-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт палат у будинку «В-2» для розширення реабілітаційного відділення КНП «Моршинська міська лікарня» по вул.50 – річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України.
Завершена
5 763 223.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 632.23 UAH
мін. крок: 1% або 57 632.23 UAH
Номер:
0319165a38964f0fb1cc7509408c90ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-23-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2025 00:00
Період моніторингу:
23.04.2025 15:09 - 15.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2025 №123
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.04.2025 №123.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-25-011622-a, 25.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладення договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладення договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-25-012840-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; електронний протокол/повідомлення від 17.03.2025 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 №43-03; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Карпенко Юлії Олегівни (далі – ФОП Карпенко Ю.О.); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Карпенко Ю.О. та оприлюднені вказаною учасницею документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ФОП Карпенко Ю.О. як переможцем тендеру документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 10.04.2025 №10/04 та додатки до нього; додаткову угоду від 10.04.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
06.05.2025 12:09 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2025 12:09
Запити/Пояснення
Номер:
a3e1a66bfc8e4ad49f6b3ad0fd1af004
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2025 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-02-25-011622-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f59c96466def4d8fa60be1ddd6d5953f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ На запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в межах проведення моніторингу UA-M-2025-04-23-000007 закупівлі UA-2025-02-25-011622-a На виконання вимог, викладених у запиті ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 2025-04-29 12:09:32
Дата опублікування:
01.05.2025 15:16
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ»
МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
82482, м. Моршин, вул. 50-річчя УПА, 20
тел.(03260) 6-02-08, Код ЄДРПОУ 32418147
e-mail: likmorchyn@ukr.net
Вих. № 165 від 01.05.2025 року
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ПОЯСНЕННЯ
На запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в межах проведення моніторингу UA-M-2025-04-23-000007 закупівлі UA-2025-02-25-011622-a
На виконання вимог, викладених у запиті ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 2025-04-29 12:09:32 «Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-02-25-011622-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.» уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-25-011622-a.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений запит від 2025-04-29.
По першому питанню Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно – правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного часу в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі за текстом – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей 25 лютого 2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт палат у будинку «В-2» для розширення реабілітаційного відділення КНП «Моршинська міська лікарня» по вул.50 – річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України».
Тендерна документація була розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства з розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», ДБН та іншим нормативним документам.
Додатком № 2 до тендерної документації передбачена інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт «Капітальний ремонт палат у будинку «В-2» для розширення реабілітаційного відділення КНП «Моршинська міська лікарня» по вул. 50 – річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи кошторисної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560. Експертиза проєктної документації виконано ТОВ «Експертиза ЮА», ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 0445Ю/01/25 від 21 січня 2025 на підставі договору.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275 та становить 5 763 223,40 грн.(п’ять мільйонів сімсот шістдесят три тисячі двісті двадцять три гривні, 40 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку № 2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Документи до пояснення по запиту від 29.04.2025 року:
1. Дефектний акт;
2. Зведений кошторисний розрахунок;
3. Локальний кошторис;
4. Відомість обсягів робіт;
5. Відомість ресурсів;
6. Експертний звіт.
Уповноважена особа Маріна КОЗАК