• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо та бензин А-95 за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 09130000-9 ”Нафта та дистиляти”

Завершена

722 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 612.85 UAH
Номер: b51a86551df94ea3b15d2f2cbe1ce7be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.04.2025 17:43 - 21.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 Одеса № 84 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.04.2025 № 84 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-02-18-004510-a 18.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.02.2025 № 1, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ-ОЙЛ» за номером UA-2025-02-18-004510-a.c1, рішення Комісії як органу оскарження від 13.03.2025 № 3972-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ-ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ-ОЙЛ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ТАТ-ОЙЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ТАТ-ОЙЛ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.02.2025 № 1/2, від 28.02.2025 № 1/3, від 20.03.2025 № 2003/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2025, договір від 26.03.2025 № К-ХБТ-26/03/25, пояснення Замовника, отримане 08.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. У Додатку 3 «Технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю: Дизельне паливо та бензин А-95 за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта та дистиляти» до тендерної документації Замовником зазначено, що паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів номіналом по 5, 10 або 20 л. на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі тощо, розташованих у межах села Дальник, Одеського району, Одеської області (із зазначенням адрес розташування АЗС) та надати ліцензію на право роздрібної торгівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАТ-ОЙЛ» надано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним від 12.11.2021 № 15210314202100091, яка видана Головним управлінням ДПС в Одеській області, та в якій зазначено адресу місця торгівлі: Україна, Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт Овідіополь, вул. Одеська, 17А, що розташовано не у межах села Дальник як вимагає Замовник, що не відповідає вимогам Додатка 3 до тендерної документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.05.2025 щодо вищезазначеної невідповідності Замовник 08.05.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення. Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАТ-ОЙЛ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТАТ-ОЙЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ТАТ-ОЙЛ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Період усунення порушень: 09.05.2025 15:25 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2025 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Південного офісу Держаудитслужби України від 09 травня 2025 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-18-004510-a, повідомляємо, що Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, взято зобов’язання недопущення порушень законодавства в подальшому, а також зобов’язано посилити контроль при організації та проведені процедур закупівель та підвищити кваліфікацію у сфері публічних закупівель шляхом проходження навчання.
Дата публікації звіту: 14.05.2025 11:10

Запити/Пояснення