-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)
Завершена
130 177 244.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650 886.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 650 886.22 UAH
Період оскарження:
21.02.2025 14:54 - 05.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження рішення Замовника
Номер:
3f3f7cad09b7450b9ebe505506bcb860
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-21-007804-a.a1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника та щодо визначення Переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2025-02-21-007804-a.docx 31.03.2025 17:19
- СКАРГА UA-2025-02-21-007804-a.pdf 31.03.2025 17:19
- sign.p7s 31.03.2025 17:19
- Додаткова інформація.pdf 15.04.2025 17:16
- Додаткова інформація.docx 15.04.2025 17:16
- Документи GALAXY_BD 30 GX_GX_400V_50Hz_ru.pdf 15.04.2025 17:16
- Лист DAREX-ENERGY.pdf 15.04.2025 17:16
- Додаткова інформація (виправлено).pdf 15.04.2025 17:20
- Додаткова інформація (виправлено).docx 15.04.2025 17:20
- Додаткова інформація уточнення від 16.04.2025.docx 16.04.2025 12:20
- Додаткова інформація уточнення від 16.04.2025.pdf 16.04.2025 12:20
- Лист ПВП Насосенергопром.pdf 16.04.2025 12:20
- Рішення від 02.04.2025 №5129.pdf 02.04.2025 17:18
- Інформація про перенесення розгляду скарги та запит Скаржнику від 10.04.2025 №893.pdf 11.04.2025 11:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 №6174.pdf 21.04.2025 10:49
- Рішення від 18.04.2025 №6174.pdf 23.04.2025 14:21
- 37-25 Протокол _Пояснення_АМКУ_Будівництво 55.docx 08.04.2025 21:12
- 37-25_Протокол_Пояснення_АМКУ_Будівництво_55.pdf 08.04.2025 21:12
- Рішення АКМУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних 12.08.2024р _13627-рпк-пз.pdf 08.04.2025 21:12
- Лист відповідь ТОВ _НВФ _АВК СОЗДАТЕЛЬ_ від 08.04.2025 р. _ 02081-Вих..pdf 08.04.2025 21:12
- 39-25 Протокол _додаткові пояснення_АМКУ_Будівництво 55.docx 17.04.2025 15:37
- 39-25 Протокол _Додаткові пояснення_АМКУ_Будівництво 55.pdf 17.04.2025 15:37
- Протокол _47.pdf 30.04.2025 16:24
- Протокол _48.pdf 30.04.2025 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2025 17:41
Дата розгляду скарги:
10.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2025 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2025 14:22
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2025 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано замовником
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd65fbd035f64dfbb3ae6e8c7b45e822
Заголовок пункту скарги:
І. Скаржник не погоджується з відхиленням пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.1. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 27 від 26.03.2025 р. зазначено наступне:
Розділом IV Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
Учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано файли «.2.2. Кошторис 3.pdf» та «2.2. Кошторис 4.pdf», які містять Підсумкову відомість ресурсів до І черги будівництва, в п. 894 файлу «2.2. Кошторис 4.pdf» наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» зазначено:
«Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500 л, 380В, 3 фази, в комплекті з шафою АВР, BD 30GX-;
Також Учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано файл «2.2. Кошторис 2.pdf», який містить Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-013, в п. 59 якого також вказано Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500 л, 380В, 3 фази, в комплекті з шафою АВР, BD 30GX-500L;
Пунктом 15 Розділу ІІІ. Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації встановлено:
Документи, які повинен надати учасник щодо підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг:
У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2025 році - 25%.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/сертифікат про регіональне найменування товару, тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару).
На виконання зазначеної вимоги Учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано файл «2.4. Довідки до технічної частини.pdf», в якому міститься довідка про локалізацію виробництва товару, в якій зазначається:
ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» повідомляє, що технічним завданням передбачено передачу у власність Замовнику окремих товарів, які підлягають локалізації виробництва:
1. Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L
Пропонується еквівалент:
Генератор дизельний DS 35BD
Та/або еквівалент:
Генератор DE-35 PBDS DAREX-ENERGY
При розрахунку цінової пропозиції Учасника не були вказані жоден з генераторів, які вказані у довідці про локалізацію виробництва товару, вони вказані лише окремо у вищезазначеному файлі, без будь-якого зв’язку з розрахунком цінової пропозиції Учасника.
