-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони))
Завершена
573 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 869.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 869.50 UAH
Номер:
a01b84521ab145ed98e71437ca4646be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 14:39 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2025 № 27-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.04.2025 № 27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
5. UA-2025-02-21-005192-a, 21.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення та абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови 710; відображення закупівлі у річному плані; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Комунального некомерційного підприємства "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 (протокол №71); ; запитання потенційного учасника до процедури від 21 березня 2025 15:25, відповідь замовника від 25 березня 2025 16:07, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; скаргу UA-2025-02-21-005192-a.b1 ТОВ «ВЕЛЕС ДХ» на дискримінаційні умови тендерної документації (дата подання скарги: 25 лютого 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2025 № 3479-р/пк-пз (опубліковане 06.03.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЕС ДХ»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ», в частині тих порушень, обставин і підстав, які не були предметом розгляду органу оскарження; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025 № 108 від 20.03.20025 № 110; договір від 28.03.2025 № 80-25, укладений з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» на суму 573900,00грн з ПДВ; відповідь замовника від 09.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2025 № 3479-р/пк-пз ТОВ «ВЕЛЕС ДХ» відмовлено в задоволенні скарги, про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель.
Моніторингом питань оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону та Особливостям встановлені порушення чинного законодавства з наступних питань.
Замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), оголошення про проведення відкритих торгів містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.04.2025 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Замовником 09.04.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що « у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: через необізнаність не було зазначено у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі».
В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Бензин А-95», становить код «ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин» та код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Дизельне паливо» «ДК 021:2015: 09134100-8 – Дизельне паливо».
Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Моніторингом питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлені порушення чинного законодавства з наступних питань.
За результатами моніторингу встановлено, що замовник в тендерній документації в абзаці 4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» зазначив, що «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей».
Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (21.02.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Слід відмітити, що абзац 14 з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Таким чином, замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавство, чим порушено норми абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.04.2025 18:35 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 18:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області від 11 квітня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-21-005192-a повідомляю: - висловлено попередження щодо чіткого дотримання вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.28 Постанови № 1178; - проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Замовник публікує Наказ № 8-адм від 16.04.2025 року
При оголошенні чергових процедур закупівель зобов'язуюся враховувати зауваження Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області, неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, вдосконалювати свої знання та навички та здійснювати закупівлі згідно норм чинного законодавства.
Додатково повідомляю, що нами при наданні відповіді про усунення порушень, була виявлена технічна помилка, в частині надання пояснень на запит Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області від 04.04.2025, а саме були не дозавантажені документи в електронному кабінеті через технічний збій в системі. Тому додатково ще раз завантажуємо документи.
Дата публікації звіту:
16.04.2025 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
46238723aeeb49fb817fb75b297b1387
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 573900,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-005192-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- поясніть чому «Оголошення про проведення відкритих торгів» містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0d528680fb8047ad8c585ab0ef269e6f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
09.04.2025 15:47
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)), очікуваною вартістю
573 900,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-005192-a), надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо поставленого питання:
Щодо поставлених питань надаємо вам:
• комерційну пропозицію від потенційного учасника, на підставі яких мною здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
• посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kob-hospital.itmed.org/public_info/ .
• щодо пояснення чому «Оголошення про проведення відкритих торгів» містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: через необізнаність не було зазначено у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». В подальшому зобов’язуюся враховувати в роботі та не допускати виявлених порушень.
Уповноважена особа Ірина ТИХОНЕНКО
Номер:
2786b057f9d848baa1668baee0d66d72
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
09.04.2025 15:48
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)), очікуваною вартістю
573 900,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-005192-a), надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо поставленого питання:
Щодо поставлених питань надаємо вам:
• комерційну пропозицію від потенційного учасника, на підставі яких мною здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
• посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kob-hospital.itmed.org/public_info/ .
• щодо пояснення чому «Оголошення про проведення відкритих торгів» містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: через необізнаність не було зазначено у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». В подальшому зобов’язуюся враховувати в роботі та не допускати виявлених порушень.
Уповноважена особа Ірина ТИХОНЕНКО