• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Торфобрикет

Завершена

1 231 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 156.00 UAH
Номер: 44b9bdd4994243619a18b104c5dd1b05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.05.2025 10:49 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 НАКАЗ№ 21-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 05.05.2025 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-27-007170-a 27.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, o.o.ostapenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Заболоттівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.02.2025 № 91 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників закупівлі: товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Смизький торфобрикетний завод», ТОВ «Біогумос», ФОП «Невірковець Дмитро Миколайович», товариства з обмеженою відповідальністю «Агропровіта» та ФОП Конопельнюк Юлії Василівни (далі – ФОП Конопельнюк Юлія Василівна, переможець); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 117, від 14.03.2025 № 122, від 04.04.2025 № 163, від 08.04.2025 № 169 та від 10.04.2025 № 176; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.03.2025 № 4838-р/пк-пз та від 28.03.2025 № 4916-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2025; договір про закупівлю товару від 22.04.2025 № 220, укладений з переможцем ФОП Конопельнюк Юлією Василівною на суму 1 222 650,00 грн без ПДВ; пояснення Замовника від 13.05.2025, 22.05.2025 та 23.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.05.2025 та 21.05.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Однак, Замовником розроблено та затверджено підпункт 4 пункту 3.1 та підпункт 4 пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова КМУ від 02.04.2024 № 382), а саме: передбачено вимогу, затверджену в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, яка була чинна до 09.04.2024, щодо подання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, зокрема, довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, згідно з абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення встановлено, що відповідно до положень абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. При цьому, Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовником у пункті 1 Розділу 5 тендерної документації затверджено інформацію про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0,5%. В електронній системі закупівель 27.02.2025 о 13:32 Замовником розміщено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією про розмір мінімального кроку пониження ціни 6 156,00 грн та кінцевим строком подання тендерних пропозицій 04 квітня 2025 13:23. При цьому, в полі оголошення «Дата та час проведення електронного аукціону» Замовником зазначено: відсутній, що суперечить оголошенню та тендерній документації в частині затвердженого розміру мінімального кроку пониження ціни. Замовником, при внесенні змін до оголошення від 27.02.2025 о 13:36 враховано, що в електронному полі про проведення електронного аукціону відсутні дата та час проведення аукціону, продовжено строк для подання тендерних пропозицій, та розміщено наступну інформацію: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2025 09:33», а «Дата та час проведення електронного аукціону: 10 березня 2025 12:09.». Проте, в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено перелік змін, що внесено до оголошення про проведення відкритих торгів, у машинозчитувальному форматі. Крім того, на запит Управління про надання пояснень, розміщений в електронній системі закупівель 12.05.2025, щодо не виконання вимоги пункту 54 Особливостей в частині оприлюднення переліку змін, що внесено до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником не спростовано факт порушення пункту 54 Особливостей та надано відповідь, що «на етапі підписання тендерній документації через збій на майданчику накладено підпис про внесення змін, але фактично змін не внесено. Саме тому Замовником і не оприлюднено перелік змін.». Таким чином, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі перелік змін, що внесено до оголошення про проведення відкритих торгів, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.05.2025 16:36 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2025 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником проведено аналіз ситуації, що призвела до порушення та вжито відповідних заходів з метою недопущення подібних порушень у майбутньому. Зокрема: 1. Проведено службову нараду з уповноваженою особою щодо дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Заплановано додаткове навчання для уповноваженої особи, з метою підвищення рівня правової обізнаності. 3. Здійснюється посилений контроль за дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема вимог пункту 54 Особливостей. Замовник визнає важливість дотримання законодавства у сфері публічних закупівель і підтверджує свою готовність до подальшої співпраці з контролюючими органами з метою забезпечення прозорості та ефективності процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 30.05.2025 14:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 05.06.2025 10:56

Запити/Пояснення