявний у загальному доступі, свідчить про невідповідність пропозиції цього учасника умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вважаємо, що існують підстави відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЮМІ» у спрощеній закупівлі.
Щодо відсутності документів
Пунктом 6 Додатку № 1 до Оголошення (Документи від Учасника) передбачено необхідність надання копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності печатки).
Всупереч зазначеним вимогам, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮМІ» не надано документу, який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням або не використанням печатки підприємства.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ЮМІ» не надано документу – наказу або іншого щодо уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Поданий файл з антикорупційною програмою такого наказу не містить.
Щодо відсутності інформації в поданих документах
Пунктом 10 Додатку № 1 до Оголошення (Документи від Учасника) передбачені вимоги щодо змісту та інформації, яка повинна міститься у довідці, зокрема, щодо наступного:
- чи наявна або відсутня у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
- чи має або не має юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
- чи виконав або не виконав учасник закупівлі всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником / чи не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), мала бути надана інформація стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки.
Зі змісту довідки, яка була подана первісно ТОВ «ЮМІ», не можна було встановити відомості, що вимагаються умовами Додатку № 1 до Оголошення.
Зазначені невідповідності були усунуті.
Пунктом 6 Додатку № 4 до Оголошення (Анкета з інформацією щодо учасника) передбачено подання учасником анкети з інформацією щодо учасника, яка має містити в тому числі інформацію про структуру власності суб’єкта господарювання.
В порушення вимог Оголошення ТОВ «ЮМІ» в поданій анкеті не надано інформацію про структуру власності.
Відповідно до Положення про форму та зміст структури власності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163, структура власності являє собою схематичне зображення структури власності юридичної особи, яка відображає всіх осіб, які прямо або опосередковано володіють цією особою самостійно чи спільно з іншими особами або незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи.
Крім того, на схематичному зображенні структури власності зазначаються:
всі особи, які прямо або опосередковано володіють однією юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами (всі учасники юридичної особи та кожної особи у кожному ланцюгу володіння корпоративними правами юридичної особи);
всі особи, які незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи;
розмір участі (відсоток корпоративних прав), який належить кожній фізичній та/або юридичній особі, кожному трасту та/або іншому подібному правовому утворенню в іншій юридичній особі, трасті або іншому подібному правовому утворенні.
ТОВ «ЮМІ» не надало Замовнику вищезазначену інформацію ані у схематичному зображенні, ані в інший спосіб.
Щодо порушень в документації, яка передбачає інформацію про технічні характеристики предмету закупівлі
Відповідно до п. 12 Додатку № 1 до Оголошення (Документи від Учасника) для підтвердження якості запропонованого Товару та його відповідності вимогам Додатку №2 до оголошення, у складі пропозиції Учасник повинен надати, зокрема:
- Сканований паспорт формуляр (або інший документ) виробника продукції (викладений мовою оригіналу), який засвідчує відповідність характеристик виробу технічним, якісним та кількісним характеристикам, згідно вимог (Додаток №2 до Оголошення).
В свою чергу, Додатком № 2 до Оголошення (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі) у відповідних розділах передбачені ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до резервуарів сталевих Р-25 (для заглибленого встановлення) та Р-50 (для заглибленого встановлення)
Тобто, учасники повинні надати в складі своєї пропозиції інформацію та документацію з чіткими технічними параметрами, які засвідчують відповідність характеристик виробу технічним, якісним та кількісним характеристикам, тобто з яких можна чітко та конкретно встановити, яким саме технічним характеристикам відповідає предмет закупівлі.
В поданому учасником ТОВ «ЮМІ» файлі - «ПаспортМ_20250310_00001.pdf», який містить Сертифікати якості (Паспорт) Резервуара сталевого типу Р-50 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнiшнiм антикорозiйним покриттям) та Резервуара сталевого типу Р-25 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнiшнiм антикорозiйним покриттям), які надані від виробника - ТОВ «Крапт», не конкретизовано характеристики матеріалів, що унеможливлює належну ідентифікацію та визначення фактичного значення технічних показників.
В обох Сертифікатах якості (Паспортах) зазначено:
- у п.п. 12.1 п. 12 (основні матеріали): «Вуглецева листова сталь звичайноi якостi Ст.Зсп, категорii не нижче 2, згiдно ДСТУ 8803:2018»;
- у п.п. 12.5 п. 12 (основні матеріали): «Кiльця жорсткостi - кутник 63х63х6 мм (або 70х70х5 мм)»;
- у п.п. 12.6 п. 12 (основні матеріали): «Розпiрний кутник** - кутник 63х63х6 мм (або 70х70х5 мм)»
Крім того, в Сертифікатах якості (Паспортах) у примітках п. 2 «Кiльця жорсткостi, розпiрний кутник ** (Мал. 1) вказано - зазначенi елементи внутрiшнiх конструкцiй резервуарiв стальних типу Р-50 та типу Р-25 відповідно виготовленi iз суцiльних складових (кутника 63х63х6 мм або 70х70х5 мм)».
«Мал. 1. Схема змiцнення горизонтального резервуару. 1 - косинка; 2, 3 - розпiрний кутник також містить інформацію - (63х63х6 мм або 70х70х5 мм)».
