-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівля ліцею № 25 за адресою: м.Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Завершена
13 005 682.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 030.00 UAH
Номер:
d0cf1ab67ad243dba427a3d5fc1864d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000182
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:52 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2025-02-13-014257-a 13.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу п`ятого підпункту 1 пункту 44 та абзацу другого підпункту 2 пункту
44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ», ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ», стану виконання рішення комісії АМКУ від 08.04.2025 № 5558-р/пк-пз – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 08.04.2025 № 5558-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення); тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 зі змінами; реєстр пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ» (далі – ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АРЕНА-РАЙЗ» (далі – ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ»); товариства з обмеженою відповідальністю «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ» (далі – ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ»); вимоги про усунення невідповідностей; обґрунтування аномально низької ціни; рішення комісії АМКУ від 08.04.2025 № 5558-р/пк-пз та від 08.05.2025 № 7412-р/пк-пз; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.03.2025 № б/н, від 21.03.2025 № б/н, від 25.03.2025 № б/н; від 23.04.2025 № б/н; пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що згідно протоколу Замовника від 14.03.2025 (далі – Протокол) тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» відхилена на підставі невідповідностей виявлених під час розгляду даної тендерної пропозиції в тому числі зазначені у вимозі про усунення таких невідповідностей до 07.03.2025, які учасник не усунув, а саме.
1) Підпунктом 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», тобто на Тендерну пропозицію в цілому накладається кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Однак, Замовник у вимозі про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» зокрема зазначив надати усі документи та інформацію, що входять до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025 та накласти на тендерну пропозицію кваліфікаційний електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника відповідно до вимог підпункту 1.4 та 1.5 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей розмістив учаснику ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» вимогу про усунення невідповідностей в частині завантаження всіх документів тендерної пропозиції від 01.03.2025 повторно, оскільки керуючись підпунктом 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник мав в електронній системі закупівель підписати свою тендерну пропозицію в цілому кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а не завантажувати всі документи тендерної пропозиції повторно.
Варто зазначити, що документи, які були подані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» в тому числі були надані в сканованому вигляді у форматі Portable Document Format (PDF) та містили власноручний підпис директора та печатку ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», що в свою чергу передбачено підпунктом 1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Разом з тим в підпункті 9.2.1. пункту 9.2 Протоколу Замовником зазначено, що учасник на вимогу про усунення невідповідностей 07.03.2025 не завантажив до електронної системи закупівель документи які були подані 01.03.2025 зокрема: довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю в редакції від 01.03.2025; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю в редакції від 01.03.2025; витяг з наказу № 119-к від 18.10.2024 про прийняття Сєліванова Євгенія Анатолійовича на посаду інженера будівельника; диплом ЛР BEN№004176, виданий 30.06.2024 Селіванову Євгену Анатолійовичу та не підписав їх КЕП.
Слід зазначити що в даних документах при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» Замовником було встановлено невідповідності та учасник з метою усунення виявлених невідповідностей завантажив в електронну систему закупівель 07.03.2025 виправлені довідки та підписав їх КЕП, чим виконав вимоги Замовника та не зобов`язаний був завантажувати документи від 01.03.2025 повторно, а отже тендерна пропозиція ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
2) Відповідно до вимог підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен подати, зокрема довідку у вигляді таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю а також для документального підтвердження наявності власної будівельної техніки, наведеної згідно з п.п. 1.1., учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції повинен завантажити свідоцтва про реєстрацію будівельної техніки. Якщо будівельна техніка не підлягає державній реєстрації, інші документи, що посвідчують право власності (обліку).
В підпункті 9.2.2 пункту 9.2. Протоколу зазначено, що учасник ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції в частині наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не надано посвідчення право власності (обліку) на щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD, залучений на підставі договору №ВК/А/254/36 оренди обладнання від 27.02.2025, укладеного між ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ВІРАМАКС».
Під час моніторингу установлено, що учасник ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей 07.03.2025 надав довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю, в якій замінив щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD на вантажопасажирський будівельний підйомник MABER MBC 2000/150 та надав договір № ВК/А/254/36/1 оренди обладнання від 27.02.2025 укладений з ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ВІРАМАКС» та оборотно-сальдову відомість по рахунку 104 за березень 2025 року останнього, чим підтвердив відповідно до вимог тендерної документації наявність відповідного обладнання для виконання послуг, які є предметом закупівлі.
