• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Частини екскаваторів (Запасні частини до спецтехніки)

Завершена

8 398 438.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 83 984.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2025 11:41 - 10.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

на прийняте рішення Замовника

Номер: 4761fdaf763b4dc99293ef52076cef7a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-27-005005-a.b2
Назва: на прийняте рішення Замовника
Скарга:
Замовником безпідставно та незаконно прийнято рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР"
Дата розгляду скарги: 17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.04.2025 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2025 12:09
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2025 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР" (код ЄДРПОУ 45131800) за процедурою закупівлі «Частини екскаваторів (Запасні частини до спецтехніки)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-02-27-005005-a)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР", Артем Колесник 380663083445 s.a.m.tyre2023@gmail.com https://s-a-m-tyre.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9a37f9882516440992ce23554b2592f3
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу № 25/ТО/043-р-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Укртрансгаз» (надалі Замовник) від 02.04.2025 р., Замовником, за результатами розгляду тендерної пропозиції було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР" (надалі - Скаржник, ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР") у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) п.44 Особливостей.
Замовник обґрунтовує своє рішення тим, що «на вимогу пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-пояснення щодо локалізації від 13 березня 2025 року № 16 в якому повідомляє, що предмет закупівлі «Частини екскаваторів (Запасні частини до спецтехніки)» відсутній у переліку товарів, які визначені пп. 2 п.61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), відповідно відсутні обмеження, встановлені Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» №1977-ІХ від 16.12.2021 р., для здійснення закупівлі товару, що є предметом закупівлі. Однак, товар, що є предметом закупівлі, а саме: Турбокомпресор міститься в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.»
Вимогами пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації встановлено наступне: «У разі, якщо товар, що є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати…». Таким чином, визначений Замовником у пункті 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації перелік документів подається учасниками відносно товарів, які підпадають під вимоги про локалізацію, встановлені підпунктом 1 пункту 6 1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. Відповідно до цього пункту Закону вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тисяч гривень. Відповідно Замовник має право посилатися на недотримання Учасником вимог пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації лише в тому разі, якщо запропонований Скаржником товар підпадає під обмеження, які встановлені пунктом 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Проаналізувавши цінові пропозиції учасників закупівлі Скаржник зазначає, що вартість товару, на який посилається Замовник при визначенні порогової вартості товару, потрібної для його локалізації, не дорівнює та не перевищує 200 000 гривень, через що такий товар не підлягає локалізації. Також Скаржник зазначає, що предмет закупівлі, визначений у назві предмету закупівлі тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі, не вказаний в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Скаржник наголошує, що Замовник порушив права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР" щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі»), оскільки тендерна пропозиція ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР" відповідає всім вимогам тендерної документації, разом з тим Замовником здійснена хибна оцінка тендерної пропозиції ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР" без врахування наданої інформації про відсутність необхідності локалізації товару, відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції Листа-пояснення щодо локалізації вих.№ 16 від 13.03.2025 р..
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол № 25/ТО/043-р-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою АТ «Укртрансгаз» від 02.04.2025 р., відповідно до якого відхилена тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР"

Номер: f8241558d1fe423fba80d653243547d6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-27-005005-a.c1
Назва: Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР"
Вимога:
Замовником безпідставно та незаконно прийнято рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "С.А.М.ТАЙЄР", детальний опис вимоги у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Підпунктом 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, зокрема, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків. Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Водночас, підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону затверджено перелік саме товарів, при здійснені закупівель яких застосовуються особливості, визначені пункту 6-1 Розділу Х. При цьому, в зазначеному переліку міститься товар, що є предметом закупівлі, а саме: турбокомпресор. Враховуючи вищезазначене, з огляду на наявність у переліку, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону, товару, що є предметом закупівлі, Замовником не було порушено вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР" (ЄДРПОУ 45131800)
Статус вимоги: Відхилено