• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лампи розжарювання для службових транспортних засобів

Завершена

1 951 761.61 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 517.62 UAH
Номер: 9ae5a7a3dc9146dd9664f2dc28ab4e36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.05.2025 18:08 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2025 № 49-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.05.2025 № 49-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13.UA-2025-02-26-012640-a, 26.02.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2, sas24-3-5). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання замовником рішень Органу оскаржень; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент патрульної поліції (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом рішенням уповноваженої особи замовника від 26.02.2025 б/н; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом рішенням уповноваженої особи замовника від 06.03.2025 б/н; запитання учасників процедури закупівлі від 03.03.2025, 04.03.2025 та відповіді замовника від 04.03.2025, 05.03.2025; скарга до процедури UA-2025-02-26-012640-a.a1 від 21.03.2025 ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»; рішення Органу оскарження від 01.04.2025 № 5106-р/пк-пз; тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ»; тендерна пропозиція учасника ФОП Фільченко Наталія Василівна; інформація про відхилення тендерної пропозиції «КОМПАНІЯ ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ»; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО»; повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2025; договір про закупівлю товару № 335 від 18.04.2025, укладений з ФОП Фільченко Наталія Василівна на суму 1890186,00 грн (без ПДВ); відповідь замовника від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.05.2025 18:00 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 18:00

Запити/Пояснення