Слід зазначити, що нормами пункту 43 Особливостей встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи зазначене Особливостями не встановлено обмежень щодо заміни документів з метою усунення невідповідностей, виявлених Замовником, в тому числі учасники можуть внести зміни до документів своєї тендерної пропозиції, у разі якщо вони підтверджують виконання умов тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
3) Відповідно до вимог підпунктів 2.1, 2.2 та 2.2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію такого як наявність працівників відповідної кваліфікації повинен надати довідку у вигляді таблиці (форма 2), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю. Обов’язковою умовою є наявність в учасника: виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво); інженера в частині кошторисної документації. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати: накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (при наявності)(для штатних працівників) або трудові договори, контракти або інші документи, передбачені чинним законодавством України (для найманих працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю) або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці (згідно пп. 2.1.); чинний сертифікат інженера з охорони праці (будівництво) кваліфікаційного рівня (категорії) І / ІІ / провідний.
Також підпунктом 2.2.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники мають подати документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця(ів) робіт, які вказані в Довідці (згідно з пп. 2.1.), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці.
В підпункті 9.2.3 пункту 9.2. Протоколу зазначено, що на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником торгів ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» надано оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій міститься інформація про виконавця робіт Пемпка Леоніда Леонтійовича, витяг з наказу № 32-К від 03.03.2025 про прийняття Пемпка Леоніда Леонтійовича на посаду виконавця робіт та витяг з протоколу № 26/25 ТОВ «Регіональний навчальний центр» від 04.03.2025, що підтверджує проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці Пемка Леоніда Леонтійовича. Проте у витязі з протоколу № 26/25 ТОВ «Регіональний навчальний центр» від 04.03.2025 виявлено, що у стовпчику «Посада» зазначено посаду Пемка Леоніда Леонтійовича – «інженер-будівельник», а не виконавець робіт як зазначено в наказі № 32-К від 03.03.2025 про прийняття на посаду.
Слід вказати, що тендерною документацією не встановлено окремих вимог в частині відповідності назви посади, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, посаді зазначеній в протоколі або витязі з протоколу, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Окрім того пунктом 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2005 за № 231/10511 встановлено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1).
Додатком 1 встановлено зразок протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці в якому передбачено, що у стовпчику «Посада» допускається зазначення «професія (фах)».
Учасник торгів ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» у своїй тендерній пропозиції надав диплом від 30.06.1978 реєстраційний № 412, серії Д-І № 299785, відповідно до якого Пемко Леоніду Леонтійовичу присвоєно кваліфікацію інженер-будівельник, що відповідає фаху, зазначеного у витязі з протоколу № 26/25 ТОВ «Регіональний навчальний центр» від 04.03.2025 про проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Таким чином, документи, які надані учасником торгів ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» на вимогу про усунення невідповідностей, виявлених Замовником у документах, поданих учасником на підтвердження наявності у нього виконавця робіт, відповідають вимогам тендерної документації.
Однак, Замовник за відсутності підстав відхилив тендерну пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», чим порушив вимоги абзацу п`ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
4) Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен подати довідку у вигляді таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів необхідних для виконання Договору про закупівлю. У Довідці у вигляді таблиці (форма 1) відображаються тільки ті види будівельної техніки, які будуть включені до розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (договірної ціни).
Учасником ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» на виконання вищезазначеної вимоги надано файл «Кошторисна документація.pdf» в якому наявна підсумкова відомість ресурсів, яка містить розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» де включено будівельні машини та механізми, які відображені в довідці чим виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Водночас, в пункті 9.3 Протоколу зазначено, що Замовником встановлено невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», які полягають в тому, що в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» в стовпчику 6/7 (поточна ціна за одиницю, грн) відсутня вартість експлуатації будівельних машин та механізмів (вартість машино-години як власної, так і залученої). Заважаючи на зазначене та на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» як таку що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В пунктом 1.6.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням пунктів 5.5 – 5.9 Настанови.
Зазначаємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо зазначення вартості кожного найменування будівельних машин і механізмів, зазначених у наданій підсумковій відомості ресурсів.
Також, у розділі «Обґрунтування» підсумкової відомості ресурсів по позиціям 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, в яких відсутні поточні ціни, зазначено, що «Залучено за рахунок Підрядника», що не заборонено вимогами тендерної документації, а також нормами Настанови.
Враховуючи зазначене Замовник за відсутності підстав відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Комісією АМКУ також було виявлено, що Замовником за відсутності підстав було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ» в тому числі із аналогічних підстав.
Період усунення порушень:
23.05.2025 11:27 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 11:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником 06.06.2025 було подано позовну заяву щодо оскарження висновку до суду.
Номер провадження 240/15264/25/15801/25 від 24.06.2025. Єдиний унікальний номер судової справи 240/15264/25.
Дата публікації:
25.06.2025 12:12
Дата відкриття провадження:
24.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
240/15264/25/15801/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
______________№_____________
На UA-M-2025-04-21-000182
Голові Державної аудиторської служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Про розгляд висновку про
результати моніторингу закупівлі
За результатами розгляду висновку про результати моніторингу UA-M-2025-04-21-000182 закупівлі: «Будівля ліцею № 25 за адресою: м.Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-13-014257-a) (далі – Висновок), опублікованого Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ/орган державного фінансового контролю) на веб-порталі Уповноваженого органу 23 травня 2025 року о 11:27, управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР/Замовник) повідомляє таке.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону УКБ ЖМР надає аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, наведених у Висновку, а саме неможливість здійснити Замовником заходи, направлені на скасування рішення Замовника, прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» (далі – Учасник), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Аргументовані заперечення до Висновку.
Зі змісту Висновку вбачається «…За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що згідно протоколу Замовника від 14.03.2025 (далі – Протокол) тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» відхилена на підставі невідповідностей виявлених під час розгляду даної тендерної пропозиції в тому числі зазначені у вимозі про усунення таких невідповідностей до 07.03.2025, які учасник не усунув, а саме…».
Цим ствердженням ДАСУ не прийнято до уваги те що, тендерна пропозиція Учасника була відхилена з двох підстав: з підстави абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, та з підстави абз.5 пп.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно з ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій по предмету закупівлі: Будівля ліцею № 25 за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) від 14.03.2025 (далі – Протокол), а не відхилена на підставі невідповідностей виявлених під час розгляду даної тендерної пропозиції в тому числі зазначені у вимозі про усунення таких невідповідностей до 07.03.2025, які учасник не усунув.
При цьому в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) по предмету закупівлі UA-2025-02-13-014257-a у відповідному електронному полі «причина дискваліфікації» зазначена підстава «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей».
Також звертаємо Вашу увагу на те, що перший, другий, третій пункт Висновку стосується відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав абз.5 пп.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А четвертий пункт Висновку стосується відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей.
1. Щодо пункту 1 Висновку.
1.1. Відповідно до пп. 1.3. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен подати через електронну систему закупівель всі документи та/або інформацію, передбачені цією Тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Подані учасником документи та/або інформація після завершення кінцевого строку подання пропозиції не приймаються електронною системою закупівель, крім випадків, передбачених законодавством.
При цьому законодавством, зокрема Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), передбачено той самий випадок:
- для замовника – розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у разі їх виявлення під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, згідно з п. 43 Особливостей;
- для учасника процедури закупівлі – виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно з ч. 9 ст. 26 Закону з урахуванням положень п. 31 Особливостей.
Згідно з пп. 1.4 п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», тобто на Тендерну пропозицію в цілому накладається кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пп. 1.5. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник перевіряє КЕП учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися: підписувач; прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання Тендерної пропозиції (власника ключа); організація (установа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи – учасника (для юридичної особи) або номер РНОКПП(для фізичної особи чи фізичної особи-підприємця – учасника); тип підпису – кваліфікований; сертифікат – кваліфікований.
Так, за результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника подана з накладанням удосконаленого електронного підпису (УЕП), а не кваліфікованого електронного підпису (КЕП), оскільки під час перевірки на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) відображається наступне: підписувач – Кушнаренко Ігор Семенович; організація (установа) – Товариство з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ»; код ЄДРПОУ – 40400087; тип носія особистого ключа – незахищений; тип підпису – удосконалений; сертифікат – кваліфікований, що не відповідає вимогам п.п. 1.4. та 1.5. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
З метою дотримання вимог, встановлених Законом з урахуванням положень Особливостей та тендерною документацією, а також враховуючи практику АМКУ та ДАСУ щодо надання учаснику процедури закупівлі можливість виправити невідповідність шляхом підписання тендерної пропозиції КЕП замість УЕП, Замовником було надано таку можливість Учаснику шляхом надання усіх документів та інформації, що входять до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025, та накладання на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до вимог п.п. 1.4. та 1.5. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації відповідно до повідомлення з вимогою усунення невідповідностей від 06.03.2025, яке оформлено Протоколом уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06 березня 2025 року.
Зі змісту пункту 1 Висновку вбачається «…Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей розмістив учаснику ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» вимогу про усунення невідповідностей в частині завантаження всіх документів тендерної пропозиції від 01.03.2025 повторно, оскільки керуючись підпунктом 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник мав в електронній системі закупівель підписати свою тендерну пропозицію в цілому кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а не завантажувати всі документи тендерної пропозиції повторно…».
