-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Торги не відбулися
2 777 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 885.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 885.00 UAH
Номер:
11f0e8c124e14067b050a50a62f0a0e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 18:01 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2025 №162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-17-005206-a, 17.02.2025. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено не вжиття Замовником заходів, визначених у пункті 50 Особливостей №1178, при неможливості укладання договору у зв’язку із завершенням строку дії тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішень Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи в порядку, визначеному пунктом 50 Особливостей №1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції, виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-17-005862-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» (далі – ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ»); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 та від 01.05.2025 про відміну тендеру; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішень Замовника про відміну процедури закупівлі (скарги UA-2025-02-17-005206-a.a1 та UA-2025-02-17-005206-a.a2), а також прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 31.03.2025 №4979-р/пк-пз та від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішень Органу оскарження; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводиться.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг UA-2025-02-17-005206-a.a1 та UA-2025-02-17-005206-a.a2, а також прийняття відповідних рішень за результатами їх розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» визначено вказаного учасника переможцем тендеру (протокол уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025) та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.03.2025 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас, Замовником 13.03.2025 прийнято рішення про відміну досліджуваної процедури закупівлі з публікацією відповідної інформації про відміну в електронній системі закупівель із зазначенням підстави для відміни – неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (допущено помилку під час формування проєкту договору в частині забезпечення виконання договору, внаслідок чого інформація про забезпечення виконання договору, зазначена у проєкті договору, не відповідає інформації, яка зазначена в тендерній документації та в електронній системі закупівель).
Вищевказане рішення Замовника ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» оскаржено (скарга UA-2025-02-17-005206-a.a1), за результатами розгляду скарги Органом оскарження винесено рішення (№4979-р/пк-пз від 31.03.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення Замовника від 13.03.2025 про відміну процедури закупівлі.
Замовником рішення Органу оскарження №4979-р/пк-пз від 31.03.2025 виконано 30.04.2025 та скасовано рішення про відміну досліджуваної закупівлі від 13.03.2025.
Поряд з цим, рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 ще раз відмінено досліджувану процедуру закупівлі із зазначенням підстави для відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
В свою чергу, ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» вищезазначене рішення Замовника також оскаржено (скарга UA-2025-02-17-005206-a.a2) та, в подальшому Органом оскарження винесено рішення (№7805-р/пк-пз від 15.05.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Рішення Органу оскарження №7805-р/пк-пз від 15.05.2025 Замовником виконано 13.06.2025 та скасовано рішення уповноваженої особи Замовника про відміну досліджуваної закупівлі від 01.05.2025.
Згідно з пунктом 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Слід зазначити, що зупинення строку дії тендерних пропозицій, у разі подання скарги до органу оскарження, ні Законом, ні Особливостями №1178 не передбачено.
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 3.5 Розділу 3 тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2025-02-17-005206-a тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Згідно з інформацією в електронній системі закупівель кінцевий термін подання тендерних пропозицій досліджуваної процедури закупівлі – до 01:00 год.25.02.2025.
Слід зазначити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку дії тендерних пропозицій учасників за досліджуваною процедурою закупівлі.
Таким чином, строк дії тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ», якого визначено переможцем тендеру з оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, завершився 25.05.2025.
З врахуванням вищенаведеного, укладання договору з ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ», строк дії тендерної пропозиції якого завершився, буде порушенням норм пункту 49 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що у пункті 50 Особливостей №1178 визначено підстави для відміни відкритих торгів, серед яких: у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили або у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, Замовником станом на момент завершення моніторингу закупівлі не вжито заходів, передбачених пунктом 50 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
19.06.2025 17:25 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)», (ідентифікатор UA-M-2025-06-03-000036), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень.
Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор UA-M-2025-06-03-000036) щодо закупівлі: «: «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)», Уповноваженою особою вжито заходи в порядку, визначеному пунктом 50 Особливостей №1178 та розміщено в ЕСЗ інформацію про відміну закупівлі, предметом якої є «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» (ідентифікатор UA-2025-02-17-005206-a).
Дата публікації звіту:
26.06.2025 14:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Торги відмінено.
Дата публікації:
22.07.2025 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
73db47f3ada246dd8a78655552545ce2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-17-005206-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до пункту 55 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 5 частини 2 статті 8 Закону визначено, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися, зокрема: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) Замовником 13.03.2025 відмінено досліджувану процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Не погоджуючись з рішенням Замовника про відміну торгів від 13.03.2025 переможцем торгів ТОВ «БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ «ГРІЗЛІ» 20.03.2025 подано скаргу до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія).
