-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Завершена
9 962 490.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 812.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 812.45 UAH
Період оскарження:
18.02.2025 15:43 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
Номер:
9eaa7a12db674e109bab0493d4769400
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-011114-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка_щодо_працівників_за_зразком_2_1.pdf 08.04.2025 17:59
- ВИСНОВОК СЕС ЛОТОК.pdf 08.04.2025 17:59
- Скарга 08.04.pdf 08.04.2025 17:59
- Скарга_на_визначення_переможцем_Контракт_Продрезерв (1).doc 08.04.2025 17:59
- sign.p7s 08.04.2025 18:00
- Додаткові_пояснення_до_скарги.doc 16.04.2025 17:32
- Додаткові_пояснення_до_скарги.pdf 16.04.2025 17:32
- рішення від 10.04.2025 №5679.pdf 10.04.2025 14:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 №6193.pdf 21.04.2025 10:54
- рішення від 18.04.2025 №6193.pdf 23.04.2025 13:12
- Пояснення по суті скарги.docx 14.04.2025 15:25
- Пояснення по суті скарги.PDF 14.04.2025 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 18:20
Дата розгляду скарги:
18.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2025 14:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.04.2025 13:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
70c109c68c834ca1a50bff0d823bd073
Заголовок пункту скарги:
Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
По-перше, відповідно до пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Учасника, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси або термовідра для перших страв та напоїв, лотки або контейнери для других страв та десертів, що щільно закриваються, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або термовідро, лотки або контейнери), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/3579 від 01.03.2021 року на Термос 6 л., Термос l2 л., Термос 24 л., Термос З6 л., Термос 12 л. нержавійка, Термос 24 л. нержавiйка, у складеному вигляд - термоси харчовi (файл. ВИСНОВОК СЕС ТЕРМОСИ.pdf);
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/138 від 21.11.2023 року на Посуд одноразового використання з поліпропілену: стакан, миска, тарілка, кришка, лоток; Посуд одноразового використання з полістиролу: миска, тарілка, тарілка- фрі, креманка, ложка, виделка, ніж, ложечка, мішалка, лоток, кришка (файл. ВИСНОВОК СЕС ЛОТОК.pdf);
Відповідно до пункту 1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 року № 247 державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
Також, відповідно до пункту 4 4.1. даного Порядку виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності.
Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/138 від 21.11.2023 року, виданий Державною установою Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України, що НЕ є установою та/або закладом державної санітарно-епідеміологічної служби України, а тому не може бути виконавцем державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Більше того, на даний момент ВІДСУТНЄ відповідне законодавство України щодо наявності повноважень та порядку видачі Державною установою Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству.
Вищезазначене свідчить, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ надано копію документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість, а саме на лотки або контейнери, в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства, чим порушено пункт 19 Додатку № 7 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», не відповідає пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації, а тому умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/3579 від 01.03.2021 року на Термос 6 л., Термос l2 л., Термос 24 л., Термос З6 л., Термос 12 л. нержавійка, Термос 24 л. нержавiйка, у складеному вигляд - термоси харчовi (файл. ВИСНОВОК СЕС ТЕРМОСИ.pdf);
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/138 від 21.11.2023 року на Посуд одноразового використання з поліпропілену: стакан, миска, тарілка, кришка, лоток; Посуд одноразового використання з полістиролу: миска, тарілка, тарілка- фрі, креманка, ложка, виделка, ніж, ложечка, мішалка, лоток, кришка (файл. ВИСНОВОК СЕС ЛОТОК.pdf);
Відповідно до пункту 1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 року № 247 державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
Також, відповідно до пункту 4 4.1. даного Порядку виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об'єкта експертизи - критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об'єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності.
Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/138 від 21.11.2023 року, виданий Державною установою Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України, що НЕ є установою та/або закладом державної санітарно-епідеміологічної служби України, а тому не може бути виконавцем державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Більше того, на даний момент ВІДСУТНЄ відповідне законодавство України щодо наявності повноважень та порядку видачі Державною установою Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству.
Вищезазначене свідчить, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ надано копію документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість, а саме на лотки або контейнери, в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства, чим порушено пункт 19 Додатку № 7 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», не відповідає пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації, а тому умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Всі докази викладені в скарзі і додатках до неї
-
Повʼязаний документ:
Скарга 08.04.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», винесеного у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-18-011114-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0a9b0d24129b4fff9863cf6135d48ed5
Заголовок пункту скарги:
Щодо повторного використання тари
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
По-друге, відповідно до пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Учасника, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси або термовідра для перших страв та напоїв, лотки або контейнери для других страв та десертів, що щільно закриваються, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або термовідро, лотки або контейнери), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.
Також, відповідно до пункт 2.5. проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації), що відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є невід’ємною частиною тендерної документації, Виконавець повинен забезпечувати дотримання правил санітарно-гігієнічних вимог при приготуванні та транспортуванні страв, відповідно до норм чинного законодавства України. Постачання готових страв до кожного роздавального пункту проводиться Виконавцем в окремій транспортній тарі, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості та температурного режиму готових страв під час транспортування. Для транспортування готових страв використовують термоси для перших страв та напоїв та підложки/лотки для других страв та десертів, що щільно закриваються кришками. Термоси та інші ємності, в яких передаються Замовнику готові страви є поворотною тарою, що повертаються Виконавцю у неушкодженому вигляді, при наступній передачі готових страв.
Відповідно до підпункту 11 пункту 2 Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/138 від 21.11.2023 року на Посуд одноразового використання з поліпропілену: стакан, миска, тарілка, кришка, лоток; Посуд одноразового використання з полістиролу: миска, тарілка, тарілка- фрі, креманка, ложка, виделка, ніж, ложечка, мішалка, лоток, кришка (файл. ВИСНОВОК СЕС ЛОТОК.pdf).
Вищезазначене свідчить, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ надано копію документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (лотки або контейнери, що є поворотною тарою), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства, чим порушено пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації та пункт 2.5. Додатку № 4 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», не відповідає пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації та пункту 2.5. Додатку № 4 до тендерної документації, а тому умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Також, відповідно до пункт 2.5. проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації), що відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є невід’ємною частиною тендерної документації, Виконавець повинен забезпечувати дотримання правил санітарно-гігієнічних вимог при приготуванні та транспортуванні страв, відповідно до норм чинного законодавства України. Постачання готових страв до кожного роздавального пункту проводиться Виконавцем в окремій транспортній тарі, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості та температурного режиму готових страв під час транспортування. Для транспортування готових страв використовують термоси для перших страв та напоїв та підложки/лотки для других страв та десертів, що щільно закриваються кришками. Термоси та інші ємності, в яких передаються Замовнику готові страви є поворотною тарою, що повертаються Виконавцю у неушкодженому вигляді, при наступній передачі готових страв.
Відповідно до підпункту 11 пункту 2 Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2023/04/138 від 21.11.2023 року на Посуд одноразового використання з поліпропілену: стакан, миска, тарілка, кришка, лоток; Посуд одноразового використання з полістиролу: миска, тарілка, тарілка- фрі, креманка, ложка, виделка, ніж, ложечка, мішалка, лоток, кришка (файл. ВИСНОВОК СЕС ЛОТОК.pdf).
Вищезазначене свідчить, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ надано копію документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (лотки або контейнери, що є поворотною тарою), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства, чим порушено пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації та пункт 2.5. Додатку № 4 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», не відповідає пункту 19 Додатку № 7 до тендерної документації та пункту 2.5. Додатку № 4 до тендерної документації, а тому умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Всі докази викладені в скарзі і додатках до неї
-
Повʼязаний документ:
Скарга 08.04.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», винесеного у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-18-011114-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ce753bc3f7534607b4f7e3dcdffbbf0d
Заголовок пункту скарги:
Щодо документів про стан здоров'я працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
По-третє, відповідно до пункту 14 Додатку № 7 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації послуг, обов’язкова наявність кухарів, контролера якості, технолога, водія. За довідкою зазначити наступну інформацію (Зразок 2 до Додатку 1 тендерної документації): ПІБ, посада працівників, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки.
Відповідно до колонки 5 Зразку 2 до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен зазначити про Наявність медичної книжки (вказати дату останнього проходження медогляду та флюрографії).
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 31 від 21.02.2025 року (файл. довідка щодо працівників за зразком 2.pdf), де зазначено:
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано медичну карту Котляр Тимура Ігоровича, де зазначено дату проходження флюрографії – 08.01.2025 року, яку не зазначено у відповідній довідці, а також надано медичну книжку Заярської Олени Петрівни, де зазначено дату проходження останнього проходження медогляду – 15.08.2024 року, що також не зазначено у відповідній довідці, всупереч вимог тендерної документації в даній частині.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, документи, які надаються учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід підлягають виправлення в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», що є підставою для його скасування.
Відповідно до колонки 5 Зразку 2 до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен зазначити про Наявність медичної книжки (вказати дату останнього проходження медогляду та флюрографії).
На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 31 від 21.02.2025 року (файл. довідка щодо працівників за зразком 2.pdf), де зазначено:
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано медичну карту Котляр Тимура Ігоровича, де зазначено дату проходження флюрографії – 08.01.2025 року, яку не зазначено у відповідній довідці, а також надано медичну книжку Заярської Олени Петрівни, де зазначено дату проходження останнього проходження медогляду – 15.08.2024 року, що також не зазначено у відповідній довідці, всупереч вимог тендерної документації в даній частині.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, документи, які надаються учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід підлягають виправлення в порядку пункту 43 Особливостей, проте, всупереч вищезазначених положень чинного законодавства, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 43 Особливостей, що свідчить про неправомірність рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», що є підставою для його скасування.
×
-
Назва доказу:
Всі докази викладені в скарзі і додатках до неї
-
Повʼязаний документ:
Скарга 08.04.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», винесеного у процедурі закупівлі по предмету ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-18-011114-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Номер:
d995226f628b464a8b832035ef106326
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-011114-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга неправомірне відхилення UA-2025-02-18-011114-a.docx.asice.zip 10.03.2025 10:59
- Тех. карти Клінічна лікарня №4_compressed (1).pdf 10.03.2025 10:59
- ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 51.PDF 10.03.2025 10:59
- додаток № 2 «Примірне тижневе меню».xlsx 10.03.2025 10:59
- Тендерна документація_2025.docx 10.03.2025 10:59
- sign.p7s 10.03.2025 11:07
- Технологічна карта «Яйце відварене».pdf 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Ікра моркв’яна» (згідно збірника О.В. Швець).xlsx.asice.zip 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Ікра моркв’яна» (згідно збірника О.В. Швець).xlsx 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Ікра моркв’яна».pdf 21.03.2025 16:02
- Інформація щодо скарги про неправомірне відхилення UA-2025-02-18-011114-a.docx 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Яйце відварене».xls.asice.zip 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Ікра моркв’яна».xlsx 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Ікра моркв’яна».xlsx.asice.zip 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Яйце відварене».xls 21.03.2025 16:02
- Інформація щодо скарги про неправомірне відхилення UA-2025-02-18-011114-a.docx.asice.zip 21.03.2025 16:02
- Технологічна карта «Ікра моркв’яна» (згідно збірника О.В. Швець).pdf 21.03.2025 16:02
- ДСТУ 5028 2008 Яйця курячі харчові Технічні умови.pdf 21.03.2025 16:02
- рішення від 12.03.2025 № 3772.pdf 12.03.2025 16:42
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.03.2025 №705 та запит Скаржнику.pdf 20.03.2025 16:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2025 № 4831.pdf 28.03.2025 12:25
- рішення від 27.03.2025 № 4831.pdf 01.04.2025 16:38
- Пояснення по суті скарги.PDF 14.03.2025 15:38
- Пояснення по суті скарги.docx 14.03.2025 15:38
- Протокол про відміну прийнятого рішення.PDF 02.04.2025 11:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 11:53
Дата розгляду скарги:
20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2025 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2025 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"(і.к. 42234821) переможцем процедури закупівлі послуги та рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"(і.к. 35601826) у процесі закупівлі _ скасовані.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
940a6ee0cf3c4621a677533210e5f6a7
Заголовок пункту скарги:
неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-18-011114-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 26.02.2025 року до 16:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 6 923 930,00 UAH 6 699 998,99 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 7 243 242,00 UAH 6 699 999,00 UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 8 100 000,00 UAH
6 700 000,00 UAH
ФОП Рибка Юлія Василівна 8 900 000,00 UAH 8 900 000,00 UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №51 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05.03.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
ПО-ПЕРШЕ, щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» файлу з назвою «Протокол випробувань ВОДА 2025 рік.pdf» та неможливості, недоступності відкрити даний файл, а також, прирівняння його до фактичної відсутності.
Учасник не погоджується з даним рішенням уповноваженої особи через порушення право Скаржника на виправлення невідповідностей протягом 24 години, що передбачено п.43 Особливостей, оскільки протокол випробувань не змінить найменування послуги, його марку чи модель, і не вплине на технологічний процес приготування страви, що не призведе до зміни складу або способу приготування страви.
Аналогічна позиція була підтверджена рішенням Антимонопольного комітету рішенням №19227-р/пк-пз від 03.12.2024 року та рішенням №19226-р/пк-пз від 03.12.2024 року.
ПО-ДРУГЕ, щодо невідповідності карток-розкладок Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи, а саме:
Страва "Ікра моркв'яна"
Замовник зазначає, що тендерна пропозиція не містить картки-розкладки для цієї страви. Проте, у даному випадку відсутність окремих показників у картці-розкладці на страву «Ікра моркв'яна» є технічною неточністю, яка жодним чином не впливає на якість запропонованої послуги, не змінює склад або спосіб приготування страви, а також не впливає на її харчову цінність. Ця неточність могла виникнути внаслідок механічної помилки, технічного перенесення даних або людського фактору, що є допустимим у процесі підготовки великого обсягу документації. Крім того, відповідно до практики Антимонопольного комітету України (АМКУ), подання документації без картки-розкладки на одну страву не може бути підставою для відхилення всієї пропозиції.
Страва "Борщ з квасолею"
У картці-розкладці зазначена назва "Борщ з квасолею (без цукру)", що повністю відповідає вимогам меню «Дієт стіл 9 без цукру». Відсутність у документації прорахунку хімічного складу не є підставою для автоматичного відхилення, оскільки згідно з п. 16 ст. 29 Закону, замовник мав право звернутися за уточненням. У картці-розкладці для страви «Борщ з квасолею» було зазначено, що дана страва спеціально розроблена для дієтичного столу №9, який передбачає обмежене вживання цукру. При приготуванні страви не використовується додавання цукру відповідно до вимог дієтичного харчування, що забезпечує відповідність страви встановленим стандартам та вимогам тендерної документації.
Страва "Яйце відварне"
Відповідно до чинних нормативів, яйця є натуральним продуктом, маса якого може коливатися в межах встановлених категорій. Це зумовлено природними факторами та чинними державними стандартами, зокрема ДСТУ 5028:2008 «Яйця курячі харчові. Технічні умови».
У картках-розкладках загально прийнято зазначати яйця в штуках, а не в грамах, що пояснюється наступними об’єктивними причинами:
1. Точний контроль виходу продукту. У сфері громадського харчування та харчовій промисловості яйця зазвичай використовуються в штуках, оскільки технологічний процес приготування страв орієнтується саме на кількість яєць, а не на їхню точну вагу.
2. Фізична неможливість точного зважування. Яйця використовуються в натуральному вигляді, тобто з шкаралупою, а їхня маса нетто після очищення може варіюватися. Через це вказувати точну вагу у грамах для кожного яйця є недоцільним.
3. Стандартизація відповідно до ДСТУ. Постачальники реалізують яйця згідно з їхньою категорійністю, а не за точною масою кожного окремого яйця. У зв’язку з цим закупівля яєць суворо визначеної ваги є технічно неможливою.
4. Відповідність вимогам тендерної документації. У тендерній документації визначено необхідний вихід продукту – 60 г яйця. Водночас, середня маса яйця першої категорії складає від 55 до 64,9 г, що означає, що використання одного яйця повністю покриває встановлену норму.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підозрює змову під час проведення торгів на послуги з постачання лікувального харчування, що є недопустимим під час війни і Україні. Тим паче, мова йде про харчування хворих людей в тому числі і військовослужбовців, що є вкрай важливим і відповідальним і не повинна допускати недбалого та корупційного відношення.
Про можливу корупційну складову свідчить і той факт, що переможець торгів вже не один рік поспіль виграє даний тендер з найвищою ціною, відхиляючи всіх попередніх учасників.
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 26.02.2025 року до 16:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 6 923 930,00 UAH 6 699 998,99 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 7 243 242,00 UAH 6 699 999,00 UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 8 100 000,00 UAH
6 700 000,00 UAH
ФОП Рибка Юлія Василівна 8 900 000,00 UAH 8 900 000,00 UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №51 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 05.03.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
ПО-ПЕРШЕ, щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» файлу з назвою «Протокол випробувань ВОДА 2025 рік.pdf» та неможливості, недоступності відкрити даний файл, а також, прирівняння його до фактичної відсутності.
