• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони))

Завершена

573 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 869.50 UAH
Номер: a01b84521ab145ed98e71437ca4646be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 02.04.2025 14:39 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2025 № 27-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 01.04.2025 № 27-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. 5. UA-2025-02-21-005192-a, 21.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, hetyu@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення та абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови 710; відображення закупівлі у річному плані; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Комунального некомерційного підприємства "Кобеляцька міська лікарня" Кобеляцької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 (протокол №71); ; запитання потенційного учасника до процедури від 21 березня 2025 15:25, відповідь замовника від 25 березня 2025 16:07, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; скаргу UA-2025-02-21-005192-a.b1 ТОВ «ВЕЛЕС ДХ» на дискримінаційні умови тендерної документації (дата подання скарги: 25 лютого 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2025 № 3479-р/пк-пз (опубліковане 06.03.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЕС ДХ»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ», в частині тих порушень, обставин і підстав, які не були предметом розгляду органу оскарження; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025 № 108 від 20.03.20025 № 110; договір від 28.03.2025 № 80-25, укладений з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» на суму 573900,00грн з ПДВ; відповідь замовника від 09.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2025 № 3479-р/пк-пз ТОВ «ВЕЛЕС ДХ» відмовлено в задоволенні скарги, про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Моніторингом питань оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону та Особливостям встановлені порушення чинного законодавства з наступних питань. Замовник в порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), оголошення про проведення відкритих торгів містить дві номенклатурні позиції предмета закупівлі (Бензин А-95 та Дизельне паливо), разом з тим, у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.04.2025 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Замовником 09.04.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що « у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» щодо кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі: через необізнаність не було зазначено у графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Бензин А-95», становить код «ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин» та код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Дизельне паливо» «ДК 021:2015: 09134100-8 – Дизельне паливо». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлені порушення чинного законодавства з наступних питань. За результатами моніторингу встановлено, що замовник в тендерній документації в абзаці 4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» зазначив, що «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей». Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (21.02.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Слід відмітити, що абзац 14 з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Таким чином, замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавство, чим порушено норми абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 11.04.2025 18:35 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2025 18:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області від 11 квітня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-21-005192-a повідомляю: - висловлено попередження щодо чіткого дотримання вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.28 Постанови № 1178; - проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Замовник публікує Наказ № 8-адм від 16.04.2025 року При оголошенні чергових процедур закупівель зобов'язуюся враховувати зауваження Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області, неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, вдосконалювати свої знання та навички та здійснювати закупівлі згідно норм чинного законодавства. Додатково повідомляю, що нами при наданні відповіді про усунення порушень, була виявлена технічна помилка, в частині надання пояснень на запит Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області від 04.04.2025, а саме були не дозавантажені документи в електронному кабінеті через технічний збій в системі. Тому додатково ще раз завантажуємо документи.
Дата публікації звіту: 16.04.2025 15:15

Запити/Пояснення