• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)

Призупинено

291 352 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 456 760.00 UAH
Номер: 4e9a4235d8484966ad1ab20c7ae53148
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-25-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.04.2025 16:10 - 17.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.04.2025 № 99 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 99 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-02-14-009089-a 14.02.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 288-26-99, o.o.kovalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом розгляду питання відміни/не відміни торгів встановлено порушення вимоги підпункту 1 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності виконання рішення АМКУ, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), своєчасності виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі АМКУ), відміни/не відміни торгів, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-02-14-009605-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" (далі Замовник), тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 14.02.2025, рішення АМКУ від 20.02.2025 № 2619-р/пк-пз, рішення АМКУ від 28.02.2025 №3132-р/пк-пз, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 01.05.2025, 09.05.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником проводиться закупівля, яка оголошена 12 березня 2025 за номером ID: UA-2025-03-12-011623-a, що знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті», визначено переможця та опубліковано повідомлення про намір укладання договору. При цьому очікувана вартість, предмет цієї закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики не відрізняються від вимог, що визначені Замовником по закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a, яка оголошена 14.02.2025 та знаходиться на стадії «Подання пропозицій». Враховуючи вищезазначене, Замовник не має подальшої потреби в закупівлі товару по закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009089-a. Отже, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Проте, Замовником не відмінено торги, що суперечить вимозі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.05.2025 13:52 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 13:52

Запити/Пояснення