-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
03440000-6 Продукція лісівництва (гілковий корм - віники кормові)
Оплата здійснюється за фактично поставлені корми згідно накладних (видаткових накладних) на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Строк поставки товарів: квітень – грудень 2025 р., корма постачаються окремими партіями, згідно з замовленням та в узгоджений термін . Доставка за рахунок постачальника за адресою замовника. Місце поставки кормів: м. Одеса, вул. Новощіпний ряд 25, склад.
Завершена
1 488 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 440.00 UAH
Номер:
dd1d5cc4aa28404ca1758265f020f762
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 17:31 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2025 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2025-02-28-002964-a 28.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом складання тендерної документації відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2025 № 1, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-28-002964-a.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 18.03.2025, рішення Комісії як органу оскарження від 28.03.2025 № 4891-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі закупівлі фізичної особи – підприємця Волкова Ростислава Олександровича (далі – ФОП Волков Р.О.), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.03.2025 № 2, від 17.03.2025 № 3 та від 04.04.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, договір про закупівлю кормів від 18.04.2025 № 61 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 07.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того, пунктом 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься така інформація: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації», зокрема: пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, країни походження, виробника, відповідності вимогам чинного законодавства щодо кормів та завірену копію декларації виробника на продукцію (та/або завірені копії сертифікатів, паспортів якості на зазначений предмет закупівлі), – згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Проте вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками декларації виробника на продукцію (та/або завірених копій сертифікатів, паспортів якості на зазначений предмет закупівлі) не міститься в окремих додатках до тендерної документації, чим порушено вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до пункту 7 Додатка 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції надають довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із Замовником (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Проте у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. відсутня зазначена довідка, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатка 3 до тендерної документації.
У пункті 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено, що наявність власного складського приміщення підтверджується документом із державного реєстру речових прав або аналогічним документом (у разі отримання права власності до початку роботи реєстру речових прав). У разі залучення складського приміщення – скановані копії, виготовлені з оригіналів правовстановлюючих документів договірного характеру (діючі на дату проведення торгів), що підтверджують законні підстави користування учасником такого майна.
Учасником процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.03.2025 № 6, в якій міститься інформація про наявність нежитлового приміщення відповідно до договору оренди від 05.06.2023.
Крім того, у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано договір оренди нежитлових приміщень від 05.06.2023, укладений з приватним підприємством «Агроспецгосп+».
Відповідно до пункту 7.1 зазначеного договору оренди цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє протягом 3 (три) роки, а в частині взаємних розрахунків та відповідальності сторін до повного виконання умов цього договору.
Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Частиною першою статті 220 ЦКУ визначені правові наслідки недодержання вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору, а саме у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Крім того, стаття 794 ЦКУ передбачає державну реєстрацію права користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди, укладеного на строк не менш як три роки.
Враховуючи зазначене, учасником ФОП Волков Р.О. на підтвердження вимог Замовника стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано договір оренди нежитлових приміщень, який в розумінні вказаних вище норм чинного законодавства є нікчемним, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Волков Р.О. (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025), проте зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Волков Р.О. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ФОП Волков Р.О. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.05.2025 щодо вищевказаних питань Замовник 07.05.2025 надав пояснення, які не спростовують факту встановлених невідповідностей.
Період усунення порушень:
07.05.2025 17:14 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ №84 від 29.04.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 03440000-6 Продукція лісівництва (гілковий корм – віники кормові (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-28-002964-a) замовник сповіщає про наступне.
В подальшому Замовник зобов’язується відповідальніше відноситись до складання тендерної документації з урахуванням Особливостей та до перевірки наданих пропозицій і документів Учасниками і не допускати в подальшому порушень Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Притягнути до відповідальності винну особу, відповідальну за здійснення даної закупівлі не має можливості у зв’язку з її смертю (свідоцтво про смерть додається).
Дата публікації звіту:
09.05.2025 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
2845ce9b9fc6410a81ce958d11ac3c99
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи – підприємця Волков Ростислав Олександрович (далі – ФОП Волков Р.О.) вимогам Додатка 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутня інформаційна довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність матеріально-технічної бази, в тому числі спеціалізованого автотранспорту для перевезення кормів із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. вимогам Додатка 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутня довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів на постачання товару, що є предметом закупівлі, яка має містити інформацію щодо основних замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсягу (у кількісному чи вартісному виразі) та строку виконання договорів.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. вимогам Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано договір оренди нежитлових приміщень від 05.06.2023, укладений з приватним підприємством «Агроспецгосп+» на три роки без нотаріального посвідчення.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. вимогам пункту 7 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутня довідка з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) учасника, на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із Замовником (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
6. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. вимогам пункту 8 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутні відомості про учасника згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5a70108b572547e39b0f21e7404dc1ed
Назва:
ДК 021:2015: 03440000-6 Продукція лісівництва (гілковий корм – віники кормові
Дата опублікування:
07.05.2025 10:30
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ №84 від 29.04.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 03440000-6 Продукція лісівництва (гілковий корм – віники кормові (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-28-002964-a) замовник надає наступні пояснення.
