• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Семенівської гімназії, за адресою: Київська область, Бориспільський район, с.Семенівка, вул. Центральна, 1 (Коригування) 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Торги відмінено

46 889 420.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234 447.10 UAH
Номер: 3d030172888743cf976c276c3fdbff83
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-07-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 07.04.2025 15:24 - 29.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2025 Одеса № 72 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 72 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2025-02-18-002514-a 18.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД та на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 01 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД та на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Студениківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.02.2025 № 49, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.02.2025 та 21.02.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.02.2025 та 24.02.2025, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.04.2025, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «СІНТА – СЕРВІС» (далі – ПП «СІНТА – СЕРВІС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СІНТА – СЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПП «СІНТА – СЕРВІС» виявлених Замовником невідповідностей, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-02-18-002514-a.b2, оприлюднену в електронній системі закупівель 12.04.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.04.2025 № 6559-р/пк-пз, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 78, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.04.2025, пояснення та документи Замовника, отримані 09.04.2025 та 14.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 2.1 пункту 2 Додатка 10 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, оформлені згідно з вимогами пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатка 5 до ТД. У пункті 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що відповідність поданої пропозиції за критерієм «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно з Додатком 5 до ТД та скан-копіями підтвердних документів. У Додатку 5 до ТД міститься форма довідки про наявність в учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, якою передбачено зазначення інформації щодо, зокрема, приналежності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та документа, що підтверджує таку приналежність. Також у Додатку 5 до ТД Замовником визначено, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, – на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. Учасник ПП «СІНТА – СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 04.03.2025 № 04/03-25/13 про наявність в учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, згідно з пунктом 16 якої учасник повідомляє про наявність у нього орендованого Автокрана КТА-250 реєстраційний номер АА 2811 НН. Також учасник ПП «СІНТА – СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № ААЕ036977 на Камаз 53229, тип спеціальний вантажний-с, реєстраційний номер АА2811НН, рік випуску 2006, власником якого є Баклан Ігор Петрович, та договір оренди транспортних засобів від 03.04.2023 № 03/04-23, укладений з фізичною особою громадянином України Бакланом Ігорем Петровичем. Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Проте наданий учасником ПП «СІНТА – СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції договір оренди транспортних засобів від 03.04.2023 № 03/04-23, укладений з фізичною особою громадянином України Бакланом Ігорем Петровичем, не посвідчений нотаріально та, відповідно, є нікчемним у розумінні закону, чим не підтверджено наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатка 10 до ТД, пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатка 5 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.04.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «СІНТА – СЕРВІС» вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатка 10 до ТД, пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатка 5 до ТД при наявності вищезазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник 14.04.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції зазначеного учасника вимогам ТД, оскільки згідно з вимогами Додатку 5 до ТД учасник повинен підтвердити наявність кожної одиниці обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці учасника. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «СІНТА – СЕРВІС» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 08.04.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СІНТА – СЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП «СІНТА – СЕРВІС» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо виправлення учасником помилки в частині надання у складі тендерної пропозиції договору оренди транспортних засобів від 03.04.2023 № 03/04-23, укладений з фізичною особою, який не посвідчений нотаріально та, відповідно, є нікчемним у розумінні закону, чим не підтверджено наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог ТД.
Період усунення порушень: 01.05.2025 15:05 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2025 15:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-18-002514-a від 01 травня 2025 року замовником здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема притягнена до матеріальної відповідальності уповноважена особа, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та буде направлена на навчання з публічних закупівель у 2025 р.
Дата публікації звіту: 07.05.2025 14:06

Запити/Пояснення