• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)

Торги не відбулися

14 816 915.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 084.58 UAH
Номер: 098d733feb2f44779e0a4f9211e3c2d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.05.2025 18:07 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-20-003877-a 20.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено, порушення частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення органу оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо стану усунення порушень зазначених у рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз відповідно до вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу - 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 № 2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.03.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Агрошляхбуд» від 10.03.2025 № 4, рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи від 10.03.2025 № 4 про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів від 09.04.2025 № 5 (згідно рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 11.04.2025 № 6, пояснення та документи надані Замовником від 23.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 14.03.2025 № UA-2025-02-20-003877-a.а2 щодо неправомірного обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 03.04.2025 №5259-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів. Так, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 09.04.2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз скасовано рішення про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів згідно протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Агрошляхбуд» від 09.04.2025 № 5. Разом з тим, відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Однак, Замовником в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення не було повідомлено орган оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, чим відповідно порушено вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 09.06.2025 18:26 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2025 18:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області вжито заходи щодо стану усунення порушень зазначених у рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз відповідно до вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178, що відображається за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/26240387 . Виконавчий комітет Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області врахує в подальшій роботі зауваження викладені у висновку (ID моніторингу UA-M-2025-05-19-000073) задля недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 12.06.2025 09:02

Запити/Пояснення