Встановивши таке порушення ДАСУ не прийнято до уваги, що згідно з ч. 32 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В свою чергу, відповідно до ч. 31 ст. 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 31 Особливостей та пп. 1.6 п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Абзацом 10 п. 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів оформлюються як окремі додатки до тендерної документації.
Так от, відповідно до вимог тендерної документації, яка затверджена Замовником від 24.02.2025 зі змінами, а саме у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» наведено три частини, відповідно до яких учасник процедури закупівлі повинен надати низку документів та/або інформації у складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
1. Документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям;
2. Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та для формування ціни пропозиції (договірної ціни);
3. Перелік документів та/або інформації, які учасник процедури закупівлі повинен надати у складі Тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі складається в цілому з низки документів та/або інформації згідно з Додатком 1 до тендерної документації, а не з окремого документа під назвою «тендерна пропозиція в цілому», та подається в електронній формі через ЕСЗ шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Таким чином, Замовником жодним чином не порушено вимог п. 43 Особливостей, розмістивши учаснику процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» вимогу про усунення невідповідностей в частині завантаження всіх документів тендерної пропозиції від 01.03.2025 повторно згідно з Протоколом від 06.03.2025.
1.2. Зі змісту пункту 1 Висновку вбачається «…Разом з тим в підпункті 9.2.1. пункту 9.2 Протоколу Замовником зазначено, що учасник на вимогу про усунення невідповідностей 07.03.2025 не завантажив до електронної системи закупівель документи які були подані 01.03.2025 зокрема: довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю в редакції від 01.03.2025; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю в редакції від 01.03.2025; витяг з наказу № 119-к від 18.10.2024 про прийняття Сєліванова Євгенія Анатолійовича на посаду інженера будівельника; диплом ЛР BEN№004176, виданий 30.06.2024 Селіванову Євгену Анатолійовичу та не підписав їх КЕП.
Слід зазначити що в даних документах при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» Замовником було встановлено невідповідності та учасник з метою усунення виявлених невідповідностей завантажив в електронну систему закупівель 07.03.2025 виправлені довідки та підписав їх КЕП, чим виконав вимоги Замовника та не зобов`язаний був завантажувати документи від 01.03.2025 повторно, а отже тендерна пропозиція ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави…».
Звертаємо увагу ДАСУ на те що, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей створено 06.03.2025 та оформлено протоколом уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06 березня 2025 року (далі – Вимога).
Текст Вимоги складається з чотирьох пунктів.
Відповідно до першого пункту Вимоги з метою виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій, Учасник повинен надати усі документи та інформацію, що входять до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025, та накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до вимог п.п. 1.4. та 1.5. п. 1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Відповідно до другого, третього, четвертого пунктів Вимоги Учасник повинен був надати виправлені невідповідності в документах/та або інформації, які підтверджують кваліфікаційні критерії, такі як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника процедури закупівлі або субпідрядників/співвиконавців (у разі їх залучення) та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника процедури закупівлі або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення).
З огляду на зазначене, відповідно до Вимоги ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» повинен був надати:
- усі документи та інформацію, що входили до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025, та накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі,
- виправлені невідповідності в інформації та/або документах, згідно з пунктами другим, третім, четвертим Вимоги.
Так, 07.03.2025 на виконання пункту 1 Вимоги Учасником було завантажено через ЕСЗ необхідні документи та інформацію, що вимагались Замовником, та накладено на неї кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим дотримано вимоги п.п. 1.4. та 1.5. п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Проте за результатами розгляду поданих Учасником інформації та документів Замовником встановлено, що в складі таких документів та інформації відсутні ряд документів, а саме:
- довідка про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю,
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю,
- витяг з наказу № 119-к від 18.10.2024 про прийняття Сєліванова Євгенія Анатолійовича на посаду інженера будівельника,
- диплом ЛР BEN№ 004176, виданий 30.06.1996 Селіванову Євгену Анатолійовичу,
що входили до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025, чим порушено пункту 1 Вимоги.
Також, 07.03.2025 Учасником було завантажено через ЕСЗ низку інформації та/або документів відповідно до другого, третього, четвертого пунктів Вимоги, зокрема оновлену довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю (форма 1) та оновлену довідку довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю (форма 2).
Таким чином, можна дійти висновку, що Учасник або не зрозумів текст Вимоги або з інших причин не надав усі документи та інформацію, що входили до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025, чим порушено вимоги, встановлені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 06.03.2025.
ДАСУ вбачає, «…Слід зазначити що в даних документах при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» Замовником було встановлено невідповідності та учасник з метою усунення виявлених невідповідностей завантажив в електронну систему закупівель 07.03.2025 виправлені довідки та підписав їх КЕП, чим виконав вимоги Замовника та не зобов`язаний був завантажувати документи від 01.03.2025 повторно, а отже тендерна пропозиція ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави…».
Таке ствердження органу державного фінансового контролю хибне, оскільки відповідно до пункту 1 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.03.2025 Учасник зобов’язаний надати усі документи та інформацію, що входили до складу тендерної пропозиції від 01.03.2025, у тому числі довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, витяг з наказу № 119-к від 18.10.2024 про прийняття Сєліванова Євгенія Анатолійовича на посаду інженера будівельника, диплом ЛР BEN № 004176, виданий 30.06.1996 Селіванову Євгену Анатолійовичу, а також виправлені невідповідності в інформації та/або документах, згідно з пунктами другим, третім, четвертим повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.03.2025.
Учасник, надавши виправлені довідки і підписавши їх КЕПом виправив невідповідності, які наведені у пунктах другому, третьому, четвертому Вимоги, проте, невідповідності, наведені у першому пункті Вимоги, Учасник не виконав.
Зважаючи на зазначене, тендерну пропозиції Учасника було відхилено правомірно.
2. Щодо пункту 2 Висновку.
Абзацом 1 п. 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимогами Тендерної документації, а саме: підпунктом 1.1. пункту 1 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації, встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника процедури закупівлі або субпідрядників/співвиконавців (у разі їх залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку у вигляді таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів (далі – будівельна техніка), необхідних для виконання Договору про закупівлю.
У Довідці у вигляді таблиці (форма 1) відображаються тільки ті види будівельної техніки, які будуть включені до розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (договірної ціни).
Крім того, вимогами тендерної документації, а саме: підпунктом 1.3. пункту 1 кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації, встановлено, що для документального підтвердження наявності залученої будівельної техніки учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції повинен завантажити зокрема договір(и) оренди/лізингу/надання послуг будівельної техніки тощо (з усіма додатками, зазначеними у договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами, у разі наявності); свідоцтва про реєстрацію будівельної техніки.
Якщо будівельна техніка не підлягає державній реєстрації, інші документи, що посвідчують право власності (обліку).
Так, у складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, у якій в п. 12 наведений щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD як залучений, та договір № ВК/А/254/36 оренди обладнання від 27.02.2025, укладеного між ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ВІРАМАКС».
При цьому Замовником було встановлено таку невідповідність, як відсутність документів, що посвідчують право власності (обліку) на щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на те, що Учасником у складі тендерної пропозиції подано договір № ВК/А/254/36 оренди обладнання від 27.02.2025, укладеного між ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ВІРАМАКС», подання якого вимагалось тендерною документацією, при цьому, був відсутній документ, що посвідчує право власності (обліку) на щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD, подання якого передбачалось тендерною документацією, керуючись положеннями п. 43 Особливостей, Замовником було встановлено вимогу у пункті 3 повідомлення з вимогою усунення невідповідностей, щодо надання саме документа, що посвідчує право власності (обліку) на щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD, а не заміну виду будівельної техніки та підтвердних документів на неї.
Так, Учасником на виправлення невідповідностей було подано оновлену Довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю, в який у п.12 зазначено щогловий вантажопасажирський будівельний підйомник MABER MBC 2000/150, (Італія) зав.№ 3535, 2006 р.в., як залучений, та надано підтвердні документи, а саме:
- договір № ВК/А/254/36/1 оренди обладнання від 27.02.2025, укладений між ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ВІРАМАКС».
- документ, що посвідчує право обліку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ВІРАМАКС» – оборотно-сальдова відомість по рахунку 104 за березень 2025.
При цьому, Учасник не надав документа, що посвідчує право власності (обліку) на щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD, як вимагалось у п. 3 Вимоги, а здійснив заміну будівельного механізму (щогловий вантажопасажирський підйомник GU SC200GD замінено на щогловий вантажопасажирський будівельний підйомник MABER MBC 2000/150), чим не дотримано вимоги, встановленої у повідомленні про усунення невідповідностей.
Зі змісту пункту 2 Висновку вбачається «…Слід зазначити, що нормами пункту 43 Особливостей встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи зазначене Особливостями не встановлено обмежень щодо заміни документів з метою усунення невідповідностей, виявлених Замовником, в тому числі учасники можуть внести зміни до документів своєї тендерної пропозиції, у разі якщо вони підтверджують виконання умов тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави…».
Звертаємо увагу ДАСУ на те, що п. 43 Особливостей встановлено під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У цьому пункті Особливостей йдеться «не про обмеження щодо заміни документів з метою усунення невідповідностей, виявлених Замовником», а щодо відсутністі у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Зважаючи на зазначене, тендерну пропозиції Учасника було відхилено правомірно.
3. Щодо пункту 3 Висновку.
У пункті 3 Висновку ДАСУ цитує вимоги тендерної документації Замовника «… Також підпунктом 2.2.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники мають подати документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця(ів) робіт, які вказані в Довідці (згідно з пп. 2.1.), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці…» та в той же час стверджує «…Слід вказати, що тендерною документацією не встановлено окремих вимог в частині відповідності назви посади, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, посаді зазначеній в протоколі або витязі з протоколу, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці.».
Вимогами Тендерної документації (пп. 2.1. п. 1. кваліфікаційні критерії Додатка 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у вигляді таблиці (форма 2), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю.
Обов’язковою умовою є наявність в учасника, зокрема виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції.
Також, підпунктом 2.2.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасники мають подати документи (протоколи або витяги з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця(ів) робіт, які вказані в Довідці (згідно з пп. 2.1.), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці.
Так, на виконання вимог, встановлених у повідомленні від 06.03.2025 Учасником надано оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій міститься інформація про виконавця робіт, витяг з наказу № 32-К від 03.03.2025 про прийняття Пемпка Леоніда Леонтійовича на посаду виконавця робіт та витяг з протоколу № 26/25 ТОВ «Регіональний навчальний центр» від 04.03.2025, що підтверджує проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці Пемпка Леоніда Леонтійовича.
Оскільки, і у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і в наказі про прийняття на роботу Пемпко Леонід Леонтійович вказаний як виконавець робіт, відповідно у витязі з протоколу № 26/25 від 04.03.2025 у стовпчику «Посада» повинно бути зазначено посаду Пемпка Леоніда Леонтійовича як виконавець робіт, а не інженер-будівельник.
Зважаючи на зазначене, тендерну пропозиції Учасника було відхилено правомірно.
4. Щодо пункту 4 Висновку.
Зі змісту пункту 4 Вимоги вбачається «…Враховуючи зазначене Замовник за відсутності підстав відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Комісією АМКУ також було виявлено, що Замовником за відсутності підстав було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ» в тому числі із аналогічних підстав…».
Крім того, останнім абзацом Висновку встановлено «…За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ», ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ», стану виконання рішення комісії АМКУ від 08.04.2025 № 5558-р/пк-пз – порушень не установлено.».
Таким чином, в рамках здійснення моніторингу UA-M-2025-04-21-000182 ДАСУ було розглянуто тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі як ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ», ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ», та порушень не установлено.
Якщо за результатом розгляду ДАСУ тендерних пропозицій таких учасників процедури закупівлі порушень не установлено, чому ДАСУ не прийнято до уваги той факт, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ» надано файл «Розрахунки (кошторис)».pdf, в якому завантажено низку документів, серед яких підсумкова відомість ресурсів (далі – ПВР).
При цьому у розділі ІІ. Будівельні машини і механізми ПВР наведено види будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання Договору про закупівлю, та зазначена вартість машино-години кожного виду будівельних машин і механізмів у стовпчику 6/7 (поточна ціна за одиницю, грн).
Таким чином, оскільки вартість машино-години кожного виду будівельних машин і механізмів зазначена у стовпчику 6/7 (поточна ціна за одиницю, грн) у ПВР, то така вартість експлуатації такої будівельної техніки, включена до показника ресурсів – машини та механізми у відповідні норми робіт в локальні кошториси при розрахунку ціни пропозиції (Договірної ціни), згідно з положеннями пунктів 5.5 – 5.9 кошторисних норм України «Настанова визначення вартості будівництва» (далі – Настанова), чим дотримано вимоги тендерної документації та Настанови.
Проте, учасниками процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ» не дотримано вимог тендерної документації та положень Настанови в частині включення вартості машино-години будівельної техніки до показника ресурсів – машини та механізми у відповідні норми робіт в локальні кошториси при розрахунку ціни пропозиції (Договірної ціни) та ДАСУ порушень не установлено.
Зважаючи на зазначене, тендерну пропозиції Учасника було відхилено правомірно.
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Щодо зобов'язання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у Висновку встановлено порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник не погоджується з встановленням такого зобов'язання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме здійснення заходів направлених на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, та Замовник не може усунути виявлене порушення з наступних підстав.
1) УКБ ЖМР, як Замовником, було правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» з дотриманням вимог п. 43, абз. 5 пп. 1 п. 44 та абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей.
2) Оскільки учасником процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», тендерну пропозицію якого було відхилено, не було оскаржено прийняте рішення Замовника відповідно до протоколу від 14.03.2025 в АМКУ згідно з п. 59 Особливостей, можна дійти висновку, що Учасник погодився з таким рішенням Замовника.
3) Після відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, в електронній системі закупівель в полі «Статус» зазначається – пропозицію дискваліфіковано. При цьому, відсутні активні поля для внесення будь-яких змін Замовником.
4) Учасником процедури закупівлі ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ», тендерну пропозицію якого відхилено, було подано скаргу до АМКУ.
На виконання Рішення від 08.05.2025 № 7412-р/пк-пз комісії АМКУ 27.05.2025 закупівлю UA-2025-02-13-014257-a розблоковано та повернуто на кваліфікацію тільки учасника процедури закупівлі/скаржника ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ».
Звертаємо Вашу увагу на те, що Zakupivli.Pro - майданчик для здійснення державних і комерційних торгів, офіційний учасник системи публічних закупівель Prozorro.
На офіційному майданчику https://prozakupki.prom.ua/comssioner-instructions/ в розділі «Купувати як державна компанія» в підрозділі «Як обробляти скарги» (з оновленням від 22.02.2022) експертами майданчика Zakupki.Prom з урахуванням розпорядчих документів ДП «Прозорро» розроблений та наведений алгоритм обробляння скарг.
В підпункті «Оскарження рішень щодо кваліфікації учасників» зазначено:
«Якщо рішення стосується скаржника і переможця, кнопка буде доступною і біля скаржника, і біля переможця. Якщо повернути на розгляд скаржника, переможець повернеться на розгляд автоматично. Якщо повернути на розгляд спочатку переможця, то додатково треба буде натиснути кнопку і біля скаржника.
Звертаємо вашу увагу, що на кваліфікацію не будуть повернуті учасники, яких не стосується рішення АМКУ. Тому повторно розглядати дискваліфікованих учасників замовнику не потрібно.
Після повернення на кваліфікацію по аналогії з попереднім розділом потрібно відкрити сторінку скарги та надіслати відповідь АМКУ. І вже після цього можна повторно проводити кваліфікацію.».
Як наслідок, електронною системою закупівель не повернуто на кваліфікацію учасників процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ», оскільки таких учасників процедури закупівлі не стосується рішення АМКУ.
Зважаючи на вищенаведене, Замовнику не потрібно повторно розглядати дискваліфікованих учасників, а отже в Замовника не має обов’язку на здійснення заходів, направлених на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», та оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про вжиття таких заходів, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оскільки здійснити такі заходи через ЕСЗ технічно неможливо.
А отже, в Замовника не має обов’язку та технічної можливості здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зобов’язавши Замовника здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, Держаудитслужбою порушено законодавство у сфері публічних закупівель.
З огляду на вищенаведене, Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» з підстав абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей, та абз.5 пп.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не порушено вимог п. 43, абз. 5 пп. 1 п. 44 та абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей.
Крім того, відповідно до ст. 10 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, замовник має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Додаток 1. Протокол уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06 березня 2025 року.
Додаток 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій по предмету закупівлі: Будівля ліцею № 25 за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи).
Уповноважена особа за організацію,
та проведення процедур закупівель
начальник управління В’ячеслав ГЛАЗУНОВ
Дата публікації звіту:
30.05.2025 19:08
Запити/Пояснення
Номер:
cef37abd409b4a88b60ac628582bd89b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Будівля ліцею № 25 за адресою: м.Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-13-014257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
1. Інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі ( із зазначенням відповідного КПКВК).
4. Інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
15b504348a8847159d1588a6c22e9f0c
Назва:
Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 17:05
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених органом державного фінансового контролю питань в рамках моніторингу ID: UA-M-2025-04-21-000182.
1. В рамках проведення закупівлі UA-2025-02-13-014257-a замовник керувався зокрема Порядком виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів, затвердженим постановою КМУ від 19.04.2022 № 474 (далі – Порядок № 474), оскільки будівля ліцею № 25 була частково зруйнована та пошкоджена внаслідок російської агресії.
Згідно з Порядком № 474 демонтажні роботи виконуються відповідно до проектно-технологічної документації з демонтажу (документація з демонтажу), яка містить рішення з організації і технології демонтажу об’єкта. За своїм складом та змістом рішення проектно-технологічної документації з демонтажу повинні відповідати вимогам, встановленим державними будівельними нормами ДБН А3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», в обсязі, достатньому для проведення демонтажу. Документація з демонтажу не підлягає експертизі.
Так, ДБН А3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», передбачено проект організації будівництва (ПОБ), як вид проектно-технологічної документації у складі проекту, яка містить рішення з організації будівництва об’єкта в цілому та, за необхідності, черги, пускового комплексу, відокремленої частини, частини об’єкта будівництва, підготовчих робіт.
Отже, згідно з Порядком № 474 та ДБН А3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» для здійснення закупівлі по предмету: Будівля ліцею № 25 за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) необхідна тільки документація з демонтажу, яка не підлягає експертизі. На підставі обсягів робіт, визначених в документації з демонтажу, складена кошторисна документація, яка містить кошториси та інші документи, які необхідні для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі та технічних, якісних і кількісних характеристик.
У зв’язку з цим очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: Будівля ліцею № 25 за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (додається), а технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до локальних кошторисів (додаються), в яких визначена кошторисна вартість окремих видів будівельних робіт та які складені на підставі обсягів робіт, визначених в документації з демонтажу по об’єкту: Будівля ліцею № 25 за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт).
Такі види та обсяги будівельних робіт наведені у Технічному завданні на виконання демонтажних робіт по об’єкту: Будівля ліцею № 25 за адресою: м. Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (Додаток 1.1. до пункту 2 Додатка 1 до Тендерної документації) у вигляді форми 1 – Відомості обсягів робіт.
2. Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Будівля ліцею № 25 за адресою: м.Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) було оприлюднено 14.02.2025 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
3., 4. Процедура закупівлі за предметом: Будівля ліцею № 25 за адресою: м.Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) здійснюється замовником на підставі наявної потреби відповідно до частини 1 статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для виконання заходу згідно з Програмою «Будівництво (реконструкція, капітальний ремонт) об’єктів комунальної власності Житомирської міської об'єднаної територіальної громади на 2024–2026 роки».
Орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі відповідно до міської цільової Програми «Будівництво (реконструкція, капітальний ремонт) об’єктів комунальної власності Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2024-2026 роки» становить – 15625,39 тис. грн.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Щодо джерел фінансування закупівлі UA-2025-02-13-014257-a звертаємо Вашу увагу на те, що у річному плані, а також у пункті 3.1.1. Проєкту Договору про закупівлю (Договору підряду №__) (Додаток 3 до Тендерної документації) зазначено інформацію щодо джерел фінансування закупівлі, а саме: фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
При цьому фінансування закупівлі за номером ID: UA-2025-02-13-014257-a не здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
На зараз у формі плану закупівлі відсутній для заповнення класифікатор кодів програмної класифікації видатків, оскільки сторінка плану закупівлі на порталі Prozorro.gov.ua з наявністю відповідного поля для зазначення КПКВК має бути впроваджена в травні 2025 року.
Проте з метою дотримання вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» долучаємо копію документа щодо джерел фінансування цієї закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК, а саме: Лімітну довідку про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік від 25.12.2024.
Додатково додаємо:
- копія лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік від 25.12.2024;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Будівля ліцею № 25 за адресою: м.Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 18 (виконання демонтажних робіт) (CPV ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи);
- локальні кошториси на будівельні роботи № 01-01-01, № 02-01-01; № 03-01-01; № 05-01-01; № 08-01-01;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва.
Номер:
1d15eaf309e145f590874ee5406da5b4
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
01.05.2025 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.05.2025 № 130
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-02-13-014257-a.c3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-02-13-014257-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 21 квітня 2025 року № 119 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено
з 01 травня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Станіслав ПАТЮК
Номер:
d98893b3406340d4949686093d4cc950
Назва:
Прийнято до відома.
Дата опублікування:
09.05.2025 09:41
Опис:
Прийнято до відома.
Номер:
4543b25fdbdb424b9e83a6bde0e558f5
Назва:
Щодо зобов'язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
27.05.2025 16:40
Опис:
Згідно з частиною 8 статті 8 Закону України про «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Зі змісту Висновку по моніторингу UA-M-2025-04-21-000182 вбачається, що Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на виконання Рішення комісії АМКУ від 08.05.2025 № 7412-р/пк-пз 27.05.2025 закупівлю UA-2025-02-13-014257-a було розблоковано та повернуто на кваліфікацію учасника процедури закупівлі/скаржника ТОВ «УКР БУД ВІДНОВЛЕННЯ».
При цьому електронною системою закупівель не повернуто на кваліфікацію учасників процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та ТОВ «АРЕНА-РАЙЗ», оскільки таких учасників процедури закупівлі не стосується рішення АМКУ.
З огляду на вищенаведене, керуючись частиною 8 статті 8 Закону управління капітального будівництва ЖМР, як замовник, просить надати роз’яснення:
- які саме заходи, направлені на скасування рішення Замовника прийнятого протоколом від 14.03.2025 № б/н про відхилення ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», повинен здійснити замовник;
- в який спосіб замовник може оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.