• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)

Завершена

15 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 500.00 UAH
Номер: 7809e369b7e746e2aaf55eb81f5397c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.04.2025 16:08 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.04.2025 № 80 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 № 80 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-02-20-013296-a 20.02.2025 Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний медичний центр соціально значущих хвороб" Дніпропетровської обласної ради" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. За результатами розгляду питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ДОМЦСЗХ» ДОР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.04.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 21.02.2025, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протоколи уповноваженої особи від 06.03.2025 без № про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна та ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», вимога про усунення невідповідностей до 11.03.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможця процедури закупівлі, Протокол уповноваженої особи від 13.03.2025 без № про визнання ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем процедури закупівлі (рішення скасоване), Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про скасування протоколу уповноваженої особи від 13.03.2025, згідно з яким було визнано ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем, Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про визнання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.03.2025, договір від 18.04.2025 № 39 з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 05.05.2025 о 14:47:29, 05.05.2025 о 15:28:33, 05.05.2025 о 15:48:36, 07.05.2025 о 21:12:59, 08.05.2025 о 20:08:48, 09.05.2025 20:14:35. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням особливостей. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема: - Закону України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу». Проте зазначені нормативно правові-акти втратили чинність на підставі Закону України № 1822-IX від 21.10.2021 та Постанови КМУ від 17.05.2024 № 571. Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Відповідно до пункту 4 Розділу 6 тендерної документації, пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Крім того, відповідно до гарантійного листа від 25.02.2025 № 25-02/25-22 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» згодне та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації. Співставленням умов договору зокрема викладених у пункті 2.2. Проєкту договору, який є Додатком до тендерної документації встановлено, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – Виконавець) повинен надати Замовнику послуги та дотримуватись Норм харчування у регіональних фтизіопульмонологічних центрах, реабілітаційних, паліативних та хоспісних відділеннях, що надають медичні послуги в умовах стаціонару для людей, які хворіють на туберкульоз, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2024 року № 571 а також: - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, - наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). Проте, у пункті 2.2. Проєкту договору тендерної пропозиції (ДОДАТОК 4 (проєкт договору) (1) (2).pdf) встановлено, що Виконавець повинен дотримуватись норм харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших, військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділі цивільного захисту, затверджених Постановою КМУ № 426 від 29.03.2002р. а також: - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, - наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). - Постанови КМУ від 13 серпня 2024р. № 955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» зі змінами та доповненнями, - Постанови КМУ від 15.11.2024 року № 1299 «Деякі питання забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування та реабілітації у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування», - Наказу Міністерства оборони України від 19.11.2024 № 761/нм «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» та іншим нормативно-правовим актам. В порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не погодився з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації, та подав тендерну пропозицію (проект договору) умови якого відрізняються від проекту договору тендерної документації. В порушення пункту 43 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 15.05.2025 17:13 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уважно розглянувши результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) під час якого встановлені порушення законодавства, а саме - порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. За результатами розгляду питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ДОМЦСЗХ» ДОР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.04.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 21.02.2025, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протоколи уповноваженої особи від 06.03.2025 без № про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна та ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», вимога про усунення невідповідностей до 11.03.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможця процедури закупівлі, Протокол уповноваженої особи від 13.03.2025 без № про визнання ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем процедури закупівлі (рішення скасоване), Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про скасування протоколу уповноваженої особи від 13.03.2025, згідно з яким було визнано ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем, Протокол уповноваженої особи від 19.03.2025 без № про визнання ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.03.2025, договір від 18.04.2025 № 39 з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 05.05.2025 о 14:47:29, 05.05.2025 о 15:28:33, 05.05.2025 о 15:48:36, 07.05.2025 о 21:12:59, 08.05.2025 о 20:08:48, 09.05.2025 20:14:35. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням особливостей. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема: - Закону України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу». Проте зазначені нормативно правові-акти втратили чинність на підставі Закону України № 1822-IX від 21.10.2021 та Постанови КМУ від 17.05.2024 № 571. Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Відповідно до пункту 4 Розділу 6 тендерної документації, пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Крім того, відповідно до гарантійного листа від 25.02.2025 № 25-02/25-22 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» згодне та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації. Співставленням умов договору зокрема викладених у пункті 2.2. Проєкту договору, який є Додатком до тендерної документації встановлено, що ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – Виконавець) повинен надати Замовнику послуги та дотримуватись Норм харчування у регіональних фтизіопульмонологічних центрах, реабілітаційних, паліативних та хоспісних відділеннях, що надають медичні послуги в умовах стаціонару для людей, які хворіють на туберкульоз, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2024 року № 571 а також: - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, - наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). Проте, у пункті 2.2. Проєкту договору тендерної пропозиції (ДОДАТОК 4 (проєкт договору) (1) (2).pdf) встановлено, що Виконавець повинен дотримуватись норм харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших, військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділі цивільного захисту, затверджених Постановою КМУ № 426 від 29.03.2002р. а також: - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, - наказу МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737). - Постанови КМУ від 13 серпня 2024р. № 955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» зі змінами та доповненнями, - Постанови КМУ від 15.11.2024 року № 1299 «Деякі питання забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування та реабілітації у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування», - Наказу Міністерства оборони України від 19.11.2024 № 761/нм «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» та іншим нормативно-правовим актам. В порушення підпункту 10 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не погодився з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації, та подав тендерну пропозицію (проект договору) умови якого відрізняються від проекту договору тендерної документації. В порушення пункту 43 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За фактом встановленого порушення та з метою недопущення порушень законодавства у подальшому, адміністрацією Комунального підприємства « Дніпропетровський Обласний центр соціально значущих хвороб» було проведено бесіду з уповноваженими особами щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Для забезпечення належного рівня обізнаності та якісного виконання посадових обов'язків уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, прийнято рішення направити уповноважених осіб на курси підвищення
Дата публікації звіту: 21.05.2025 14:25

Запити/Пояснення