-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб), хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб)
Завершена
10 982 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 912.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 912.00 UAH
Номер:
f4a55ca5f33f4678a6673889a3c92dcd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 17:30 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 20-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 №003100-18/3775-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.03.2025 №20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-24-014882-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3012 Національної гвардії України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції ТОВ «ТОТ ГРУП», ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4», ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ»; протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ТОТ ГРУП» від 14.03.2025 №165, протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4» від 14.03.2025 №173, протокол про визначення переможцем пропозицію ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» від 20.032025 №182; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару для забезпечення потреб безпеки та оборони від 25.03.2025 №102, загальна сума договору 9 575 280,00 грн; пояснення та документи надані Замовником 07.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління).
Період усунення порушень:
11.04.2025 10:22 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 10:22
Запити/Пояснення
Номер:
8a238fd50b8f4d6180bc69ac78a17bc6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хліба з борошна пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб), хліба із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-24-014882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
a7e5bde5b700445d9aca607bcff820db
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 09:52
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі хліба з борошна пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб), хліба із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб) (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-24-014882-a) надаємо наступні пояснення (інформацію):
1. Розмір бюджетного призначення по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» визначений відповідно до кошторису на 2025 рік та потреби в закупівлі хлібу з метою забезпечення харчуванням військовослужбовців військової частини 3012 Національної гвардії України.
2. Очікувана вартість предмета закупівлі: при визначені очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Замовником був здійснений моніторинг комерційних пропозицій від ТОВ «Батьківський хліб», ТОВ Одеса-Хліб» та ТОВ «АСІКС ГРУП» (копії додаються). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено загальнодоступною інформацією щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках).
3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі Норми № 1 – загальновійськова, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2022 року № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» та були сформовані з розрахунку:
- кількості на одну людину на добу (грамів);
- кількості особового складу, який забезпечується відповідно до Норми № 1;
- період, на протязі якого, буде забезпечуватися особовий склад (кількість добових видач).
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається).