-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Завершена
523 501.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 235.01 UAH
мін. крок: 1% або 5 235.01 UAH
Період оскарження:
27.02.2025 09:40 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
0ae5464c0e214ef1b38aa874c724e63b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-27-001498-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.asice.zip 08.04.2025 16:05
- sign.p7s 08.04.2025 16:07
- рішення від 10.04.2025 № 5652.pdf 10.04.2025 14:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 № 6135.pdf 18.04.2025 12:42
- рішення від 17.04.2025 № 6135.pdf 22.04.2025 09:36
- UA-2025-02-27-001498-a.a2 (пояснення по скарзі).doc 11.04.2025 13:29
- UA-2025-02-27-001498-a.a2 (пояснення по скарзі).pdf 11.04.2025 13:29
- UA-2025-02-27-001498-a.a2 (лист).pdf 11.04.2025 13:29
- UA-2025-02-27-001498-a.a2 (лист).doc 11.04.2025 13:29
- протокол розгляду від 23.04.2025 року №7_продукція для чищення.pdf 23.04.2025 09:23
- протокол розгляду від 23.04.2025 року №7_продукція для чищення.pdf 23.04.2025 09:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:30
Дата розгляду скарги:
17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2025 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2025 09:37
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2025 09:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ХАУС ПЕЙПЕР", яке оформлено протоколом №5/продукція для чищення від 03.04.2025року щодо закупівлі: ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d395e117e244d469ba76516542adef1
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради Миколаївської області Код ЄДРОПУ 04653220 (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель «Prozorro» оприлюднило закупівлю № UA-2025-02-27-001498-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАУС ПЕЙПЕР», як учасником процедури закупівлі, згідно вимог тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 21 березня 2025 р. № 4/продукція для чищення (надалі – Документація) та діючого законодавства, у встановлені Замовником терміни, було подано тендерну пропозицію.
03.03.2025 р. о 15-59 год. Замовником оприлюднений на електронному торгівельному майданчику Протокол № 5/продукція для чищення від 03 квітня 2025 року (надалі – Протокол), на підставі якого відхилена пропозиція ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР».
З даним Протоколом Скаржник категорично не згоден з наступних підстав.
Додатком №4 до тендерної документації встановлено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі.
Додатком №4 до тендерної документації встановлено, що у разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент».
Також, Додатком №4 до тендерної документації встановлено, що для відповідності пропозиції умовам тендерної документації учасник процедури закупівлі готує та завантажує в електронну систему порівняльну таблицю технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за наступною формою:
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР» у складі своєї тендерної пропозиції надало інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі №252 від 25 березня 2025 р. на майданчику під назвою «Інформація про технічні характеристики.pdf», ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі №253 від 25 березня 2025 р. на майданчику під назвою «Порівняльна таблиця.pdf», тендерну пропозицію №254 від 25 березня 2025 р. на майданчику під назвою «Тендерна пропозиція.pdf».
Замовником Додатком №4 до тендерної документації на позицію «Мультифункціональний засіб для миття і очищення кухні (засіб для чищення плит та духовок)» встановлено такі вимоги: Рідкий засіб для видалення забруднень на внутрішній поверхні кухень, плит, печей, духових та жарочних шаф, з розпилювачем, фасування у полімерну пляшку або іншу тару, масою нетто не менш ніж 500 гр.
Скаржник запропонував Замовнику до постачання еквівалент, а саме засіб мийний для кухні ТМ Тато Миє, який повністю відповідає всім технічним та якісним вимогам, що встановлені Додатком 4 Документації, а саме: Рідкий засіб для видалення забруднень на внутрішній поверхні кухень, плит, печей, духових та жарочних шаф, з розпилювачем, фасування у полімерну пляшку, масою нетто 500 гр.
Скаржник у інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі №252 від 25 березня 2025 р., ПОРІВНЯЛЬНІЙ ТАБЛИЦІ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі №253 від 25 березня 2025 р. та тендерній пропозиції №254 від 25 березня 2025 р. вказав найменування товару, яке пропонується Скаржником згідно документів виробника.
Аналогічна ситуація також і стосується підпунктів 9, 10, 11, 15 пункту 12 тендерної пропозиції №254 від 25 березня 2025 р., в якій Скаржник запропонував еквіваленти, та вказав найменування товарів згідно документів виробника, які за своїми технічними та якісними характеристиками повністю відповідають вимогам Документації. Окремо зазначаємо, що технічні характеристики не зазначаються у назві товару, для цього є технічний опис, згідно якого пропонується товар.
Тобто Скаржник виконав всі без винятку вимоги Документації в повному обсязі, тому просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР».
Аналогічна правова позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2554-р/пк-пз від 19.02.2025р.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені статтею п’ятою Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма пункту четвертого частини десятої статті одинадцятої Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАУС ПЕЙПЕР», як учасником процедури закупівлі, згідно вимог тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 21 березня 2025 р. № 4/продукція для чищення (надалі – Документація) та діючого законодавства, у встановлені Замовником терміни, було подано тендерну пропозицію.
