-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби, Код НК 024:2023 - 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 63385 Засіб для очищення медичного виробу, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук
Кількість – 8 найменувань, згідно обсягів ТС
Завершена
720 151.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.76 UAH
Номер:
d8fcc325a2454d88938bb0c579924634
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 12:44 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.04.2025 №94
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.04.2025 №94.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-20-006657-a, 20.02.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЛАНІДАС»; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-19-015648-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та вимоги про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.03.2025, від 11.03.2025 та від 14.03.2025; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОДЕЗ» (скарга UA-2025-02-20-006657-a.c2) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 25.03.2024 №4641-р/пк-пз); опубліковане повідомлення про необхідність обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «БЛАНІДАС» та опубліковані вказаним учасником документи на обґрунтування аномально низької ціни його тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «БЛАНІДАС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 03.04.2025 №0304, опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що за вимогами пункту 4 Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації у складі пропозиції кожен учасник надає інформацію щодо відповідності запропонованого ним товару заявленим Замовником медико-технічним вимогам у формі заповненої таблиці відповідності.
У Таблиці «Медико-технічні вимоги до товару» (що міститься у Додатку №2 до тендерної документації) визначено найменування товару за кожною номенклатурною позицією та наведено опис товару, його характеристика, діюча речовина – за кожною номенклатурною позицією товару. Також зазначена таблиця містить відповідні графи (колонки) щодо зазначення учасником відповідної інформації, а саме: «Найменування товару що пропонується учасником», «Опис товару, його характеристика, діюча речовина (товару, що пропонується учасником)», «Відповідність Так/ні Та посилання на сторінку інструкції з використання (чи іншого технічного документа виробника) (заповнюється учасником)».
Зокрема, у позиції 3 Таблиці «Медико-технічні вимоги до товару», що міститься у Додатку №2 до тендерної документації, щодо товару «Засіб для дезінфекції, передстерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня медичних виробів; для хімічної стерилізації термолабільних виробів; для дезінфекції поверхонь, в т.ч. медичної апаратури» Замовником визначено 9 пунктів опису товару (його характеристик), яким має відповідати запропонований учасниками товар, серед яких у пункті 8 вказано - кількість літрів робочого розчину для дезінфекції медичних виробів за режимом, який забезпечує бактерицидну, віруліцидну та фунгіцидну дію одночасно (дезінфекція при бактеріальних, вірусних та грибкових інфекціях), та для дезінфекції під час генеральних прибирань в відділеннях хірургічного профілю ЗОЗ, час експозиції не перевищує 60 хвилин - не менше 1000 л. із 1,0 л. концентрату, а у пункті 9 зазначено - кількість літрів робочого розчину для дезінфекції медичних виробів за режимом, який забезпечує бактерицидну, віруліцидну та фунгіцидну дію одночасно (дезінфекція при бактеріальних, вірусних та грибкових інфекціях) час експозиції 5 -15 хвилин – 200 л. із 1,0л концентрат
Моніторингом встановлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» таблиці «Медико-технічні вимоги до товару» (файл «6 МТВ.pdf.asice.zip») у позиції 3 вказано найменування товару, що пропонується учасником: Засіб дезінфікуючий «Террацид Преміум»- флакон 1,0 л та в графі «Опис товару, його характеристика, діюча речовина (товару, що пропонується учасником)» наведено характеристики товару, що відповідають пунктам 1 – 7 позиції 3 Таблиці «Медико-технічні вимоги до товару», яка міститься у Додатку №2 до тендерної документації.
Однак, в наданій учасником таблиці «Медико - технічні вимоги до товару» по позиції 3 не зазначено опису (характеристик) товару по пунктах 8 та 9 позиції 3 Таблиці «Медико-технічні вимоги до товару», що міститься у Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема зазначено, що Таблиця «Медико-технічні вимоги до товару» у Додатку №2 до тендерної документації містить колонку «Відповідність Так/ні Та посилання на сторінку інструкції з використання (чи ін. технічного документа виробника)(заповнюється учасником)», а також що учасником надано файл «6 МТВ», у якому зазначено про відповідність товару характеристикам Замовника та зазначено, що «Використовувалась Інструкція щодо застосування засобу дезінфікуючого «Террацид Преміум» з метою дезінфекції, дезінфекції високого рівня (ДВР), передстерилізаційного очищення та стерилізації.
Крім того, у наданому поясненні Замовником зазначено, що учасник не вказав даних про п.п. 8, 9, однак, оскільки вимога пункту 4 Додатку №2 тендерної документації не містила вимоги обов’язково зазначити про відповідність по кожному окремому пункту, замовник мав можливість самостійно встановити таку інформацію з документа, наданого учасником у складі пропозиції (інструкції виробника на засіб «Террацид Преміум», посилання на яку здійснено в табличці учасника та копія якої надана у складі пропозиції такого учасника).
Слід зауважити, що однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЛАНІДАС» Замовником у протокольному рішенні від 07.03.2025 зазначено: «в таблиці «Інформації щодо відповідності запропонованого товару» не на всі пункти надано інформацію, зокрема відсутні заповнені дані по пп.9 та пп. 10 позиції №4», а також «Встановлено, що позиція 6 та 7, пропонована Учасником, не містить інформації про можливість застосування для створення незнижуваного запасу деззасобів».
Крім того моніторингом встановлено, що по позиції 4 «Засіб для дезінфекції, передстерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня, хімічної стерилізації медичних виробів з функц. добавкою – комплекс ензимів» Таблиці «Медико-технічні вимоги до товару», що міститься у Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено опис (характеристики) товару за 10 пунктами, серед яких у пункті 7 - можливість проведення робіт засобом методами протирання, занурення та замочування в присутності осіб, які не причетні до виконання дезінфекції.
У наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» таблиці «Медико-технічні вимоги до товару» (файл «6 МТВ.pdf.asice.zip») у позиції 4 вказано найменування товару, що пропонується учасником: Засіб дезінфікуючий «Даноксин» з функціональним додатком комплекс ензимів – банка 0,9 кг або контейнер 5,0 кг та у графі «Опис товару, його характеристика, діюча речовина (товару, що пропонується учасником)» наведено характеристики товару, що відповідають пунктам 1 – 10 позиції 4 Таблиці «Медико-технічні вимоги до товару» Замовника (Додаток №2 до тендерної документації).
Проте, учасником ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» по пункту 7 позиції 4 у таблиці «Медико-технічні вимоги до товару» не зазначено посилання на сторінку інструкції з використання (при наданні учасником інструкції щодо застосування засобу дезінфікуючого «Даноксин», в якій на стор.13 у п.4.3. наведена відповідна інформація).
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» наявні невідповідності (надання не у повному обсязі інформації щодо відповідності запропонованого ним товару заявленим Замовником медико-технічним вимогам у формі заповненої таблиці відповідності щодо опису (характеристик) товару «Засіб для дезінфекції, передстерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня медичних виробів; для хімічної стерилізації термолабільних виробів; для дезінфекції поверхонь, в т.ч. медичної апаратури»), які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягала усуненню.
Проте, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, за наявності вищеописаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ», Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності.
Період усунення порушень:
16.04.2025 17:25 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо уповноваженої особи було вжито заходів до притягнення до відповідальності. На підтвердження додаємо наказ про догану. Також Уповноваженою особою було проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень, зокрема Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа пройде навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
17.04.2025 13:32
Запити/Пояснення
Номер:
4b1af8c326704713b8d5540f19d614ca
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-02-20-006657-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації у складі пропозиції кожен учасник надає інформацію щодо відповідності запропонованого ним товару заявленим Замовником медико-технічним вимогам у формі заповненої таблиці відповідності.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в наданій учасником ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» таблиці (Медико - технічні вимоги до товару) не зазначено інформацію на всі пункти, зокрема по позиції 3 відсутні заповнені дані по підпунктах 8 та 9.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» відсутність заповнених даних по підпунктах 8 та 9 позиції 3 таблиці (Медико - технічні вимоги до товару), згідно вимог пункту 4 Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
26948d9d37284380b9c1a2a92dd3c3a8
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
11.04.2025 13:45
Опис:
Відповідь на запит
від 2025-04-09 в межах проведення моніторингу UA-M-2025-04-02-000064
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Так, визначення очікуваної вартості здійснено з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2025 рік та здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Замовник з метою уточнення можливої ціни здійснював аналіз та моніторинг ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» , також враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Документальним підтвердженням на основі якого здійснено обрахунок слугують також і комерційні пропозиції, отримані замовником від учасників ринку (додаються).
Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість у розмірі 720 151,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначені з врахуванням вимог до дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; знезаражування виробів медичного призначення, медичних відходів, для перед стерилізаційної очистки медичних інструментів та обладнання, для дезінфекції поверхонь в приміщеннях. Характеристики кожного засобу підібрані з урахуванням режиму дезінфекції конкретного об’єкта. Замовник керувався чинним Наказом МОЗ України від 11.08.2014 № 552 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я». Ці Правила регламентують проведення дезінфекції, ПСО та стерилізації медичних виробів із застосуванням обладнання, приладів, устаткування, дезінфекційних та мийних засобів, тест-індикаторів для контролю, зареєстрованих в установленому порядку відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 року № 908 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів». Якість Товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка встановлює вимоги до якості Товару, що підтверджується висновком державної санітарно-епідеміологічної служби, інструкції з використання (чи ін. технічного документа виробника) та витягом з державного реєстру дезінфекційних засобів.
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» відсутність заповнених даних по підпунктах 8 та 9 позиції 3 таблиці (Медико - технічні вимоги до товару), згідно вимог пункту 4 Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації.
Замовником при кваліфікації пропозиції на відповідність вимогам технічної специфікації було встановлено наступне.
Згідно п.4 додатку 2 документації «У складі пропозиції кожен учасник надає інформацію щодо відповідності запропонованого ним товару заявленим Замовником медико-технічним вимогам у формі заповненої таблиці відповідності». Така таблиця відповідності замовника містить колонку «Відповідність Так/ні Та посилання на сторінку інструкції з використання (чи ін.технічного документа виробника)(заповнюється учасником)»
На підтвердження вимоги учасником надано файл «6 МТВ», у якому зазначено про відповідність товару характеристикам замовника та зазначено, що «Використовувалась Інструкція щодо застосування засобу дезінфікуючого «Террацид Преміум» з метою дезінфекції, дезінфекції високого рівня (ДВР), передстерилізаційного очищення та стерилізації- далі по тексту Інструкція».
Учасник зазначив про відповідність пунктів 1-7, однак не вказав даних про п.8,9. Однак, оскільки вимога п.4 додатку 2 документації не містила вимоги обов’язково зазначити про відповідність по кожному окремому пункту, замовник мав можливість самостійно встановити таку інформацію з документа, наданого учасником у складі пропозиції. Так, керуючись офіційними даними інструкції виробника на засіб «Террацид Преміум», посилання на яку здійснено в табличці учасника та копія якої надана у складі пропозиції такого учасника, замовник встановив наступне:
1) Відповідність п.8 позиції 3 «Кількість літрів робочого розчину для дезінфекції медичних виробів за режимом, який забезпечує бактерицидну, віруліцидну та фунгіцидну дію одночасно (дезінфекція при бактеріальних, вірусних та грибкових інфекціях) , та для дезінфекції під час генеральних прибирань в відділеннях хірургічного профілю ЗОЗ, час експозиції не перевищує 60 хвилин - не менше 1000 л. із 1,0 л. концентрату» - підтверджується даними з ст.3,11,12 Інструкції
2) Відповідність п.9 позиції 3 «Кількість літрів робочого розчину для дезінфекції медичних виробів за режимом, який забезпечує бактерицидну, віруліцидну та фунгіцидну дію одночасно(дезінфекція при бактеріальних, вірусних та грибкових інфекціях) час експозиції 5 -15 хвилин– 200 л. із 1,0л концентрат» - підтверджується даними з ст.3,11,12 Інструкції
У підтвердження надаємо повну інструкцію надану учасником, а також витяг із інструкції зроблений замовником, у якому здійснено виділення відповідних характеристик.
Так, враховуючи, що таблиця відповідності надана, форма таблиці відповідності відповідає встановленій замовником, а інструкція на деззасіб «Террацид Преміум» містить зазначення необхідних характеристик, які повністю відповідають вимогам замовника, - Замовником встановлено, що Учасник запропонував товар, що повністю відповідає всім вимогам та характеристика на товар згідно технічної специфікації замовника.