Враховуючи надану у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» кошторисну документацію, зокрема Підсумкову відомість ресурсів до І черги будівництва та Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю № 02-01-013, учасник пропонує:
«Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500 л, 380В, 3 фази, в комплекті з шафою АВР, BD 30GX-500L», проте учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження ступеня локалізації на зазначену Дизель-генераторну установку.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», код за ЄДРПОУ 37563856, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та повинна бути відхилена відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
…
Вимоги, щодо об’ємів робіт додаються окремими файлами Додаток 3 до тендерної документації
Відповідно до п. 1116 Додатку 3 (файл «Додаток «Додаток_3_частина І_Об_єми робіт») зазначено:
Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L – 1 к-т;
Відповідно до п. 893 Додатку 3 (файл «Додаток «Додаток_3_частина ІІ_відомість ресурсів») зазначено:
Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX- – 1 к-т;
Таким чином, тендерною документацією не передбачено вимог до оформлення відомості ресурсів в частині зазначення аналогів устаткування, передбачених технічним завданням Замовника.
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржником було надано:
- Файл «2.2. Кошторис1.pdf»;
- Файл «2.2. Кошторис2.pdf», де міститься Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-013 (стор. 51-55), де зазначено: «59. Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L» 1 к-т.;
- Файл «2.2. Кошторис3.pdf», який містить початок документу «Підсумкова відомість ресурсів І черга будівництва»;
- Файл «2.2. Кошторис4.pdf», який містить продовження документу «Підсумкова відомість ресурсів І черга будівництва», де на стор. 29 зазначено: «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX- – 1 к-т»;
- Файл «2.2. Кошторис1.imd»;
- Файл «2.3. Проект графіку.pdf».
Таким чином кошторис Скаржника відповідає вимогам до найменування, одиниць виміру, кількості робіт та устаткування, які визначені в технічному завданні, а пропозиція Скаржника повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Розділі IV Додатку 1 тендерної документації.
Окремо в п. 15 Розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу:
У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2025 році - 25%.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/сертифікат про регіональне найменування товару, тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару).
Окремо в Додатку 1 до тендерної документації міститься примітка:
Примітка:
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
На виконання вимоги тендерної документації Скаржником було надано:
- Довідка про локалізацію виробництва товару (файл «2.4. Довідки до технічної частини» стор. 7), де міститься інформація про те, що технічним завданням передбачено передачу у власність Замовнику окремих товарів, які підлягають локалізації виробництва та запропоновано локалізований еквівалент з надання відповідних посилань. Зокрема замість товару «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L» запропоновано локалізований еквівалент: Генератор дизельний DS 35BD та/або Генератор DE-35 PBDS DAREX-ENERGY.
- Файли «2.5. Сертифікат ISO ТОВ ФІБЕРІКА», «2.5. Сертифікат ДАРЕКС ЕНЕРГО», «2.5. Сертифікат НАСОСЕНЕРГОПРОМ», які містять документи для підтвердження локалізації виробництва локалізованих еквівалентів згідно вимог п. 15 Розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином пропозиція Скаржника відповідає вимогам щодо підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг, а пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам до інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, установленим замовником в Розділі IІІ Додатку 1 тендерної документації.
Довідково повідомляємо, що подібна позиція була відображена в п. 1.3. Скарги UA-2024-05-06-002608-a.c1 даного Скаржника.
Скаржник вважає, що відхиливши пропозицію Скаржника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник грубо порушив положення Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Розділом IV Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
Учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано файли «.2.2. Кошторис 3.pdf» та «2.2. Кошторис 4.pdf», які містять Підсумкову відомість ресурсів до І черги будівництва, в п. 894 файлу «2.2. Кошторис 4.pdf» наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» зазначено:
«Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500 л, 380В, 3 фази, в комплекті з шафою АВР, BD 30GX-;
Також Учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано файл «2.2. Кошторис 2.pdf», який містить Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-013, в п. 59 якого також вказано Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500 л, 380В, 3 фази, в комплекті з шафою АВР, BD 30GX-500L;
Пунктом 15 Розділу ІІІ. Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації встановлено:
Документи, які повинен надати учасник щодо підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг:
У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2025 році - 25%.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/сертифікат про регіональне найменування товару, тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару).