03.03.2025 р. о 15-59 год. Замовником оприлюднений на електронному торгівельному майданчику Протокол № 5/продукція для чищення від 03 квітня 2025 року (надалі – Протокол), на підставі якого відхилена пропозиція ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР».
З даним Протоколом Скаржник категорично не згоден з наступних підстав.
Додатком №4 до тендерної документації встановлено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі.
Додатком №4 до тендерної документації встановлено, що у разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент».
Також, Додатком №4 до тендерної документації встановлено, що для відповідності пропозиції умовам тендерної документації учасник процедури закупівлі готує та завантажує в електронну систему порівняльну таблицю технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за наступною формою:
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР» у складі своєї тендерної пропозиції надало інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі №252 від 25 березня 2025 р. на майданчику під назвою «Інформація про технічні характеристики.pdf», ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі №253 від 25 березня 2025 р. на майданчику під назвою «Порівняльна таблиця.pdf», тендерну пропозицію №254 від 25 березня 2025 р. на майданчику під назвою «Тендерна пропозиція.pdf».
Замовником Додатком №4 до тендерної документації на позицію «Мультифункціональний засіб для миття і очищення кухні (засіб для чищення плит та духовок)» встановлено такі вимоги: Рідкий засіб для видалення забруднень на внутрішній поверхні кухень, плит, печей, духових та жарочних шаф, з розпилювачем, фасування у полімерну пляшку або іншу тару, масою нетто не менш ніж 500 гр.
Скаржник запропонував Замовнику до постачання еквівалент, а саме засіб мийний для кухні ТМ Тато Миє, який повністю відповідає всім технічним та якісним вимогам, що встановлені Додатком 4 Документації, а саме: Рідкий засіб для видалення забруднень на внутрішній поверхні кухень, плит, печей, духових та жарочних шаф, з розпилювачем, фасування у полімерну пляшку, масою нетто 500 гр.
Скаржник у інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі №252 від 25 березня 2025 р., ПОРІВНЯЛЬНІЙ ТАБЛИЦІ технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі №253 від 25 березня 2025 р. та тендерній пропозиції №254 від 25 березня 2025 р. вказав найменування товару, яке пропонується Скаржником згідно документів виробника.
Аналогічна ситуація також і стосується підпунктів 9, 10, 11, 15 пункту 12 тендерної пропозиції №254 від 25 березня 2025 р., в якій Скаржник запропонував еквіваленти, та вказав найменування товарів згідно документів виробника, які за своїми технічними та якісними характеристиками повністю відповідають вимогам Документації. Окремо зазначаємо, що технічні характеристики не зазначаються у назві товару, для цього є технічний опис, згідно якого пропонується товар.
Тобто Скаржник виконав всі без винятку вимоги Документації в повному обсязі, тому просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР».
Аналогічна правова позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2554-р/пк-пз від 19.02.2025р.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені статтею п’ятою Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма пункту четвертого частини десятої статті одинадцятої Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХАУС ПЕЙПЕР».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
fee1ec4ba118415eae32e987204ce0d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-27-001498-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 03.03.2025 р. №61/юр/25.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 03.03.2025.doc 03.03.2025 15:17
- Скарга від 03.03.2025.pdf.asice.zip 03.03.2025 15:17
- свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557.pdf 03.03.2025 15:17
- свідоцтво про реєстрацію Заз Ланос.pdf 03.03.2025 15:17
- sign.p7s 03.03.2025 15:18
- Додаткові пояснення від 07.03.2025.pdf.asice.zip 07.03.2025 12:41
- Додаткові пояснення від 07.03.2025.doc 07.03.2025 12:41
- рішення від 05.03.2025 №3368.pdf 05.03.2025 14:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2025 №3939.pdf 14.03.2025 14:46
- рішення від 13.03.2025 №3939.pdf 17.03.2025 13:52
- UA-2025-02-27-001498-a.a1_лист.doc 06.03.2025 13:24
- UA-2025-02-27-001498-a.a1_пояснення по скарзі.doc 06.03.2025 13:24
- UA-2025-02-27-001498-a.a1_лист до пояснення по скарзі.pdf 06.03.2025 13:24
- UA-2025-02-27-001498-a.a1_пояснення по скарзі.pdf 06.03.2025 13:24
- Тендерна документація_продукція для чищення в новій редакції від 21.03.2025 року.pdf 21.03.2025 11:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2025 15:33
Дата розгляду скарги:
13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2025 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2025 13:53
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2025 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації (проткол від 21.03.2025 року (протокол №4/ продукція для чищення) за предметом закупівлі: ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b57e5e92d81f476e9c0a77db884e20c7
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ТВГ Український папір» вважає, що Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника у формі проколу № 1/продукція для чищення від 27.02.2025 року (надалі – Документація), встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
Пунктом 1.2. Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Документації визначено, що умовою поставки Товару є доставка за адресами закладів освіти комунальної власності міста Південноукраїнськ за рахунок Учасника. З метою дотримання наказу Міністерства охорони здоров'я від 25.09.2020 року №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», наказу Міністерства охорони здоров'я від 24.03.2016 №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» та перевірки учасника та/або осіб, залучених до постачання товару стосовно забезпечення додержання ним (ними) заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України, в тому числі ті, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит» в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності власника транспортного(-их) засобу(-ів)/орендодавця/виконавця послуг перевезення у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: скановану копію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту.
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» планує взяти участь в даній закупівлі.
Про те, виходячи зі змісту даної вимоги, участь у даній процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники, які дадуть документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності власника транспортного(-их) засобу(-ів)/орендодавця/виконавця послуг перевезення у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: скановану копію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту.
По-перше, хочемо зазначити, що вищевказаний документ не має стосунку до продукції для чищення, яка складає предмет закупівлі.
По-друге, звертаємо увагу, що Скаржник є суб’єктом господарювання, який не є виробником продукції для чищення, а є її дилером. Також слід зазначити, що Скаржник має в своєму розпорядженні достатню кількість транспортних засобів для здійснення поставки товарів, зокрема два власних автомобілі ЗАЗ LANOS реєстраційний номер КА7093СР та ЗАЗ 110557, реєстраційний номер КА7091СР (свідоцтва про реєстрацію додаються до Скарги), планує залучити для даної закупівлі.
По-третє, відповідно до абз. 3 ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит» обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках:
банкрутство;
приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків;
передача або придбання в державну чи комунальну власність;
передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності;
створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств;
екологічне страхування об’єктів;
завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону;
в інших випадках, передбачених законом.
Таким чином Скаржник не зобов’язаний проводити такий екологічний аудит та станом на момент подання Скарги не проводив.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства, що не дає належним чином оформити Пропозицію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Також вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення такої вимоги.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом вилучення (видалення) такої вимоги з тендерної документації.
Слід додати, що близькі за змістом порушення щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, розглядались Постійно діючою адміністративною Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 1317-р/пк-пз від 26.01.2021 та № 6162-р/пк-пз від 26.03.2021, якими зобов’язано Замовників усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Хоча, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Пунктом 1.2. Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Документації визначено, що умовою поставки Товару є доставка за адресами закладів освіти комунальної власності міста Південноукраїнськ за рахунок Учасника. З метою дотримання наказу Міністерства охорони здоров'я від 25.09.2020 року №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», наказу Міністерства охорони здоров'я від 24.03.2016 №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» та перевірки учасника та/або осіб, залучених до постачання товару стосовно забезпечення додержання ним (ними) заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України, в тому числі ті, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит» в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності власника транспортного(-их) засобу(-ів)/орендодавця/виконавця послуг перевезення у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: скановану копію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту.
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» планує взяти участь в даній закупівлі.
Про те, виходячи зі змісту даної вимоги, участь у даній процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники, які дадуть документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності власника транспортного(-их) засобу(-ів)/орендодавця/виконавця послуг перевезення у відповідності до чинного законодавства України: зокрема: скановану копію звіту екологічного аудиту, виконаного екологічним аудитором або юридичною особою, що має право на здійснення екологічного аудиту.
По-перше, хочемо зазначити, що вищевказаний документ не має стосунку до продукції для чищення, яка складає предмет закупівлі.
По-друге, звертаємо увагу, що Скаржник є суб’єктом господарювання, який не є виробником продукції для чищення, а є її дилером. Також слід зазначити, що Скаржник має в своєму розпорядженні достатню кількість транспортних засобів для здійснення поставки товарів, зокрема два власних автомобілі ЗАЗ LANOS реєстраційний номер КА7093СР та ЗАЗ 110557, реєстраційний номер КА7091СР (свідоцтва про реєстрацію додаються до Скарги), планує залучити для даної закупівлі.
По-третє, відповідно до абз. 3 ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит» обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках:
банкрутство;
приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків;
передача або придбання в державну чи комунальну власність;
передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності;
створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств;
екологічне страхування об’єктів;
завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону;
в інших випадках, передбачених законом.
Таким чином Скаржник не зобов’язаний проводити такий екологічний аудит та станом на момент подання Скарги не проводив.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства, що не дає належним чином оформити Пропозицію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Також вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення такої вимоги.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом вилучення (видалення) такої вимоги з тендерної документації.
Слід додати, що близькі за змістом порушення щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, розглядались Постійно діючою адміністративною Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 1317-р/пк-пз від 26.01.2021 та № 6162-р/пк-пз від 26.03.2021, якими зобов’язано Замовників усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Хоча, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ 110557.pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію ЗАЗ LANOS
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво про реєстрацію Заз Ланос.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.