-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Семенівської гімназії, за адресою: Київська область, Бориспільський район, с.Семенівка, вул. Центральна, 1 (Коригування) 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Торги відмінено
46 889 420.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234 447.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 234 447.10 UAH
Період оскарження:
18.02.2025 10:22 - 08.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможця
Номер:
28f01326b840467c9c0772a2a4388efd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-002514-a.c3
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможця
Дата подачі:
14.05.2025 16:40
Вирішення:
Виконавчий комітет Студениківської сільської ради (далі – Замовник) розглянув Вимогу Дочірнього підприємства «СІТІБУД» Приватного акціонерного товариства «БУДІВЕЛЬНИК-14» (далі – Учасник) від 14.05.2025 № UA-2025-02-18-002514-a.c3, що викладена у формі вимоги про скасування рішення про визнання переможця від 13.05.2025 № 520, (далі – Вимога), у якій Учасник просить відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «СІНТА-СЕРВІС» (далі – Переможець).
У відповідь на Вимогу Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Тендерна пропозиція повинна складатися зокрема з документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно з підпунктом 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
За вимогами підпункту 5.1. пункту 5 Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Довідка за формою Додатку 5 до Тендерної документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 до Тендерної документації та скан-копіями підтвердних документів
Додатком 5 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
У складі своєї пропозиції Переможця надав Довідку про наявність в Переможця торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 04.03.2025 № 04/03-25/13 (далі – Довідка 13), у якій відобразив інформацію зокрема про наступне залучене (оендоване) майно, а саме Автокран КТА-250 (ДНЗ: АА2811НН) (далі – Автокран).
Переможець планував залучити Автокран на підставі договору оренди транспортного засобу від 03.04.2023 № 03/04-23 (далі – Договір 03/04-23). Договір 03/04-23 також наданий у складі тендерної пропозиції. Варто зазначити, що Договір 03/04-23 укладено між Переможцем та фізичною особою. Договір 03/04-23 не посвідчено нотаріально, про що також зауважено Учасником у Вимозі.
Замовник не заперечує факту надання Договір 03/04-23.
Водночас Замовник не може визначити надання Договору 03/04-23 як невідповідність виходячи з наступного.
Ні вимогами підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації не визначалось конкретного переліку та кількості транспортних засобів/будівельних машин, які повинен показати учасник у складі пропозиції для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію. Тобто не містили переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яке необхідно зазначити в довідці, зокрема, необхідності зазначення інформації у відповідності до наведених умов.
Навіть якщо і взяти до уваги невідповідність інформації в цій частині та відповідно не зауважувати на інформації щодо наявності саме Автокрану, Переможець в будь-якому випадку виконує умови підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації, як в частині кількості, так і обсягу транспортних засобів/будівельних машин.
Таким чином відсутня невідповідність в цій частині.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 09.01.2024 № 474-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-12-08-017357-a).
Що стосується виконання висновку моніторингу поточної процедури закупівлі від 01.05.2025, хоча і встановлено порушення в частині інформації про Автокран у Довідці 13 та нікчемності Договору 03/04-23, проте не встановлено зобов’язання щодо усунення такого порушення чи навіть відхилення пропозиції Переможця. Замовник звісно не погоджується з твердженням органу фінансового контролю. Проте через відсутність конкретного зобов’язання щодо усунення такого порушення відсутні і підстави для оскарження висновку до суду, адже в цій частині законні інтереси Замовника не порушені.
Щодо виконання інших зобов’язань, визначених висновком, ступінь їх виконання в подальшому підтверджує орган фінансового контролю. Навіть якщо і припустити, що висновок не виконано Замовником, його невиконання жодним чином не стосується питання кваліфікації Переможця. Тому і не може братися до уваги.
Враховуючи викладене відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця. Таким чином Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення уповноваженої особи
Номер:
16274748e73541f6a90f95a8f74c972b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-002514-a.b2
Назва:
СКАРГА на рішення уповноваженої особи
Скарга:
СКАРГА на рішення уповноваженої особи
Замовника про неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.04.2025 14:39
- Сеарга 12.04.2025 14:39
- Скарга 12.04.2025 14:39
- Скарга 12.04.2025 14:39
- Скарга 12.04.2025 14:39
- sign.p7s 12.04.2025 14:41
- Додаткові пояснення 21.04.2025 16:48
- Додаткові пояснення 21.04.2025 16:48
- Додаткові пояснення 21.04.2025 16:48
- Додаткові пояснення 21.04.2025 16:48
- sign.p7s 21.04.2025 16:51
- Рішення від 15.04.2025 №5914.pdf 15.04.2025 14:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 №6559.pdf 25.04.2025 14:07
- Рішення від 24.04.2025 №6559.pdf 29.04.2025 15:35
- Пояснення 17.04.2025 16:55
- Пояснення 17.04.2025 17:22
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 12.05.2025 14:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2025 14:55
Дата розгляду скарги:
24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2025 14:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2025 15:35
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2025 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії від 24.04.2025 № 6559-р/пк-пз вчинені дії щодо скасування рішення Замовника згідно з рішенням від 12.05.2025 № 103, що додано до матеріалів оскарження
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
47ce717fdb5c45a89b9fe570c876aca6
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на рішення уповноваженої особи Замовника про неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов’язати Замовника Виконавчий комітет Студениківської сільської ради скасувати рішення про визначення переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТА - СЕРВІС".
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника Виконавчий комітет Студениківської сільської ради скасувати рішення про визначення переможцяПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТА - СЕРВІС".
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможця
Номер:
92543c51d8464d55ba74a7a8be864a22
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-002514-a.b1
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення про визнання переможця
Дата подачі:
09.04.2025 18:35
Вирішення:
Виконавчий комітет Студениківської сільської ради (далі – Замовник) розглянув Вимогу Дочірнього підприємства «СІТІБУД» Приватного акціонерного товариства «БУДІВЕЛЬНИК-14» (далі – Учасник) від 09.04.2025 № UA-2025-02-18-002514-a.b1, що викладена у формі вимоги про скасування рішення про визнання переможця від 09.04.2025 № 420, (далі – Вимога), у якій Учасник просить відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «СІНТА-СЕРВІС» (далі – Переможець).
У відповідь на Вимогу Замовник повідомляє наступне.
І. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Тендерна пропозиція повинна складатися зокрема з:
- Документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації.
- Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації.
1. Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова).
За пунктом 3.1. розділу 3 Додатку 10 до Тендерної документації документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 до Тендерної документації.
Варто зазначити, що Додаток 3 до Тендерної документації не виділяє жодних вимог щодо надання учасником документів чи інформації у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до оголошення про проведення поточної процедури закупівлі та умов тендерної документації строк виконання робіт до 31.03.2026.
У складі своєї пропозиції Переможець надав Договірну ціну на будівництво Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Семенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Семенівка, вул. Центральна, 1(Коригування), що здійснюється в 2025 роцi.
Крім того у складі тендерної пропозиції Переможця наявний календарний графік виконання робіт від 04.03.2025 № 04/03-25/18 (далі – Графік) та Тендерна (цінова) пропозиція від 04.03.2025 № 04/03-25/19 (далі – Форма пропозиції), згідно яких Переможець зазначає, що строк виконання робіт зі сторони Переможця до 31.12.2025. Тим самим роботи будуть виконані Переможцем саме в 2025 році.
Як зауважив Учасник у Вимозі, форма цінової пропозиції згідно Настанови повинна містити інформацію про рік, у якому буде виконана робота, та окремо наголосив, що визначення року у договірній ціні не відповідає строку виконання робіт.
Проте таке твердження є хибним, оскільки як вже наведено вище згідно Графіку та Форми пропозиції Переможець виконає роботи за предметом закупівлі саме в 2025 році.
Крім того, вимоги щодо надання у складі пропозиції спірних документів визначались основним текстом Тендерної документації. Поряд з цим додатки з переліком документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не передбачали наведених документів.
Згідно останнього абзацу пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці 10 пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Тобто навіть якщо і припустити, що в наведеному документі може бути невідповідність, така невідповідність неможе братись до уваги, оскільки документ не вимагався відповідним додатком.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 19.11.2024 № 18588-р/пк-пз (закупівля № UA-2024-09-27-010958-a).
2. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- проектом календарного графіку виконання робіт.
За оголошенням про проведення поточної процедури закупівлі та умовами тендерної документації строк виконання робіт до 31.03.2026.
У складі тендерної пропозиції Переможця наявний Графік, згідно з яким строк виконання робіт зі сторони Переможця до 31.12.2025. Тобто Переможець гарантує виконання робіт за предметом закупівлі не пізніше 31.03.2026.
У Вимозі Учасник наголошує на чіткості строку виконання робіт. Проте Тендерною документацією не передбачено конкретно, щоб роботи за предметом закупівлі чи останній його етап були завершені саме 31.03.2026.
Тобто в будь-якому випадку Графік відповідає та не суперечить строкам виконання робіт за умовами поточної процедури закупівлі.
3. Відповідно до пункту 4.1. розділу 4 Додатку 10 до Тендерної документації учасники у складі своєї пропозиції повинні надати тендерну пропозицію (цінову), оформлену згідно вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимог і форми у Додатку 1 до Тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Переможця наявна Форма пропозиції, складена за формою Додатку 1 до Тендерної документації, у якій Переможець зокрема зазначив строк виконання робіт до 31.12.2025.
Щодо цієї частини у Вимозі Учасник також наголошує на чіткості строку виконання робіт. Проте знову ж таки Тендерною документацією не передбачено конкретно, щоб роботи за предметом закупівлі чи останній його етап були завершені саме 31.03.2026.
Тобто строк виконання робіт згідно з Формою пропозиції відповідає та не суперечить строкам виконання робіт за умовами поточної процедури закупівлі.
4. У Вимозі Учасник зауважив, що Графік складений на 2025 рік.
Проте тендерною документацією не встановлено жодних вимог до оформлення проєкту календарного графіку виконання робіт.
5. У Вимозі Учасник наголосив, що у складі пропозиції Переможця наявний проєкт договору, у якому відсутня інформація про ціни на матеріальні ресурси, як Додаток до договору, що не відповідає вимогам Документації.
Своєю чергою умовами Тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі пропозиції проєкту договору в тому числі з усіма додатками.
6. У Вимозі Учасник зауважив, що документи проектно-кошторисної документації, надані Переможцем у складі пропозиції та які вимагались згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації, складені проєктантом Козак, в той час коли на виконання вимог підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації Переможець про нього інформації не надав.
Проте Тендерною документацією не вимагалось складення проектно-кошторисної документації інженером-проектувальником, про якого потрібно було б зазначити інформацію на виконання вимог підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації.
7. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- Пояснювальна записка.
У складі пропозиції Переможця наявна пояснювальна записка.
У Вимозі наголошує, що розрахунки у наведених документах здійснено невірно, а саме неправильно застосовано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу та рівень середньомісячної заробітної плати.
Пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Відповідно до Указу Президента «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, в Україні введено правовий режим воєнного стану до 09.05.2025.
Враховуючи наявність правового режиму воєнного стану, включаючи норми Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік становить 169,58 людино-години.
Виходячи зі змісту Пояснювальної записки, що надав Учасник у складі своєї пропозиції, середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 166,67 людино-години.
Водночас Тендерна документація не містить чітких вимог щодо показника середньомісячної норми тривалості робочого часу та середньомісячної зарплати.
Учасником тендерна пропозиція подалась в межах строку подання тендерних пропозицій, а саме у строк до 11.03.2025 00:00.
Щодо визначення середньомісячної тривалості робочого часу - 2025 у будівництві, у військовий час, внаслідок продовження воєнного стану в 2025 році, розрахунок доводиться оновлювати на постійній основі.
Розрахунки змін людино-години 2025 року для кошторисів у будівництві залежно від тижневого графіку роботи, що розраховані відповідно до вимог діючого законодавства, та не повинні перевищувати нормативний показник 169,58 людино-години.
Так, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу у 2025 році є динамічним, залежить від тривалості військового стану та змінюється кожні 90 діб і можуть регулюватися розпорядчими актами підприємства.
Станом на період подачі учасниками пропозицій середньомісячна норма робочого часу згідно Пояснювальної записки становила 166,67, що не перевищує показник 169,58 людино-години, як розрахунковий на 2025 рік з урахуванням правового режиму воєнного стану.
Знову ж таки, як зазначалось вище, вимоги щодо надання у складі пропозиції спірних документів визначались основним текстом Тендерної документації. Поряд з цим додатки з переліком документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не передбачали наведених документів.
Тобто навіть якщо і припустити, що в наведеному документі може бути невідповідність, така невідповідність не може братись до уваги, оскільки документ не вимагався відповідним додатком.
Враховуючи викладене відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця. Таким чином Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено