• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

Завершена

9 962 490.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 812.45 UAH
Номер: dc470546cf51427db7228739318411b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:06 - 24.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-02-18-011114-a 18.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Шмальченко Іван Васильович, ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ», ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальне некомерційне підприємство «міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18 лютого 2024 року № 36, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Шмальченко Іван Васильович (далі – ФОП Шмальченко Іван Васильович), товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28 лютого 2025 року № 47 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Шмальченка Івана Васильовича, від 05 березня 2025 року № 51 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», від 10 березня 2025 року № 60 щодо визначення ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» переможцем процедури закупівлі, від 03 квітня 2025 року № 98 щодо визначення ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» переможцем процедури закупівлі, вимога про усунення невідповідностей до 03 квітня 2025 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 27 березня 2025 року № 4831-р/пк-пз та від 18 квітня 2025 року № 6193-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03 квітня 2025 року, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 09 квітня 2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 24.04.2025 17:12 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 17:12

Запити/Пояснення