-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Водонапірна башта)
Торги відмінено
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Номер:
ee708b72aabd4ebeb12fb73c590c5801
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-07-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2025 00:00
Період моніторингу:
07.03.2025 14:54 - 29.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.03.2025 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2025-02-18-004816-a, 18.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини 1 Порядку № 708.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-02-18-004816-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лохвиця-сервіс» Лохвицької міської ради (далі − Замовник) на 2025 UA-P-2025-02-19-002830-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.02.2025 № 17; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 № 20; запитання учасників процедури закупівлі від 18.02.2025, 19.02.2025 та відповіді замовника від 20.02.2025, 21.02.2025; вимоги про усунення порушень від 05.03.2025 № UA-2025-02-18-004816-a.c1 та рішення замовника від 07.03.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП Єгоров А.М.; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 22; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 13.03.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) в частині включення робіт до складу предмету закупівлі «Товар».
Так, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2025-02-18-004816-a предметом закупівлі є товар, а саме «Водонапірна башта».
Разом з цим, тендерна документація замовника (Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) містить наступні вимоги, а саме:
- «Водонапірна башта повинна поставлятися нефарбованою, в розрізі небільше, ніж на 3 частини. Зварювання і фарбування башти повинне бути здійснено на місці установки башти…»;
- «Водонапірна башта, повинна бути поґрунтована та пофарбована фарбою для харчових продуктів (харчовою емаллю) зсередини, поґрунтована та пофарбована фарбою по металу- зовні»;
- «Учасник включає до вартості тендерної пропозиції вартість башти, доставку башти, демонтаж існуючої башти, монтаж (установку) з підключенням до водогінної мережі нової башти своїми силами та технікою з урахуванням усіх податків, зборів та платежів»;
- «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції: На виконання робіт: Дозвіл державної служби України з питань праці (Держпраці) на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці».
Так, відповідно до пункту 34 статті 1 Закону товари - це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Поряд з цим, відповідно до пункту 27 статті 1 Закону роботи – це, зокрема, розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації.
Однак, моніторингом установлено, що замовником включено до предмету закупівлі роботи, а саме: «Учасник включає до вартості тендерної пропозиції вартість башти, доставку башти, демонтаж існуючої башти, монтаж (установку) з підключенням до водогінної мережі нової башти». Зазначене свідчить, що до складу товару окрім самого товару та послуг з його доставки, включено виконання робіт з демонтажу існуючої башти, установки нової башти, яка включає в себе фарбування, зварювання з підключенням до водогону.
Слід звернути увагу, що згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова) будівельні роботи це – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Також, моніторингом установлено, що в Додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації, визначено надання учасником документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції, в розрізі самого товару – башти і робіт з її установки, а саме:
1. На башту: сертифікат відповідності та паспорт;
2. На виконання робіт: Дозвіл державної служби України з питань праці (Держпраці) на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до пункту 3 частини 1 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Разом з цим відповідно до пункту 4 частини 1 Порядку № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Таким чином, замовником при визначенні предмету закупівлі «Товар» включено роботи, чим порушено пункт 3 частини 1 Порядку №708.
Період усунення порушень:
02.04.2025 18:40 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2025 18:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Висновок про результати моніторингу та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, по закупівлі UA-2025-02-18-004816-a повідомляєм слідуюче: В даний період проводиться перевірка закупівлі Комісією Антимонопольного комітету України і дану закупівлю призупинено. Після розблокування закупівлі будуть здійснені заходи по усуненню виявленого порушення, шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-02-18-004816-a.
Дата публікації звіту:
08.04.2025 08:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
30.04.2025 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
f70b3630467840cb9bd15bcd9d22cd1a
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 630000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-18-004816-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП Єгоров А.М. на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема в частині надання документів, а саме: сертифікату відповідності та паспорту на башту, дозвілу державної служби України з питань праці (Держпраці) на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ім'я учасника процедури закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2bce8bfb99524d1fb7a6007d600510ac
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.03.2025 17:37
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень щодо проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 630000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-18-004816-a) повідомляєм слідуюче:
1. По першому питанню: Комунальним підприємством «Лохвиця-сервіс» Лохвицької міської ради здійснювався попередній моніторинг цін на Водонапірну башту (далі-Товар), з урахуванням супутніх послуг по доставці товару, послуги погрузки та вигрузки водонапірної башти, демонтаж існуючої та монтаж нової, послуги автокрана під час демонтажу та монтажу башти), що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ( додаток 1)
2. По другому питанню: Замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП Єгоров А.М. на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема в частині надання документів, а саме: сертифікату відповідності та паспорту на башту, дозволу державної служби України з питань праці (Держпраці) на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ім'я учасника процедури закупівлі , Розгляд цих позицій проводився таким чином:
Згідно визначення п.34 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» Предметом даної закупівлі є товар - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Згідно положень п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) . Залучення субпідрядника/співвиконавця при закупівлі даного Товару не передбачено умовами тендерної документації.
Таким чином, згідно інформації листа вих.№ 37 від 26.02.2025 р., наданого ПП «Укркотлобуд», дане підприємство буде залучено учасником ФОП Єгоровим А.М. для надання послуг, пов’язаних з постачанням товару, який є предметом закупівлі. Вимог щодо надання окремих документів від сторонньої організації не передбачено. Таким чином, учасником ФОП Єгоров А.М. підтверджено маркування та наявність всіх документів, надання яких передбачено вимогами Додатку 4 до тендерної документації.
Учасником ФОП Єгоров А.М., шляхом надання техінчної специфікації вих.№30 від 26.02.2025 р. підтверджено, що витрати на вантажно-підіймальні пристрої та інші витрати для навантаження, розвантаження, зварювання башти, демонтажу існуючої башти та монтажу (установку) башти з підключенням до водогінної мережі-несе Постачальник.
Положеннями тендерної документації не передбачено умови, щоб предмет закупівлі був виключно власного виробництва, учасником ФОП Єгоров А.М. дотримано вимоги Додатку 4 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, який має бути виданий не раніше 2020 року та надано документи, подання яких передбачено розділом «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції (сканований в форматі PortableDocumentFormat)» Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи вимоги другого учасника ТОВ «ДЗЕТА ЛТД», щодо не відповідності кваліфікації учасника ФОП Єгоров А.М. З метою більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником ФОП Єгоров А.М. Замовником було прийнято рішення про повернення до кваліфікації та продовження терміну розгляду тендерної пропозиції ФОП Єгорова А.М., яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі , до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Номер:
3f27b1746f0247f5872d1cd4d2eb57c7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2025 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 630000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-18-004816-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Чому замовником не оприлюднено інформацію в про продовження розгляду тендерної пропозиції ФОП Єгоров А.М. в одноденний термін?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
674ac32155884b5db6704789522ebdec
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.03.2025 16:15
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 19.03.2025 року по закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Водонапірна башта) (за номером ID: UA-2025-02-18-004816-a) повідомляємо наступне:
Розглянувши вимогу Учасника ТОВ "ДЗЕТА ЛТД", з метою детальнішого аналізу документів та уточнень щодо невідповідності в технічних характеристиках тендерної пропозиції до вимог тендерної документації Учасника-переможця ФОП Єгоров А.М., виникла необхідність переглянути тендерну пропозицію ФОП Єгоров А.М.. Замовником було прийнято рішення № 25 від 07.03.2025 року про скасування рішення № 22 від 04.03.2025 року (про визначення переможцем закупівлі ФОП Єгоров А.М.) та повернення на кваліфікацію.
В ході повернення на кваліфікацію строк розгляду тендерної пропозиції оновився терміном до 14.03.2025 року.
Під час розгляду та більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих переможцем закупівлі ФОП Єгоров А.М., на третій день кваліфікації, а саме 11.03.2025 р. виникла потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Було прийнято рішення № 27 від 11.03.2025 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Повідомлення у вигляді протоколу № 27 від 11.03.2025 року, було оприлюднено в електронній системі закупівель в цей же день 11.03.2025 року.
Номер:
d8fea7ed73ee4ef585021c0ecb4cc76f
Назва:
Про виконання зовов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
Дата опублікування:
14.04.2025 18:16
Опис:
Відповідно до зовов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, за результатом проведеного моніторингу по закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Водонапірна башта) Комунальне підприємство "Лохвиця-сервіс" Лохвицької міської ради прийняло рішеня про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Водонапірна башта) (Протокол № 49 від 14.04.2025 року.