-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області
Торги не відбулися
376 148 379.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 880 741.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 880 741.90 UAH
Номер:
9bf7a105a7e84e8ab036bf7102383933
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000150
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:24 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-02-24-014084-a 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності внесення змін до тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 6 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 № 73, зі змінами (далі – ТД), зміни до тендерної документації від 10.03.2025, від 14.03.2025 та від 18.03.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.04.2025 № 6272-р/пк-пз та від 20.05.2025 № 8064-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.03.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3», ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕЛЕКТРО-79» від 28.03.2025 № 188 та від 06.05.2025 № 153, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО» від 06.05.2025 № 154, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем процедури закупівлі від 07.05.2025 № 158, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» від 05.06.2025 № 169, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» від 05.06.2025 № 170, пояснення та документи надані Замовником від 14.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що рішеннями уповноваженої особи Замовника відхилено всі тендерні пропозиції, а саме: ТОВ «ТРЕСТ КМБ-3», ТОВ «КРИВОРІЗЬКЕ ПРОМЕНЕРГО», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДДЕВЕЛОПМЕНТ» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ». Перевіркою підстав відхилення зазначених тендерних пропозицій, порушень не установлено.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Моніторингом установлено, що Замовником 10.03.2025, 14.03.2025 та 17.03.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено зміни до тендерної документації у форматі PDF, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
09.06.2025 18:27 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2025 18:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Замовником буде здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо)
Дата публікації звіту:
10.06.2025 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
078f881208534c9cb32727dc19e01e8a
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області, замовником якої є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-24-014084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1b155bf09b1a4efa941125c1d3c29c7b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.05.2025 11:09
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку та позитивного експертного звіту.
Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/02/obgruntuvannya-czentralna-429.pdf
Щодо третього питання. Розпорядження КМУ від 10 січня 2023 року №20-р «Про передачу коштів з рахунку «Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури» (зі змінами) КПКВК 7801020
Щодо четвертого питання. Фінансування не передбачено.
Номер:
c7efcafe404f412d9043a83ae32cc8b4
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Дата опублікування:
13.05.2025 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 № 199
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-02-24-014084-a.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-24-014084-а, яка була розпочата згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 08 травня
2025 року № 195 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Номер:
b2b04751a69d4f92b3d7f8f1e58429ea
Назва:
-
Дата опублікування:
09.06.2025 09:02
Опис:
-