-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Завершена
523 501.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 235.01 UAH
мін. крок: 1% або 5 235.01 UAH
Номер:
3f0ea3df2e52437db4761211155b2d0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:52 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 50-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.05.2025 № 50-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-02-27-001498-a 27.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР», виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісії АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2025 № 1/продукція для чищення зі змінами від 07.03.2025 та від 21.03.2025 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ХАУС ПЕЙПЕР» (далі – ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР»); протокол уповноваженої особи від 23.04.2025 № 8/продукція для чищення; інформація про скасування рішень уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР» та визнання переможцем ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА; рішення Комісії АМКУ від 13.03.2025 № 3939-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 17.04.2025 № 6135-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.04.2025 № 295; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода № 1 від 30.04.2025 до договору від 30.04.2025 № 295; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.05.2025 14:39 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
7661ab58ce4b4fb28fd3b7f03effbfe8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.05.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d0ab707257ae450d95b4046ebe57cf31
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 16.05.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-27-001498-a надає пояснення (інформацію та документи):
Дата опублікування:
20.05.2025 16:06
Опис:
По пункту 1 запиту щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни на товари (миючі та чистячи засоби), які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (аналітична інформація про ціни на миючі та чистячи засоби додається).
По пункту 2 запиту про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) оприлюднено на вебсайті управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Gjpmy3MT-A_I6MovGhB6rjAKNme4faxJ/view.
Копія сторінки вебсайту управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради, де оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) додається.
Очікувана вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) відповідає загальному розміру бюджетного призначення по КПКВК: 0611010; 0611021; 0611141; 0611151.
Окрім того, інформація про джерела фінансування зазначена в річному плані закупівель (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-02-27-001046-a):
- Назва джерела: Місцевий бюджет;
- Сума: 523501,41 грн.;
- Опис: загальний фонд, рішення сесії Південноукраїнської міської ради від 19.12.2024 №2135, наказ управління освіти імені Б. Грінченка Південноукраїнської міської ради від 24.02.2025 № 186 КПКВК 0611010 Надання дошкільної освіти; КПКВК 0611070 Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми; КПКВК 0611141 Забезпечення діяльності і інших закладів у сфері освіти; КПКВК 0611151 Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету; КПКВК 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету.