-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)
Торги не відбулися
14 816 915.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 084.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 74 084.58 UAH
Номер:
098d733feb2f44779e0a4f9211e3c2d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 18:07 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2025 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-20-003877-a 20.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено, порушення частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення органу оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо стану усунення порушень зазначених у рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз відповідно до вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу - 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2025 № 2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.03.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів
ТОВ «Агрошляхбуд» від 10.03.2025 № 4, рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи від 10.03.2025 № 4 про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів від 09.04.2025 № 5 (згідно рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 11.04.2025 № 6, пояснення та документи надані Замовником від 23.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 14.03.2025 № UA-2025-02-20-003877-a.а2 щодо неправомірного обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 03.04.2025 №5259-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів.
Так, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 09.04.2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз скасовано рішення про визначення ТОВ «Агрошляхбуд» переможцем торгів згідно протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Агрошляхбуд» від 09.04.2025 № 5.
Разом з тим, відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Однак, Замовником в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення не було повідомлено орган оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз, чим відповідно порушено вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
09.06.2025 18:26 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2025 18:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області вжито заходи щодо стану усунення порушень зазначених у рішенні Комісії АМКУ від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз відповідно до вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178, що відображається за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/26240387 .
Виконавчий комітет Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області врахує в подальшій роботі зауваження викладені у висновку (ID моніторингу UA-M-2025-05-19-000073) задля недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
12.06.2025 09:02
Запити/Пояснення
Номер:
60dee6db4e02493f9808e948077ebf08
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
21.05.2025 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-20-003877-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати обґрунтування та документальне підтвердження щодо стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f9e5a03dd58463fbadfb78e61cb6899
Назва:
про надання інформації
Дата опублікування:
23.05.2025 09:31
Опис:
Виконавчим комітетом Ташанської сільської ради Бориспільського району Київської області проводилися відкриті торги з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга)» (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація).
1. Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень, проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області», експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23. Загальна кошторисна вартість становить 34754,026 тис. грн (у тому числі будівельні роботи – 28081,405 тис.грн.; інші витрати 6672,621 тис.грн.), що складається з 3 черг будівництва. Загальна кошторисна вартість будівництва 2 черги будівництва, на яку здійснюється закупівля, складає 15160,25 тис.грн. (у тому числі будівельні роботи – 12329,762 тис.грн.; інші витрати 2830,488 тис.грн.)
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Ташанської ОТГ за посиланням https://tashanska-gromada.gov.ua/zakupivli-10-16-13-08-03-2023/ .
3. Вищезазначена закупівля фінансується за рахунок місцевого бюджету- бюджету Ташанської сільської територіальної громади, що підтверджується додатком 3 до рішення Ташанської сільської ради №2095-54-VIII від 25.12.2025 року «Про бюджет Ташанської сільської територіальної громади на 2025 рік», за Кодом Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету - 7461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
4. На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 03.04.2025 № 5259-р/пк-пз скасовано протокольне рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Ташанської сільської ради від 10.03.2025 № 4 про визначення ТОВ "Агрошляхбуд" переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області (Друга черга) (код ДК 021:2015:454530007 Капітальний ремонт і реставрація).
Окрім того, повідомляємо, що моніторинг цієї тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття» здійснювався неодноразово, детальніше за посиланням:
https://www.dzo.com.ua/tenders/18908794/monitorings/5ad87d9d9a054ea4a2a5c5b804d2edea
https://www.dzo.com.ua/tenders/18541790/monitorings/279c1003cd014d06b0dea7568291e5dc
https://www.dzo.com.ua/tenders/18541263/monitorings/35f70c0f4e0946468de523c1b3aff699
Виявлені моніторингом порушення було усунено, договір розірвано за згодою сторін.
Тендерна документація при оголошенні подальших процедур спеціально суттєво не змінюється (виключно при зміні законодавчих актів) та є типовою, задля уникнення подальших помилок в роботі.
Додатки:
експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом ТОВ «Проектна компанія «Автомагістраль» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в селі Ташань Бориспільського району Київської області» від 12.05.2023 року № 281/е/23;
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та відомість обсягів робіт з рішенням виконавчого комітету Ташанської сільської ради про затвердження проектно-кошторисної документації;
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що розміщено на сайті Ташанської ОТГ;
рішення Ташанської сільської ради №2095-54-VIII від 25.12.2025 року «Про бюджет Ташанської сільської територіальної громади на 2025 рік» з додатком 3;
протокол уповноваженої особи № 5 від 09.04.2025 року.