• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (В’язко-еластична система холодного нанесення)

Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.

Торги відмінено

136 738 625.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 367 386.25 UAH
Період оскарження: 24.02.2025 15:26 - 07.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення уповноваженої особи замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС"

Номер: e96a61b697be46de98f5b85b8d3c8649
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-24-010785-a.b2
Назва: Скарга на рішення уповноваженої особи замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС"
Скарга:
Замовником допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні переможця процедури закупівлі
Дата розгляду скарги: 26.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2025 15:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2025 15:45
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТІР-ГРУП", Антон Карчевський 380503822944 a.karchevskyy@prosteergroup.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c10fe3035794864bffbc67172f8273a
Заголовок пункту скарги: Незаконне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Даною скаргою повідомляємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (надалі – замовник) порушило законодавство у сфері публічних закупівель шляхом проведення необ’єктивної, упередженої та неоднакової оцінки тендерних пропозицій учасників.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
24 лютого 2025 року замовником, було оприлюднено опис закупівлі ДК 021:2015:44110000-4: «Конструкційні матеріали (В’язко-еластична система холодного нанесення)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-24-010785-a).
Очікувана вартість 136 738 625,00 без ПДВ
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2025 року.
В результаті розкриття тендерних пропозиції було встановлено інформацію щодо цін тендерних пропозицій учасників:

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ПРОСТІР-ГРУП" 129 535 206,15 UAH 129 535 206,15 UAH
ПП "Сучасні технології" 130 000 000,00 UAH 130 000 000,00 UAH
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА
КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" 134 204 310,86 UAH 132 836 924,61 UAH
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" 136 167 068,33 UAH 134 002 524,58 UAH

В подальшому, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ПРОСТІР-ГРУП", ПП "Сучасні технології", ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" були послідовно відхилені замовником.

Відхиляючи нашу пропозицію, замовник вказав, що ТОВ "ПРОСТІР-ГРУП" зазначили у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТІР-ГРУП" (ЄДРПОУ: 37045106) відхиляється з наступних підстав: абз. 3 п.п. 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей) абз. 2 п.п. 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей), а саме Учасник надав копію гарантійного листа (файл 25- 1078-Додаток 1.1 гарантійний лист.pdf від 09.03.2025 19:00), який не відповідає вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до примітки 4 додатку 1.1 до тендерної документації необхідно зазначити назву товару згідно документації виробника. У наданій копії гарантійного листа учасник запропонував товар виробництва Stopaq B.V., Королівство Нідерландів. Учасник для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» в колонці «Назва товару згідно документації виробника» зазначив «Обгорткова стрічка Stopaq Outerwrap – 100mm–30m BK». Відповідно до п.42 ОСОБЛИВОСТЕЙ та п. 1 розділу V тендерної документації замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник звернувся до виробника в Stopaq B.V. з проханням надати документальне підтвердження щодо можливості виробництва «Обгорткової стрічки Stopaq Outerwrap– 100mm–30m BK» компанією Stopaq B.V., а також надати копії документів (TDS та/або PDS та/або MDS та/або технічні паспорти та/або технічні сертифікати та/або інші еквівалентні документи) про технічні характеристики «Обгорткової стрічки Stopaq Outerwrap– 100mm–30m BK», в іншому випадку повідомити про неможливість виготовлення «Обгорткової стрічки Stopaq Outerwrap– 100mm–30m BK». Відповідно до відповіді виробника, учасник не зазначив назву товару згідно з документацією виробника для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» в колонці «Назва товару згідно з документацією виробника» відсутнє позначення (шифр/абревіатура) «PVC-R». Враховуючи вищенаведене, учасник не виконав в повному обсязі вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації.
В даному випадку ми погоджуємось з позицією та висновками замовника. Дійсно, «Stopaq® Outerwrap» це клас (серія) обгорткової стрічки, в який входять різні товари (продукти) з різними характеристиками, а саме: товар (продукт) «PVC» та товар (продукт) «PVC-R». Таким чином, ми, як учасник, з метою дотримання вимог до даної закупівлі, повинні були вказати в тендерній пропозиції не назву класу стрічки, а повну назву товару, який ми збирались поставити, згідно з документацією виробника – «Stopaq® Outerwrap PVC-R».

