-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції
ЛОТ 1 – Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий ЛОТ 2 – Вимірювачі параметрів електроізоляції
Завершена
6 777 969.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 165.33 UAH
мін. крок: 0% або 2 165.33 UAH
Номер:
dc6e7976a978487886d057bbfd5ef6ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 13:32 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2025 № 21-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.04.2025 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-02-28-001991-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-ПРИЛАД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД», з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2025 № 158/2025 зі змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» (лот 1) (далі - ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-ПРИЛАД»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАПІД-ТРЕЙД» (лот 1) (далі – ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД»); протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» від 21.03.2025 № 187/2025 (лот 1); протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» від 21.03.2025 № 188/2025 (лот 1); повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» від 21.03.2025 року (лот 1); договір від 04.04.2024 № 4816/ДЗЗ-25 (лот 1); інформація про відміну торгів (лот 2); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 10 та 17 квітня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником для підтвердження відповідності учасника технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у підпункті 2.2 пункту 2 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації на позицію 34 «ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» Додатку 3 вимагається надання сертифікату затвердження типу засобів вимірювальної техніки.
В ході аналізу наявної інформації в електронній системі закупівель встановлено, що учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки від 22.05.2015 № UA-MI/1-3177-2015.
Так, в переліку типів засобів вимірювальної техніки затвердженому наказом 17.06.2014 № 703 «Про затвердження переліку типів засобів вимірювальної техніки, унесення змін до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки та переліку типів засобів вимірювальної техніки», наявні установки багатофункціональні CMC 353, CMC 356 фірми OMICRON electronics GmbH, Австрійська Республіка.
Водночас, відповідно до пункту 4 розділу 1 «Загальні положення» Порядку ведення Реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.07.2016 № 1161, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2016 за № 1081/29211, ДП «Укрметртестстандарт» забезпечує оприлюднення Реєстру на своєму веб-сайті.
Інформація в Реєстрі є відкритою і загальнодоступною та розміщується у форматі, придатному для роздрукування.
Проте, в зазначеному реєстрі відсутня інформація про зазначений сертифікат та/або інформація щодо засобів вимірювальної техніки - установки багатофункціональні CMC 353, CMC 356 фірми OMICRON electronics GmbH, Австрійська Республіка, запропонованих учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції. Відтак, наданий учасником документ не може слугувати належним підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару вимогам технічної специфікації/ вимогам щодо предмета закупівлі.
Разом з тим, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Однак, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі з урахуванням наданих Замовником пояснень на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області встановлено, що з метою з’ясування чинності наданого учасником процедури закупівлі ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» сертифікату Замовник не скористався правом, наданим ним пунктом 42 Особливостей на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а також на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Крім того, згідно вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Документами, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати технічну пропозицію за формою Додатку 4 до цієї тендерної документації, згідно якої інформація щодо товару відповідно до Додатку 3 Тендерної документації заповнюється учасником шляхом копіювання відповідного тексту з Додатку 3 тендерної документації у стовпчик 3 «Технічний опис та/або характеристики товару**», а інформація щодо товару, запропонованого учасником заповнюється учасником з врахуванням вимог Додатку 1 та 3 тендерної документації у стовпчику 5 «Технічний опис та/або характеристики товару***».
На виконання встановленої вимоги учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надано технічну пропозицію (файл «Технічна пропозиція.pdf»), згідно якої в стовпчику 5 «Технічний опис та/або характеристики товару» запропонованого учасником товару по позиції 29 зазначено «Покажчик напруги КОНТАКТ-55Е або аналог» та по позиції 30 «Покажчик напруги Пошук1 або аналог», проте, вказана в додатку інформація не дає змоги визначити який конкретно товар пропонує учасник.
