• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Водонапірна башта)

Торги відмінено

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Номер: ee708b72aabd4ebeb12fb73c590c5801
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-07-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.03.2025 14:54 - 29.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 17-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.03.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-02-18-004816-a, 18.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини 1 Порядку № 708. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-02-18-004816-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лохвиця-сервіс» Лохвицької міської ради (далі − Замовник) на 2025 UA-P-2025-02-19-002830-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.02.2025 № 17; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 № 20; запитання учасників процедури закупівлі від 18.02.2025, 19.02.2025 та відповіді замовника від 20.02.2025, 21.02.2025; вимоги про усунення порушень від 05.03.2025 № UA-2025-02-18-004816-a.c1 та рішення замовника від 07.03.2025; тендерну пропозицію учасника ФОП Єгоров А.М.; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 22; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 13.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) в частині включення робіт до складу предмету закупівлі «Товар». Так, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2025-02-18-004816-a предметом закупівлі є товар, а саме «Водонапірна башта». Разом з цим, тендерна документація замовника (Додаток 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації) містить наступні вимоги, а саме: - «Водонапірна башта повинна поставлятися нефарбованою, в розрізі небільше, ніж на 3 частини. Зварювання і фарбування башти повинне бути здійснено на місці установки башти…»; - «Водонапірна башта, повинна бути поґрунтована та пофарбована фарбою для харчових продуктів (харчовою емаллю) зсередини, поґрунтована та пофарбована фарбою по металу- зовні»; - «Учасник включає до вартості тендерної пропозиції вартість башти, доставку башти, демонтаж існуючої башти, монтаж (установку) з підключенням до водогінної мережі нової башти своїми силами та технікою з урахуванням усіх податків, зборів та платежів»; - «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції: На виконання робіт: Дозвіл державної служби України з питань праці (Держпраці) на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». Так, відповідно до пункту 34 статті 1 Закону товари - це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Поряд з цим, відповідно до пункту 27 статті 1 Закону роботи – це, зокрема, розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації. Однак, моніторингом установлено, що замовником включено до предмету закупівлі роботи, а саме: «Учасник включає до вартості тендерної пропозиції вартість башти, доставку башти, демонтаж існуючої башти, монтаж (установку) з підключенням до водогінної мережі нової башти». Зазначене свідчить, що до складу товару окрім самого товару та послуг з його доставки, включено виконання робіт з демонтажу існуючої башти, установки нової башти, яка включає в себе фарбування, зварювання з підключенням до водогону. Слід звернути увагу, що згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова) будівельні роботи це – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи. Також, моніторингом установлено, що в Додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації, визначено надання учасником документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції, в розрізі самого товару – башти і робіт з її установки, а саме: 1. На башту: сертифікат відповідності та паспорт; 2. На виконання робіт: Дозвіл державної служби України з питань праці (Держпраці) на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до пункту 3 частини 1 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з цим відповідно до пункту 4 частини 1 Порядку № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Таким чином, замовником при визначенні предмету закупівлі «Товар» включено роботи, чим порушено пункт 3 частини 1 Порядку №708.
Період усунення порушень: 02.04.2025 18:40 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2025 18:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок про результати моніторингу та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, по закупівлі UA-2025-02-18-004816-a повідомляєм слідуюче: В даний період проводиться перевірка закупівлі Комісією Антимонопольного комітету України і дану закупівлю призупинено. Після розблокування закупівлі будуть здійснені заходи по усуненню виявленого порушення, шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-02-18-004816-a.
Дата публікації звіту: 08.04.2025 08:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 30.04.2025 14:20

Запити/Пояснення