• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Перевезення працівників ДП "Шахта №9 Нововолинська" до місця роботи за графіком

Завершена

3 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Номер: 2f22c286be524218943726ae581a8a95
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.05.2025 10:51 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 НАКАЗ№ 21-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 05.05.2025 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-02-14-003162-a 14.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «Шахта № 9 «Нововолинська» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.02.2025 №20 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Ругера Михайла Михайловича, Приватного підприємства «БІРАНД» та Приватного підприємства «САМ-Моторс» (далі – ПП «САМ-Моторс»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.03.2025 №32, від 11.03.2025 №33, від 03.04.2025 №47, від 23.04.2025 №54 та від 23.04.2025 №55; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2025; рішення комісії АМКУ від 17 березня 2025 року № 4043-р/пк-пз; договір закупівлі послуг від 01.05.2025 № 110, укладений з переможцем ПП «САМ-Моторс» на суму 3 536 143,34 грн; пояснення Замовника від 15.05.2025. 16.05.2025 та 21.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.05.2025, 14.05.2025 та 21.05.2025 відповідно. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Однак, Замовником розроблено та затверджено пункти 6 та 7 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації без врахування змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовником в тендерній документації не затверджено випадки відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран. Крім цього, Замовником у Додатку 1 тендерної документації визначено перелік документів на підтвердження повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю, установчі та інші документи які подає учасник у складі тендерної пропозиції, де у пункті 8 встановлено вимогу про надання учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема, гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь. Також, Замовником у Додатках 3 та 8 тендерної документації не враховано зміни, внесені до пункту 47 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, зокрема: абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено, а абзац п'ятнадцятий пункту 47 Особливостей затверджено зі змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Тобто, Замовником затверджено вимогу щодо подання учасником-переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених Постановами Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 та від 02.04.2024 № 382. На запити Управління про надання пояснень, які розміщені в електронній системі закупівель 14.05.2025 та 20.05.2025, Замовником пояснено, що помилково, механічно не підтягнулося оновлення тендерної документації при завантаженні в систему. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 23.05.2025 11:59 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2025 11:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення додаткового вивчення та обов´язкового використання у проведенні закупівель вимог чинного законодавства України, ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами внесеними постановами Кабінету Міністрів України. Даний протокол подати через електронну систему закупівель в строк до 11 год. 59 хв. 28 травня 2025 року.
Дата публікації звіту: 27.05.2025 09:56

Запити/Пояснення