-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт окремого приміщення мансардного поверху будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця» згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
1 129 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 648.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 648.10 UAH
Період оскарження:
21.02.2025 15:32 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
9f60a0f806db45caa1549145818a66c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-009165-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. 24.2. u_90_ДЦ_ДЦ_2 пояснювальна.pdf 04.04.2025 18:08
- Скарга АМКУ.doc 04.04.2025 18:08
- 1. протокол переможця.pdf 04.04.2025 18:08
- 6. 13.8. Відгук Барвінок.pdf 04.04.2025 18:08
- 5. 13. Лист досвід.pdf 04.04.2025 18:08
- 2. Додаток 1 +.docx 04.04.2025 18:08
- Скарга.pdf 04.04.2025 18:08
- 3. Додаток_4_Документи_учасника.docx 04.04.2025 18:08
- sign.p7s 04.04.2025 18:10
- рішення від 08.04.2025 №5479.pdf 08.04.2025 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 №6050.pdf 17.04.2025 12:28
- рішення від 16.04.2025 №6050.pdf 18.04.2025 16:58
- Пояснення по суті Скарги .doc 10.04.2025 11:05
- відповідь скарга.pdf 10.04.2025 11:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 19:07
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2025 16:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9db5b1e4a94e4a6aae1071893a0f9929
Заголовок пункту скарги:
Порушення технічної частини
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком № 4 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема: - розрахунок показників загальновиробничих та адміністра-тивних витрат, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
×
-
Назва доказу:
Додаток №4
-
Повʼязаний документ:
3. Додаток_4_Документи_учасника.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток №1
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 1 +.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати скасувати рішення
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5e45269c88c94d32a2377b322e7eb384
Заголовок пункту скарги:
Порушення технічної частини
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Водночас, згідно офіційної інформації розробника «АВК-5» рівень середньомісячної заробітної плати відповідає мінімально допустимому значенню, яке може бути враховане при складанні інвесторської кошторисної документації у 2024 році. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2023 рік, та індексу споживчих цін на 2024 рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 р. № 1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки») зазначений рівень складає: 12634 * 1,085 = 13707,89 грн.
×
-
Назва доказу:
Пояснювальна записка
-
Повʼязаний документ:
4. 24.2. u_90_ДЦ_ДЦ_2 пояснювальна.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати скасувати рішення
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
408fdbf8c2da49f0859950e31afebdc1
Заголовок пункту скарги:
Порушення кваліфікаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Також, в складі пропозиції учасника-переможця міститься файл: «13.8. Відгук Барвінок.pdf», який містить документ: «лист-відгук». Водночас в реквізиті дата цього документу зазначено: «_____»____________2024 рік», тобто відсутня дата видачі лист-відгуку, що не відповідає означеним умовам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Відгук
-
Повʼязаний документ:
6. 13.8. Відгук Барвінок.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати скасувати рішення
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції учасника
Номер:
04bb8b6175a94e709c4cc16a28b8ce9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-009165-a.c1
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції учасника
Скарга:
У порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) від 25.12. №922-VIII, п.55 Постанови КМУ №1178, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будівельна Компанія Генерал-Буд» (далі - Скаржник) звертається зі скаргою щодо незаконних рішень Замовника, оформлених у вигляді протоколу уповноваженої особи від 10.03.2025 року №55.
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ.
Рішення Замовника, оформлене у вигляді протоколу від 10.03.2025 року №55, про відхилення пропозиції Скаржника за номером закупівлі UA-2025-02-21-009165-a, предмет закупівлі «Поточний ремонт окремого приміщення мансардного поверху будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця» згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
є таким, що суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. (далі - Особливості).
ОБГРУНТУВАННЯ.
21.02.2025 року Комунальним некомерційним підприємством "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" (далі - Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі «Поточний ремонт окремого приміщення мансардного поверху будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця» згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», номер закупівлі UA-2025-02-21-009165-a.
Очікувана вартість закупівлі 1 129 620.00 грн.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено 03.03.2025 року до 12:00 год.
Початок аукціону призначено на 04.03.2025 року о 13:45 год.
За результатами аукціону участь у закупівлі прийняли три Учасника:
1) ТОВ БК Генерал-Буд;
2) ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович";
3) ФОП ДРОЗДОВСЬКИЙ БОРИС ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону є пропозиція ТОВ БК Генерал-Буд.
Замовником 06.03.2025 року було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей в строк до 07.03.2025 року, 12:11 год. з текстом повідомлення - «Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених Додатком 1 тендерної документації визначено: Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, в якій вказано Замовника, його код ЄДРПОУ, місцерозташування, контактний номер телефону, предмет договору, сума договору та сума виконаних робіт. На підтвердження вказаної інформації в Довідці надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше двох), який повністю виконаний або виконується та підтвердження виконаних робіт (скан-копії форми КБ-2в та/або форми КБ-3), вартість яких становить не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. Поряд з цим, до тендерної пропозиції вказана довідка не надана. Також, вартість аналогічних договорів, що додані до тендерної пропозиції не відповідають вимозі вартості, а саме їх вартість нижча від 30 відсотків очікуваної вартості оголошеної закупівлі. Прошу виправити вказані недоліки».
Скаржником завантажено та підписано КЕП в ЕСЗ відповідні документи на повідомлення Замовника 07.03.2025 року в строк до 11:00 години.
Замовником 10.03.2025 року було оприлюднено протокол Уповноваженої особи від 10.03.2025 року №55, про відхилення пропозиції Скаржника відповідно до абз.4 п.п.1 п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.03.2025 10:13
- 2.2.1. Відгук екологія.pdf 12.03.2025 10:13
- 2.2. 35 договірт на виконання поточного ремонту.pdf 12.03.2025 10:13
- 2.1.1. Відгук КНП.pdf 12.03.2025 10:13
- 2.1. Договір КНП.pdf 12.03.2025 10:13
- 2. Лист досвід.pdf 12.03.2025 10:13
- 1. Додаток 1 _.docx 12.03.2025 10:13
- 0. Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.doc 12.03.2025 10:13
- 5. протокол відхилення.pdf 12.03.2025 10:13
- 4. Інформаційний лист на 24 год..pdf 12.03.2025 10:13
- 3. Скрін вимоги 27 год_2025-03-11_130040_prozorro.gov.ua.png 12.03.2025 10:13
- 2.3.1. Відгук Барвінок.pdf 12.03.2025 10:13
- 2.3. Доровір на поточнийрем. коридору Барвінок.pdf 12.03.2025 10:13
- sign.p7s 12.03.2025 10:18
- рішення від 14.03.2025 № 3982.pdf 14.03.2025 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2025 № 4521.pdf 25.03.2025 12:23
- рішення від 24.03.2025 № 4521.pdf 27.03.2025 13:05
- IMG_0001.pdf 24.03.2025 08:50
- Пояснення по суті Скарги .doc 24.03.2025 08:50
- протокол АМКУ.pdf 01.04.2025 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 10:54
Дата розгляду скарги:
24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2025 13:06
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2025 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Поточний ремонт окремого приміщення мансардного поверху будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця» згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-21-009165-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 10.03.2025 №55 (далі – Рішення), згідно з яким пропозицію учасника ТОВ "Будівельна компанія Генерал-Буд" (код ЄДРПОУ: 45203576) була відхилена через невипралення невідповідностей протягом 24 годин.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.03.2025 №4521-р/пк-пз зобов’язано КНП "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c63ce43e5c6f464a89a9482a10a32bb4
Заголовок пункту скарги:
Підтвердження аналогічного досвіду виконання договорів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
По-перше.
Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічних договорів згідно вимоги п.п.3.1. п.3 Додатку 1 + до ТД, – «3.1. Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, в якій вказано Замовника, його код ЄДРПОУ, місцерозташування, контактний номер телефону, предмет договору, сума договору та сума виконаних робіт. На підтвердження вказаної інформації в Довідці надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше двох), який повністю виконаний або виконується та підтвердження виконаних робіт (скан-копії форми КБ-2в та/або форми КБ-3), вартість яких становить не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з аналогічним характером робіт –поточний ремонт, капітальний ремонт/нове будівництво будівлі/будинку/споруди. Надати позитивний відгук від замовника будівництва, виданий в період 2023-2024 роках, відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника будівництва (за наявності). *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.»
Учасником у складі пропозиції надано відповідну довідку про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). (13. Лист досвід.pdf) В довідці зазначено три аналогічні договори які відповідають вимогам встановленим в п.п.3.1. п.3 Додатку 1 + до ТД, разом з наданням супровідних документів які підтверджують виконання цих договорів.
По-друге.
Згідно встановленої вимоги п.п.3.1. п.3 Додатку 1 + до ТД встановлено, що вказана інформація в довідці про аналогічні договори щодо суми договору/суми виконаних робіт має підтверджуватися (скан-копіями форми КБ-2в та/або форми КБ-3) та ВАРТІСТЬ ЯКИХ становить не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Тобто, Замовником не було встановлено вимог, що вартість одного договору повинна становити не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. Також у повідомлені про усунення невідповідностей Замовником прописано – «Також, вартість аналогічних договорів, що додані до тендерної пропозиції не відповідають вимозі вартості, а саме їх вартість нижча від 30 відсотків очікуваної вартості оголошеної закупівлі. Прошу виправити вказані недоліки».
Очікувана вартість закупівлі 1 129 620.00 грн. та 30% від даної суми становить 338 886.00 грн..
Повідомляємо, що ВАРТІСТЬ наданих трьох договорів з підтверджуючими документами становить 657 254.75 гривень.
Також, якщо брати до уваги лише згідно встановленої вимоги ТД не менше ДВОХ договорів, то мінімальна вартість двох договорів становить 392 731.00 грн., що також відповідає вимогі ТД.
У зв’язку із вище наведеним, а саме відсутністю встановленої конкретної вимоги в тендерній документації та повідомлені про усунення невідповідностей щодо відсотків кожного наданого договору у складі пропозиції вартістю понад 30% від очікуваної вартості закупівлі, Учасник вважає, що відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічних договорів згідно вимоги п.п.3.1. п.3 Додатку 1 + до ТД, – «3.1. Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, в якій вказано Замовника, його код ЄДРПОУ, місцерозташування, контактний номер телефону, предмет договору, сума договору та сума виконаних робіт. На підтвердження вказаної інформації в Довідці надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше двох), який повністю виконаний або виконується та підтвердження виконаних робіт (скан-копії форми КБ-2в та/або форми КБ-3), вартість яких становить не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з аналогічним характером робіт –поточний ремонт, капітальний ремонт/нове будівництво будівлі/будинку/споруди. Надати позитивний відгук від замовника будівництва, виданий в період 2023-2024 роках, відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника будівництва (за наявності). *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.»
Учасником у складі пропозиції надано відповідну довідку про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). (13. Лист досвід.pdf) В довідці зазначено три аналогічні договори які відповідають вимогам встановленим в п.п.3.1. п.3 Додатку 1 + до ТД, разом з наданням супровідних документів які підтверджують виконання цих договорів.
По-друге.
Згідно встановленої вимоги п.п.3.1. п.3 Додатку 1 + до ТД встановлено, що вказана інформація в довідці про аналогічні договори щодо суми договору/суми виконаних робіт має підтверджуватися (скан-копіями форми КБ-2в та/або форми КБ-3) та ВАРТІСТЬ ЯКИХ становить не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Тобто, Замовником не було встановлено вимог, що вартість одного договору повинна становити не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі. Також у повідомлені про усунення невідповідностей Замовником прописано – «Також, вартість аналогічних договорів, що додані до тендерної пропозиції не відповідають вимозі вартості, а саме їх вартість нижча від 30 відсотків очікуваної вартості оголошеної закупівлі. Прошу виправити вказані недоліки».
Очікувана вартість закупівлі 1 129 620.00 грн. та 30% від даної суми становить 338 886.00 грн..
Повідомляємо, що ВАРТІСТЬ наданих трьох договорів з підтверджуючими документами становить 657 254.75 гривень.
Також, якщо брати до уваги лише згідно встановленої вимоги ТД не менше ДВОХ договорів, то мінімальна вартість двох договорів становить 392 731.00 грн., що також відповідає вимогі ТД.
У зв’язку із вище наведеним, а саме відсутністю встановленої конкретної вимоги в тендерній документації та повідомлені про усунення невідповідностей щодо відсотків кожного наданого договору у складі пропозиції вартістю понад 30% від очікуваної вартості закупівлі, Учасник вважає, що відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення Учасника
-
Повʼязаний документ:
5. протокол відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь Учасника на повідомлення 24 год.
-
Повʼязаний документ:
4. Інформаційний лист на 24 год..pdf
-
-
Назва доказу:
скріншот повідомлення Замовника 24 год.
-
Повʼязаний документ:
3. Скрін вимоги 27 год_2025-03-11_130040_prozorro.gov.ua.png
-
-
Назва доказу:
Відгук до договору барвінок
-
Повʼязаний документ:
2.3.1. Відгук Барвінок.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір барвінок до довідки досвід
-
Повʼязаний документ:
2.3. Доровір на поточнийрем. коридору Барвінок.pdf
-
-
Назва доказу:
Відгук до договору екологія
-
Повʼязаний документ:
2.2.1. Відгук екологія.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір екологія до довідки досвід
-
Повʼязаний документ:
2.2. 35 договірт на виконання поточного ремонту.pdf
-
-
Назва доказу:
Відгук до договору КНП
-
Повʼязаний документ:
2.1.1. Відгук КНП.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір КНП до довідки досвід
-
Повʼязаний документ:
2.1. Договір КНП.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про аналогічний досвід
-
Повʼязаний документ:
2. Лист досвід.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Додаток 1 + Кваліфікаційні критерії
-
Повʼязаний документ:
1. Додаток 1 _.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ВИМОГИ СУБЄКТА ОСКАРЖЕННЯ. Враховуючи вищезазначені надані документи у складі пропозиції та обґрунтування відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та наданню відповідні Замовнику на повідомлення про усунення невідповідностей, Замовником безпідставно прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника порушуючи норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель, а саме безпідставно відхилено пропозицію Учасника відповідно до п.п.1 п.44 Особливостей. Просимо Вас зобов’язати Замовника скасувати рішення від 10.03.2025 року №55 про відхилення пропозиції Скаржника відповідно до абз.4 п.п.1 п.44 Особливостей за номером оголошення UA-2025-02-21-009165-a, предмет закупівлі «Поточний ремонт окремого приміщення мансардного поверху будівлі хіміотерапевтичного корпусу КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця» згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». Враховуючи вищезазначене, керуючись ст.18 Закону України «про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради", скасувати рішення, оформлене протоколом від 10.03.2025 року №55, про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія Генерал-Буд» за номером оголошення UA-2025-02-21-009165-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Додатки: 1. Додаток 1 +. 2. Довідка про аналогічний досвід. 3. Договір №86 з довідки про аналогічний досвід та відгук. 4. Договір №35 з довідки про аналогічний досвід та відгук. 5. Договір №64/12 з довідки про аналогічний досвід та відгук. 6. Скріншот повідомлення про усунення невідповідностей. 7. Інформаційний лист/відповідь на повідомлення про усунення невідповідностей. 8. Протокол відхилення пропозиції №55 від 10.03.2025 року.