-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
15 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 77 500.00 UAH
Номер:
7809e369b7e746e2aaf55eb81f5397c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:08 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.04.2025 № 80
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.04.2025 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-02-20-013296-a 20.02.2025 Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб" Дніпропетровської обласної ради" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
За результатами розгляду питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КП «ДОМЦСЗХ» ДОР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.04.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 21.02.2025, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протоколи уповноваженої особи від 06.03.2025 без № про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна та ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», вимога про усунення невідповідностей до 11.03.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможця процедури закупівлі, Протокол уповноваженої особи від 13.03.2025 без № про визнання ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем процедури закупівлі (рішення скасоване), Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про скасування протоколу уповноваженої особи від 13.03.2025, згідно з яким було визнано ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем, Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про визнання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.03.2025, договір від 18.04.2025 № 39 з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 05.05.2025 о 14:47:29, 05.05.2025 о 15:28:33, 05.05.2025 о 15:48:36, 07.05.2025 о 21:12:59, 08.05.2025 о 20:08:48, 09.05.2025 20:14:35.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема:
- Закону України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року
№ 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу».
Проте зазначені нормативно правові-акти втратили чинність на підставі Закону України № 1822-IX від 21.10.2021 та Постанови КМУ від 17.05.2024
№ 571.
Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Відповідно до пункту 4 Розділу 6 тендерної документації, пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Крім того, відповідно до гарантійного листа від 25.02.2025 № 25-02/25-22
ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» згодне та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації.
Співставленням умов договору зокрема викладених у пункті 2.2. Проєкту договору, який є Додатком до тендерної документації встановлено, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – Виконавець) повинен надати Замовнику послуги та дотримуватись Норм харчування у регіональних фтизіопульмонологічних центрах, реабілітаційних, паліативних та хоспісних відділеннях, що надають медичні послуги в умовах стаціонару для людей, які хворіють на туберкульоз, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2024 року № 571 а також:
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР,
- наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737).
Проте, у пункті 2.2. Проєкту договору тендерної пропозиції (ДОДАТОК 4 (проєкт договору) (1) (2).pdf) встановлено, що Виконавець повинен дотримуватись норм харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших, військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділі цивільного захисту, затверджених Постановою КМУ № 426 від 29.03.2002р. а також:
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР,
- наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737).
- Постанови КМУ від 13 серпня 2024р. № 955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» зі змінами та доповненнями,
- Постанови КМУ від 15.11.2024 року № 1299 «Деякі питання забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування та реабілітації у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування»,
- Наказу Міністерства оборони України від 19.11.2024 № 761/нм «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» та іншим нормативно-правовим актам.
В порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не погодився з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації, та подав тендерну пропозицію (проект договору) умови якого відрізняються від проекту договору тендерної документації.
В порушення пункту 43 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.05.2025 17:13 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 17:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уважно розглянувши результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) під час якого встановлені порушення законодавства, а саме - порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. За результатами розгляду питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ДОМЦСЗХ» ДОР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.04.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 21.02.2025, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протоколи уповноваженої особи від 06.03.2025 без № про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна та ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», вимога про усунення невідповідностей до 11.03.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможця процедури закупівлі, Протокол уповноваженої особи від 13.03.2025 без № про визнання ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем процедури закупівлі (рішення скасоване), Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про скасування протоколу уповноваженої особи від 13.03.2025, згідно з яким було визнано ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем, Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про визнання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.03.2025, договір від 18.04.2025 № 39 з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 05.05.2025 о 14:47:29, 05.05.2025 о 15:28:33, 05.05.2025 о 15:48:36, 07.05.2025 о 21:12:59, 08.05.2025 о 20:08:48, 09.05.2025 20:14:35. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням особливостей. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема: - Закону України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу». Проте зазначені нормативно правові-акти втратили чинність на підставі Закону України № 1822-IX від 21.10.2021 та Постанови КМУ від 17.05.2024 № 571. Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Відповідно до пункту 4 Розділу 6 тендерної документації, пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Крім того, відповідно до гарантійного листа від 25.02.2025 № 25-02/25-22 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» згодне та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації. Співставленням умов договору зокрема викладених у пункті 2.2. Проєкту договору, який є Додатком до тендерної документації встановлено, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – Виконавець) повинен надати Замовнику послуги та дотримуватись Норм харчування у регіональних фтизіопульмонологічних центрах, реабілітаційних, паліативних та хоспісних відділеннях, що надають медичні послуги в умовах стаціонару для людей, які хворіють на туберкульоз, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2024 року № 571 а також: - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, - наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). Проте, у пункті 2.2. Проєкту договору тендерної пропозиції (ДОДАТОК 4 (проєкт договору) (1) (2).pdf) встановлено, що Виконавець повинен дотримуватись норм харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших, військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділі цивільного захисту, затверджених Постановою КМУ № 426 від 29.03.2002р. а також: - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, - наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). - Постанови КМУ від 13 серпня 2024р. № 955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» зі змінами та доповненнями, - Постанови КМУ від 15.11.2024 року № 1299 «Деякі питання забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування та реабілітації у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування», - Наказу Міністерства оборони України від 19.11.2024 № 761/нм «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» та іншим нормативно-правовим актам. В порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не погодився з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації, та подав тендерну пропозицію (проект договору) умови якого відрізняються від проекту договору тендерної документації. В порушення пункту 43 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За фактом встановленого порушення та з метою недопущення порушень законодавства у подальшому, адміністрацією Комунального підприємства « Дніпропетровський Обласний центр соціально значущих хвороб» було проведено бесіду з уповноваженими особами щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Для забезпечення належного рівня обізнаності та якісного виконання посадових обов'язків уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, прийнято рішення направити уповноважених осіб на курси підвищення
Дата публікації звіту:
21.05.2025 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
82e47a7a0e5f4cc29795f031f31998b1
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
30.04.2025 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
7613ab13ba9147fda94f3ac38d4dd950
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
05.05.2025 14:47
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості
предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін,
відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
1. Вид предмета закупівлі: послуги.
2. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
3. Код за «Єдиним закупівельним словником»:
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
4. Місце надання послуг: 49115,Україна,Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Данила Самойловича,12.
5. Розмір бюджетних призначень КЕКВ 2240– 15 500 000 грн.
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг у 2025 році була здійснена закупівля ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-20-013296-a.
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг у 2025 році була здійснена закупівля послуги и з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за «Єдиним закупівельним словником» код ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги». Технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг для лікарні визначаються через особливі вимоги безпеки, харчування та життєвого циклу пацієнтів, а саме:
- Лікарня має пацієнтів з різними медичними діагнозами, які можуть вимагати спеціального харчування;
- Оскільки пацієнти в лікарні можуть бути вразливими до інфекцій та інших проблем зі здоров'ям, дотримування учасником строгих стандартів щодо безпеки та гігієни харчування є важливим ;
- Учасник повинен забезпечити безпечну та своєчасну доставку їжі до лікарні, а також її належну обробку та зберігання відповідно до стандартів;
- Розробка специфікацій щодо меню (види страв, склади, порції);
- Вимоги до харчових продуктів (свіжість, якість, безпечність);
- Залучення дієтологів та медичних працівників для оцінки меню та дієтичних вимог.
Також, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням посилання на нормативно-правову базу, а саме: використання санітарних норм, державних стандартів і регламентів, що регулюють харчування в закладах охорони здоров'я:
- Закон України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»;
- Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу»;
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590.
- Наказ Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрований в Міністерстві юстиції 26.12.2013 № 2205/24737.
- «Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О.,2009. (рекомендація).
- «Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація)
- «Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація) тощо.
- «Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Швець О.В.,2016 (рекомендація).
Керуючись положеннями наказу Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства від 18.12.2020 за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено визначення очікуваної вартості Предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін на підставі аналізу ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій від виконавців аналогічних послуг на момент вивчення ринку.
Аналіз ринкових цін здійснюється за умови врахування наступних характеристик:
Спеціалізованість джерела. Вважається, що джерело є спеціалізованим у випадку, якщо переважна більшість інформації наявної у цьому джерелі, стосується сфери відповідних товарів, щодо яких здійснюється аналіз поточних цін.
Актуальність джерела. Джерело вважається актуальним, якщо за результатами перевірки встановлено, що термін оновлення даних не перевищує 3 (трьох) календарних місяців.
Репутація джерела. Визначається виходячи з того, чи наявна у відкритих джерелах інформація негативного характеру, що свідчить про необʼєктивність або упередженість інформації, зазначеного у такому джерелі або інші факти, що ставлять під сумнів достовірність зазначеної інформації.
Отримано та проведено аналіз комерційних пропозицій потенційних постачальників Кейтерингових послуг ( скан.копії комерційних пропозицій додаються) :
№ 1 – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» – 14 543 173,32 грн.
№ 2 – ФОП РИБКА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА – 16 499 642,88 грн.
Визначення очікуваної ціни.
Визначити очікувану ціну як середньоарифметичне значення на предмет закупівлі за формулою:
Сц= Цод1+Цод2….+Цод n
К
де:
Сц - середня ціна;
Цод - запропонований варіант ціни;
К - кількість пропозицій ціни.
Висновок.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, методом порівняння ринкових цін.
Номер:
84dc70ffb2ff4da8af4355d7e0534fac
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
30.04.2025 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
7ff646058a49478f92b9cd134f9ae7fc
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
05.05.2025 15:28
Опис:
1. Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб» Дніпропетровської обласної ради». Відноситься до категорії замовників «Юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади»
2. Щодо надання Положення про Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб» Дніпропетровської обласної ради» (далі - КП «ДОМЦСЗХ» ДОР») та структуру комунального підприємства.
Відповідно до ч.3 ст. 62 Господарського кодексу України (далі – ГК України) підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту.
Згідно з ч.1, 4 ст. 63 ГК України залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства таких видів: комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади.
Унітарне підприємство створюється одним засновником, який виділяє необхідне для того майно, формує відповідно до закону статутний капітал, не поділений на частки (паї), затверджує статут, розподіляє доходи, безпосередньо або через керівника, який призначається (обирається) засновником (наглядовою радою такого підприємства у разі її утворення), керує підприємством і формує його трудовий колектив на засадах трудового найму, вирішує питання реорганізації та ліквідації підприємства. Унітарними є підприємства державні, комунальні, підприємства, засновані на власності об'єднання громадян, релігійної організації або на приватній власності засновника.
Враховуючи зміст наведених норм, у КП «ДОМЦСЗХ» ДОР» відсутнє Положення про підприємства, натомість підприємство діє на підставі Статуту, які визначає основи створення, статусу, функціонування, управління підприємством тощо.
В зв’язку з зазначеним, на виконання запиту надаємо копію Статуту КП «ДОМЦСЗХ» ДОР», затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради № 395-20/VІІІ від 21.06.2024 року, та структуру КП «ДОМЦСЗХ» ДОР», затверджену 01.2.2025р.
3. Щодо надання інформації та підтверджуючих документів щодо правонаступника зазначеного КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ФТИЗІАТРІЯ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (код ЄДРПОУ 01985185, статус юр. особи припинено).
Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» ((код ЄДРПОУ 01985185) є припиненим та його правонаступником є КП «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 01985989, далі – КП «КПТД» ДОР») (інформаційна довідка з ЄДРПОУ стосовно КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» ДОР» сформована за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result, додається).
У п.1.4. Статуту КП «КПТД» ДОР», затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради № 166-9/VIII від 03.12.2021 року, зазначено, що КП «КПТД» ДОР» є правонаступником КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» (копія статуту додається).
В свою чергу, згідно з п.9 рішення Дніпропетровської обласної ради «Питання діяльності окремих обласних комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області» № 289-16/VIII від 28.04.2023 року КП «КПТД» ДОР» (код ЄДРПОУ 01985989,) реорганізовано шляхом приєднання до КП «ДОМЦСЗХ» ДОР» (витяг з рішення № 289-16/VIII від 28.04.2023 року додається).
Рішенням Дніпропетровської обласної ради № 377-19/VIII від 13.03.2024 року затверджений передавальний акт за результатами реорганізації КП «КПТД» ДОР» (код ЄДРПОУ 01985989) шляхом приєднання до КП «ДОМЦСЗХ» ДОР» (код ЄДРПОУ 26509095) (витяг з рішення № 377-19/VIII від 13.03.2024 року додається).
Пунктом 1.4. Статуту КП «ДОМЦСЗХ» ДОР», затвердженого рішенням Дніпропетровської обласної ради № 395-20/VІІІ від 21.06.2024 року, встановлено, що КП «ДОМЦСЗХ» ДОР» є правонаступником КП «КПТД» ДОР».
Номер:
893f0f65dd8b4cdd88f3a2cd8ec50b7c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
01.05.2025 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
1811abe100ef47de8902dc46d5eab5f8
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
05.05.2025 15:48
Опис:
1. Вид предмета закупівлі: послуги.
2. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
3. Код за «Єдиним закупівельним словником»:
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
4. Місце надання послуг: 49115,Україна,Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Данила Самойловича,12.
5. Розмір бюджетних призначень КЕКВ 2240– 15 500 000 грн.
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг у 2025 році була здійснена закупівля ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-20-013296-a.
1.Відповідно до пункту 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема:
1. Закон України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»;
2. Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
3. Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ;
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу»;
5. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
6. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590.
7. Наказ Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрований в Міністерстві юстиції 26.12.2013 № 2205/24737.
8. «Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О.,2009. (рекомендація).
9. «Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація)
10. «Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація) тощо.
11. «Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Швець О.В.,2016 (рекомендація).
Зазначаємо, що в пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» є посилання в тому числі на:
«Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація)
«Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація), що носять рекомендаційний характер, що випливає із суті технічних вимог.
2. У Довідці ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» від 25.02.2025 № 25-02/25-7, яка міститься у фалі (Довідка_про_наявність_матер_техн_бази.pdf) тендерної пропозиції зазначено обладнання, зокрема:
1. п.15 – одна піч пароконвекційна ш200 – власна (видаткова накладна
№ 23 від 16.06.2023);
2. п.19 – три шафи шокової заморозки на базі збільшеного теплообміну Bitzer DK54-14.1J-30P та випарника Alfa-laval.GLE 16 2х500 – власні (видаткова накладна № 1 від 19.08.2023);
п.20 – один безконтактний інфрачервоний термометр (пірометр) – 50…550оС, 12:1, EMS=0.95 BENETECH GM550 з Калібруванням (-20…+300 оС) – власне (видаткова накладна № 422 від 28.11.2024).
Щодо підтвердження власного обладнання або право користування обладнанням на договірних засадах вищевказаного обладнання зазначаємо наступне:
- п.15 – одна піч пароконвекційна ш200 – власна видаткова накладна
№ 23 від 16.06.2023 (файл «видаткові накладні обладнання.pdf», сторінка 14)
- п.19 – три шафи шокової заморозки на базі збільшеного теплообміну Bitzer DK54-14.1J-30P та випарника Alfa-laval.GLE 16 2х500 – власні видаткова накладна № 1 від 19.08.2023(файл «видаткові накладні обладнання.pdf», сторінка 16)
- п.20 – один безконтактний інфрачервоний термометр (пірометр) – 50…550оС, 12:1, EMS=0.95 BENETECH GM550 з Калібруванням (-20…+300 оС) – власне (видаткова накладна № 422 від 28.11.2024) п.20 – один безконтактний інфрачервоний термометр (пірометр) – 50…550оС, 12:1, EMS=0.95 BENETECH GM550 з Калібруванням (-20…+300 оС) – власне, видаткова накладна № 422 від 28.11.2024, (файл «пірометр документи.pdf», сторінка 1)
Номер:
adb5f290fc2e49e79da9102535c37cd4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
1cec2bd69d4044458943e1bfa274ca28
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
07.05.2025 21:13
Опис:
Розрахунок кількості послуг (ліжко днів) по столам Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, обчислюється як співвідношення кількості вибулих зі стаціонару хворих за 2024р., до середньорічної кількості ліжок у лікарні.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до потреб Замовника необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи та якісного забезпечення харчуванням хворих з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з урахування Державних санітарних норм та правил, зокрема з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Примірне семиденне меню складено Замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та згаданого наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів.
Номер:
a237b53584de452a95809f12250b0307
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
02.05.2025 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
012da12ae8db4f1cb3f68c62482b3808
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України .
Дата опублікування:
07.05.2025 21:12
Опис:
Розрахунок кількості послуг (ліжко днів) по столам Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, обчислюється як співвідношення кількості вибулих зі стаціонару хворих за 2024р., до середньорічної кількості ліжок у лікарні.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до потреб Замовника необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи та якісного забезпечення харчуванням хворих з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з урахування Державних санітарних норм та правил, зокрема з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Примірне семиденне меню складено Замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та згаданого наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів.
Номер:
a69cbaf009a941b68dcc3f2c644be15a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
05.05.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
971ad5ba1f774bbcb69256386bf52ac7
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
08.05.2025 20:08
Опис:
1. У відповідності до пункту 5 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ що є Додатком 3 до тендерної документації Учасник відповідає за отримання будь-яких та всіх необхідних дозволів на надання послуг, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 41 України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Наголошую, що відповідно до даних з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які є публічними та оприлюднені у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, основним видом господарської діяльності ТОВ «Олімпіус Консалт» є Виробництво готової їжі та страв.
До того ж зазначаю, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів).
Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягку4 ають такі види господарської діяльності:
1) банківська діяльність, діяльність з надання фінансових послуг - у випадках, встановлених законом, та діяльність із здійснення операцій з готівкою, що включають інкасацію коштів, перевезення валютних та інших цінностей, оброблення та зберігання готівки;
1-1) професійна діяльність на ринках капіталу та організованих товарних ринках, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків" та Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки";
4) діяльність у сфері медіа, що ліцензується відповідно до Закону України "Про медіа";
5) діяльність у сфері електроенергетики, яка ліцензується відповідно до законів України "Про ринок електричної енергії", "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг";
5-1) діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії";
6) освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти;
7) виробництво і торгівля спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним, зберігання пального, вирощування тютюну, ферментація тютюнової сировини, що ліцензуються відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального";
8) надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації) та технічного захисту інформації, за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності";
10) виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами, імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про лікарські засоби";
11) виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;
12) виробництво вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
14) {Слова "виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України" виключаються Законом № 2804-IX від 01.12.2022} виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
14-1) діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами";
15) медична практика;
16) діяльність банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України;
17) ветеринарна практика;
18) випуск та проведення лотерей з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державні лотереї в Україні";
18-1) діяльність на ринку азартних ігор, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор";
19) туроператорська діяльність;
21) промисловий вилов водних біоресурсів за межами юрисдикції України;
22) культивування рослин (крім конопель для промислових цілей, визначених Законом України "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори"), включених до таблиці I Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори", у тому числі щодо строку, на який видається ліцензія на цей вид господарської діяльності;
23) діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації (критерії належності та перелік технічних засобів негласного отримання інформації визначаються Кабінетом Міністрів України за поданням Служби безпеки України);
23-1) діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням технічних засобів розвідки (критерії належності до технічних засобів розвідки визначаються розвідувальними органами України);
24) перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
25) зовнішньоекономічна діяльність відповідно до статті 16 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність";
26) транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг";
27) діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується відповідно до законів України "Про ринок природного газу", "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг";
28) централізоване водопостачання та централізоване водовідведення;
29) виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії;
30) охоронна діяльність;
33) виробництво ветеринарних препаратів;
34) заготівля та тестування донорської крові та компонентів крові незалежно від їх кінцевого призначення, переробка, зберігання, розподіл та реалізація донорської крові та компонентів крові, призначених для трансфузії.
2. Ліцензування видів господарської діяльності, що відповідно до цієї статті ліцензуються з урахуванням особливостей, визначених законами України у відповідних сферах, здійснюється з дотриманням вимог Закону України "Про адміністративну процедуру" та статті 3 цього Закону.
Отже, отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності не передбачено Законом України. В переліку видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню та які зазначені в ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», відсутні вид господарської діяльності, яку впроваджує підприємство та предмет закупівлі, в якому приймає участь. Тому ТОВ «Олімпіус Консалт» не мали надавати дозвіл або ліцензію на провадження виду господарської діяльності.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, процес приготування страв має здійснюватись із використанням якісної води, придатної для споживання. Тому Учасник має надати протокол випробувань води за адресою точки виробничих потужностей Учасника, выданий не раніше 2025 року або надати лист-пояснення щодо того, яку воду планує використовувати Учасник та протокол випробувань води.
На виконання даної вимоги ТОВ «Олімпіус Консалт» надано у складі пропозицій протокол випробувань води питної (файл «протокол випробувань води 2025.pdf» ) , точка відбору – гарячий цех за адресою виробничих потужностей підприємства (файл «рішення про державну реєстрацію Потужностей.pdf»).
Інших вимог Додатком 3 передбачено не було.
Номер:
535b82c7aed344309dcce5b07c1e27e4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
f9eeb27404734337959887e6173ac745
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
e9414e031e114725ba91f222a1fb7839
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
09.05.2025 20:14
Опис:
На ваш запит повідомляю наступне:
Відповідно до пункту 3 Розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь /Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не була відхилена, оскільки вона відповідає технічній специфікації до предмета закупівлі у повному обсязі.