-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)
Завершена
130 177 244.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650 886.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 650 886.22 UAH
Номер:
11340ba6d69a49df92746d8b9c443212
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-30-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
30.04.2025 11:30 - 22.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 № 187
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-02-21-007804-a 21.02.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», встановлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.04.2025 № 6174-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.04.2025 № 6174-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 № 17 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» від 26.03.2025 № 27, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» переможцем торгів від 31.03.2025 № 33, рішення Комісія АМКУ від 18.04.2025 № 6174-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушень на підставі рішення Комісії АМКУ від 30.04.2025, повідомлення про скасування рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» від 30.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» переможцем торгів від 02.05.2025 № 52 та повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025, договір підряду від 16.05.2025 № 569, пояснення та документи надані Замовником від 06.05.2025 та від 19.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 122 593 221,03 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 11 Розділу ІІІ Додатку 1 ТД, Замовником установлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції).
На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано договір від 15.12.2024 № 12-15/24-ПР, укладений з ФОП Ковтуненко А.А, а також надано договір від 12.06.2024 № 12/06-2024 укладений з ТОВ «Екосервіс Груп» на вивіз будівельного сміття /будівельних відходів.
Однак, в наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» документах, відсутнє документальне підтвердження наявності у ТОВ «Екосервіс Груп» та ФОП Ковтуненко А.А. чинного Договору на утилізацію/приймання/захоронення відходів, чим не виконано вимоги пункту 11 Розділу ІІІ Додатку 1 ТД.
З огляду на викладене, Північний офіс Держаудистлужби, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання відповідних пояснень.
Однак, надані Замовником пояснення не спростовують наявність порушення в частині відсутності в складі тендерної пропозиції Переможця підтвердження щодо наявності договорів на утилізацію/приймання/захоронення відходів саме у ФОП Ковтуненко А.А. та ТОВ «Екосервіс груп».
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником 31.04.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП».
Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а натомість, за результатами торгів було укладено договір підряду від 16.05.2025 № 569.
Період усунення порушень:
22.05.2025 16:22 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення щодо висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час моніторингу закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) за номером ID: UA-2025-02-21-007804-a, Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що було прийняте рішення про розірвання договору та направлено лист від 28.05.2025 Вих. № 107-37-1306 Товариству з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» про намір припинити дію договору № 569 від 16.05.2025 р. (Лист додається).
Дата публікації звіту:
29.05.2025 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
ba59a71d114e42fa82b7fe6de4e8c96c
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
01.05.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-007804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
739ce05a77d14531bdabb4a0f0be2e8d
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2025-04-30-000004
Дата опублікування:
06.05.2025 16:01
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) за номером ID: (UA-2025-02-21-007804-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, з урахуванням технічних характеристик та технічного завдання щодо проведення робіт з будівництва укриття, відповідно до розробленої Проєктної документації реєстраційний номер PD01:6330-9584-8696-3578, Експертного звіту (позитивний) № V-0107-24/ПРОЕКСП від 01 квітня 2024 (сканкопія звіту надається), та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) за номером ID: (UA-2025-02-21-007804-a) сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства, державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт, відповідно до Проєктної документації реєстраційний номер PD01:6330-9584-8696-3578.
2. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://svyatruo.org.ua/blog/2025/02/21/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-99/ (Обгрунтування Будівництво укриття_СЗШ 55 повторно).
3. Щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, повідомляємо наступне. Джерелом фінансування даної закупівлі є місцевий бюджет. КПКВ 4171300 «Будівництво освітніх установ та закладів». На підтвердження надаємо Рішення сесії Київської міської ради №426/10234 від 05.12.2024 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік».
Номер:
a6f9059d28054bbe9d92888940680484
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
15.05.2025 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», вимогам пункту 11 Розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції Договору на вивіз будівельного сміття /будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має Договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції). А також в частині надання в складі тендерної пропозиції документу, який підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами?
2. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
061949ec234c454da4b9f370b1f88125
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2025-04-30-000004
Дата опублікування:
19.05.2025 14:42
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) за номером ID: (UA-2025-02-21-007804-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл «9.3. Договір на захоронення2.pdf», який містить Договір №12/06-2024 про вивезення, розміщення та захоронення твердих будівельних відходів від 12 червня 2024 року, укладеного між ТОВ «ЕКОСЕРВІС ГРУП» та ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП». Відповідно до п. 1.1. Договору «Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з вивезення відходів (будівельних) «вивезення, розміщення та захоронення твердих будівельних відходів», які будуть утворюватися в процесі виконання робіт Замовника з дотриманням вимог законодавства, на підставі заявок замовника, а Замовник – прийняти та оплатити надані послуги на умовах даного Договору та згідно Калькуляції (Додаток 1 до Договору).
Найменування послуги: ДК 021-20215: 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення будівельних відходів) «вивезення, розміщення та захоронення твердих будівельних відходів».»
Таким чином ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано договір, який підтверджує, що ТОВ «ЕКОСЕРВІС ГРУП» зобов’язується надати послуги вивезення, розміщення та захоронення твердих будівельних відходів чим виконав вимоги пункту 11 Розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Також Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл «10.5. Наказ на відповідального.pdf», який містить Наказ 24-2-В від 27.12.2024 року про призначення Пугача Олександра Павловича відповідальною особою ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами, що підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами.
2. Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.