• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт окремого приміщення мансардного поверху будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця» згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

1 129 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 648.10 UAH
Номер: 0fcab0a8dcdb460aba0ad258b6d8f49b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.05.2025 16:22 - 27.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2025-02-21-009165-a, 21.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК Генерал-Буд», ФОП Ніколюк Андрій Вікторович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.02.2025 № 38 УОК), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 24.02.2025, відповідь Замовника від 25.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія Генерал-Буд» (далі – ТОВ «БК Генерал-Буд»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 12:11 год. 07.03.2025, рішення Комісії АМКУ від 24.03.2024 № 4521-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 10.03.2025 № 55 та від 01.04.2025 № 71 УОК, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Ніколюк Андрій Вікторович (далі – ФОП Ніколюк Андрій Вікторович), рішення Комісії АМКУ від 16.04.2025 № 6050-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг з поточного ремонту від 23.04.2025 № 8091 ПР та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.05.2025 17:01 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 17:01

Запити/Пояснення