Тендерна пропозиція учасника ПП "Сучасні технології" була відхилена, серед іншого, також через зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей) абз. 2 п.п. 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей), а саме учасник запропонував товар виробництва Stopaq B.V., Нідерланди та гарантує, що запропоновані товари (в тому числі «STOPAQ® OUTERWRAP PVC») відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, викладеним замовником в Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 2.9 табл. 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено «Товщина нанесення в один шар, не менше: 0,6 мм» Відповідно до п.42 ОСОБЛИВОСТЕЙ та п. 1 розділу V тендерної документації замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник звернувся до Stopaq B.V. листом з проханням надати документальне підтвердження щодо можливості виробництва «STOPAQ® OUTERWRAP PVC», а також надати копії документів (TDS та/або PDS та/або MDS та/або технічні паспорти та/або технічні сертифікати та/або інші еквівалентні документи) про технічні характеристики «STOPAQ® OUTERWRAP PVC». З відповіді виробника встановлено, що матеріал STOPAQ OUTERWRAP PVC випускається в двох варіантах: товщиною 0,5 мм (назва згідно відповіді виробника – «STOPAQ® OUTERWRAP PVC») та 0,6 мм (назва згідно відповіді виробника - «STOPAQ®OUTERWRAP PVC-R»). Тобто, згідно документації виробника (PDS (PRODUCT DATA SHEET)) для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» відповідає товар, який має позначення «STOPAQ® OUTERWRAP PVC-R», а не «STOPAQ® OUTERWRAP PVC», як зазначив учасник.
З даною позицією ми також погоджуємось, «PVC» та «PVC-R» є різними типами товару, саме товар (продукт) «PVC-R», відповідає вимогам для даної закупівлі. Відтак, учасник аналогічно повинен був вказати повну назву товару згідно з документацією виробника – «Stopaq® Outerwrap PVC-R», чого зроблено не було.

Тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" була відхилена з аналогічних підстав, як і у випадку перших двох учасників.
В колонці «Назва товару згідно документації виробника» учасник зазначив «Захисна обгортка STOPAQ OUTERWRAP PVC», тоді як повна назва товару, який відповідає вимогам закупівлі, згідно з документацією виробника – «Stopaq® Outerwrap PVC-R». Таким чином учасник не виконав в повному обсязі вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, не зазначив назву товару згідно документації виробника, тому, на нашу думку, дану позицію також було відхилено правомірно.

Зазначені підстави є виключно формальними, але достатніми для відхилення пропозицій учасників.

Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, серед іншого, за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Принцип рівного ставлення до учасників публічних закупівель означає, що Замовник зобов’язаний забезпечити однакові умови участі для всіх потенційних постачальників, без винятків та переваг. Усі вимоги тендерної документації повинні бути уніфікованими й застосовуватись до кожного учасника безвідносно до їхнього розміру, місця реєстрації, форми власності, тощо. В процесі оцінки пропозицій Замовник зобов’язаний дотримуватися однакового підходу — пропозиції повинні аналізуватись за тими самими критеріями, і жоден учасник не має отримувати перевагу або, навпаки, зазнавати дискримінації. Якщо всі або декілька учасників допустили в своїх пропозиціях подібну формальну технічну похибку або порушення, їх становище, оцінка та наслідки таких похибок/порушень, повині бути однаковими (або всіх однаково відхилити, або не відхиляти нікого).
Будь-яке неоднакове тлумачення умов або вибіркове застосування вимог суперечить принципу рівності та є недопустимим.

При цьому, на думку замовника, тендерна позиція ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" в повній мірі відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі».

З такими доводами замовника не можна погодитись. Підхід до оцінки даної тендерної пропозиції є відмінним від підходу, застосованого до інших учасників, та не узгоджується з вищенаведеними принципами закупівель, а отже є протиправним, з огляду на наступне:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС» містить недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі.
Так, учасник надав копію гарантійного листа Вих № 2025/3/6-1 від 06.03.2025 р, який не відповідає вимогам підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до примітки 4 додатку 1.1 до тендерної документації необхідно зазначити назву товару згідно документації виробника.
Як вбачається з вищенаведеного гарантійного листа, учасник запропонував товар виробництва Китаю, виробник «Jining Xunda Pipe Coating Materials co., ltd» назва товару згідно документації виробника зазначена учасником як: «Обгорткова стрічка XUNDA Т500 в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення»
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника «Jining Xunda Pipe Coating Materials co., ltd» http://www.xundatape.com/en/cpzs05.asp XUNDA-Т 500 це клас (серія) обгорткової стрічки, в яку входять різні товари (продукти) з різними характеристиками та фізичними властивостями, а саме:

- XUNDA-Т 5100
- XUNDA-Т 5130
- XUNDA-Т 5150
- XUNDA-Т 5165

Відомості з веб-сайту виробника товару «Jining Xunda Pipe Coating Materials co., ltd», з перекладом українською мовою додаються до скарги.
За таких обставин, ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС», як учасник, з метою дотримання вимог даної закупівлі, аналогічно до інших учасників, повинні були вказати в тендерній пропозиції не назву класу (серії) стрічки, а повну назву товару згідно документації виробника, тобто XUNDA-Т 5100 або XUNDA-Т 5130, або XUNDA-Т 5150, або XUNDA-Т 5165, в залежності від того, який саме товар даний учасник планував поставити.
Оскільки цього зроблено не було, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС» підлягала відхиленню.
Крім цього, з протоколу розкриття тендерних пропозицій та інших документів, долучених в межах даної закупівлі, вбачається що замовник реалізував своє право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (в даному випадку до виробника) – вибірково, звернувшись до виробників товару, який мали намір поставити учасники ТОВ "ПРОСТІР-ГРУП", ПП "Сучасні технології", ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС", не звернувшись, при цьому, до виробника товару, який мали намір поставити ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС", не дослідивши відкриту та загальнодоступну інформацію щодо такого товару, офіційно опубліковану виробником такого товару, що також є проявом неоднакового ставлення, упередженості та дискримінації.

Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:

Суб’єкт оскарження - ТОВ "ПРОСТІР-ГРУП" є учасником даної закупівля, який запропонував найменшу ціну- 129 535 206,15 UAH

Порушені права суб’єкта оскарження:
- Право на рівне ставлення в процедурі закупівлі. Скаржник має право на рівне та недискримінаційне ставлення в межах публічної закупівлі, що гарантується ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема, ст. 5). Це право є охоронюваним законом інтересом.
- Право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця.

Замовник, оцінюючи тендерні пропозиції, застосував до скаржника та іншого учасника різні підходи при однакових формальних порушеннях. Визнання переможцем учасника, пропозиція якого містила недоліки, аналогічні тим, за які відхилили пропозиції всіх інших учасників є порушенням принципів добросовісної конкуренції та прозорості. Це прямо впливає на охоронюваний інтерес суб’єкта оскарження на добросовісний підхід при розгляді всіх пропозицій.
Більше того, за умови, що всі пропозиції оцінювалися за однаковими підходами та стандартами, пропозиція ТОВ «ЄВРОКОР ПЛЮС», повинна бути відхилена, за таких обставин, закупівля не відбудеться та, в подальшому, може бути проведена повторно.
Тобто, порушення замовником процедурних вимог позбавило скаржника можливості усунення недоліків, участі та перемоги при новому (повторному) проведенні закупівлі після відхилення всіх тендерних пропозицій учасників даної закупівлі.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Суб’єкт оскарження має намір взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, відповідна заява додається до скарги.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС"

Номер: a42ef852f48144e5b5d265e7d3a42130
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-24-010785-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2025 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.06.2025 16:47
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2025 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" (Код ЄДРПОУ:41729872) та рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОР ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 37153992) переможцем процедури закупівлі — "Конструкційні матеріали (В’язко-еластична система холодного нанесення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-24-010785-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС", Пасічник Євген 380990219131 bkatlantix@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 00a52b9efbc241258063122eca893bda
Заголовок пункту скарги: Щодо назви товару згідно документації виробника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У повідомленні щодо відхилення тендерної пропозиції (відповідно до Протоколу рішення уповноваженої особи № 25-1078-р від 05.05.2025) Замовником вказано:
«- Згідно документації виробника (PDS (PRODUCT DATA SHEET)) для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» відповідає товар, який має позначення «… STOPAQ OUTERWRAP PVC-R», а не «… STOPAQ OUTERWRAP PVC», як зазначив учасник. Таким чином учасник не виконав в повному обсязі вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, не зазначив назву товару згідно документації виробника для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення».
- Згідно документації виробника (PDS (PRODUCT DATA SHEET)) для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» товар з позначенням «… STOPAQ OUTERWRAP PVC» не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, таким чином учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Також отримано лист від виробника Stopaq B.V. лист, згідно з яким можливе виготовлення Stopaq PVC Outerwrap (0,6 мм) та додана копія документації виробника PDS (PRODUCT DATA SHEET) для STOPAQ OUTERWRAP PVC (0.6 mm). За результатами аналізу документації виробника PDS (PRODUCT DATA SHEET) для STOPAQ OUTERWRAP PVC (0.6 mm) встановлено, що товщина стрічки становить ≥ 0,6 мм, що відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Згідно документації виробника (PDS (PRODUCT DATA SHEET)) для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» відповідає товар, який має позначення «… STOPAQ OUTERWRAP PVC (0.6 mm)», а не «… STOPAQ OUTERWRAP PVC», як зазначив учасник.
Таким чином учасник не виконав в повному обсязі вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, не зазначив назву товару згідно документації виробника для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення».

Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І. ПЕРЕЛІКУ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1.1. до тендерної документації у колонці 3 форми гарантійного листа, учасник повинен зазначити «Назва товару згідно документації виробника4».
4 – Зазначається назва товару (антикорозійна стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення; обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення; герметик (мастика)) згідно документації виробника. Запропоновані антикорозійна стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення та обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення, та герметик (мастика) повинні бути від одного (однакового) Виробника.
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» надано Гарантійний лист за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації (файл. Гарантійний лист.pdf.asice), де зазначено назву товару згідно документації виробника щодо обгорткової стрічки в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення, м2 - Захистна обгортка STOPAQ OUTERWRAP PVC, виробника STOPAQ BV (Нідерланди). Також, у даному гарантійному листі зазначено: «Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» гарантує, що антикорозійна стрічка (п.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) та обгорткова стрічка (п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) після нанесення на трубопровід утворюють в’язко-еластичну систему холодного нанесення, яка відповідає».
Слід зазначити, що умовами тендерної документації не зазначено визначення, що саме або які саме документи відносяться до «документації виробника». Також, умовами тендерної документації не передбачено надання «документації виробника» на підтвердження назви запропонованого товару, або відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, у складі тендерної пропозиції учасника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 8з-7 від 06.03.2025 року (файл. Інформація про ТЯК.pdf.asice), де підтверджено відповідність тендерної пропозиції щодо вимог технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації, а також до маркування, протоколів випробувань або сертифікатів викладених у Додатку 1 та/або Додатку 1.1 та/або Додатку 2 до тендерної документації і підтверджує можливість виконання робіт у відповідності до умов тендерної документації.
Водночас, під час підготовки тендерної пропозиції було здійснено листування з авторизованим дистриб’ютором виробника IZKO LIMITED (лист авторизація від 20 січня 2025 року щодо повноважень, додається до скарги).
03.03.2024 року ОВ «БК «АТЛАНТІКС» було отримано лист від авторизованого дистриб’ютора IZKO LIMITED та відповідний технічний паспорт виробника STOPAQ BV (Нідерланди) на STOPAQ® OUTERWRAP PVC з позначенням 0,6 мм, де зазначено:
«Шановний пане Пасічник,
Ми підтверджуємо, що анткорозійна стрічка, яка є частиною в'язко-еластичної системи холодного нанесення від STOPAQ® - STOPAQ® OUTERWRAP PVC. Позначення «(0,6 мм)», зазначене в назві технічного паспорта продукту, має виключно інформаційно-технічний характер і не є частиною назви продукту.
Отже, ми підтверджуємо, що правильна назва запропонованого матеріалу —STOPAQ® OUTERWRAP PVC.
09.03.2025 року ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» було отримано лист від авторизованого дистриб’ютора IZKO LIMITED, де зазначено:
«Ми підтверджуємо, що компанія Stopaq BV може виготовити 20 616 STOPAQ OUTERWRAP PVC (товщиною 0,6 мм або 0,5 мм, розміром 100 мм x 30 м, чорного кольору) у 2025 році.
Зверніть увагу, що Stopaq® може виробляти захисну обгортку з ПВХ (OUTERWRAP PVC) товщиною 0,5 мм та 0,6 мм.».
Щодо зазначення Замовником у повідомленні щодо відхилення, що згідно документації виробника (PDS (PRODUCT DATA SHEET)) для позиції «Обгорткова стрічка в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення» відповідає товар, який має позначення «… STOPAQ OUTERWRAP PVC (0.6 mm)», а не «… STOPAQ OUTERWRAP PVC», як зазначив учасник, ґрунтується на припущеннях Замовника, оскільки Технічний паспорт (Product data sheet), на який посилається Замовником НЕ містить чіткої інформації, що назвою товару є STOPAQ OUTERWRAP PVC (0.6 mm), а не STOPAQ OUTERWRAP PVC. Також, Замовником у повідомленні щодо відхилення не наведено жодного іншого документу виробника, що містить інформацію про чітко зазначену назву запропонованої обгорткової стрічки в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення, що в свою чергу б підтверджувало зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації в даній частині.
Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» надано Гарантійний лист за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації (файл. Гарантійний лист.pdf.asice), де зазначено назву товару згідно документації виробника (технічний паспорт на STOPAQ OUTERWRAP PVC, листи від уповноваженого авторизованого дистриб’ютора виробника) щодо обгорткової стрічки в складі в'язко-еластичної системи холодного нанесення, м2 - Захистна обгортка STOPAQ OUTERWRAP PVC, виробника STOPAQ BV (Нідерланди) із товщиною нанесення в один шар 0,6 мм, чим підтверджено відповідність підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І. ПЕРЕЛІКУ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку № 2 до тендерної документації належним чином та в повному обсязі.
Щодо зазначення Замовником підстави для відхилення тендерна пропозиція - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, то дане спростовується самим Замовником у Повідомленні щодо відхилення тендерної пропозиції, де зазначено, що за результатами аналізу документації виробника PDS (PRODUCT DATA SHEET) для STOPAQ OUTERWRAP PVC (0.6 mm) встановлено, що товщина стрічки становить ≥ 0,6 мм, що відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» належним чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції положенням підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І. ПЕРЕЛІКУ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку № 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації в даній частині та свідчить про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «АТЛАНТІКС».
Так, на думку Скаржника, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» є таким, що порушує вимоги чинного законодавства, оскільки Замовник відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «БК «АТЛАНТІКС», яка відповідала умовам тендерної документації, порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК «АТЛАНТІКС», у зв’язку з чим таке рішення повинно бути скасоване.
Беручи до уваги вищезазначене, вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено розглянув тендерну пропозицію ТОВ «БК «АТЛАНТІКС», всупереч власних же вимог тендерної документації, порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію, у зв’язку з чим останній реалізовує своє право на оскарження рішень Замовника у порядку, визначеному Особливостями.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку поставки товарів, які є предметом закупівлі, що підтверджується документами тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» позбавляє ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» права на добросовісну та справедливу конкуренцію, права на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, а також за таких умов порушує право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника