• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони об’єкту за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охороні послуги»

Завершена

900 668.16 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 503.34 UAH
Номер: 3bcdd0a212714f45a50c4254fd1ec5f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 08.05.2025 12:57 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 Одеса № 92 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5432-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК   Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 92 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 10 UA-2025-02-19-011074-a 19.02.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель 19.02.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.03.2025 та 03.04.2025, ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.03.2025 та 03.04.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.02.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.02.2025, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-19-011074-a.a1, UA-2025-02-19-011074-a.b2, UA-2025-02-19-011074-a.b3, UA-2025-02-19-011074-a.c4, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.02.2025, 20.03.2025 та 15.04.2025, рішення Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз та № 3947-р/пк-пз, від 31.03.2025 № 4970-р/пк-пз та від 24.04.2025 № 6552-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.04.2025 № 36-03/11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2025, договір про надання охоронних послуг з цілодобової фізичної охорони об’єкту від 05.05.2025 № 7971 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.05.2025, додаткову угоду від 22.05.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 15.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга від ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 24.02.2025 № UA-2025-02-19-011074-a.a1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - мають в наявності системи (систем) технічного моніторингу (контролю) шляхів пересування охоронників при патрулюванні (з зазначенням серійного номеру та коротким описом технічних характеристик) або не менш 6-ти персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів ІМЕІ, коротким описом технічних характеристик) та нададуть підтверджувальні документи (видаткової накладної на придбання або договору оренди обладнання), а також діючий договів на їх обслуговування і протокол перевірки технічного стану GPS трекерів для підтвердження їх працездатності, виданий не пізніше 12 6 (дванадцяти) місяців від кінцевої дати подання пропозицій; - мають у штаті особи, відповідальної за охорону праці, яка пройшла відповідне навчання, наданням у складі пропозиції сканованої копії протоколу з перевірки знань з питань охорони праці та відповідного посвідчення; - мають наявність осіб, відповідальних за охорону праці, та пожежну безпеку, копії протоколів з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на таких осіб, видані навчальним центром, що має відповідні повноваження; - мають наявність осіб, відповідальних за охорону праці, та пожежну безпеку, а також відповідної комісії на підприємстві зі складу мінімум трьох осіб, які пройшли відповідне навчання, копії протоколів з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на таких осіб, видані навчальним центром, що має відповідні повноваження; - взаємодіють з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області та нададуть гарантійний лист та скан-копію оригіналу документа, що підтверджують таку взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум); - зможуть забезпечити проведення систематичних навчальнотренувальних заходів, які проводяться/будуть проводиться на території м. Одеса або Одеська область та нададуть у складі Пропозиції документ, що підтверджує таку можливість (договір оренди спортивного залу, договір надання послуг зі спортивної підготовки та інше); - зможуть надати на підтвердження експлуатації радіостанціями саме реєстраційні відомості та дозвільні документи на експлуатацію встановленого зразка. Також в рішенні Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз зазначено, що вимоги зазначені в тендерній документації є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, оскільки: - в додатку 1 та 5 до тендерної документації вимоги не узгоджуються між собою, зокрема, в частині кількості аналогічних договорів, що не дає можливості учасникам належним чином оформити свої Пропозиції; - враховуючи дату оприлюднення процедури закупівлі вимога в частині надання розрахунку ціни тендерної пропозиції з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів, саме з січня 2025 не дає можливості учасникам належним чином оформити свої пропозиції. Рішенням від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони об’єкту за кодом ДК 021:2015 79710000- 4 «Охороні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-011074-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 18.03.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 20.03.2025 № UA-2025-02-19-011074-a.b3 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі, невиконання рішення Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 31.03.2025 № 4970-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - зможуть надати на підтвердження експлуатації радіостанціями саме реєстраційні відомості та дозвільні документи на експлуатацію встановленого зразка. Також в рішенні Комісії від 31.03.2025 № 4970-р/пк-пз зазначено, що вимоги зазначені в тендерній документації є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, оскільки: - враховуючи дату оприлюднення процедури закупівлі вимога в частині надання розрахунку ціни тендерної пропозиції з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів, саме з січня 2025 не дає можливості учасникам належним чином оформити свої пропозиції. Рішенням від 31.03.2025 № 4970-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони об’єкту за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охороні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-011074-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Проте моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2025 щодо невиконання Замовником рішення Комісії як органу оскарження від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації з питань, зазначених у пунктах 6 та 7 мотивувальної частини вказаного рішення Замовник 15.05.2025 надав пояснення, в якому зазначено: «Стосовно виконання Рішення АМКУ від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз то до тендерної документації було внесено відповідні зміни, та викладено Додаток 1 і Додаток 5 до тендерної документації в новій редакції, також на підтвердження на електронний майданчик було завантажено відповідний протокол уповноваженої особи №32-03.11 від 03.04.2025 щодо внесення змін до тендерної документації». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник повідомив про виконання рішенні Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз саме 18.03.2025 та цього ж дня оприлюднив Додатки 1, 3, 5 до ТД з переліком змін, що вносяться. Крім того, наступна скарга ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 20.03.2025 № UA-2025-02-19-011074-a.b3 подана вже з урахуванням внесених Замовником 18.03.2025 змін до ТД. Тобто Замовником внесеними 18.03.2025 змінами до ТД не виконано рішення Комісії від 13.03.2025 № 3946-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 22.05.2025 16:31 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 16:31

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0098/2025/пр
Дата відкриття провадження: 30.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/522/5059/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було вжито заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішеня Комісії, зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, і винесено догану фахівцю з публічних закупівель - Кучанському Олександру Яковичу
Дата публікації звіту: 27.05.2025 10:20

Запити/Пояснення