• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ліфтової шахти із встановленням нового ліфта пасажирського вантажопідйомністю 630 кг., та розміром кабіни - 1100х1400х2100мм

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ УЧАСНИКІВ - інформацію у Пояснювальній записці просимо розглядати щодо ліфту №2 «Ліфт пасажирський вантажопідйомністю 630кг., та розмір кабіни - 1100х1400х2100мм»

Торги відмінено

3 616 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 083.50 UAH
Номер: ab77a112e5734b829e04a3f3b07c7485
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 31.03.2025 12:19 - 22.04.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.03.2025 № 31-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 березня 2025 року № 31-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 9. UA-2025-02-14-006102-a від 14.02.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, i.m.moshuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог підпункту 9 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження), своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-02-13-005252-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2025, зі змінами від 17.02.2025 та від 27.02.2025 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника від 15.02.2025, від 24.02.2025 та два звернення від 28.02.2025, відповідь Замовника від 17.02.2025, від 25.02.2025, від 28.02.2025 та від 01.03.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2025; протокольні рішення уповноваженої особи від 07.03.2025, від 11.03.2025, від 03.04.2025; рішення Комісії АМКУ від 24.03.2025 № 4530-р/пк-пз; повідомлення Органу оскарження від 27.03.2025 про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі; інформація, розміщена 27.03.2025, про скасування рішень уповноваженої особи від 07.03.2025, від 11.03.2025; інформація про відміну відкритих торгів від 03.04.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 03.04.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. Пунктом 24 Особливостей № 1178 визначено, що замовник оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг. Згідно з пунктом 54 Особливостей № 1178 Замовник має право внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Такі зміни розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Підпунктом 9 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Моніторингом встановлено, що Замовник двічі вносив зміни до тендерної документації – 17 та 27 лютого 2025 року, та до оголошення про проведення відкритих торгів – 17 та 28 лютого 2025 року. В електронній системі закупівель Замовник 28.02.2025 оприлюднив нову редакцію оголошення про проведення відкритих торгів (із змінами від 28.02.2025), нову редакцію тендерної документації (із змінами від 27.08.25) та в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Так, до тендерної документації Замовник вніс зміни, зокрема, в частині включення вимог про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів із змінами від 28.02.2025 інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції Замовником не змінювалась, оскільки в оголошенні зазначено, що розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників «відсутній». Тобто, вносячи одночасно зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник в даному оголошенні не змінив інформацію щодо забезпечення тендерних пропозицій, яку змінив у тендерній документації, чим не дотримав вимог пункту 54 Особливостей № 1178. З огляду на вказане вище, в порушення підпункту 9 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей № 1178 Замовник не зазначив в оголошені про проведення відкритих торгів інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагає відповідно до тендерної документації. Крім того, моніторингом встановлені розбіжності щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції під час внесення змін Замовником до тендерної документації, а саме: у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 15 000,00 гривень; у пункті 4 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу III тендерної документації. При цьому, розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 10 000,00 гривень; в електронному полі «Умови укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000,00 гривень. Також, у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом _ днів, (але не менше 90 днів) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Отже, у тендерній документації Замовник не зазначив строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. В електронній системі закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області оприлюднено Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На зазначений запит Замовник надав Пояснення, в якому зазначив наступне: «Уповноваженою особою з публічних закупівель при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів "Капітальний ремонт ліфтової шахти із встановленням нового ліфта пасажирського вантажопідйомністю 630 кг., та розміром кабіни - 1100х1400х2100мм", відповідно до умов тендерної документації, в електронних полях оголошення "Інформація про інші технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до учасника" зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозиції. Але дана інформація випадково розміщена у розділі "Забезпечення виконання договору про закупівлю", а не "Забезпечення тендерної пропозиції» (скріншот додається). … відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник має право відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. У ході розгляду вищезазначених питань, Замовником прийнято рішення про скасування закупівлі за предметом "Капітальний ремонт ліфтової шахти із встановленням нового ліфта пасажирського вантажопідйомністю 630 кг., та розміром кабіни - 1100х1400х2100мм" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-006102-a)». В ході проведення моніторингу Замовник 03.04.2025 оприлюднив інформацію про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, чим усунув виявлені моніторингом порушення.
Період усунення порушень: 09.04.2025 17:27 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 17:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 24.04.2025 16:06

Запити/Пояснення