-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт відмостки будівлі Піщанського клубу "Супутник" за адресою: с.Верхнє Піщане, вул.Парнянська,7
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер:
b9b7491cc56b480dae7e416b9005f283
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
25.04.2025 15:03 - 17.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2025 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.04.2025 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-25-000668-a 25.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам законодавства установлено порушення вимог абзаців другого та четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує:
привести умови Договору до вимог абзаців другого та четвертого частини першої статті 41 Закону (доповнити додатком, який містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції);
оприлюднити Договір з додатками (у тому числі документами, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі;
вжити заходи щодо недопущення порушень вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей в подальшому,
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень та вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.02.2025 (протокол № 8), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.03.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Євробудторг» (далі – ТОВ «Євробудторг», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 12.03.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26.03.2025 № 4741-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.03.2025 № 10 та від 07.04.2025 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2025, договір від 18.04.2025 № 86 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.05.2025 та від 06.05.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 14 Додатку 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 9) до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції документів, передбачених пунктом 9 розділу «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, копій/сканованих оригіналів діючих дозволів, декларацій про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені умовами даної закупівлі.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «Євробудторг» надано копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 16.01.2023 № ДК273/Ц/3.1-23 та від 16.01.2023 № ДК/275/Ц/3.1-23 (файл «Декларації Держпраці груп А та Б (8) (2).pdf», далі - Декларації)
При цьому, в Деклараціях, зокрема, зазначено, що директором ТОВ «Євробудторг» є Рекунова Є.О.
В той же час, відповідно до інших документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, зокрема, рішення учасника ТОВ «Євробудторг» від 15.05.2024 №3, наказу про призначення на посаду директора від 16.05.2024 № 11, директором ТОВ «Євробудторг» з 16.05.2024 є Шестерньов Д.О.
При цьому, згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок №1107), визначено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
До відомостей, передбачених формою декларації (додаток 8 до Порядку №1107), у частині «Відомості про роботодавця», належать, зокрема і прізвище, ім’я та по батькові керівника.
З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 02.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень.
На зазначений запит Управління Замовник 06.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77 декларації про відповідність матеріально-технічної бази законодавству з охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, залишаються дійсними до внесення змін до таких декларацій, а також що факт зміни керівника товариства не є підставою для визнання декларацій від 16.01.2023 неактуальними або такими, що втратили чинність.
При цьому, Порядок №1107 у редакції Постанови № 77, на яку посилається Замовник, визначає, що «У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки» (пункт 21).
Отже, враховуючи вимоги вищезазначених нормативних документів, після зміни керівника, а також інших відомостей, зазначених в Деклараціях від 16.01.2023, ТОВ «Євробудторг» повинен був подати оновлені декларації протягом семи робочих днів з дня настання таких змін.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Євробудторг» відсутні оновлені декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Таким чином, надані учасником Декларації від 16.01.2023 не відповідають вимогам чинних нормативних документів, відповідно, учасник ТОВ «Євробудторг» не надав копій/сканованих оригіналів діючих дозволів, декларацій про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені умовами даної закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 14 Додатку 9 до тендерної документації Замовника.
Також, у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» установив вимогу щодо надання учасниками копій/сканованих оригіналів документів за 2024 рік, в яких підтверджується фінансова спроможність учасника, а саме: Баланс (Звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати підприємства.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «Євробудторг» надано фінансову звітність мікропідприємства за 2024 рік, поданої відповідно до квитанції №2 24.02.2025, а саме Баланс та Звіт про фінансові результати (файл «Отчет Евробудторг.pdf»), в якій зазначено: «Керівник - Макущенко Олександр Володимирович», в той час, як відповідно до документів, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника, директором ТОВ «ЄВРОБУДТОРГ» з 16.05.2024 є Шестерньов Дмитро Олегович.
З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 02.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень.
