-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Генератори (31120000-3 - Генератори)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Номер:
fc44ff7c49e743cf9c07913be24a62a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 16:41 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 26.03.2025 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2025-02-20-011800-a 20.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275; надання роз’яснень щодо документації; надання відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; розгляду пропозицій фізичної особи-підприємця Боднарчук Сергія Володимировича, товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» та товариства з обмеженою відповідальністю «Електро Дженерал Трейд»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості № 1275); надання роз’яснень щодо документації; надання відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; розгляду пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі; звіт про результати проведення процедури закупівлі; документація для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, затверджена протоколом уповноваженої особи із закупівель товарів, робіт і послуг у військовій частині Т0110 (далі – Замовник) на період дії правового режиму воєнного стану від 20.02.2025 № 14 (далі – документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо документації та відповіді на них; вимога про усунення порушення № UA-2025-02-20-011800-a.c1 та надання Замовником відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; пропозиції фізичної особи-підприємця Боднарчук Сергія Володимировича, товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» та товариства з обмеженою відповідальністю «Електро Дженерал Трейд»; протоколи уповноваженої особи із закупівель товарів, робіт і послуг у Замовника на період дії правового режиму воєнного стану від 07.03.2025 № 52, від 10.03.2025 № 54 та від 13.03.2025 № 61; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025; договір про закупівлю товарів від 18.03.2025 № 43/39; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.04.2025 15:17 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
4c087a0fb52640138b7ff776c6a24b18
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.03.2025 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі генераторів за кодом CPV за ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011800-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі UA-2025-02-20-011800-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bb12c35323f94e0b971d7c41aa84fbb3
Назва:
Пояснення на виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
01.04.2025 15:27
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Для проведення аналізу ринку щодо цін на товар було проведено пошук потенційних постачальників генераторів дизельних в мережі Інтернет. Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі:
https://sanhub.ua/uk/p/dyzelnyy-henerator-tagred-5-kvt-ta7350d/
https://rozetka.com.ua/ua/463006149/p463006149/
https://emeresel.com.ua/uk/product/generator-dizelnyj-tagred-ta7350d-50kvt/
Також було отримано комерційні пропозиції від трьох потенційних постачальників необхідних генераторів (додатки 1-3). Ініціатором закупівлі проаналізовано технічні та якісні характеристики запропонованих товарів (порівняльний аналіз наведено у додатку 4). За результатами проведеного аналізу технічних та якісних характеристик запропонованих товарів було визначено необхідні технічні та якісні характеристики товару, необхідного до закупівлі, який буде найбільше відповідати потребі замовника.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35 (вих. № 518/1.5/55 від 11.02.2025) (далі – Зміни до Переліку та обсягів закупівель) (додаток 5) та комерційних пропозицій потенційних постачальників на обраний товар (додатки 1-3). Оскільки середня ціна за одиницю запропонованих товарів відповідно до комерційних пропозицій була вищою, ніж визначена Змінами до Переліку та обсягів закупівель, було прийнято рішення обмежитися ціною, визначеною Змінами до Переліку та обсягів закупівель.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) головний розпорядником бюджетних коштів (розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня) оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон) конкурентними процедурами закупівель визначено: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог.
Враховуючи, що військовою частиною Т0110 була проведена спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою в розумінні Закону, оприлюднення замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті не вимагається.
3. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі UA-2025-02-20-011800-a.
Відповідь:
Військова частина Т0110 не є замовником в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки, згідно вимог пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України "Про оборонні закупівлі" є державним замовником у сфері оборони (далі – державний замовник).
Відповідно до положень пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (далі – Особливості № 1275) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення договорів, (далі – державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державним замовником у сфері оборони військовою частиною Т0110 здійснено закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі".
ДОДАТКИ:
1) Копія комерційної пропозиції ФОП Томчук І.В. (додаток 1) – на 2 аркушах.
2) Копія комерційної пропозиції ФОП Шиян І.В. (додаток 2) – на 1 аркуші.
3) Копія комерційної пропозиції ФОП Величко В.Г (додаток 3) – на 1 аркуші.
4) Копія порівняльного аналізу технічних та якісних характеристик генераторів дизельних (додаток 4) – на 3 аркушах.
5) Копія телеграми про затвердження Змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військової частини Т0110 на 2025 рік від 24.01.2025 № 518/1.7-27/35, затверджених рішенням Голови Адміністрації Держспецтрансслужби (вих. № 518/1.5/55 від 11.02.2025) (додаток 5) – на 2 аркушах.
Номер:
ef53a86b6d0a4e2cbd31225d8393adfd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.04.2025 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі генераторів за кодом CPV за ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-20-011800-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи із закупівель товарів, робіт і послуг у військовій частині Т0110 на період дії правового режиму воєнного стану від 20.02.2025 № 14 (далі – документація), учасник повинен надати у складі пропозиції, зокрема: «паспорт(и) Товару(ів)/інший документ державною мовою, який підтверджує технічні характеристики запропонованого товару».
Учасник ТОВ «Електро Дженерал Трейд» надав у складі пропозиції технічний паспорт (файл «тенічний паспорт.pdf») на генератор Gucbir GJD7000H, яким підтверджено технічні вимоги, зазначені замовником в документації, зокрема: об’єм масляної системи двигуна, л – 1,7; об’єм паливного бака, л – 13,5; запуск двигуна – електростартер; тип встановлення – пересувний (на колесах); вага, кг – 110.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовником встановлено, що учасник ТОВ «Електро Дженерал Трейд» підтвердив інші запропоновані технічні характеристики, зазначені у файлі «технічні вимоги генератори.pdf», а саме: максимальна потужність, кВт – 5,5; номінальна потужність, кВт – 5; робочий об’єм двигуна, л – 0,55; вид палива – дизельне; система охолодження двигуна – повітряна; датчик рівня масла – так; покажчик напруги – так; тип розетки 16А, штук – 2; вбудований зарядний генератор на 12 В – так; наявність АКБ – так; матеріал обмотки генератора – мідь; гарантійний термін на товар – 12 місяців або 2000 мотогодин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cbad2b9e605a421d98d284638bcc80e3
Назва:
Пояснення на виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
10.04.2025 15:02
Опис:
1. Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи із закупівель товарів, робіт і послуг у військовій частині Т0110 на період дії правового режиму воєнного стану від 20.02.2025 № 14 (далі – документація), учасник повинен надати у складі пропозиції, зокрема: «паспорт(и) Товару(ів)/інший документ державною мовою, який підтверджує технічні характеристики запропонованого товару». Учасник ТОВ «Електро Дженерал Трейд» надав у складі пропозиції технічний паспорт (файл «тенічний паспорт.pdf») на генератор Gucbir GJD7000H, яким підтверджено технічні вимоги, зазначені замовником в документації, зокрема: об’єм масляної системи двигуна, л – 1,7; об’єм паливного бака, л – 13,5; запуск двигуна – електростартер; тип встановлення – пересувний (на колесах); вага, кг – 110. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовником встановлено, що учасник ТОВ «Електро Дженерал Трейд» підтвердив інші запропоновані технічні характеристики, зазначені у файлі «технічні вимоги генератори.pdf», а саме: максимальна потужність, кВт – 5,5; номінальна потужність, кВт – 5; робочий об’єм двигуна, л – 0,55; вид палива – дизельне; система охолодження двигуна – повітряна; датчик рівня масла – так; покажчик напруги – так; тип розетки 16А, штук – 2; вбудований зарядний генератор на 12 В – так; наявність АКБ – так; матеріал обмотки генератора – мідь; гарантійний термін на товар – 12 місяців або 2000 мотогодин?.
Відповідь:
Учасником ТОВ "Електро Дженерал Трейд" (далі – Учасник) у складі пропозиції щодо закупівлі генераторів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-20-011800-a) було надано документи, які підтверджують технічні вимоги, визначені замовником, а саме: файл "технічні вимоги генератори.pdf", файл "тенічний паспорт.pdf", файл "сертифікат відповідності.pdf", файл "Гарантійний лист 28.02.25.pdf", файл "Довідка про виробника.pdf", файл "Лист_від_офіційного_дистрибʼютора_2_pdf.pdf".
Щодо показника "максимальна потужність, кВт – 5,5" – у файлі "тенічний паспорт.pdf" зазначена модель двигуна 188FAE, якій відповідає даний показник. Також цей показник було зазначено Учасником у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "номінальна потужність, кВт – 5" – у файлі "тенічний паспорт.pdf" зазначена модель двигуна 188FAE, якій відповідає даний показник. Також цей показник було зазначено Учасником у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "робочий об’єм двигуна, л – 0,55" – у файлі "тенічний паспорт.pdf" зазначена модель двигуна 188FAE, якій відповідає даний показник. Також цей показник було зазначено Учасником у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "вид палива – дизельне" – інформація зазначена у файлах "сертифікат відповідності.pdf", "Довідка про виробника.pdf", "Лист_від_офіційного_дистрибʼютора_2_pdf.pdf".
Щодо показника "система охолодження двигуна – повітряна" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "датчик рівня масла – так" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "покажчик напруги – так" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "тип розетки 16А, штук – 2" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "вбудований зарядний генератор на 12 В – так" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "наявність АКБ – так" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "матеріал обмотки генератора – мідь" – інформація зазначена у файлі "технічні вимоги генератори.pdf".
Щодо показника "гарантійний термін на товар – 12 місяців або 2000 мотогодин" – інформація зазначена у файлах "технічні вимоги генератори.pdf" та "Гарантійний лист 28.02.25.pdf".
Відповідно до частини п'ятнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У зв'язку з цим, замовником було надіслано лист щодо уточнення характеристик запропонованого Учасником товару до ТОВ "ПРМ ГРУП" – офіційного дистриб'ютора Турецького виробника дизельних генераторів GUCBIR JENERATOR SAN. VE TIC. A.S. під ТМ "GUCBIR" на території України (додаток 1). Від ТОВ "ПРМ ГРУП" надійшла відповідь на зазначений лист, якою було підтверджено всі технічні вимоги до товару додатково (додаток 2).
ДОДАТКИ:
1) Копія листа щодо уточнення характеристик товару до ТОВ "ПРМ ГРУП" (вих. № 19/6 від 10.03.2025) (додаток 1) – на 1 аркуші.
2) Копія відповіді на лист щодо уточнення характеристик товару від ТОВ "ПРМ ГРУП" з додатком – офіційною відповіддю від виробника GUCBIR JENERATOR SAN. VE TIC. A.S. (вих. № 1 від 10.03.2025) (додаток 2) – на 2 аркушах.