При формуванні розміру витрат були застосовані такі чинники:
- враховано Звіт про роботу за 2024 рік, в якому зазначена кількість тварин, які перебувають в КУ «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» (звіт надається). Так станом на 31.12.2024 року колекція зоопарку налічувала 223 вида тварин із яких велика кількість потребує гілкового корму - віників кормових для годування;
- врахований щорічний приріст (популяція) тварин, які очікуються чи можуть очікуватися у 2025 році. Одним із основних завдань зоопарку є збереження та відтворення тварин у штучних умовах, у першу чергу зникаючих, рідкісних, занесених до Червоної книги України й міжнародних Червоних списків, а тому Замовник повинен запобігти виникненню ситуації утримання нових тварин в неналежних умовах, таких, як неналежне годування тварин у випадку збільшення популяції, передбачити яке Замовник напевно не в змозі;
- враховано норму споживання кормів та кількість порцій, які приходяться на кожну тварину, окремо враховується літній та зимній раціон тварини. Так, під час зимнього раціону порції кормів більші на 10-15%. Дані норми встановлено Книгою раціонів, де зазначені основні норми годування тварин Одеського зоопарку, вона затверджена КУ «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» та Департаментом культури та туризму Одеської міської ради;
- враховано розрахунки, кормові відомості, які складаються працівниками зоопарку у відповідності до норм, встановлених Книгою раціонів та індивідуальних потреб тварин;
Замовником було досліджено та враховано кожен чинник, який міг би вплинути на розмір витрат у 2025 році.
Відповідно до ч.1 ст. 180 ЦК України, тварини – не звичайні речі, а особливий об'єкт цивільних прав, на який поширюється правовий режим речі, крім випадків, встановлених законом. При цьому, чинне законодавство України передбачає особливий режим поводження з тваринами, встановлений включно з Законом України «Про захист тварин від жорстокого поводження» за ст.4 якого: «Поводження з тваринами ґрунтується на таких принципах: жорстоке поводження з тваринами є несумісним з вимогами моральності та гуманності, спричиняє моральну шкоду людині; забезпечення умов життя тварин, які відповідають їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям».
Також за ст. 7 цього Закону «Умови утримання тварин повинні відповідати їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям. Умови утримання тварин повинні задовольняти їх природні потреби в кормах, воді, сні, рухах, контактах із собі подібними, у природній активності та інші потреби».
Утримувані зоопарком тварини потребують кормів щоденно, кілька разів на день. Тому зоопарк має реальну потребу закуповувати корми завчасно, і відповідно, зобов’язаний задовольняти природну потребу тварин в кормах. Замовник не може допустити виникнення ситуації, де б тварини мали хоч найменшу нестачу кормів для тварин.
З урахуванням вищенаведеного Замовник визначав очікувану вартість закупівлі з урахуванням індексу інфляції в порівнянні з попередніми роками. В результаті цих порівнянь і була складена очікувана вартість закупівлі на 2025 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались виходячи із кормових раціонів і потреби в годуванні тварин. Згідно цих потреб і розроблені вимоги стосовно складу і безпечності віників кормових.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті установи zoo.ua.
Учасником в складі тендерної пропозиції була надана інформаційна довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність матеріально – технічної бази, в тому числі спеціалізованого автотранспорту для перевезення даного виду кормів (додається).
У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка в довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів на постачання товару, що є предметом закупівлі (додається).
Учасник надав довідку згідно додатку 6 тендерної документації, де було зазначено його адреса, засоби зв’язку та прізвище особи, з якою буде здійснюватись зв'язок. Замовник прийняв рішення, що цієї довідки достатньо (додається).
У зв’язку з тим, що пропозиція Учасника ФОП Волкова Р. О. була відхилена, Замовник не брав до уваги не зареєстрований нотаріально договір оренди нежитлових приміщень, укладений між Учасником ФОП Волков Р. О. та ПП «Агроспецгосп+». Учасником була подана скарга а Антимонопольний комітет на неправомірні дії Замовника, і згідно рішення Антимонопольного комітету Замовник був вимушений відмінити попередня рішення про відхилення пропозиції ФОП Волкова Р. О., і визначити його переможцем процедури закупівлі.