-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Завершена
20 318 559.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 203 185.59 UAH
мін. крок: 1% або 203 185.59 UAH
Номер:
6ae2be8e54a7409e8298b0322579d0c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:25 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2025-02-17-008169-a 17.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», ТОВ «МАРКЕТПРОМ», ФОП «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» та ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2025 № 67/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»), товариства з обмеженої відповідальністю «МАРКЕТПРОМ» (далі – ТОВ «МАРКЕТПРОМ»), фізичної особи-підприємця «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА» (далі – ФОП «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА») та товариства з обмеженої відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»), вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» до 13.03.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.03.2025 № 25, від 10.03.2025 № 28 та № 29 та від 13.03.2025 № 39, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025, договір про надання послуг від 21.03.2025 № Т-12 на суму 16 789 997,05 без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 31.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 9 додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовником встановлено, що учасник надає гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість Замовнику перевірити складські та виробничі приміщення, що будуть використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх відповідності вимогам проєкту договору та тендерної документації Замовника. У разі ненадання такої можливості Замовнику або виявлення Замовником невідповідності матеріально-технічної бази, або технологічного процесу, що вимагається Замовником, Замовник має право відхилити пропозицію такого Учасника.
Однак зазначена вимога не корелюється та не відповідає нормі пункту 44 Особливостей якими визначено чіткий та виключний перелік випадків за настання яких Замовник зобовязаний відхилити тендерну пропозицію, а також вимогам пункту 45 Особливостей, яким передбачено випадки, за настання яких Замовник може відхилити тендерну пропозицію.
Отже на порушення вимог пункт 28 Особливостей тендерна документація складена Замовником без врахування вимог пунктів 44 та 45 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.04.2025 16:20 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-17-008169-a (в порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Дата публікації звіту:
16.04.2025 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
0497b6993490471eb21a5a637205ce5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 08:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-008169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3b4d4d4467b94b8f8b0b2615479380fa
Назва:
Пояснення на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за «Єдиним закупівельним словником» код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-17-008169-a.
Дата опублікування:
31.03.2025 15:20
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості
предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін,
відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
1. Вид предмета закупівлі: послуги.
2. Назва предмета закупівлі: «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів».
3. Код за «Єдиним закупівельним словником»:
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
4. Місце надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65; вул. Степана Бандери, 26; вул. Філософська, 62.
5. Розмір бюджетних призначень КЕКВ 2240– 20 318 559 грн.
Організація системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я відбувається згідно Наказу МОЗ України № 931 від 29.10.2013р.
Лікувальне харчування хворого є невід’ємною складовою лікувального процесу.
В основу системи лікувального харчування покладено принципи достатнього та збалансованого харчування. Харчування хворих базується на основі потреб у харчових речовинах та енергії здорової людини.
До співвідношення окремих харчових речовин вносяться корективи, які відповідають особливостям патогенезу, клінічного перебігу, стадії хвороби рівню та характеру метаболічних зрушень.
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг у 2025 році була здійснена закупівля Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за «Єдиним закупівельним словником» код ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-17-008169-a.
Технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг для
КНП « КЛШМД» ДМР визначаються через особливі вимоги безпеки, харчування та життєвого циклу пацієнтів, а саме:
- лікарня має пацієнтів з різними медичними діагнозами, які можуть вимагати спеціального харчування;
- оскільки пацієнти в лікарні можуть бути вразливими до інфекцій та інших проблем зі здоров'ям, дотримування учасником строгих стандартів щодо безпеки та гігієни харчування є важливим ;
- учасник повинен забезпечити безпечну та своєчасну доставку їжі до лікарні, а також її належну обробку та зберігання відповідно до стандартів;
- розробка специфікацій щодо меню (види страв, склади, порції);
- вимоги до харчових продуктів (свіжість, якість, безпечність);
- залучення дієтологів та медичних працівників для оцінки меню та дієтичних вимог.
Технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі:
1. Харчування, що надається, повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів та розробленого Замовником тижневого меню;
2. Технологічною моделлю організації лікарняного харчування є фабрика-кухня. На підтвердження можливості надавати послуги за вищевказаною технологічною моделлю харчування, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати рішення про державну реєстрацію потужності із видом діяльності фабрика – кухня, видане на ім’я Учасника;
3. Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам( див. ДОДАТОК 4 до тендерної документації);
4. На страви, які вказані у примірному тижневому меню, Учасник повинен надавати картки-розкладки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви;
5. Ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки;
6. Процес приготування страв має здійснюватись із використанням якісної води, придатної для споживання. Тому Учасник має надати протокол випробувань води за адресою точки виробничих потужностей Учасника, виданий не раніше 2024 року або надати лист-пояснення щодо того, яку воду планує використовувати Учасник та протокол випробувать води;
7. Учасники надають інформацію про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях. На підтвердження даної інформації учасником надається сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів, стосовно виробництва ISO 22000:2019, сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва ISO 9001:2015, сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва ISO 14001:2015 (діючі на момент подання тендерних пропозицій), видані акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції. Також у складі тендерної пропозиції надати Наказ про призначення групи безпечності харчових продуктів та положення про групу безпечності харчових продуктів;
8. Учасник на відповідність вказаним технічним вимогам, повинен надати у складі пропозиції наступні документи:
- Довідку у довільній формі про наявність виробничої потужності або виробничих потужностей для виготовлення готових страв, які знаходяться не на території об’єкту Замовника в межах м. Дніпро;
- Рішення про державну реєстрацію потужностей на діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу, видане на ім’я Учасника;
- Рішення про державну реєстрацію потужностей на виробництво харчових продуктів, видане на ім’я Учасника;
- Експлуатаційній дозвіл на потужності з виробництва, зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження, виданий на ім’я Учасника;
- Договір із акредитованою лабораторією на дослідження/випробування харчової продукції, укладений з виробником готової продукції з терміном дії не менше, ніж до 31.12.2025р;
- Технічні умови на виробництво готових кулінарних страв для лікарняного харчування.
9. Учасник надає сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503) та акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР)» видані на складські та виробничі приміщення у 2024 році;
10. Сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(і) засіб(би),вказані Учасником, виданий на ім’я Учасника датований не раніше 2024 року.
Керуючись положеннями наказу Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства від 18.12.2020 за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено визначення очікуваної вартості Предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін на підставі аналізу ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій від виконавців аналогічних послуг на момент вивчення ринку.
Аналіз ринкових цін здійснюється за умови врахування наступних характеристик:
Спеціалізованість джерела. Вважається, що джерело є спеціалізованим у випадку, якщо переважна більшість інформації наявної у цьому джерелі, стосується сфери відповідних товарів, щодо яких здійснюється аналіз поточних цін.
Актуальність джерела. Джерело вважається актуальним, якщо за результатами перевірки встановлено, що термін оновлення даних не перевищує 3 (трьох) календарних місяців.
Репутація джерела. Визначається виходячи з того, чи наявна у відкритих джерелах інформація негативного характеру, що свідчить про необʼєктивність або упередженість інформації, зазначеного у такому джерелі або інші факти, що ставлять під сумнів достовірність зазначеної інформації.
Отримано та проведено аналіз комерційних пропозицій потенційних постачальників Кейтерингових послуг ( скан.копії комерційних пропозицій додаються) :
№ 1 – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» – 19 705 406,70 грн.
№ 2 – ФОП РИБКА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА – 20 931 709,41 грн.
Визначення очікуваної ціни.
Визначити очікувану ціну як середньоарифметичне значення на предмет закупівлі за формулою:
Сц= Цод1+Цод2….+Цод n
К
де:
Сц - середня ціна;
Цод - запропонований варіант ціни;
К - кількість пропозицій ціни.
Висновок.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, методом порівняння ринкових цін.
За розрахунком очікувана вартість на Кейтерингові послуги становить –
20 318 558, 055 грн. (20 318 559 грн.)