Комісією 31.03.2025 прийнято рішення №4979-р/пк-пз (опубліковано в ЕСЗ - 03.04.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2025-02-17-005206-a.
Слід зазначити, що вищевказане рішення виконано Замовником 30.04.2025.
Водночас, Замовником 02.05.2025 відмінено досліджувану процедуру у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Проте, згідно з інформацією в ЕСЗ Замовником 19.03.2025 оголошено закупівлю тих самих послуг з охорони об’єкту (ID: UA-2025-03-19-013667-a). При цьому, кінцевий термін подання тендерних пропозицій по зазначеній закупівлі – до 11.04.2025.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обґрунтовану інформацію щодо підстав оголошення процедури закупівлі послуг за ID: UA-2025-03-19-013667-a (19.03.2024), тоді як не минув період оскарження рішення про відміну оскарження досліджуваної процедури (до 24.03.2025)?
3. Пояснити причини виконання рішення Комісії від 31.03.2025 №4979-р/пк-пз лише 30.04.2025?
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами розгляду скарги ТОВ «БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ «ГРІЗЛІ» (UA-2025-02-17-005206-a.a2) Комісією прийнято рішення від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкту», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-005206-a.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Зазначити наміри Замовника щодо виконання рішення Комісії від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз, а саме: виконання вищевказаного рішення не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження чи оскарження рішення в судовому порядку?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ab6237d320854b30a4989eacab85284e
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснення від 05.06.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
10.06.2025 16:26
Опис:
1)Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну аналогічних послуг (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «PROZORRO»), а також шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг
За результатами здійснення моніторингу цін було отримано наступні три різні цінові пропозиції від , а саме: ТОВ "Охорона-Сервіс-2", ПП «ЛЕВ-4» та ПП «ДЕОС ОХОРОНА».(копії додаються)
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартів у сфері надання послуг з охорони об’єкта), а саме: закладу охорони здоров’я в якому кожного дня цілодобово перебуває велика кількість людей та майна.
Окрім цього, режим надання послуг чітко визначається технічним завданням (Додаток №2 до Тендерної документації), в якому визначено наступне:
Два пости охорони (забезпечення перепусткового режиму на в’їзді до ЛОКЛ)- 24 години щодня;
Один пост охорони (охорона працівників та майна ЛОКЛ на території гаражів ЛОКЛ)- 24 години щодня;
Один пост охорони (охорона працівників та майна ЛОКЛ в приймальному відділенні ЛОКЛ)- 24 години щодня;
2) Щодо інформації щодо підстав оголошення процедури закупівлі послуг за ID: UA-2025-03-19-013667-a (19.03.2024), тоді як не минув період оскарження рішення про відміну оскарження досліджуваної процедури (до 24.03.2025)?
Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Замовником оголошено процедуру закупівлі послуг за ID: UA-2025-03-19-013667-a згідно наявної потреби.
Повідомляємо, що Замовником оголошено закупівлю послуг з охорони об’єкта за ідентифікатором UA-2025-03-19-013667-a з урахуванням наявної потреба, зокрема, Замовником було відмінено процедуру закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-02-17-005206-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень. Відтак, потреба у закупівлі даних послуг залишилась.
Закон України «Про публічні закупівлі», Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (зі змінами), а також інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель не містить заборони чи обмежень для Замовника щодо оголошення процедури закупівлі за аналогічним предметом на період оскарження закупівлі.
Відтак, Замовником дотримано законодавчі вимоги та оголошено процедуру закупівлі послуг з охорони об’єкта за ідентифікатором UA-2025-03-19-013667-a.
3)Щодо причини виконання рішення Комісії від 31.03.2025 №4979-р/пк-пз лише 30.04.2025?
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Повідомляємо, що Замовником з урахуванням законодавчо встановлених строків та дотриманням норм Закону України про «публічні закупівлі» виконано рішення Комісії від 31.03.2025 №4979-р/пк-пз 30.04.2025 року.
4)Щодо зазначення намірів Замовника щодо виконання рішення Комісії від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз, а саме: виконання вищевказаного рішення не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження чи оскарження рішення в судовому порядку?
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Замовником в межах встановлених законодавчих строків буде прийнято рішення щодо виконання рішення Комісії від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження чи оскарження рішення в судовому порядку та, відповідно, оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель.