• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Усі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так і іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

4 634 603.91 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Номер: 12a9478de90f478fa6ae3e304edc84f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2025 11:48 - 26.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-17-011850-a 17.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ГРАНДШИНА» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, статті 5 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС», ТОВ «СП ТАТА ГРУП», ТОВ «РОХО», ТОВ «ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2025 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (далі – ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС»), приватного підприємства «ГРАНДШИНА» (далі – ПП «ГРАНДШИНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СП ТАТА ГРУП» (далі – ТОВ «СП ТАТА ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОХО» (далі – ТОВ «РОХО»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 124, від 25.03.2025 № 139, від 03.04.2025 № 190, від 10.04.2025 № 151, від 24.04.2025 № 171, від 16.05.2025 № 211, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2025 № 7334-р/пк-пз (далі - Комісії АМКУ), договір поставки від 29.05.2025 № 53-122-01-25-16250 на суму 4 442 107,80 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 06.06.2025 та 19.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку А «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів, зокрема: «Документ «Тендерну пропозицію (цінову)» згідно з додатком 1 до тендерної документації, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі.». В додатку 1 до тендерної документації зазначено вимогу: «при поданні тендерної пропозиції обов’язкове заповнення колонки «Виробник, країна походження товару». На виконання вищезазначеної вимоги, учасник ПП «ГРАНДШИНА» у складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція (цінова)» (далі – Тендерна пропозиція) (файл Додаток_1_зм_2.pdf), в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі та в колонці «Виробник, країна походження товару» зазначив інформацію щодо виробника та країни походження товару. Замовником, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.03.2025 № 139, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ГРАНДШИНА» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей). Тендерна пропозиція Приватного підприємства «Грандшина» не відповідає вимогам тендерної документації та умовам технічної специфікації, оскільки учасник процедури закупівлі: по позиції 15 зазначив найменування товару «Шина 280х508 (10.00R20) БЦІ-185 (ВСІ-185)», виробник «Satoya. Китай», зазначене маркування шини належить виробнику «Росава, Україна»; по позиції 19 зазначив найменування товару «Шина 260-508 (9.00R20) I-H1425 (I-N142В)», виробник «Satoya. Китай», зазначене маркування шини належить виробнику «Росава, Україна»; по позиції 22 зазначив найменування товару «Шина 320x508R (12.00R20) I-337 У-8 (I-337, U8)», виробник «Satoyа. Китай», зазначене маркування шини належить виробнику «Росава, Україна»; по позиції 23 зазначив найменування товару «Шина 240x508 (8.25R20) ВС-57», виробник «Satoya. Китай», зазначене маркування шини належить виробнику «Росава, Україна». Отже, Замовником виявлено невідповідність в наданій учасником ПП «ГРАНДШИНА» тендерній пропозиції в частині інформації щодо виробника та країни походження товару по позиціям 15, 19, 22, 23, яка не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, зокрема, інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначена в Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Відповідно до пункту 2 Додатку А «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів, зокрема документ «Технічна специфікація» згідно з додатком 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що учасник ПП «ГРАНДШИНА» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, зокрема, надав документ «Технічна специфікація», що відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», а також у складі своєї тендерної пропозиції надав файл (Порівняльна таблиця.pdf), в якій зазначив інформацію про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Зазначене вказує на те, що учасником ПП «ГРАНДШИНА» було запропоновано товар, який відповідає вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. На запит Держаудитслужби від 16.06.2025, Замовник через електронну систему закупівель 19.06.2025 надав пояснення, у якому зазначив: «Позиція АМКУ щодо уточнення інформації про виробника товару є однозначною, а саме в рішеннях АМКУ № 12298-р/пк-пз від 08.08.2023 та 13840-р/пк-пз від 31.08.2023 (номер закупівлі в ЦБД UA-2023-07-04-012858-a) визначено, що «пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.» Слід зауважити, що в замовника, щодо дій якого було вищезгадане оскарження, також інформація про виробника вимагалася в ціновій пропозиції згідно додатку 5 до ТД. Також одна із останніх скарг до АМКУ пов’язаних із зазначенням та уточненням інформації щодо виробника товару подана на прийняття рішень філією «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» на закупівлю UA-2025-05-07-007632-a – Сіль технічна. Рішення АМКУ 8848-р/пк-пз від 03.06.2025 щодо розгляду цієї скарги також є однозначним, де зазначено «відсутність інформації про виробника та країну походження запропонованого скаржником товару, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави в цій частині.». Вищезазначені пояснення не спростовують факту порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПП «ГРАНДШИНА» невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасником процедури закупівлі ПП «ГРАНДШИНА» виправлення помилки в заповнених позиціях 15, 19, 22 та 23 «Виробник. Країна походження товару» в тендерній пропозиції (ціновій) на запропонований товар, чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ГРАНДШИНА» з підстав не відповідності вимогам тендерної документації та умовам технічної специфікації, є безпідставними та таким що суперечить вимогам законодавства. Таким чином, Замовник за відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ГРАНДШИНА», чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Слід відмітити, що різниця між остаточною ціновою пропозицією ПП «ГРАНДШИНА», яка становить 2 969 998,00 грн без ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «ГАРАНТ БУД ПРОЕКТ», яка становить – 4 442 107,80 грн без ПДВ складає 1 472 109,80 грн без ПДВ. Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень: 26.06.2025 16:56 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2025 16:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-17-011850-a оскаржено до суду. 09.07.2025 до Київського окружного адміністративного суду направлено позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-17-011850-a (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності).
Дата публікації: 10.07.2025 10:54
Дата відкриття провадження: 01.09.2025 00:00
Номер відкриття провадження: № 320/35468/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-17-011850-a від 26.06.2025 Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-17-011850-a виявлені порушення за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «ГРАНДШИНА» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами (далі – Особливості), статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Розгляд тендерних пропозицій у філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» відбувається відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу другого статті 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель, а також відповідно до пункту 5 статті 3 завданням АМКУ є здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері публічних закупівель. Тобто, Замовник, керуючись законодавством у сфері публічних закупівель, повинен також враховувати позиції контролюючих органів України з відповідних питань, які виникають у цій сфері. Позиція АМКУ щодо уточнення інформації про виробника товару є чіткою та однозначною, а саме: в рішеннях АМКУ № 12298-р/пк-пз від 08.08.2023 та № 13840-р/пк-пз від 31.08.2023 (№ закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2023-07-04-012858-a) зазначено, що «пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації». Слід зауважити, що в Замовника, дії якого оскаржувалися, інформація про виробника також вимагалася в ціновій пропозиції згідно з додатком 5 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». Також, одна із останніх скарг до АМКУ пов’язаних із зазначенням та уточненням інформації щодо виробника товару, подана на прийняття рішення філією «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» на закупівлю за № UA-2025-05-07-007632-a – Сіль технічна. Рішення АМКУ № 8848-р/пк-пз від 03.06.2025 щодо розгляду цієї скарги також є однозначним, де чітко зазначено наступне: «відсутність інформації про виробника та країну походження запропонованого скаржником товару, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави в цій частині». Таким чином, АМКУ є одним із контролюючих органів у сфері публічних закупівель, тому Замовники зобов’язані керуватися та виконувати його рішення. Зважаючи на вищезазначену інформацію, немає значення в якому документі міститься інформація щодо виробника товару, вона однаково не підпадає під норми пункту 43 Особливостей. Тому, Замовник, керуючись такими рішеннями АМКУ відхиляє пропозиції учасників, які не зазначили або некоректно зазначили інформацію про виробника товару відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей). При цьому запевняємо, що філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» не перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, а лише дотримується норм чинного законодавства з метою забезпечення належної реалізації прав і законних інтересів учасників правовідносин у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 02.07.2025 17:06

Запити/Пояснення