-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (В’язко-еластична система холодного нанесення)
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.
Торги відмінено
136 738 625.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 367 386.25 UAH
мін. крок: 1% або 1 367 386.25 UAH
Номер:
0576b0b7bf7a4edf83d7445b5a864091
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 10:48 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-02-24-010785-a 24.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОСТІР-ГРУП», ПП «Сучасні технології» – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 24 лютого 2025 року № 25-1078), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТІР-ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОСТІР-ГРУП»), приватного підприємства «Сучасні технології» (далі – ПП «Сучасні технології», повідомлення щодо відхилення тендерної пропозиції (відповідно до Протоколу рішення уповноваженої особи від 24 березня 2025 року № 25-1078-р) від 24 березня 2025 року, вимогу про усунення невідповідностей до 01 квітня 2025 року, повідомлення щодо відхилення тендерної пропозиції (відповідно до Протоколу рішення уповноваженої особи від 14 квітня 2025 року № 25-1078-р) від 14 квітня 2025 року, пояснення та документи Замовника, надані 08 квітня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 4 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
При цьому, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів, а саме на 24 лютого 2025 року) встановлені наступні підстави відхилення замовником тендерної пропозиції, у разі коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Водночас, чинна редакція Особливостей зі змінами від 13 вересня 2024 року, внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 1069 (набрала чинності 19 вересня 2024 року) (далі – Постанова № 1069), не передбачала відхилення тендерної пропозиції переможця у відповідності до частини другої статті 41 Закону, а саме з підстав ненадання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності).
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471 (набрала чинності 19 травня 2023 року) (далі – Постанова № 471) абзац перший пункту 17 Особливостей викладено в наступній редакції: договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п'ятої, сьомої - дев'ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частиною другою статті 41 Закону встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, Постановою № 471 виключено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069 та Постановою № 471, та не відповідає нормам, встановленим підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.04.2025 12:39 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 12:39
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a оскаржено до суду (позовна заява №ТОВВИХ-25-6795 від 29.04.2025).
Інформацію про відкриття провадження у справі із зазначенням номеру провадження буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання такої інформації замовником (за наявності технічної можливості)
Дата публікації:
30.04.2025 10:54
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку Державної аудиторської служби України від 16.04.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a
Згідно з висновком Державної аудиторської служби України від 16.04.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена без урахування змін до Особливостей, внесених Постановою «1069 та Постановою 471, та не відповідає нормам, встановленим підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей.
Замовник аргументовано не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 16.04.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a з огляду на таке.
Пунктом 1 розділу І «Загальні відомості» тендерної документації передбачено:
«Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. зі змінами (далі – Закон), Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Терміни та вимоги вживаються в значеннях та редакціях, визначених Законом та/або Особливостями.
У разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації, які не відповідають Закону та/або Особливостям, Замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або Особливостями, які є визначальними.»
Згідно абзаці 10 пункту 48 Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.»
Замовник в електронній системі закупівель розмістив Додаток 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» та Додаток 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, вимоги до них, порядок і строки їх надання».
В жодному із цих Додатків не міститься вимога щодо надання копій ліцензій або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Два учасника процедури закупівлі були відхилені в електронній системі закупівель з інших підстав.
Отже, порушення Замовником пункту 28 Особливостей відсутні.
Окремо зауважуємо, що висновок ДАСУ від 16.04.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту:
18.04.2025 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
700af2f3bb184e759d3b98bdd9d4806a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конструкційних матеріалів (в’язко-еластична система холодного нанесення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-010785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
85b332acd5d3412881c0756d1d0844d6
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a
Дата опублікування:
08.04.2025 15:43
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2025 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Щодо першого пункту повідомляємо, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» зі зміною № 1, ДСТУ-Н Б А.3.1- 29:2015 «Магістральні трубопроводи. Нанесення захисних покривів та улаштування теплової ізоляції. Настанова», ДСТУ EN ISO 21809-3:2016 «Нафтова і газова промисловість. Зовнішні покриви підземних або підводних трубопроводів у трубопровідних транспортних системах. Частина 3. Покриви монтажних з`єднань (EN ISO 21809-3:2016, IDT; ISO 21809-3:2016, IDT)»).
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандарти України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Частина 1 статті 24 Закону регламентує умови розповсюдження стандартів, а саме: «Національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації».
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи. Тобто ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів (в т.ч в електронному виді) будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики ТОВ «Оператор ГТС України» комбінованим методом шляхом порівняння історичних даних та ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників (додаються).
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості
2. Історичні дані
3. Комерційна пропозиція від ТОВ «МАСТЕРАМ»
4. Комерційна пропозиція від ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС»
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a.