Учасник не погоджується з даним рішенням уповноваженої особи через порушення право Скаржника на виправлення невідповідностей протягом 24 години, що передбачено п.43 Особливостей, оскільки протокол випробувань не змінить найменування послуги, його марку чи модель, і не вплине на технологічний процес приготування страви, що не призведе до зміни складу або способу приготування страви.
Аналогічна позиція була підтверджена рішенням Антимонопольного комітету рішенням №19227-р/пк-пз від 03.12.2024 року та рішенням №19226-р/пк-пз від 03.12.2024 року.
ПО-ДРУГЕ, щодо невідповідності карток-розкладок Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи, а саме:
Страва "Ікра моркв'яна"
Замовник зазначає, що тендерна пропозиція не містить картки-розкладки для цієї страви. Проте, у даному випадку відсутність окремих показників у картці-розкладці на страву «Ікра моркв'яна» є технічною неточністю, яка жодним чином не впливає на якість запропонованої послуги, не змінює склад або спосіб приготування страви, а також не впливає на її харчову цінність. Ця неточність могла виникнути внаслідок механічної помилки, технічного перенесення даних або людського фактору, що є допустимим у процесі підготовки великого обсягу документації. Крім того, відповідно до практики Антимонопольного комітету України (АМКУ), подання документації без картки-розкладки на одну страву не може бути підставою для відхилення всієї пропозиції.
Страва "Борщ з квасолею"
У картці-розкладці зазначена назва "Борщ з квасолею (без цукру)", що повністю відповідає вимогам меню «Дієт стіл 9 без цукру». Відсутність у документації прорахунку хімічного складу не є підставою для автоматичного відхилення, оскільки згідно з п. 16 ст. 29 Закону, замовник мав право звернутися за уточненням. У картці-розкладці для страви «Борщ з квасолею» було зазначено, що дана страва спеціально розроблена для дієтичного столу №9, який передбачає обмежене вживання цукру. При приготуванні страви не використовується додавання цукру відповідно до вимог дієтичного харчування, що забезпечує відповідність страви встановленим стандартам та вимогам тендерної документації.
Страва "Яйце відварне"
Відповідно до чинних нормативів, яйця є натуральним продуктом, маса якого може коливатися в межах встановлених категорій. Це зумовлено природними факторами та чинними державними стандартами, зокрема ДСТУ 5028:2008 «Яйця курячі харчові. Технічні умови».
У картках-розкладках загально прийнято зазначати яйця в штуках, а не в грамах, що пояснюється наступними об’єктивними причинами:
1. Точний контроль виходу продукту. У сфері громадського харчування та харчовій промисловості яйця зазвичай використовуються в штуках, оскільки технологічний процес приготування страв орієнтується саме на кількість яєць, а не на їхню точну вагу.
2. Фізична неможливість точного зважування. Яйця використовуються в натуральному вигляді, тобто з шкаралупою, а їхня маса нетто після очищення може варіюватися. Через це вказувати точну вагу у грамах для кожного яйця є недоцільним.
3. Стандартизація відповідно до ДСТУ. Постачальники реалізують яйця згідно з їхньою категорійністю, а не за точною масою кожного окремого яйця. У зв’язку з цим закупівля яєць суворо визначеної ваги є технічно неможливою.
4. Відповідність вимогам тендерної документації. У тендерній документації визначено необхідний вихід продукту – 60 г яйця. Водночас, середня маса яйця першої категорії складає від 55 до 64,9 г, що означає, що використання одного яйця повністю покриває встановлену норму.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підозрює змову під час проведення торгів на послуги з постачання лікувального харчування, що є недопустимим під час війни і Україні. Тим паче, мова йде про харчування хворих людей в тому числі і військовослужбовців, що є вкрай важливим і відповідальним і не повинна допускати недбалого та корупційного відношення.
Про можливу корупційну складову свідчить і той факт, що переможець торгів вже не один рік поспіль виграє даний тендер з найвищою ціною, відхиляючи всіх попередніх учасників.
×
-
Назва доказу:
Тех. карти Клінічна лікарня №4
-
Повʼязаний документ:
Тех. карти Клінічна лікарня №4_compressed (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація_2025
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація_2025.docx
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення 51
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 51.PDF
-
-
Назва доказу:
додаток № 2 «Примірне тижневе меню»
-
Повʼязаний документ:
додаток № 2 «Примірне тижневе меню».xlsx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повністю скасувати своє протокольне рішенням № 51 від 05.03.2025 року щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»