• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 – Костюм літній польовий (тип 1) (тип 4/клас 7); Лот №2 – Костюм літній польовий (тип 1) (тип 4/клас 13)

Завершена

83 160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 27 720.00 UAH
Номер: bb945c24abcc45a48e65f829bbd3555e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:02 - 24.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-28-009207-a 28.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 розгляду пропозицій ТОВ «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП», ПП «АРТТЕКС», ТОВ «ТРЕЙД-ПРІМ» та ТОВ «ВД ТЕКС», своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи від 28.02.2025 № 290 Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» (далі – ТОВ «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП») (лот 1), приватного підприємства «АРТТЕКС» (далі – ПП «АРТТЕКС») (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД-ПРІМ» (далі – ПП «ТРЕЙД-ПРІМ») (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ВД ТЕКС» (далі – ТОВ «ВД ТЕКС») (лоти 1 та 2); протоколи уповноваженої особи від 14.03.2025 № 363 (лот 1), 17.03.2025 № 373 (лот 1), від 20.03.2025 № 396 (лот 1), від 24.03.2025 № 413 (лот 1), від 13.03.2025 № 360 (лот 2); вимоги про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договори про закупівлю від 24.03.2025 та 13.03.2025; договір про закупівлю костюма літнього польового (тип 1) (тип 4/клас 7) (лот №1) від 02.04.2025 № 137-25 на загальну суму 78 996 870,00 з ПДВ та договір про закупівлю речового майна від 24.03.2025 № 112-25 (лот №2) на загальну суму 2 684 970,00 з ПДВ; додаткові угоди від 16.04.2025 № 01-25 (лот №1), від 03.04.2025 № 01-25 (лот №2); повідомлення про внесення змін до договорів; пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за результатам закупівлі за номерами UA-2024-10-07-011316-a з придбання костюмів літніх польових та UA-2024-06-13-004768-a з придбання костюмів снайпера проведених Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, переможцем визначено ТОВ «ВД ТЕКС» та укладено договорів про закупівлю костюмів літніх польових (тип) від 28.10.2024 № 309-24 в кількості 10 000 шт. на суму 15 260 400,00 гривень з ПДВ, а також договір про закупівлю костюму снайпера від 10.07.2024 № 184-24 в кількості 500 шт. на суму 2 195 070,00 гривень з ПДВ. Загальна вартість обох договорів складає 17 455 470,00 гривень з ПДВ. Однак, зазначені договори було розірвано достроково в односторонньому порядку через порушення строку постачання товару та неналежне виконання переможцем ТОВ «ВД ТЕКС» своїх зобов’язань визначених договорами, та листом Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 09.12.2024 № 06.1/8674-24-Вих проінформовано ТОВ «ВД ТЕКС» про застосування пені. Окрім того варто звернути увагу, що в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін та Додаткові угоди від 16.04.2025 № 01-25 (лот №1) та від 03.04.2025 № 01-25 (лот №2), згідно з яких на підставі звернення ТОВ «ВД ТЕКС» сторони дійшли згоди викласти в новій редакції зокрема Графіки постачання товару. Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, з урахуванням вищезазначеного існує ризик несвоєчасного забезпечення виконання усіх умов укладеного Договору, зокрема фактичного його виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні.
Період усунення порушень: 24.04.2025 10:52 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 10:52

Запити/Пояснення