• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Хліб з борошна пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб), хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного першого ґатунку (15811100-7 Хліб)

Завершена

10 982 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 912.00 UAH
Номер: f4a55ca5f33f4678a6673889a3c92dcd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 26.03.2025 17:30 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 20-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 №003100-18/3775-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.03.2025 №20-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-24-014882-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3012 Національної гвардії України (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції ТОВ «ТОТ ГРУП», ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4», ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ»; протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ТОТ ГРУП» від 14.03.2025 №165, протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4» від 14.03.2025 №173, протокол про визначення переможцем пропозицію ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» від 20.032025 №182; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару для забезпечення потреб безпеки та оборони від 25.03.2025 №102, загальна сума договору 9 575 280,00 грн; пояснення та документи надані Замовником 07.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління).
Період усунення порушень: 11.04.2025 10:22 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2025 10:22

Запити/Пояснення