Окрім того, у поданій пропозиції не зазначено точні характеристики запропонованого товару, натомість, зокрема, в позиціях 1, 2, 3, 4 вказано «Клас точності - не гірше 1,5», в позиції 6 – «Клас точності - не гірше 1,5. Габарити - 96×96× не більше 48 мм», в позиції 7 – «Габаритні розміри: не більше 300×200×50 мм; Дисплей: не менше 7"», в позиції 8 – «Дисплей не менше 7" дюймів. Максимальна товщина контрольованого матеріалу: не більше 6000 мм (ехо-режим) для сталі. Кількість опорних точок ЧРЧ не більше 16 точок.», позиції 25 – «Довжина з'єднувального проводу: не менше 1 м», по позиції 34 - «Виходи напруги, не менше: 4 шт. (4х300,0В, 75,0ВА; 3х300,0В, 100,0ВА; 1х300,0В, 275,0ВА;); Виходи струмові, не менше: 6 шт. (6х32,0 А, 430ВА; 3х64А, 860,0ВА, 1х128А, 1740 ВА). Двійкові входи, не менше: 10 шт. Двійкові виходи релейні, не менше: 4шт. Маса, кг, не більше: 17,0 кг.», тощо.
З огляду на вищенаведене в ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 17 квітня 2025 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, однак, надані Замовником пояснення не спростовують виявлених під час проведення моніторингу порушень.
Водночас, виявлені під час моніторингу невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та, відповідно, не можуть бути виправлені учасником процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір поставки товарів на загальну суму 6 360 000,00 гривень (з ПДВ).
Період усунення порушень:
29.04.2025 16:46 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2025 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Угода про розірвання Договору поставки товарів № 4816/ДЗЗ-25
Дата публікації звіту:
05.05.2025 13:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
06.05.2025 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
64052f2e5d644106a7b1835cc6b616fa
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 09:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-001991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7874945184ac4b5c9f2d6c2305e581f2
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару "Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції " оголошення № UA-2025-02-28-001991-a
Дата опублікування:
11.04.2025 13:59
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу UA-M-2025-04-08-000026 від 08.04.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: " 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції)" повідомляємо наступне:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Відповідно до частини другої статті 22 Закону технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно з потребами замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства та керуючись чинними нормативно-правовими актами. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені та погоджені відповідно до виробничих потреб замовника та з урахуванням вимог відповідних стандартів для забезпечення виробничого персоналу захисними засобами та з урахуванням вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок, Правил технічної експлуатації електричних станцій та мереж для виконання робіт з ремонту та експлуатації технологічного обладнання в електроустановках під напругою, для проведення моніторингу якості електроенергії в будь-яких системах електропостачання та для виконання аналізу швів та основного металу зварних з’єднань та металоконструкцій.
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/EAFBCCFF9220EEA4C2258C3E0055C2E7. Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).
Номер:
dcd9dd742a7b466ea4c7a867f340d263
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-001991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" може обґрунтувати прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» вимогам додатку 1 тендерної документації, якщо:
1. Учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» на виконання вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції на позицію 34 сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки надано сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки від 22.05.2015 № UA-MI/1-3177-2015.
Даний сертифікат видано відповідно до Порядку оформлення та видачі сертифікатів затвердження типу засобів вимірювальної техніки, сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу та свідоцтв про визнання затвердження типу засобів вимірювальної техніки затвердженого Наказом № 100 від 19.02.2002 «Про затвердження Порядку оформлення та видачі сертифікатів затвердження типу засобів вимірювальної техніки, сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу та свідоцтв про визнання затвердження типу засобів вимірювальної техніки» (далі – Порядок), що був чинним на дату видачі сертифікату.
Згідно з пунктом 2.6 Порядку сертифікати затвердження типу засобів вимірювальної
техніки та свідоцтва про визнання затвердження типу засобів вимірювальної техніки чинні до вилучення відповідних типів засобів вимірювальної техніки з Державного реєстру.
Згідно з пунктом 2.7 Порядку термін чинності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу визначається строком дії результатів державних контрольних випробувань засобів вимірювальної техніки, який становить 3 роки.
Отже, наданий учасником сертифікат, який був виданий в період дії Порядку до 26.07.2016, мав строк дії три роки з дати його видачі (дата видачі 22.05.2015 № UA-MI/1-3177-2015), відповідно станом на дату подання тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» 11 березня 2025 року, втратив свою чинність.
Також, відповідно до пункту 4 розділу 1 «Загальні положення» Порядку ведення Реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.07.2016 № 1161 ДП "Укрметртестстандарт" забезпечує оприлюднення Реєстру на своєму веб-сайті.
Інформація в Реєстрі є відкритою і загальнодоступною та розміщується у форматі, придатному для роздрукування.
Проте, в зазначеному реєстрі відсутній сертифікат, наданий учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД».
2. Згідно вимог підпункту 2.1 пункту 2 «Документами, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» додатку 1 учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати технічну пропозиція за формою Додатку 4 до цієї тендерної документації.
При цьому згідно додатку 3 «Технічна специфікація» «У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на джерело походження або виробника тощо, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»
Обґрунтування: Замовником могло бути застосовано використання найменувань окремих виробників для того, щоб з метою спрощення процесу підготовки тендерних пропозицій дати учасникам розуміння, які товари цілком задовольняють потреби підприємства.»
На виконання встановленої вимоги учасником ТОВ «РАПІД-ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надано технічну пропозицію (файл «Технічна пропозиція.pdf»).
Проте вказана в додатку інформація не дає змоги визначити який конкретно товар пропонує учасник.
Так, в стовпчику 5 «Технічний опис та/або характеристики товару» запропонованого учасником по позиції 29 зазначено «Покажчик напруги КОНТАКТ-55Е або аналог» та по позиції 30 «Покажчик напруги Пошук1 або аналог»
Крім того, не зазначено точні характеристики запропонованого товару, натомість, зокрема, в позиціях 1, 2, 3, 4 вказано «Клас точності - не гірше 1,5», в позиції 6 – «Клас точності - не гірше 1,5. Габарити - 96×96× не більше 48 мм», в позиції 7 – «Габаритні розміри: не більше 300×200×50 мм; Дисплей: не менше 7"», в позиції 8 – «Дисплей не менше 7" дюймів. Максимальна товщина контрольованого матеріалу: не більше 6000 мм (ехо-режим) для сталі. Кількість опорних точок ЧРЧ не більше 16 точок.», позиції 25 – «Довжина з'єднувального проводу: не менше 1 м», по позиції 34 - «Виходи напруги, не менше: 4 шт. (4х300,0В, 75,0ВА; 3х300,0В, 100,0ВА; 1х300,0В, 275,0ВА;); Виходи струмові, не менше: 6 шт. (6х32,0 А, 430ВА; 3х64А, 860,0ВА, 1х128А, 1740 ВА). Двійкові входи, не менше: 10 шт. Двійкові виходи релейні, не менше: 4шт. Маса, кг, не більше: 17,0 кг.», тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8eac9fdad9924119bec6574e07b037a5
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару "Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції " оголошення № UA-2025-02-28-001991-a
Дата опублікування:
22.04.2025 12:39
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу UA-M-2025-04-08-000026 від 08.04.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: "38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції)" повідомляємо наступне:
1. Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 2 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось надання Учасниками «документів, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема по ЛОТу 1:
2.1. Технічна пропозиція за формою Додатку 4 до цієї тендерної документації.
2.2. На позицію 34 Сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки.
«…»
Примітка:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Згідно умов Тендерної документації відсутні вимоги щодо терміну дії до документу, що вимагався в пункті 2.2. Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже, Замовник має право, а не обов’язок звернутись за підтвердженням інформації наданої Учасником.
Також згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що:
«П. 2 (Інша інформація) - Відповідальність за достовірність наданої інформації у своїй тендерній пропозиції несе Учасник. «…» Відсутність будь-яких звернень або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
2. Додатком 4 до тендерної документації визначена форма “Технічної пропозиції”, що подається Учасником на фірмовому бланку (при наявності), за підписом уповноваженої особи, з відбитком печатки (при наявності), у заповненому вигляді.
Технічна пропозиція містить наступні примітки:
*На кожен лот окрема Технічна пропозиція.
**Заповнюється учасником шляхом копіювання відповідного тексту з Додатку 3 тендерної документації.
*** Заповнюється учасником з врахуванням вимог Додатку 1 та 3 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що форма технічної пропозиції не містить вимог щодо зазначення «чітких/сталих» показників та/або характеристик запропонованого Учасником товару.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "РАПІД-ТРЕЙД" наявна заповнена Технічна пропозиція за формою Додатку 4 до тендерної документації та надано відповідні документи, що вимагались Замовником в Додатку 1 до тендерної документації за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1.