Обґрунтування очікуваної вартості
предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін,
відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
1. Вид предмета закупівлі: послуги.
2. Назва предмета закупівлі: «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів».
3. Код за «Єдиним закупівельним словником»:
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
4. Місце надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65; вул. Степана Бандери, 26; вул. Філософська, 62.
5. Розмір бюджетних призначень КЕКВ 2240– 20 318 559 грн.
Організація системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я відбувається згідно Наказу МОЗ України № 931 від 29.10.2013р.
Лікувальне харчування хворого є невід’ємною складовою лікувального процесу.
В основу системи лікувального харчування покладено принципи достатнього та збалансованого харчування. Харчування хворих базується на основі потреб у харчових речовинах та енергії здорової людини.
До співвідношення окремих харчових речовин вносяться корективи, які відповідають особливостям патогенезу, клінічного перебігу, стадії хвороби рівню та характеру метаболічних зрушень.
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг у 2025 році була здійснена закупівля Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за «Єдиним закупівельним словником» код ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-17-008169-a.
Технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг для
КНП « КЛШМД» ДМР визначаються через особливі вимоги безпеки, харчування та життєвого циклу пацієнтів, а саме:
- лікарня має пацієнтів з різними медичними діагнозами, які можуть вимагати спеціального харчування;
- оскільки пацієнти в лікарні можуть бути вразливими до інфекцій та інших проблем зі здоров'ям, дотримування учасником строгих стандартів щодо безпеки та гігієни харчування є важливим ;
- учасник повинен забезпечити безпечну та своєчасну доставку їжі до лікарні, а також її належну обробку та зберігання відповідно до стандартів;
- розробка специфікацій щодо меню (види страв, склади, порції);
- вимоги до харчових продуктів (свіжість, якість, безпечність);
- залучення дієтологів та медичних працівників для оцінки меню та дієтичних вимог.
Технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі:
1. Харчування, що надається, повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів та розробленого Замовником тижневого меню;
2. Технологічною моделлю організації лікарняного харчування є фабрика-кухня. На підтвердження можливості надавати послуги за вищевказаною технологічною моделлю харчування, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати рішення про державну реєстрацію потужності із видом діяльності фабрика – кухня, видане на ім’я Учасника;
3. Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам( див. ДОДАТОК 4 до тендерної документації);
4. На страви, які вказані у примірному тижневому меню, Учасник повинен надавати картки-розкладки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви;
5. Ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки;
6. Процес приготування страв має здійснюватись із використанням якісної води, придатної для споживання. Тому Учасник має надати протокол випробувань води за адресою точки виробничих потужностей Учасника, виданий не раніше 2024 року або надати лист-пояснення щодо того, яку воду планує використовувати Учасник та протокол випробувать води;
7. Учасники надають інформацію про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях. На підтвердження даної інформації учасником надається сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів, стосовно виробництва ISO 22000:2019, сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва ISO 9001:2015, сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва ISO 14001:2015 (діючі на момент подання тендерних пропозицій), видані акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції. Також у складі тендерної пропозиції надати Наказ про призначення групи безпечності харчових продуктів та положення про групу безпечності харчових продуктів;
8. Учасник на відповідність вказаним технічним вимогам, повинен надати у складі пропозиції наступні документи:
- Довідку у довільній формі про наявність виробничої потужності або виробничих потужностей для виготовлення готових страв, які знаходяться не на території об’єкту Замовника в межах м. Дніпро;
- Рішення про державну реєстрацію потужностей на діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу, видане на ім’я Учасника;
- Рішення про державну реєстрацію потужностей на виробництво харчових продуктів, видане на ім’я Учасника;
- Експлуатаційній дозвіл на потужності з виробництва, зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження, виданий на ім’я Учасника;
- Договір із акредитованою лабораторією на дослідження/випробування харчової продукції, укладений з виробником готової продукції з терміном дії не менше, ніж до 31.12.2025р;
- Технічні умови на виробництво готових кулінарних страв для лікарняного харчування.