Як вбачається, технічні характеристики предмету закупівлі Учасником визначаються шляхом встановлення діапазону («не ничже») та шляхом альтернативного визначення («або»).
Сертифікат якості (паспорт) на товар - це обов’язковий документ, який Виробник повинен розробити в рамках процесу виробництва. Даний документ є чітко структурованим, де кожен пункт відповідає конкретним показником, конкретній вимозі, або конкретної дії щодо виробленого товару.
Але в порушення встановлених Замовником технічних вимог, ТОВ «ЮМІ» надано документ, який не містить точних технічних параметрів, зокрема, не визначено конкретні характеристики матеріалів резервуарів, що в свою чергу, свідчить про порушення вимог тендерної документації щодо чіткої відповідності характеристик товару.
Відсутність конкретних показників у сертифікаті якості свідчить, що учасник не забезпечив відповідність товару технічним вимогам (технічному завданню).
Звертаємо увагу, що вищенаведені порушення не охоплюються випадками, передбаченими 12.5 Оголошення, яким передбачено, що Замовник не відхиляє пропозицію, в разі допущення учасником формальних помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - технічні помилки та описки.
Вважаємо, що наявні у тендерній пропозиції ТОВ «ЮМІ» недоліки, суттєво впливають на її зміст, та не є технічними помилками.
Слід зазначити, що надані ТОВ «ЮМІ» у складі тендерної пропозиції документи, не містять дати їх складання, що, наприклад, в порівнянні з відсутністю вихідного номера (п.п. 7 п. 12.5 Оголошення), не є формальною помилкою.
До того ж, відповідно до п. 4.4. розділу 4 Національного стандарту «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» ДСТУ 4163:2020, документи, що створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи, назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис (для електронних документів – електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису).
Пунктом 1.1 вказаного стандарту встановлено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.
Тобто, відповідно до діючого законодавства всі вищезазначені документи в обов’язковому порядку повинні містити, зокрема, дату складання.
Вищезазначені факти свідчать про невідповідність пропозиції учасника -ТОВ «ЮМІ» умовам, що визначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє пропозицію, зокрема, в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Аналогічна підстава для відхилення пропозиції зазначена і в самому Оголошенні (п. 12.2).
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням всіх обставин зазначених вище, вважаємо, що надана ТОВ «ЮМІ» пропозиція не відповідає встановленим вимогам та принципам, що свідчить про наявність підстав для відхилення його пропозиції як учасника із закупівлі UA-2025-02-28-010064-a та скасування рішення про визначення переможця.
Згідно з ч. 20 ст. 14 Закону № 922-VIII з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Вважаємо, що в діях уповноваженої особи Замовника надано перевагу учаснику ТОВ «ЮМІ» по відношенню до інших учасників під час оцінки цінових пропозицій.
Для забезпечення захисту прав ТОВ «РОБОТЕНКС», звертаємось до Замовника та просимо:
1. Врахувати інформацію, яка зазначена в даної вимозі, та усунути допущені порушення у спрощеній закупівлі під час визначення переможця аукціону.
2. Відхилити цінову пропозицію учасника - ТОВ «ЮМІ» у спрощеній закупівлі - «Резервуари сталеві» (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), резервуар сталевий типу Р-50 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнішнім антикорозійним покриттям) в кількості 45 комплектів, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 20 листопада 2025 та резервуар сталевий типу Р-25 для заглибленого встановлення з оглядовим колодязем (з зовнішнім антикорозійним покриттям) в кількості 29 комплектів, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 20 листопада 2025; очікувана вартість предмета закупівлі: 34 443 699,80 UAH
3. Скасувати рішення оформлене Протоколом №36 від 18.03.2025, відповідно до якого ТОВ «ЮМІ» визначено переможцем вищезазначеної спрощеної закупівлі, а також повідомлення про намір укласти відповідний договір з ТОВ «ЮМІ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 18.03.25_Validation_Report.pdf 18.03.2025 14:48
- Вимога 18.03.25.pdf 18.03.2025 14:48
- Вимога 18.03.25.pdf.asice 18.03.2025 14:48
Дата подачі:
18.03.2025 14:50
Вирішення:
Ваш лист від 18.03.2025 №18/03-1 надійшов до Замовника та розглянутий.
Роз’яснюємо, що відповідно до вимог абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зміст Вашого звернення (листа) не відповідає вищезазначеним вимогам абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки ваша цінова пропозиція Замовником не розглядалась та не відхилялась, та у вашому листі не ставиться питання надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а порушуються питання відповідності умовам оголошення цінової пропозиції іншого учасника.
Викладена у вашому листі інформація в деяких випадках не відповідає дійсності, містить суб’єктивну оцінку дій замовника та документів цінової пропозиції учасника, який визначений переможцем, не розкриває в цілому вимоги Оголошення про спрощену закупівлю, а також та не враховує інформацію з усіх документів цінової пропозиції учасника та порядок їх подання і засвідчення електронним цифровим підписом.
Рішення замовника про визначення переможця закупівлі та про розміщення повідомлення про намір укласти договір, оформлене протоколом уповноваженої особи №36 від 18.03.2025, прийнято у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для його скасування не вбачається.
Додатково роз’яснюємо, що згідно вимог частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено