• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

03440000-6 Продукція лісівництва (гілковий корм - віники кормові)

Оплата здійснюється за фактично поставлені корми згідно накладних (видаткових накладних) на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Строк поставки товарів: квітень – грудень 2025 р., корма постачаються окремими партіями, згідно з замовленням та в узгоджений термін . Доставка за рахунок постачальника за адресою замовника. Місце поставки кормів: м. Одеса, вул. Новощіпний ряд 25, склад.

Завершена

1 488 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 440.00 UAH
Номер: dd1d5cc4aa28404ca1758265f020f762
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-29-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.04.2025 17:31 - 21.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 Одеса № 84 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.04.2025 № 84 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2025-02-28-002964-a 28.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом складання тендерної документації відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2025 № 1, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-28-002964-a.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 18.03.2025, рішення Комісії як органу оскарження від 28.03.2025 № 4891-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі закупівлі фізичної особи – підприємця Волкова Ростислава Олександровича (далі – ФОП Волков Р.О.), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.03.2025 № 2, від 17.03.2025 № 3 та від 04.04.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, договір про закупівлю кормів від 18.04.2025 № 61 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 07.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Крім того, пунктом 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься така інформація: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації», зокрема: пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, країни походження, виробника, відповідності вимогам чинного законодавства щодо кормів та завірену копію декларації виробника на продукцію (та/або завірені копії сертифікатів, паспортів якості на зазначений предмет закупівлі), – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Проте вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками декларації виробника на продукцію (та/або завірених копій сертифікатів, паспортів якості на зазначений предмет закупівлі) не міститься в окремих додатках до тендерної документації, чим порушено вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 7 Додатка 3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції надають довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із Замовником (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Проте у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. відсутня зазначена довідка, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатка 3 до тендерної документації. У пункті 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено, що наявність власного складського приміщення підтверджується документом із державного реєстру речових прав або аналогічним документом (у разі отримання права власності до початку роботи реєстру речових прав). У разі залучення складського приміщення – скановані копії, виготовлені з оригіналів правовстановлюючих документів договірного характеру (діючі на дату проведення торгів), що підтверджують законні підстави користування учасником такого майна. Учасником процедури закупівлі ФОП Волков Р.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.03.2025 № 6, в якій міститься інформація про наявність нежитлового приміщення відповідно до договору оренди від 05.06.2023. Крім того, у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано договір оренди нежитлових приміщень від 05.06.2023, укладений з приватним підприємством «Агроспецгосп+». Відповідно до пункту 7.1 зазначеного договору оренди цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє протягом 3 (три) роки, а в частині взаємних розрахунків та відповідальності сторін до повного виконання умов цього договору. Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною першою статті 220 ЦКУ визначені правові наслідки недодержання вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору, а саме у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Крім того, стаття 794 ЦКУ передбачає державну реєстрацію права користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди, укладеного на строк не менш як три роки. Враховуючи зазначене, учасником ФОП Волков Р.О. на підтвердження вимог Замовника стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано договір оренди нежитлових приміщень, який в розумінні вказаних вище норм чинного законодавства є нікчемним, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Волков Р.О. (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025), проте зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Волков Р.О. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ФОП Волков Р.О. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.05.2025 щодо вищевказаних питань Замовник 07.05.2025 надав пояснення, які не спростовують факту встановлених невідповідностей.
Період усунення порушень: 07.05.2025 17:14 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ №84 від 29.04.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 03440000-6 Продукція лісівництва (гілковий корм – віники кормові (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-28-002964-a) замовник сповіщає про наступне. В подальшому Замовник зобов’язується відповідальніше відноситись до складання тендерної документації з урахуванням Особливостей та до перевірки наданих пропозицій і документів Учасниками і не допускати в подальшому порушень Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Притягнути до відповідальності винну особу, відповідальну за здійснення даної закупівлі не має можливості у зв’язку з її смертю (свідоцтво про смерть додається).
Дата публікації звіту: 09.05.2025 14:52

Запити/Пояснення