9. Учасник надає сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503) та акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР)» видані на складські та виробничі приміщення у 2024 році;
10. Сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(і) засіб(би),вказані Учасником, виданий на ім’я Учасника датований не раніше 2024 року.
Керуючись положеннями наказу Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства від 18.12.2020 за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено визначення очікуваної вартості Предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін на підставі аналізу ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій від виконавців аналогічних послуг на момент вивчення ринку.
Аналіз ринкових цін здійснюється за умови врахування наступних характеристик:
Спеціалізованість джерела. Вважається, що джерело є спеціалізованим у випадку, якщо переважна більшість інформації наявної у цьому джерелі, стосується сфери відповідних товарів, щодо яких здійснюється аналіз поточних цін.
Актуальність джерела. Джерело вважається актуальним, якщо за результатами перевірки встановлено, що термін оновлення даних не перевищує 3 (трьох) календарних місяців.
Репутація джерела. Визначається виходячи з того, чи наявна у відкритих джерелах інформація негативного характеру, що свідчить про необʼєктивність або упередженість інформації, зазначеного у такому джерелі або інші факти, що ставлять під сумнів достовірність зазначеної інформації.
Отримано та проведено аналіз комерційних пропозицій потенційних постачальників Кейтерингових послуг ( скан.копії комерційних пропозицій додаються) :
№ 1 – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» – 19 705 406,70 грн.
№ 2 – ФОП РИБКА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА – 20 931 709,41 грн.
Визначення очікуваної ціни.
Визначити очікувану ціну як середньоарифметичне значення на предмет закупівлі за формулою:
Сц= Цод1+Цод2….+Цод n
К
де:
Сц - середня ціна;
Цод - запропонований варіант ціни;
К - кількість пропозицій ціни.
Висновок.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, методом порівняння ринкових цін.
За розрахунком очікувана вартість на Кейтерингові послуги становить –
20 318 558, 055 грн. (20 318 559 грн.)
Обґрунтування очікуваної вартості
предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін,
відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
1. Вид предмета закупівлі: послуги.
2. Назва предмета закупівлі: «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів».
3. Код за «Єдиним закупівельним словником»:
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
4. Місце надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65; вул. Степана Бандери, 26; вул. Філософська, 62.
5. Розмір бюджетних призначень КЕКВ 2240– 20 318 559 грн.
Організація системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я відбувається згідно Наказу МОЗ України № 931 від 29.10.2013р.
Лікувальне харчування хворого є невід’ємною складовою лікувального процесу.
В основу системи лікувального харчування покладено принципи достатнього та збалансованого харчування. Харчування хворих базується на основі потреб у харчових речовинах та енергії здорової людини.
До співвідношення окремих харчових речовин вносяться корективи, які відповідають особливостям патогенезу, клінічного перебігу, стадії хвороби рівню та характеру метаболічних зрушень.
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг у 2025 році була здійснена закупівля Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за «Єдиним закупівельним словником» код ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-17-008169-a.
Технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг для
КНП « КЛШМД» ДМР визначаються через особливі вимоги безпеки, харчування та життєвого циклу пацієнтів, а саме:
- лікарня має пацієнтів з різними медичними діагнозами, які можуть вимагати спеціального харчування;
- оскільки пацієнти в лікарні можуть бути вразливими до інфекцій та інших проблем зі здоров'ям, дотримування учасником строгих стандартів щодо безпеки та гігієни харчування є важливим ;
- учасник повинен забезпечити безпечну та своєчасну доставку їжі до лікарні, а також її належну обробку та зберігання відповідно до стандартів;
- розробка специфікацій щодо меню (види страв, склади, порції);
- вимоги до харчових продуктів (свіжість, якість, безпечність);
- залучення дієтологів та медичних працівників для оцінки меню та дієтичних вимог.
Технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі:
1. Харчування, що надається, повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів та розробленого Замовником тижневого меню;
2. Технологічною моделлю організації лікарняного харчування є фабрика-кухня. На підтвердження можливості надавати послуги за вищевказаною технологічною моделлю харчування, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати рішення про державну реєстрацію потужності із видом діяльності фабрика – кухня, видане на ім’я Учасника;
3. Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає нормативним документам( див. ДОДАТОК 4 до тендерної документації);
4. На страви, які вказані у примірному тижневому меню, Учасник повинен надавати картки-розкладки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви;
5. Ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки;
6. Процес приготування страв має здійснюватись із використанням якісної води, придатної для споживання. Тому Учасник має надати протокол випробувань води за адресою точки виробничих потужностей Учасника, виданий не раніше 2024 року або надати лист-пояснення щодо того, яку воду планує використовувати Учасник та протокол випробувать води;
7. Учасники надають інформацію про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях. На підтвердження даної інформації учасником надається сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів, стосовно виробництва ISO 22000:2019, сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва ISO 9001:2015, сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва ISO 14001:2015 (діючі на момент подання тендерних пропозицій), видані акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції. Також у складі тендерної пропозиції надати Наказ про призначення групи безпечності харчових продуктів та положення про групу безпечності харчових продуктів;
8. Учасник на відповідність вказаним технічним вимогам, повинен надати у складі пропозиції наступні документи:
- Довідку у довільній формі про наявність виробничої потужності або виробничих потужностей для виготовлення готових страв, які знаходяться не на території об’єкту Замовника в межах м. Дніпро;
- Рішення про державну реєстрацію потужностей на діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу, видане на ім’я Учасника;
- Рішення про державну реєстрацію потужностей на виробництво харчових продуктів, видане на ім’я Учасника;
- Експлуатаційній дозвіл на потужності з виробництва, зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження, виданий на ім’я Учасника;
- Договір із акредитованою лабораторією на дослідження/випробування харчової продукції, укладений з виробником готової продукції з терміном дії не менше, ніж до 31.12.2025р;
- Технічні умови на виробництво готових кулінарних страв для лікарняного харчування.
9. Учасник надає сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503) та акт інспектування територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР)» видані на складські та виробничі приміщення у 2024 році;
10. Сканований екземпляр акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(і) засіб(би),вказані Учасником, виданий на ім’я Учасника датований не раніше 2024 року.
Керуючись положеннями наказу Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства від 18.12.2020 за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено визначення очікуваної вартості Предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін на підставі аналізу ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій від виконавців аналогічних послуг на момент вивчення ринку.
Аналіз ринкових цін здійснюється за умови врахування наступних характеристик:
Спеціалізованість джерела. Вважається, що джерело є спеціалізованим у випадку, якщо переважна більшість інформації наявної у цьому джерелі, стосується сфери відповідних товарів, щодо яких здійснюється аналіз поточних цін.
Актуальність джерела. Джерело вважається актуальним, якщо за результатами перевірки встановлено, що термін оновлення даних не перевищує 3 (трьох) календарних місяців.
Репутація джерела. Визначається виходячи з того, чи наявна у відкритих джерелах інформація негативного характеру, що свідчить про необʼєктивність або упередженість інформації, зазначеного у такому джерелі або інші факти, що ставлять під сумнів достовірність зазначеної інформації.
Отримано та проведено аналіз комерційних пропозицій потенційних постачальників Кейтерингових послуг ( скан.копії комерційних пропозицій додаються) :
№ 1 – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» – 19 705 406,70 грн.
№ 2 – ФОП РИБКА ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА – 20 931 709,41 грн.
Визначення очікуваної ціни.
Визначити очікувану ціну як середньоарифметичне значення на предмет закупівлі за формулою:
Сц= Цод1+Цод2….+Цод n
К
де:
Сц - середня ціна;
Цод - запропонований варіант ціни;
К - кількість пропозицій ціни.
Висновок.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, методом порівняння ринкових цін.
За розрахунком очікувана вартість на Кейтерингові послуги становить –
20 318 558, 055 грн. (20 318 559 грн.)