-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лампи розжарювання для службових транспортних засобів
Завершена
1 951 761.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 517.62 UAH
мін. крок: 1% або 19 517.62 UAH
Номер:
9ae5a7a3dc9146dd9664f2dc28ab4e36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 18:08 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2025 № 49-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.05.2025 № 49-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13.UA-2025-02-26-012640-a, 26.02.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2,
sas24-3-5).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання замовником рішень Органу оскаржень; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент патрульної поліції (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом рішенням уповноваженої особи замовника від 26.02.2025 б/н; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом рішенням уповноваженої особи замовника від 06.03.2025 б/н; запитання учасників процедури закупівлі від 03.03.2025, 04.03.2025 та відповіді замовника від 04.03.2025, 05.03.2025; скарга до процедури UA-2025-02-26-012640-a.a1 від 21.03.2025 ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»; рішення Органу оскарження від 01.04.2025 № 5106-р/пк-пз; тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ»; тендерна пропозиція учасника ФОП Фільченко Наталія Василівна; інформація про відхилення тендерної пропозиції «КОМПАНІЯ ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ»; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»; повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2025; договір про закупівлю товару № 335 від 18.04.2025, укладений з ФОП Фільченко Наталія Василівна на суму 1890186,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.05.2025 18:00 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
5e9dcd75d5b949629c8e47067a9394b7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1951761,61 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-26-012640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3475cce2c0b8430fbfb5aba8c47fb8f9
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України ( обл.) щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-02-26-012640-a) на закупівлю за предметом «Лампи розжарювання для службових транспортних засобів» (код ДК 021:2015 (CPV) 31510000-4 – «Електричні лампи розжарювання»)
Дата опублікування:
13.05.2025 16:58
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України ( обл.) щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-02-26-012640-a) на закупівлю за предметом «Лампи розжарювання для службових транспортних засобів» (код ДК 021:2015 (CPV) 31510000-4 – «Електричні лампи озжарювання»)