-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Генератори (31120000-3 - Генератори)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2025 16:29 - 26.02.2025 00:00
Вимога
Відхилено
покращення характеристик товару не може бути підставою для дискваліфікації
Номер:
4463b41906534fbf94288b0bea9eab79
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-20-011800-a.c1
Назва:
покращення характеристик товару не може бути підставою для дискваліфікації
Вимога:
Покращення характеристик товару не може бути підставою для дискваліфікації, якщо товар відповідає обов’язковим вимогам тендерної документації. Відмова від розгляду таких пропозицій є порушенням принципів закупівель, дискримінує учасників та може призвести до неефективного використання бюджетних коштів. У разі такого відхилення рішення замовника має бути оскаржене в установленому порядку
Таким чином, рішення Замовника про відхилення моєї пропозиції є необґрунтованим та дискримінаційним, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону про публічні закупівлі: прозорість, відкритість, добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність.
Пов'язані документи:
Учасник
- Обгрунтування оскарження 11.03.2025 21:43
- Протокол 60 від 13.03.2025 (відповідь на вимогу).pdf 13.03.2025 15:37
Дата подачі:
11.03.2025 21:44
Вирішення:
Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням чітких мінімальних показників, оскільки такі показники є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Замовник не вбачає свої технічні вимоги обмежуючими конкуренцію, так як вказані вимоги є мінімальними відповідно до його потреби.
Для дизельного генератора номінальною потужністю 5 кВт оптимальний робочий об’єм двигуна зазвичай становить 0,5-0,7 л (500-700 см³).
Менший робочий об’єм двигуна такого генератора може призвести до ряду недоліків в його роботі, в тому числі:
1. Менший моторесурс – загалом, більший робочий об'єм означає менше навантаження на вузли двигуна, що подовжує термін його служби. Менший двигун може працювати на вищих обертах і мати більший знос.
2. Гірша стабільність при пікових навантаженнях – двигун меншого об’єму може мати гіршу здатність витримувати стрибки навантаження, що критично для замовника.
3. Вища теплонавантаженість – через менший об’єм двигун може швидше нагріватися і вимагати кращої системи охолодження.
4. Можлива більша чутливість до якості пального – якщо досягнення потужності відбувається за рахунок високого ступеня стиснення або турбонаддуву, двигун може бути вибагливішим до дизельного пального.
Таким чином, двигун з робочим об’ємом меншим ніж 0,5 л буде працювати на вищих обертах, швидше зношуватися і мати гіршу стабільність під навантаженням. Оскільки замовником планується інтенсивне використання, була зазначена вимога більшого об’єму двигуна, а саме 0,52-0,55 л. Більший робочий об'єм означає менше навантаження на вузли двигуна, що подовжує термін його служби.
Враховуючи вищевикладене, жодного покращення характеристик товару ФОП Боднарук С.В. у своїй пропозиції запропоновано не було.
Відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону визначено підстави, за наявності яких Замовник відхиляє пропозицію, в тому числі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція учасника ФОП Боднарук С.В. не відповідає технічним та якісним вимогам, встановленим замовником, оскільки запропонований даним учасником товар має менші показники, ніж вимагалося замовником, а саме: робочий об'єм двигуна та вагу.
Отже, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Боднарук С.В. є правомірним та обґрунтованим, порушення принципів здійснення публічних закупівель в даному рішенні відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено