• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення державної інвентаризації земель на території Миколаївської області (землі водного фонду)

Завершена

2 295 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 475.20 UAH
Номер: dad5f85bb21a4fcdaab13eca361b87d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 14.04.2025 17:31 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 № 44-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.04.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 14.04.2025 № 44-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-02-24-007643-a 24.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 51) 237-62-61, v.o.aloshyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГЕОСИСТЕМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 24.02.2025 (протокол № 16); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГЕОСИСТЕМ» (далі – ТОВ «УКРГЕОСИСТЕМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС»); скарги до Комісії АМКУ, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2025-02-24-007643-a.c1 та № UA-2025-02-24-007643-a.c2; рішення Комісії АМКУ від 20.03.2025 № 4375-р/пк-пз та від 10.04.2025 № 5702-р/пк-пз; обґрунтування аномально низьких цін; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 07.03.2025 № 24, від 27.03.2025 № 32, від 15.04.2025 № 33 та від 21.04.2025 № 35; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про надання послуг від 05.05.2025 № 61-Г; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» не відповідає окремим вимогам тендерної документації. Так, відповідно підпункту 1.1 пункту 1 «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники надають: «довідку, яка містить відбиток печатки (за наявністю) учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, серед якого встановлено обов’язкова наявність автомобілю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою». Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники надають: «документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання чи оренди обладнання), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1.». Учасник ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції у файлі «МТБ..pdf» надав довідку підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 04.03.2025 № 424/02-25 (далі – Довідка № 424/02-25), в якій міститься транспортний засіб Nissan Qashqai (реєстраційний номер ВІ3545ЕР), що залучене на підставі договору позички від 08.06.2023 № 01. Крім того, надано договір позички транспортного засобу від 04.03.2025 № 01. Тобто, надано договір від іншої дати, ніж вказаний в довідці № 424/02-25. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» не виявив вищезазначену невідповідність, про що свідчить протокол від 21.04.2025 № 35, та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності учасником ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС».
Період усунення порушень: 08.05.2025 12:34 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2025 12:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Головним управління Держгеокадастру у Миколаївській області розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.05.2025 щодо порушення пункту 43 Особливостей, яке було виявлено за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в межах процедури закупівлі UA-2025-02-24-007643-а, за предметом закупівлі «Проведення державної інвентаризації земель на території Миколаївської області (землі водного фонду)». З метою запобігання подібних порушень в подальшому Головним управлінням було вжито відповідні заходи, а саме: - проведено службову нараду з уповноваженою особою; - посилено внутрішній контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері закупівель. Надані зауваження будуть враховані у подальшій діяльності з метою дотримання принципів законності, прозорості та ефективності здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 09.05.2025 12:09

Запити/Пояснення