На виконання зазначеної вимоги Учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано файл «2.4. Довідки до технічної частини.pdf», в якому міститься довідка про локалізацію виробництва товару, в якій зазначається:
ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» повідомляє, що технічним завданням передбачено передачу у власність Замовнику окремих товарів, які підлягають локалізації виробництва:
1. Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L
Пропонується еквівалент:
Генератор дизельний DS 35BD
Та/або еквівалент:
Генератор DE-35 PBDS DAREX-ENERGY
При розрахунку цінової пропозиції Учасника не були вказані жоден з генераторів, які вказані у довідці про локалізацію виробництва товару, вони вказані лише окремо у вищезазначеному файлі, без будь-якого зв’язку з розрахунком цінової пропозиції Учасника.
Враховуючи надану у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» кошторисну документацію, зокрема Підсумкову відомість ресурсів до І черги будівництва та Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю № 02-01-013, учасник пропонує:
«Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500 л, 380В, 3 фази, в комплекті з шафою АВР, BD 30GX-500L», проте учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження ступеня локалізації на зазначену Дизель-генераторну установку.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», код за ЄДРПОУ 37563856, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та повинна бути відхилена відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
…
Вимоги, щодо об’ємів робіт додаються окремими файлами Додаток 3 до тендерної документації
Відповідно до п. 1116 Додатку 3 (файл «Додаток «Додаток_3_частина І_Об_єми робіт») зазначено:
Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L – 1 к-т;
Відповідно до п. 893 Додатку 3 (файл «Додаток «Додаток_3_частина ІІ_відомість ресурсів») зазначено:
Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX- – 1 к-т;
Таким чином, тендерною документацією не передбачено вимог до оформлення відомості ресурсів в частині зазначення аналогів устаткування, передбачених технічним завданням Замовника.
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржником було надано:
- Файл «2.2. Кошторис1.pdf»;
- Файл «2.2. Кошторис2.pdf», де міститься Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-013 (стор. 51-55), де зазначено: «59. Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L» 1 к-т.;
- Файл «2.2. Кошторис3.pdf», який містить початок документу «Підсумкова відомість ресурсів І черга будівництва»;
- Файл «2.2. Кошторис4.pdf», який містить продовження документу «Підсумкова відомість ресурсів І черга будівництва», де на стор. 29 зазначено: «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX- – 1 к-т»;
- Файл «2.2. Кошторис1.imd»;
- Файл «2.3. Проект графіку.pdf».
Таким чином кошторис Скаржника відповідає вимогам до найменування, одиниць виміру, кількості робіт та устаткування, які визначені в технічному завданні, а пропозиція Скаржника повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Розділі IV Додатку 1 тендерної документації.
Окремо в п. 15 Розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу:
У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2025 році - 25%.
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Довідку у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(-ів), який(-і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. Додатково учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, пункт 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону не застосовується у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, то для товарів, що походять із однієї з країн, з якими укладено такі угоди, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- відповідне підтвердження у вигляді сертифікату про походження товару чи іншого підтвердного документу про походження товару (засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями, декларація про походження товару/сертифікат про регіональне найменування товару, тощо) та інформаційний лист щодо пропонованого товару (виробник товару, країна походження товару, марка/модель товару).
Окремо в Додатку 1 до тендерної документації міститься примітка:
Примітка:
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
На виконання вимоги тендерної документації Скаржником було надано:
- Довідка про локалізацію виробництва товару (файл «2.4. Довідки до технічної частини» стор. 7), де міститься інформація про те, що технічним завданням передбачено передачу у власність Замовнику окремих товарів, які підлягають локалізації виробництва та запропоновано локалізований еквівалент з надання відповідних посилань. Зокрема замість товару «Дизель-генераторна установка, 30 кВА, в кожусі з баком на 500л, 380В, 3 фази, в комплекті із шафою АВР, BD 30 GX-500L» запропоновано локалізований еквівалент: Генератор дизельний DS 35BD та/або Генератор DE-35 PBDS DAREX-ENERGY.
- Файли «2.5. Сертифікат ISO ТОВ ФІБЕРІКА», «2.5. Сертифікат ДАРЕКС ЕНЕРГО», «2.5. Сертифікат НАСОСЕНЕРГОПРОМ», які містять документи для підтвердження локалізації виробництва локалізованих еквівалентів згідно вимог п. 15 Розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином пропозиція Скаржника відповідає вимогам щодо підтвердження ступеня локалізації товару, зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг, а пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам до інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, установленим замовником в Розділі IІІ Додатку 1 тендерної документації.
Довідково повідомляємо, що подібна позиція була відображена в п. 1.3. Скарги UA-2024-05-06-002608-a.c1 даного Скаржника.
Скаржник вважає, що відхиливши пропозицію Скаржника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник грубо порушив положення Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
14e68c2b9d1542928687c37d5761ca83
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Скаржник не погоджується з визначенням Переможця.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2.1. Відповідно до Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
…
Вимоги, щодо об’ємів робіт додаються окремими файлами Додаток 3 до тендерної документації
У файлі «Додаток 3 частина ІІ відомість ресурсів» міститься перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для першої та другої черги будівництва.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Підсумкову відомість ресурсів до І черги будівництва (файл «Кошторис ч.1» стор. 233-308), який містить перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування.
Наданий документи містить найменування та показники, відмінні від технічного завдання.
Відповідно до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І черга будівництва) технічного завдання вказано:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
508 Вода м3 646,78229
611 Готова піщано-щебенева суміш N6, розмір зерен понад 0 м3 184,15
400 Деталі кріплення рейок, елементи кріплення підвісних стель, т 0,0764
614 Пісок природний,рядовий м3 149,020935
615 Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 1000шт 0,1180317
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до І черги будівництва, наданої у складі пропозиції Переможця:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
887 Вода м3 646,78228932
183 Готова піщано-щебенева суміш N6, розмір зерен понад 0 до 20 мм, марка М800 м3 184,15
494 Деталі кріплення рейок, елементи кріплен-ня підвісних стель, трубопроводів, по-вітроводів, закладні деталі, деталі кріплення стінових панелей, ворот, рам, грат тощо масою не більше 50 кг, з пере-вагою товстолистової сталі, такі, що скла-даються з двох та більше деталей, з отво-рами та без отворів, які з'єднуються на зварюванні т 0,0764
201 Пісок природний, рядовий м3 149,02094
592 Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 1000шт 0,118032
Подібна ситуація і стосовно підсумкової відомості ресурсів до ІІ черги будівництва:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
71 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі м3 0,01824
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до ІІ черги будівництва (файл «Кошторис ч.2» стор. 22-30), наданої у складі пропозиції Переможця:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
105 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 19,22 мм, IV сорт м3 0,01824
Надані у складі пропозиції документи не відповідають вимогам до переліку та обсягів будівельних матеріалів технічного завдання тендерної документації, які розміщені в технічному завданні закупівлі – в документі «Додаток 3 частина ІІ відомість ресурсів» тендерної документації. Зазначені невідповідності не підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
…
Вимоги, щодо об’ємів робіт додаються окремими файлами Додаток 3 до тендерної документації
У файлі «Додаток 3 частина ІІ відомість ресурсів» міститься перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для першої та другої черги будівництва.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Підсумкову відомість ресурсів до І черги будівництва (файл «Кошторис ч.1» стор. 233-308), який містить перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування.
Наданий документи містить найменування та показники, відмінні від технічного завдання.
Відповідно до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І черга будівництва) технічного завдання вказано:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
508 Вода м3 646,78229
611 Готова піщано-щебенева суміш N6, розмір зерен понад 0 м3 184,15
400 Деталі кріплення рейок, елементи кріплення підвісних стель, т 0,0764
614 Пісок природний,рядовий м3 149,020935
615 Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 1000шт 0,1180317
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до І черги будівництва, наданої у складі пропозиції Переможця:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
887 Вода м3 646,78228932
183 Готова піщано-щебенева суміш N6, розмір зерен понад 0 до 20 мм, марка М800 м3 184,15
494 Деталі кріплення рейок, елементи кріплен-ня підвісних стель, трубопроводів, по-вітроводів, закладні деталі, деталі кріплення стінових панелей, ворот, рам, грат тощо масою не більше 50 кг, з пере-вагою товстолистової сталі, такі, що скла-даються з двох та більше деталей, з отво-рами та без отворів, які з'єднуються на зварюванні т 0,0764
201 Пісок природний, рядовий м3 149,02094
592 Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 1000шт 0,118032
Подібна ситуація і стосовно підсумкової відомості ресурсів до ІІ черги будівництва:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
71 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі м3 0,01824
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до ІІ черги будівництва (файл «Кошторис ч.2» стор. 22-30), наданої у складі пропозиції Переможця:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
105 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 19,22 мм, IV сорт м3 0,01824
Надані у складі пропозиції документи не відповідають вимогам до переліку та обсягів будівельних матеріалів технічного завдання тендерної документації, які розміщені в технічному завданні закупівлі – в документі «Додаток 3 частина ІІ відомість ресурсів» тендерної документації. Зазначені невідповідності не підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
a9c10591cf7e41fd89a88ff6eedb88ff
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Скаржник не погоджується з визначенням Переможця.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2.2. Відповідно до Розділу IV Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Договірна ціна (1 черга) (файл «Кошторис ч.1», стор. 1-2), де зазначено: визначена згідно з настановою з визначення вартості будівництва;
- Договірна ціна (2 черга) (файл «Кошторис ч.2», стор. 1-2), де зазначено: визначена згідно з настановою з визначення вартості будівництва;
Таким чином, в пропозиції Переможця міститься договірна ціна, яка визначена не згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281
Також у складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Пояснювальну записку до договірної ціни (1 черга) (файл «Кошторис ч.1», стор. 3-4), де зазначено: 3. Прогнозний рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, коефіцієнт (К=0,05), додаток 8, Настанова – 1,112
- Пояснювальну записку до договірної ціни (2 черга) (файл «Кошторис ч.2», стор. 3-4), де зазначено: 3. Прогнозний рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, коефіцієнт (К=0,05), додаток 8, Настанова – 1,112
Таким чином, в пропозиції Переможця міститься взаємносуперечна інформація щодо прогнозного рівня інфляції в будівництві, а саме 0,05 та 1,112, що суттєво впливає на ціну пропозиції.
Відповідно до п.5.33 Настанови «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Отже, використання рівня інфляції в будівництві при складанні кошторису є обгрунтованим, але при цьому має бути використаний лише один коефіцієнт для здійснення розрахунків, в даному випадку або 0,05, або 1,112.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до договірної ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Договірна ціна (1 черга) (файл «Кошторис ч.1», стор. 1-2), де зазначено: визначена згідно з настановою з визначення вартості будівництва;
- Договірна ціна (2 черга) (файл «Кошторис ч.2», стор. 1-2), де зазначено: визначена згідно з настановою з визначення вартості будівництва;
Таким чином, в пропозиції Переможця міститься договірна ціна, яка визначена не згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281
Також у складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Пояснювальну записку до договірної ціни (1 черга) (файл «Кошторис ч.1», стор. 3-4), де зазначено: 3. Прогнозний рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, коефіцієнт (К=0,05), додаток 8, Настанова – 1,112
- Пояснювальну записку до договірної ціни (2 черга) (файл «Кошторис ч.2», стор. 3-4), де зазначено: 3. Прогнозний рівень інфляції в будівництві першого року будівництва, коефіцієнт (К=0,05), додаток 8, Настанова – 1,112
Таким чином, в пропозиції Переможця міститься взаємносуперечна інформація щодо прогнозного рівня інфляції в будівництві, а саме 0,05 та 1,112, що суттєво впливає на ціну пропозиції.
Відповідно до п.5.33 Настанови «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.»
Отже, використання рівня інфляції в будівництві при складанні кошторису є обгрунтованим, але при цьому має бути використаний лише один коефіцієнт для здійснення розрахунків, в даному випадку або 0,05, або 1,112.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД».