-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Частини екскаваторів (Запасні частини до спецтехніки)
Завершена
8 398 438.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 83 984.00 UAH
мін. крок: 1% або 83 984.00 UAH
Номер:
1d6dc67ba02c4d7d9a32662ec7160292
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:27 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2025 Київ № 216
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-02-27-005005-a 27.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «С.А.М.ТАЙЄР», стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення закупівлі), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07 березня 2025 № 25/ТО/043-зм-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР» (далі – ТОВ «С.А.М.ТАЙЄР»), рішення комісії АМКУ від 09.04.2025 № 5585-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 22.05.2025, протокол рішення уповноваженої особи Замовника від 06.06.2025 № 25/ТО/043-пр-д-1, договір про закупівлю товарів від 10.07.2025 № 2507000050 на суму 6 557976,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.08.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
08.09.2025 16:59 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
aad44f1d29294c20a96eb66bf3192b9f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2025 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Частини екскаваторів (Запасні частини до спецтехніки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-005005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
64918ec5ad774b7fa05eb49f521cb79e
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 22.08.2025
Дата опублікування:
26.08.2025 17:48
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 22.08.2025 по предмету закупівлі «Частини екскаваторів (Запасні частини до спецтехніки)», номер оголошення UA-2025-02-27-005005-a повідомляємо таке:
Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання окремих методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, а саме: - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, зокрема з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку; - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду тощо.
Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.
Очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій: - ТОВ "ТД Промтехцентр", Приватне Мале Виробничо-Комерційне Підприємство "АССОЛЬ", Приватне науково-виробниче підприємство "КТК", та раніше укладених договорів: - від 09 жовтня 2023 (UA-2023-10-09-000082-a), від 27.01.2023 (UA-2023-01-27-015133-a), від 09 жовтня 2024 (UA-2024-08-20-003657-a), від 16 листопада 2023 (UA-2023-10-16-013970-a), від 17 листопада 2023 (UA-2023-10-16-013970-a), від 19.06.2024 (UA-2024-05-20-008103-a), від 11 вересня 2024 (UA-2024-06-28-007055-a), від 11.06.2024 (UA-2024-06-12-007274-a), від 16.07.2024 (UA-2024-05-31-003383-a), від 16.10.2024 (UA-2024-08-27-009163-a), від 15 березня 2023 (UA-2023-03-15-004769-a), від 21.06.2024 (UA-2024-05-17-007844-a), від 09.09.2024 (UA-2024-07-02-008397-a), від 26.03.2024 (UA-2024-02-16-010247-a), від 20.09.2024 (UA-2024-07-26-005867-a), від 18.11.2024 (UA-2024-09-25-013560-a), від 08.08.2023 (UA-2023-06-16-009622-a), від 09.05.2024 (UA-2024-03-28-004087-a), від 25.09.2024 (UA-2024-08-19-006600-a), від 21.05.2024 (UA-2024-04-18-008693-a), від 23 грудня 2022 (UA-2022-12-23-004008-a), від 30.08.2023 (UA-2023-07-20-007675-a), від 26.08.2024 (UA-2024-08-28-006195-a), від 18.11.2024 (UA-2024-10-03-007918-a), від 07.01.2025 (UA-2025-01-07-005353-a), від 21.03.2024 (UA-2024-03-05-009160-a), від 31.05.2024 (UA-2024-05-07-008465-a), від 04 жовтня 2024 (UA-2024-10-04-002817-a); цінова пропозиція від 15.07.2024 (UA-2024-07-01-006696-a) ПМВКП АССОЛЬ.
Враховуючи всі джерела отримання цінової інформації, з метою принципу максимальної економії, очікувана вартість розрахована по мінімальним значенням з комерційних пропозицій та середньоарифметичного значення.
При плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, який в повному обсязі повинен забезпечувати виробничі та технологічні процеси виробничої діяльності підприємства.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.