• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Торги не відбулися

2 777 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 885.00 UAH
Номер: 11f0e8c124e14067b050a50a62f0a0e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.06.2025 18:01 - 25.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2025 №162 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-17-005206-a, 17.02.2025. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено не вжиття Замовником заходів, визначених у пункті 50 Особливостей №1178, при неможливості укладання договору у зв’язку із завершенням строку дії тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішень Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи в порядку, визначеному пунктом 50 Особливостей №1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції, виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-17-005862-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» (далі – ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ»); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 та від 01.05.2025 про відміну тендеру; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішень Замовника про відміну процедури закупівлі (скарги UA-2025-02-17-005206-a.a1 та UA-2025-02-17-005206-a.a2), а також прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 31.03.2025 №4979-р/пк-пз та від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішень Органу оскарження; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводиться. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг UA-2025-02-17-005206-a.a1 та UA-2025-02-17-005206-a.a2, а також прийняття відповідних рішень за результатами їх розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» визначено вказаного учасника переможцем тендеру (протокол уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025) та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.03.2025 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, Замовником 13.03.2025 прийнято рішення про відміну досліджуваної процедури закупівлі з публікацією відповідної інформації про відміну в електронній системі закупівель із зазначенням підстави для відміни – неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (допущено помилку під час формування проєкту договору в частині забезпечення виконання договору, внаслідок чого інформація про забезпечення виконання договору, зазначена у проєкті договору, не відповідає інформації, яка зазначена в тендерній документації та в електронній системі закупівель). Вищевказане рішення Замовника ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» оскаржено (скарга UA-2025-02-17-005206-a.a1), за результатами розгляду скарги Органом оскарження винесено рішення (№4979-р/пк-пз від 31.03.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення Замовника від 13.03.2025 про відміну процедури закупівлі. Замовником рішення Органу оскарження №4979-р/пк-пз від 31.03.2025 виконано 30.04.2025 та скасовано рішення про відміну досліджуваної закупівлі від 13.03.2025. Поряд з цим, рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 ще раз відмінено досліджувану процедуру закупівлі із зазначенням підстави для відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. В свою чергу, ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» вищезазначене рішення Замовника також оскаржено (скарга UA-2025-02-17-005206-a.a2) та, в подальшому Органом оскарження винесено рішення (№7805-р/пк-пз від 15.05.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Рішення Органу оскарження №7805-р/пк-пз від 15.05.2025 Замовником виконано 13.06.2025 та скасовано рішення уповноваженої особи Замовника про відміну досліджуваної закупівлі від 01.05.2025. Згідно з пунктом 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Слід зазначити, що зупинення строку дії тендерних пропозицій, у разі подання скарги до органу оскарження, ні Законом, ні Особливостями №1178 не передбачено. Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 3.5 Розділу 3 тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2025-02-17-005206-a тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Згідно з інформацією в електронній системі закупівель кінцевий термін подання тендерних пропозицій досліджуваної процедури закупівлі – до 01:00 год.25.02.2025. Слід зазначити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку дії тендерних пропозицій учасників за досліджуваною процедурою закупівлі. Таким чином, строк дії тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ», якого визначено переможцем тендеру з оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, завершився 25.05.2025. З врахуванням вищенаведеного, укладання договору з ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ», строк дії тендерної пропозиції якого завершився, буде порушенням норм пункту 49 Особливостей №1178. Слід зазначити, що у пункті 50 Особливостей №1178 визначено підстави для відміни відкритих торгів, серед яких: у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили або у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Водночас, Замовником станом на момент завершення моніторингу закупівлі не вжито заходів, передбачених пунктом 50 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 19.06.2025 17:25 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)», (ідентифікатор UA-M-2025-06-03-000036), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор UA-M-2025-06-03-000036) щодо закупівлі: «: «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)», Уповноваженою особою вжито заходи в порядку, визначеному пунктом 50 Особливостей №1178 та розміщено в ЕСЗ інформацію про відміну закупівлі, предметом якої є «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» (ідентифікатор UA-2025-02-17-005206-a).
Дата публікації звіту: 26.06.2025 14:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Торги відмінено.
Дата публікації: 22.07.2025 16:32

Запити/Пояснення