На зазначений запит Управління Замовник 06.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що для замовника головне перевірити факт прийняття звітності, та інші умови прописані тендерної документацією, тому прізвище яке зазначалось в документах учасника при подачі чи прийняті фінансової звітності не впливає на оцінку поданого документу.
Однак, пояснення Замовника не спростовують наявності невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЄВРОБУДТОРГ» вищезазначених невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
2. Згідно з абзацом другим частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Предметом досліджуваної процедури закупівлі є послуги з поточного ремонту.
Відповідно до пункту 14.1 Договору невід’ємним додатком до нього є Договірна ціна (Додаток № 1), План фінансування (Додаток №2), Графік надання послуг (Додаток № 3) Дефектний акт (Додаток №4). При цьому, додатки до Договору не містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Отже, Замовник уклав Договір без додатків, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушив вимоги абзаців другого та четвертого частини першої статті 41 Закону.
3. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Замовник оприлюднив Договір про закупівлю та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
08.05.2025 11:02 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 11:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до припису висновку від 08.05.2025 р. було вчинино дії щодо укладенню додаткової угоди та її опублікування на майданчику з інформацією про матеріальні ресурси
Дата публікації звіту:
13.05.2025 15:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
15.05.2025 08:45
Запити/Пояснення
Номер:
b252b3efd9ff483c98a570bbbcaf361a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт відмостки будівлі Піщанського клубу «Супутник» за адресою: с.Верхнє Піщане, вул.Парнянська,7» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-25-000668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
4. Надати пояснення щодо відсутності додатку до договору, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4861a3f207b94c71b8887bcd5ad2a9a9
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.05.2025 21:19
Опис:
Надаємо пояснення. Стосовно першого запитання: відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" було проведено наступні етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: 1. Етап: Визначення потреби в поточному ремонті відбулось на підставі пропозицій підвідомчих закладів . Очікувана вартість визначалась на підставі створеного дектного акту. Фінансування за цією закупівлею здійснюється по КПКВК 1014060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів, згідно з Наказом Сумської міської військової адміністрації від 24 грудня 2024 року № 404 – СМР «Про бюджет Сумської міської територіальної громади на 2025 рік».
2. Етап: Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. Для формування опису предмета закупівлі надавалися запити на різні підприємства, які могли б надати консультації по технічним питанням. 3. Етап: було здійснено аналіз ринку, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін- здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації.
На офіційному веб-сайті Сумської міської ради викладено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання:https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
За цим посиланням розміщенні обґрунтування по закупівлям Замовника за останні роки. Обираємо 2025 рік, знаходимо 25.02.2025
• Закупівля: Поточний ремонт відмостки будівлі Піщанського клубу «Супутник» за адресою: с. Верхнє Піщане, вул. Парнянська, 7 – код за ДК 021:2015 ЄЗС – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» на загальну суму 500000 грн.
Договір оприлюднено відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» в форматі PDF з усіма додатками передбаченими в тендерній документації. В Додатку один до Договору «Договірна ціна» вказані загальні відомості про вартість матеріальних ресурсів.
У тендерній документації до закупівлі, а саме в додатку №3 було передбачено надання в пропозиції учасника розрахунку ціни тендерної пропозиції, яка включає в себе договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, а саме: «Договірна ціна» (вид: тверда); загальновиробничі витрати: локальні кошториси до «Договірної ціни»; розрахунки до документа «Договірна ціна»; підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів. Учасником надано у своїй позиції всі документи передбаченні даною вимогою тендерної документації.
Номер:
ba058d0576b044d6a05407fce5355a65
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт відмостки будівлі Піщанського клубу «Супутник» за адресою: с.Верхнє Піщане, вул.Парнянська,7» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-25-000668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУДТОРГ» (далі – учасник), а саме:
1) надані учасником на вимогу пункту 14 Додатку 9 (пункту 9 розділу «Інші документи від учасника» Додатку 2 до тендерної документації) декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 16.01.2023 № ДК273/Ц/3.1-23 та від 16.01.2023 № ДК/275/Ц/3.1-23 є неактуальними, оскільки в них зазначений директор Рекунова Є.О., в той час, як відповідно до документів, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника, директором ТОВ «ЄВРОБУДТОРГ» з 16.05.2024 є Шестерньов Д.О.;
2) у фінансовій звітності за 2024 рік, поданої відповідно до квитанції №2 24.02.2025, зазначено: «керівник - Макущенко Олександр Володимирович», в той час, як відповідно до документів, які містяться у складі тендерної пропозиції учасника, директором ТОВ «ЄВРОБУДТОРГ» з 16.05.2024 є Шестерньов Дмитро Олегович;
3) надати пояснення, чому у вимозі про усунення невідповідностей, зазначено «…не надано оригінали чи завірені документи за 2024 рік про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції учасника містяться файли «Отчет Евробудторг.pdf.asice.zip» та «Ев 2-1 Евробуд.pdf.asice.zip».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
abfc869741b544e6b9af1b7c243272e5
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.05.2025 10:47
Опис:
1) На зауваження щодо нібито невідповідності декларацій про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства про охорону праці No ДК273/Ц/3.1-23 та No ДК/275/Ц/3.1-23 повідомляємо наступне.
Вони надані від 16.01.2023 року та підписані правомочною уповноваженою особою учасника, на той момент часу – директором ТОВ «ЄВРОБУДТОРГ» Рекуновою Є.О. Водночас, відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 77 декларації про відповідність матеріально-технічної бази законодавству з охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, залишаються дійсними до внесення змін до таких декларацій.
Таку правову позицію продемонструвало й рішення Антимонопольного комітету України від 17.06.2021 №13750-р/пк-пз, в якому зазначено, що такі декларації є чинними до моменту внесення до них змін.
Крім того, звертаємо увагу, що нормативно-правовими актами України не встановлено обов’язку щодо переоформлення декларацій відповідності матеріально-технічної бази з охорони праці виключно у зв’язку зі зміною керівника юридичної особи. У чинному законодавстві відсутні положення, які б прямо передбачали втрату чинності таких декларацій через зміну директора підприємства.
Отже, факт зміни керівника товариства не є підставою для визнання декларацій від 16.01.2023 неактуальними або такими, що втратили чинність. Зазначені документи бралися до оцінки тендерної пропозиції як ті, що відповідають вимогам.
2) Звертаємо увагу, що квитанція №2 від 24.02.2025 є технічним підтвердженням прийняття фінансової звітності органами ДПС. Фінансова звітність подається за весь звітний період 2024 року. Квитанція формується автоматично податковою службою на основі поданого звіту. Для замовника головне перевірити факт прийняття звітності, та інші умови прописані тендерної документацією. Квитанція є лише формою підтвердження подачі звіту та не є складовою самого звіту. Тому прізвище яке зазначалось в документах учасника при подачі чи прийняті фінансової звітності не впливає на оцінку поданого документу в його тендерної пропозиції, адже інформація про юридичну особу, її назву та код ЄДРПОУ співпадають з інформацією учасника, для відповідності учасника критерію, головне -сам документ. До компетенції замовника належить лише перевірка тендерної пропозиції в межах технічних умов (технічного завдання) та умов самої тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не було вимоги подачі квитанцій по даним вимогам, вони є додатковим документом підтверджуючим документом.
3) Під час перевірки документів учасника в частині фінансової спроможності учасника, виникли запитання, бо в окремій графі «Документи вимоги і критерії закупівлі» в Електронній тендерній документації, було завантажено лише один файл «Отчет Евробудторг.pdf», без печаток, підпису та електронного підпису документу (про підтвердження цього надається принтскрин ), для уточнення невідповідностей (тобто невірно поданого документа на вимогу електронної тендерної документації, було створено Вимогу про усунення невідповідностей. Звертаємо увагу, що додатком 1 до тендерної документації було прописано подачу копії/скановані оригінали документів за 2024 рік, а файл прикріплений до даної графи не міг вважатися оригіналом чи його копією без підпису керівника, відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії.